Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2007 17:47 - МОИТЕ ПОЛЕТИ...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 13816 Коментари: 42 Гласове:
0

Последна промяна: 11.12.2007 18:01


...Някъде, отвъд обременената ни същност, живее по-свободният ни Аз... Нека орелът в нас полети към слънцето!:)...
...Бог ни е дал дух с криле, за да полетми в просторните небеса на любовта и свободата... Нека не подрязваме крилете си... А да полетим...
...Виждате ли златния облак в далечината?...Точно сега можем да осъзнаем песента, с която птиците благодарят на Бога за свободата...
...Песента...Тя е прекрасен полет...
...Ние сме независими от дневното слънце и от звездната нощ... Свободни сме и когато няма слънце,... няма луна,... няма звезди...
...Свободни сме... И аз се чувствам свободна да ви поведа...към един концерт, на който бях преди няколко дни... Един от моите полети:)...
...Идвате ли?...
image
...Нали именно изкуството е израз на онова, което се движи и се превръща в същина на душата ни!...
image
...В дълбините на душата ни има песен, неизразима с думи...Тя обгръща чувствата ни с ефирен воал...
image
...Една много хубава песен, по стихове на Иван Ненков и Стефан Диомов; музика Стефан Диомов...

***
Тръгвай щом решил си, няма да те спра...
Много ли поисках?
Исках с теб да бъда нежна и добра,
ала ти не ме разбра...
Хладен дъжд отсреща пада на черти...
Той ще ме пречисти...
Няма да гадая, кой от нас сгреши...
Нека времето реши...

Но вечер, щом остана сама,
сякаш дочувам
отново твойте тихи стъпки в съня,
а не сънувам...
Не може всичко да е просто лъжа...
Ти си различен...
Да знаеш само как те мразя сега
и те обичам...

Друга ще обичаш просто на инат.
Няма да те мисля...
Трябва да живея аз във моя свят,
без да гледам все назад...
Аз те обичам...
image
...И някои гости на концерта...:)...Орлин Горанов...

image
...Пламен Ставрев...

image
...Максим Горанов...

image
...Драго...

image
...Борис Годжунов...

image
...Виктор Калев...

image
...Стефан Диомов...

...И част от стиховете на още една прекрасна песен... "Обещания"... Написана от пловдивския поет Иван Вълев... Всъщност целият албум  на Тони Димитрова се нарича "Обещания"! 
...
Обеща да ме чакаш на последната гара...
Там, където морето, своя шепот повтаря...
Обеща ми луната, над река Ропотамо...
Обещания щедри, обещания само...

image

...Казват, че ако човек разбира себе си, той разбира всички хора... Но когато човек обича хората, той научава нещо за себе си...
...Още един мой полет,...с колеги и приятели... Всички заедно, на 7-я рожден ден на едно много усмихнато предаване...
image

image

image

image

image
...С Никола Илиев от Конушенския оркестър и проф. Петко Радев...
...И двамата - кларинетисти:)

...Колко странно е Времето и колко чудати сме ние! Времето е с една стъпка по-нататък, разбулило е лицето си, стреснало ни е, а после ни е въодушевило... 
...За това трябва по-често да летим, за да го изпреварваме, да го обичаме и да го почитаме... Защото именно така разбираме намеренията на Времето, естествените му наклонности, тайните и мистериите му...
...Ами и аз за това продължавам своя полет...
...Заедно сме, нали?
...Да надникнем сега към един истински празник...Празник на талантливите полети на духа, състоял се само преди 3 дни...
image

image

image

image

...Почувствахте ли красотата на полета?
...Не може да се опише с думи...
...Невидимо за очите усещане...
...Та нали нашите чувства променят нещата и за това ние виждаме в тях магия и красота,...когато всъщност магията и красотата са в самите нас...
...И не бързайте да се приземявате...
...Разтворете се в неповторимостта на изживяванията...
...Поемете пъстрина в себе си...
...Приемете лекотата на вятъра, при зазоряване...
...Приемете уханието на полските цветя...
...Приемете  мекотата на лунната светлина...

