Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2007 20:52 - Снимки от "Бургас и морето"...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 7829 Коментари: 9 Гласове:
2




 Хей, приятели! Тази година присъствах на конкурса "Бургас и морето" в Летния театър, в град Бургас/03.-04.08-07г/. Беше много вълнуващо и емоционално като изживяване. Успях да гледам и репетициите за конкурса предните два дни. Тази година изданието беше юбилейно - 50 години - Летен театър; 25 години от създаването на "Бургас и морето" и честване 75 годишен юбилей на големия композитор Тончо Русев. Атмосферата беше неповторима... Подарявам ви снимки, които направих по време на фестивала... Приятно разглеждане!:)
imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage


Тагове:   бургас,   морето,


Гласувай:
2



1. temenuga - Благодаря ти за върнатите назад - с бясна емоционална скорост, спомени!
04.10.2007 15:38
Съвсем наскоро беше последният фестивал "Бургас и морето". И още не е отшумяла съвсем емоцията, сътворена на нашия си Летен театър, който е емблематичен за всички бургазлии...
И аз имам снимки от двете вечери, но бях почти на последния ред /не както, когато имах покана да отразявам конкурса - на първия:)/ и от моите импровизирани фотографии почти нищо не се получи!
Страхотно се зарадвах, като видях в този стар пост запечатани моменти от "Бургас и морето", отново съпреживях няколкото часа зареждаща музикална феерия!
Поздрави от морето!
И догодина - дано се видим / и познаем:)))/ на следващото издание на конкурса!:)
цитирай
2. anastasiia - Със сигурност ще се познаем!:)
04.10.2007 16:37
Аз всяко лято идвам в Бургас за конкурса, така, че ще се видим:)
Да, бях на първия ред тази година...Но с Диомов сме приятели и той ми дава покани. Така, че мога и да снимам, защото обикновено съм някъде отпред.
Много хубав е станал театърът след ремонта...И с този Заслон отгоре, направо супер! Няма да сте зависими от времето. Въпреки, че всички се притесняваха, че звукът "ехти". Получава се малко ефекта на ехото, от това покритие отгоре. Но като се запълни с публика /а тази година имаше много хора/, се тушира това кънтене...
Наистина направих много снимки тази година....И ми е прятно, че си ги разгледала...И аз много си обичам този конкурс, защото и във вашия град има една много хубава арт атмосфера...И винаги ми е хубаво, когато съм в Бургас..., почти като в Пловдив...
Поздрави! И целувки за малкото ти сладко чудо, което със сигурност ще поканя в моето предаване!!!:)
Ася
цитирай
3. temenuga - :))) Още една порция морски усмивки ти пращам!:)
04.10.2007 16:54
Относно "Бургас и морето" и Диомов - и аз съм му добра познайница, и на него, и на жена му, дъщеря му и внучката му, която пееше в "Точно време" заедно с дъщеря ми:) Може да изпием по кафе /или по бира/ на следващото издание на конкурса! Дори наскоро, на една изложба тук, той ме попита за мнението ми за фестивала, преди аз го отразявах най-подробно поне на няколко вестникарски страници, няколко дни поред:)
Да, хубав е станал Летният театър! За кънтенето - е, не може всичко да се нареди по идеален начин, важното е, че имаме заслон сега, защото преди години си спомням как се провали един рецитал на "Щурците" заради рукналия дъжд:)
И аз харесвам много Пловдив! Но рядко ходя там...Така се случва, не съм особено мобилна:) А едно от нещата, които толкова обичам, е да пътувам...Знае ли човек, някой ден може и това да ме споходи:)
Поздрави и на теб. А за "малкото чудо" :) Засега си има тя разни занимания тук, пък за предаването ти - времето ще покаже кое-накъде:) Нали ти казах, че тя не би отказала публична изява за нищо на света:) А и е свикнала да я дават по телевизията:) Дори е пяла няколко пъти на откриването на "Бургас и морето", а няколко години и цветята на участниците поднасяше /заедно с другите сладурани от групата:)/
До скоро!
цитирай
4. feq - Чудесни са снимките, Ася! Хар...
11.05.2008 12:58
Чудесни са снимките, Ася!
Харесвам този конкурс, има много позитивна енергия в него. Макар,че съм много на север от Бургас, морето, и песните, и пеещите сърца ме вълнуват.
А ти, ти си направо бисерче, което открих!
Леки мисли и настроение.
цитирай
5. anastasiia - feq:)
11.05.2008 13:02
И аз се радвам, че те открих...:)
Наистина...
А що се отнася до песните...истинските песни..., те дават много...Могат да ни понесат, завихрят, пречистят,....Могат да ни заредят с енергия...Могат ...много неща!...
Тази година сигурно отново ще бъда на конкурса "Бургас и морето" и ще разказвам после!;))
Лек и песенен ден за теб!:)
цитирай
6. vanex - :)
26.04.2009 09:58
еее този фестивал, наистина е много красив и пълни душата :)
цитирай
7. anastasiia - vanex, така си е...:)
29.06.2009 12:14
Не пропускам нито едно издание от няколко години насам. И тази година, живот и здраве, ще ходя!:)
Поздрави, ВанкаА!:)))
цитирай
8. nanita73 - Поздрав с едно мое море за всички влюбени във него
18.05.2010 11:25
Морско пейзажно
Морето живо е и диша
и с дълбините си наблюдава ни с копнеж,
очакващо бленува утре пак да се завърнем
във златистият му летен, тъй лазурен свят.

Тъгува то, когато сме далече,
понесли го в сърцата си сезон подир сезон
и в пазвата си пази всичките ни тайни,
който споделили сме на морският му бряг.

И когато бурни урагани
преминават през снагата му вълниста,
обрича на неволна смърт, на гибел всички,
а природата му нежна е и крайбрежно синьо-чиста.

Сутрин към съненото слънцето щом погледне,
душата му превръща се в лъчиста пара,
усмихва се, солените води разплисква
и чака нас и стъпките ни незасъхнали по плажа.
цитирай
9. anastasiia - nanita73, благодаря от сърце!
11.02.2011 01:00
Чак сега видях прекрасното стихотворение!...
Толкова обичам морето...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878480
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031