Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2008 20:48 - Всички ли ПОРАСТВАМЕ?.../Този път денят ми е в червено;)/
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 23601 Коментари: 62 Гласове:
0



...Дали всички ПОРАСТВАМЕ...и с времето, с годините постепенно изгубваме онзи изначален истински поглед към света...
...Допускаме ли да ПРОПУСКАМЕ  отблясъците на росата, сенките на листата...локвата, отразила дъгата...
...Допускаме ли да ПРОПУСКАМЕ да се усмихваме?...
...Допускаме ли дните да отлитат...просто ей така...
...Не мисля...
...Моите дни, например, винаги са в цвят!...
...Вчерашният ми ден беше особено червен!:)
...Може би всичко започна от лалетата...Вчера...ми ги подариха!...Червени, разтворили чашки, сякаш току-що откъснати от приказната градина на малката Ида...
image
...Виждате ги, нали, как греят, излъчват...
...Сякаш в чашка-лале се раждат усмивките...
...Цял букет червени усмивки в стаята ми...:)
image
...Почувствана в червено мекота...в моя ден...
...Ето, че и той,  денят вече нараства...
...Значи ще имам повече време да се наслаждавам, да чувствам...Да обичам!...
image
...По миглите ми...червени усмивки...:)
image
...Виждате в далечината вятърната мелница, нали?...
...Една много любима моя картина, пълна с лалета...Понякога се разхождам вътре в нея...:) За да се почувствам цветна...За да поговоря с лалетата-усмивки...
...За да изпратя всички си мисли към вятърната мелница...И да потъна в безвремие...
image
...Прииска ми се да умножа лалетата в картината...:) И ето...Още куп червени лалета греят в картината...
...Картина-усмивка!:)

image
...Всъщност, казах ли ви, че ми подариха червени лалета?
...Лалета-усмивки!...
...Усмихвам се и аз...
...А казах ли ви, че когато много се усмихвам, ставам прозрачна и птиците минават през мен?
...Но шшшш-т, тихо! Това е тайна;)

image

...Ето и моята усмивка, в "червено"....вчера;))

P.S. Момчето до мен е барабанистът на група "KROSSFIRE". Малък урок по ударни инструменти...;))





Гласувай:
0



1. freakish - Ей супер!
30.03.2008 20:58
трябва да покажа поста на леля ми, тя е влюбена в лалетата :))))
а третата снимка отдолу нагоре много ми хареса ...мдам
цитирай
2. anabel4o - Много хубав постинг! :) Цвето...
30.03.2008 21:40
Много хубав постинг! :)
Цветовете винаги трябва да присъстват. Поне по един на ден! :))))) Който обича шаренко - и повече!
Прекрасен ден си имала, знам, че и следващите ще са такива, че и по! :) Червеният цвят много ти отива.
В картината наистина на човек му се приисква да се разходи. :)
цитирай
3. donichka - :-)))
30.03.2008 23:05
Както винаги ведра и засмяна!