ПРИЯТНО ЛЕТЕНЕ!:)..........


Тагове:   Моите,


Гласувай:
0



1. slavei - Прекрасна феерия...
11.12.2007 18:07
...от красота, талант и вълшебни преживявания...:)
Улових духа на създалата се атмосфера...
Благодаря, Ася! Прекрасна си, както винаги!:)))
цитирай
2. nezabravima - ***
11.12.2007 18:31
Обичам ги тези твои полети... После не мога да се приземя...:)

Усмивки за теб, Ася!:)
цитирай
3. anabel4o - Мога да летя и нищо не може де пречупи ...
11.12.2007 19:28
Мога да летя и нищо не може де пречупи крилата ми. Нищо не може да попречи на един човек да се чувства свободен. Можем да усещаме свободата, дори затворени в кутия! Нека никога духът ни да не пада!
цитирай
4. anastasiia - Славейче,
11.12.2007 19:59
знам, че и ти правиш своите духовни полети към Светлината... Имаш сетива за много неща...
Благодаря ти за светлото излъчване в поста ми:)... Сияеща си, както винаги!:)))
Продължавай да летиш...
цитирай
5. anastasiia - Хей, nezabravima:)...
11.12.2007 20:08
...Продължавай да си летиш... И аз съм с теб!:)))
Незабравими усещания ти пожелавам!:)))
Благодаря за усмивките! Много ги обичам!:)))
Изпращам ти ефирност и лекота, за да продължиш да си летиш......:)))
цитирай
6. anastasiia - anabel4o, да...
11.12.2007 20:13
...много си прав! Абсолютно съм съгласна с теб! Разбира се, че можем навсякъде да чувстваме свободата... Това е вътрешно състояние...
Случвало ми се е, като малка, да е трябвало да правя нещо, което ми е било ужасно скучно... И тогава пусках в полет мислите си, фантазията... Направо излитах!:))) Там, накъдето си поискам... Направо супер!:)))
...Така, че всичко е въпрос на вътрешна нагласа, на вътрешна усмивка и освободеност...
И нека духът ни никога не пада!:))))
Поздравявам те, истински!:))) И много усмивки за теб, разбира се!:))))))))))))))))))
цитирай
7. boris66 - boris66-anastasia
11.12.2007 21:09
Полетът е нещо без което една душа не може той се изразява в едно или друго нещо при различни хора но все пак е полет !Полет с криле на птица, на орел ,с пеперудени криле, в зависимост от това ,каква е философията на този човек!
цитирай
8. eddie - ***
11.12.2007 22:03
Приемам всички съвети :)
цитирай
9. evelin - @}----;-------
11.12.2007 23:32
вълнуващ полет... :)
цитирай
10. melsun - Летях с теб:)))
11.12.2007 23:47
Красиво беше!:)))
Знаеш ли...в мислите си не спирам да летя!Това е най-любимото ми занимание!:)))А сега ти пожелавам летежни,нежни сънища:))))Фиууууу....Отлитааамм.....
цитирай
11. comfy - Сигурно всички
12.12.2007 00:23
искат да полетят с теб и... да се докоснат до теб! ;)*

Усмивки, Ася! :)))*
цитирай
12. anastasiia - Да, boris66,
12.12.2007 09:55
точно така е... Полетите на душата могат да бъдат много различни... В зависимост от философията на човека, както си написал... В зависимост от вътрешното му състояние...или пък от някаква негова потребност в определен момент от живота му...
Хубавото е, че можем да се докосваме до това освободено вътрешно "Аз" и това ни дарява с много!
Чувствам, че си човек, който смело лети... Така, че продължавай!:)))
цитирай
13. anastasiia - eddie,
12.12.2007 10:14
благодаря ти за доверието!:)))
Знаеш ли? Усмихна ме!:))) Имаш си една такава вътрешна усмивка, която чувствам...:)))
Усмихнато летенеееееее!....:)))
цитирай
14. anastasiia - evelin,
12.12.2007 10:54
наистина е вълнуващо да се чувстваме достатъчно свободни, за да летим...
Благодаря ти...
Усмихнат полет и на теб!:)))
цитирай
15. anastasiia - Хей mels,
12.12.2007 11:02
Знам, че много летиш... Та нали с теб се срещаме непрекъснато там, на високото...в облаците!:)))...
А сега чакам с нетърпение и снега... Тогава летенето ще е още по-красиво и романтично... И бяло, бяло...
Мила феичке, приятно летенеееее!:))))
цитирай
16. anastasiia - comfy,
12.12.2007 11:13
много си мил...:)
Благодаря ти...
Много усмивки и за теб!:))) Нали знаеш, че са вълшебни!:)
цитирай
17. tera - Чудесно е,
12.12.2007 12:20
че си толкова позитвна!
Само радост и усмивки ти желая :)))
цитирай
18. valiordanov - Поздравявам те с един мой стих - ПОЛЕТ:
12.12.2007 12:44
„Та птиците летят дори и мъртви” -

ми каза малчуганът с дънковата риза

и русия перчем

над сините очи,

събрали времето.

„Шегуваш се” - отвърнах аз,

ала ръката детска

стискаше едно врабче,

абсурдно мъртво, бездиханно...

След миг ръката се изви нагоре

и пръстите отпуснаха телцето,

а птицата се сля със свода син.

„Лети,врабче” - извика той.

Единствени сълзите във очите

целуваха мечтите му.

И птицата се спусна към земята,

повикана от детските очи.

Дори и мъртва тя летя -

хлапакът беше го поискал.
цитирай
19. zharko - Асьонушка прекрасна,
12.12.2007 13:00
небесносиня, слънчева, сияйна, омайна...
Лъчезарност безкрайна....
Лети, лети, летииииииииии.....................
цитирай
20. martiniki - :)
12.12.2007 13:15
Успях да чуя песента по текст на Иван Вълев, много е хубава, харесвам Тони, не само защото е от моя Бургас, слушам я и следя кариерата и откак стана откритие на " Хит минус едно", може да са минали 15 години, знам ли
ходи ми се утре вечер на концерта в Бургас, но едва ли ще ми се получи, много ме съмнява :(

поздрави, А.!
цитирай
21. anastasiia - tera, благодаря ти за безценното пожелание!:)))
12.12.2007 20:24
Радостта и усмивките ще ме карат да продължавам моите полети...
... Да дарявам позитивност и усмихнато настроение...
...Толкова ми е хубаво, като си представя, че може би съм усмихнала теб... и хората около мен, с това, което съм...
Пожелавам ти много усмихнати преживявания и още по-усмихнато настроение!:)))
цитирай
22. anastasiia - valio, така ме развълнува
12.12.2007 20:34
със стихотворението си... Толкова е хубаво!...
Благодаря ти много!...
Толкова е чисто...и толкова силно... И тази детска невинност и вяра...Прекрасно е!...Невероятно истински полет...
Знаеш ли, аз наистина вярвам в мечтите... И вярвам в това, което си написал... И знам, че когато истински вярваме в мечтите и ги последваме, чудесата се случват...
Благодаря ти за невероятния Полет...Много...
цитирай
23. anastasiia - Юри,
12.12.2007 20:39
ти наистина ме омая с тези светли, сияещи думички...:)))
Благодаря ти безкрайно, лъчезарно, слънчево, сияещо...ти благодаря...:)))
...И дааа....Наистина продължавам да летяяяяя!!!
Как са твоите крилцаааа?:))))
цитирай
24. anastasiia - Хей, Марта!:)
12.12.2007 20:49
И аз много ценя Тони Димитрова и то не само като изпълнител, но и като човек... Стефан Диомов - също. Имам щастието да ги познавам добре... И в София отидох на концерта, защото си ги обичам... Беше прекрасно като изживяване... Ако можеш да отидеш утре вечер, направи го...Ще се почувстваш страхотно. А пък и това е последният концерт за тази година, в Бургас. А концертът от София, в зала 1 на НДК, ще бъде излъчен на 1 януари, от 12 часа, по Би Ти Ви, в случай, че на 14-ти не можеш да отидеш да гледаш в Бургас. В момента Диомов го монтира, ще бъде 77 минути:) Ето, имаш пълна информация вече:)))
Знаеш ли, аз не знаех, че си от Бургас...Но това е прекрасно, защото много обичам този град. Подобно на Пловдив, и при вас има една такава много топла, приятна, арт атмосфера...
Иван Вълев мисля, че също ще идва на концерта в Бургас! Та нали на неговата песен "Обещания" е кръстен новия албум на Тони Димитрова!:))) Прекрасна песен, прекрасни стихове!:)))
А сега ти изпращам песенното си настроение... И много целувки!:))))
цитирай
25. enjoy6 - Прекрасно време
12.12.2007 21:48
за полет настъпва, сега преди Коледа, когато всички ставаме по-добронамерени и можем да се обърнем лице в лице със себе си и близките и обичаните от нас хора.
Приятен и красив полет ти пожелавам!
цитирай
26. anastasiia - enjoy6,
12.12.2007 22:04
да, точно така е!...
До коледа остават 12 дни!:) Да ги напълним с добрини...С добронамереност...С празничност в отношенията... С обич...С топлина...
...И с нашите полети... Нашата вътрешна освободеност...
Знам, че ще те срещна в ефира... Светъл полет и на теб!:)))
цитирай
27. letisi - нека винаги бъдем хора
12.12.2007 22:21
които искат да мечтаят:)))))))))))))))))
усмивки от мен
цитирай
28. buket - това летене беше най-хубавото
12.12.2007 22:26
И най-лекото...
Ти умееш да летиш навсякъде, отнемайки тежеста на годините на другите, за да полетят и те.

***
цитирай
29. anastasiia - letisi!:)))
12.12.2007 23:21
Да живеят мечтите!.......
Прекрасно е да сме мечтателни... Нека бъдем такива... И нека не губим тази вяра, идваща от детството...Вяра в добрите чудеса...:)
Още повече усмивки от мен!:))))))))))))))))))))))))
цитирай
30. anastasiia - buket,
12.12.2007 23:26
толкова се радвам, че и ти чувстваш полета, състоянието "летене"... Нали е прекрасно?:)
Наистина е хубаво, и леко... Ежедневните неща остават някъде далече, далече... Оставяш се на порива...
Благодаря ти...:)
Продължавай да летиш....:)))
цитирай
31. temenuga - Прекрасен полет си сътворила - ти владееш дарбата за душевен летеж!
13.12.2007 15:09
Толкова е мило-стоплящо да се досегнеш до понятия, хора, песни и усещания, толкова близки на същността ти! Като бургазлийка, няма как да не остана нежно-трогателно-еуфорично-емоционално докосната от твоя великолепно поднесен постинг! Благодаря ти за съпричастието към бургаската магична атмосфера! И честита 7-ма годишнина на предаването, в което даряваш обич и красота във всичките й превъплъщения на твоите зрители! И бъди още много, много години на гребена на вълната, на чиято интензивна мощ не всеки би могъл да устои. Ти можеш!
Поздрави от предколеден Бургас!
цитирай
32. anastasiia - temenuga,
13.12.2007 15:26
поздравите от Бургас са ми особено скъпи... Безкрайно ти благодаря!:)))
И толкова мило-стоплящи думички си ми написала... С прекрасни пожелания за предаването си ме дарила...
...И толкова истински и точно чувстваш вътрешния ми свят...
Продължавай и ти да бъдеш точно такава - нежно-трогателно-еуфорично-емоционална...И дълбоко интуитивна...
Прегръщам те!:)))
И, разбира се поздрави от емоционално-топлия Пловдив!:)))
цитирай
33. temenuga - И аз ти благодаря!
13.12.2007 15:52
Има души, които се разбират взаимно, явно ние сме от тях:) А за интуицията - права си, може би трябва да й се доверявам по-често, тъй като май никога досега не ме е подвеждала...:)
Специална благодарност за емоционално-топлите поздрави от приказно-романтичния Пловдив!
цитирай
34. doka - Хей...Ася.....
13.12.2007 17:57
... успях да литна и аз.... и ми беше изключително приятно... !!! :))) Но..... се налага да кацна... :)))))
А на теб...желая една чудесна вечер...когато решиш...да се приземиш... :))))) Усмивки...!!! :))))))
цитирай
35. anastasiia - temenuga,
13.12.2007 18:53
явно сме точно такива, ние с теб... Взаимноразбиращи... И ми е приятно, че се срещнахме тук:)
Мнооого усмивки ти изпращам - светли и топли!:)))
цитирай
36. anastasiia - doka, чудесно е, че си полетяла!:)))
13.12.2007 18:55
Нали чувството е невероятно!:)))
Приземила си се вече, но важното е, че винаги, когато ти се прииска можеш да се отправиш нанякъде...след порива си!:)))
...Аз все още си летя... Ще се приземя, все някога;)))
Прегръщам те! ...И много усмихната вечер ти пожелавам!:)))))
цитирай
37. temenuga - Благодаря ти за усмивките!
14.12.2007 11:22
В този снежен бургаски ден те се отразяват във всяка летяща в пространството снежинка - с нежните отблясъци на топлинно сияние!
цитирай
38. anastasiia - :)))
14.12.2007 11:32
Знаеш ли, и в Пловдив се опитва да завали сняг... Но все още се опитва;)))
А усмивките са си вътре в нас... Като прибавим и нежните отблясъци на снежинките, се получава истински празник!:)))
Да ти е много празнично...и усмихнато!:)))
цитирай
39. temenuga - Разбира се - би трябвало да съзираме усмихнатите си същности:)
14.12.2007 12:43
И да излъчваме позитивността, изразяваща се дори само в един незначителен /но твърде много значещ!/ жест - отвътре-навън, към тези, които заслужават /или не чак толкова/:)))
Важното е да преливаме от добронамереност, дори към тези, които изпращат към нас не толкова позитивни флуиди:)))
И на теб - празничност в помислите и емоциите, желая!:)
цитирай
40. boris66 - boris66-anastasia
14.12.2007 17:42
Благодаря ти Ася ,преди време летеше физиката ми -тялото и бях обект на хиляди изследвания от военната ни медицина наукасега ще трябва да полети душата ми !Полетът е хубаво нещо !Обичам да се идентифицирам с орел!
цитирай
41. anastasiia - temenuga,
14.12.2007 20:30
толкова ми е хубаво, като чета твоите коментари,...това, което ми пишеш... Именно защото споделям твоите мисли и разсъждения...
И аз съм ЗА добронамереността!:) ...Когато си добронамерен и усмихнат към хората, това има вълшебна сила... Много е хубаво...
И още белоснежни поздрави и усмивки ти изпращам, защото в Пловдив отново започна да вали сняг... Бялата приказка продължава...
цитирай
42. anastasiia - boris66,
14.12.2007 20:34
наистина полетът е нещо прекрасно... Това е нашата вътрешна свобода... Може би точно тогава сме най-истински, когато летим.... Защото се чувстваме достатъчно свободни да бъдем себе си...
Орелът е прекрасна птица - силна и властна...Издържлива и свободна... Бъди такъв!:)
Белоснежни усмивки от хубавия ми град!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5894627
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930