Хубав човек! ;-)
цитирай
4. anastasiia - freakish:))
31.03.2008 00:13
"Влюбена в лалетата" звучи много романтично;)
Радвам се, че ти харесват снимките!:)
Усмивки!:)))
цитирай
5. anastasiia - anabel4o!:)
31.03.2008 00:24
И при теб винаги е много цветно...Така, че имаш усещането, какво дават цветовете...:)
Благодаря за добрите думи...
И на теб ти пожелавам прекрасност в дните ти...
И повечко червенко, като нюанс в настроението!;))
цитирай
6. anastasiia - Хей, donichka!:)))
31.03.2008 00:27
...Ами такава съм си;)
Усмихнато ми е...И си се усмихвам...:)))
Слънчевост ти изпращам...Мноооого!:)))))
цитирай
7. doka - Хеййй......Асяяя...... :)))
31.03.2008 00:39
...Страхотен...червен пост...ни подаряваш...:)
Червените лалета.....прекрасни са... :)))
Картината с вятърната мелница.....е невероятна.....
още повече...като я допълни с още лаленца...
Благодаря ти... :)))
Много ти отива на барабаните... :) ;)
Освен китарата ми...ударните музикални
инструменти...са другата ми страст... :) ;)
Спокойна нощ ти желая... и много
благословения ...и разноцветни усмихнати
дни да имаш през новата седмица... :)))))))))
цитирай
8. anastasiia - Хеййй, Даниии!:))))
31.03.2008 00:47
Усмивка такава!:)))
И аз много си обичам картината с вятърната мелница...Още повече, че ми е подарък от един много млад художник, но безкрайно талантлив...:)
...И като прибавим още лаленца-усмивки...:)))
И аз ти благодаря, че си тук...Много ми е приятно:))
А на барабаните наистина малко посвирих... И друг път съм опитвала. Емоцията е много хубава:)
А ти, кога ще ми посвириш на китара?:)
И на теб ти пожелавам сбъдване само на най-най-доброто през седмицата...
Мнооого усмивки, от цветните...:))))))))))
цитирай
9. eien - Години наред се радвах на това цвете, докато
31.03.2008 05:47
един ден забелязах, че лалето сред всички цветя "умира" най-тъжно...като болно от рак...така го почувствах....
цитирай
10. anastasiia - eien...
31.03.2008 10:13
...Може би защото е много чувстващо цвете...И приема в себе си всичко случващо се наоколо...
...Но, знаеш ли, винаги го свързвам с една много хубава приказка на Андерсен - "Палечка". Винаги съм си представяла, че малката Палечка се е появила именно в чашката на лале...:)
...Усмивка, пълна с цветове ти изпращам...:)
цитирай
11. valiordanov - Всичко е червено Ася. . . Дори и пр...
31.03.2008 11:04
Всичко е червено Ася...Дори и правителството ни се надсмива в червено...Само, че твоята усмивка е като изгрева блестяща и червеното ти отива...Зачервих се от вълнение...Затова те поздравявам и прегръщам, за да не изръся някое стихотворение....:)))))
цитирай
12. x2man - брей
31.03.2008 11:20
дори и барабаните са почервенели))
цветни усмивки от мен:)))
цитирай
13. esen - Преживях я твоята червена приказка, Ася!
31.03.2008 11:23
Прекрасни лалета! И още по-прекрасна е твоята усмивка!
Твоето червено ми подейства релаксиращо и ме усмихна! Здравей, прекрасен ден!
От мен топла приятелска прегръдка! И много усмивки!:)
цитирай
14. anastasiia - Хей, Вал!:))))
31.03.2008 11:26
А пък аз с такова нетърпение
очаквах да "изтърсиш" твое стихотворение!:)))
Ето...изчервих се от смущение...;))
Усмивка, като изгрева блестяща, ти изпращам!:)))
цитирай
15. anastasiia - x2man :)))
31.03.2008 11:35
Явно и ТЕ са в настроение;)))
А може и аз да съм сторила вълшебство, кой знае?!;)))
Когато реша, мога да си оцветявам в различни цветове всичко около мен...:)))
А пък от твоите цветни усмивки, представи си в какво многоцветие съм се превърнала!;)))
Изпращам ти слънце:)) Ама съвсем не обикновено...Цветно слънце...:) Виждаш ли го?;)))
цитирай
16. anastasiia - Здравей, Есен!:))
31.03.2008 11:39
Стопли ме с думите си...
Иска ми се да ти изпратя цялото си усмихнато настроение...С пълни шепи:)))
Наистина денят е прекрасен, когато успеем да съзрем нещо красиво, добро, зареждащо около нас...
И от мен топла, приятелска, усмихната прегръдка!:))
цитирай
17. cornflower - при теб е винаги рай
31.03.2008 11:54
светът е очарован от усмивката ти!
бъди!
цитирай
18. anastasiia - cornflower:))
31.03.2008 12:04
Взех си малко червена багра от твоя огън;))
Благодаря ти да добрите думи...
Мноооого усмивки ти изпращам, от пролетните...:))))))))))))))
цитирай
19. cocolina - Pri teb chovek moje da zapee "Oranjevo nebeto"
31.03.2008 12:34
v cherveno:))))Jelaia ti shtastliv i usmihnat den!!!!
цитирай
20. feq - Много, много се позитивна! Де да ...
31.03.2008 12:59
Много, много се позитивна! Де да бяха, всички млади хора като теб! Радвам ти се ,че откриваш красотата навсякъде. Очаквам да напишеш нещо за лилавия цвят...лилава нощ...навярно люляка, когато цъфне???
цитирай
21. nick22 - През цялото време
31.03.2008 13:05
само не разбрах едно...
Някой да не ти е подарил червени лалета, че такова червено въхновение вдъхваш наоколо...?!
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Алоха лоха :-)
цитирай
22. letisi - нека успеем да запазим по един малък принц
31.03.2008 13:37
в душата си:))))))цвета е въпрос на предпочитания:)))))
цитирай
23. lion1234 - Изумително!
31.03.2008 14:50
Изумително красиви лалета! Определено чудесно си комуникирате с червеното - така те отваря! На тези барабани си просто невероятна!
Усмихнати поздрави!
цитирай
24. zari - Поздрави с нещо в оригинал, защото Вие не заслужавате и
31.03.2008 17:54
грам менте-
"The tulip's petals shine in dew,
All beautiful, but none alike."
- James Montgomery,
цитирай
25. elineli - Усмихваща се :)))
31.03.2008 18:09
Лалетата са ми любимост.Нетрайни са като всичко красиво.Можеш да им се наслаждаваш кратко и от все сърце.Благодаря ти ,че внесе изящество в деня ми.Прегръдка :))))))))))
цитирай
26. anastasiia - cocolina :))
31.03.2008 19:50
Който пее, зло не мисли;))) Така, че можем да си пеем за небето, даже и в червено...;))) И да ни е хубаво и усмихнато...И преди всичко - цветно!!!:)
Благодаря за хубавите пожелания:)
Щастливост...във всяка една секундичка ти пожелавам...:)))
цитирай
27. anastasiia - feq:)
31.03.2008 19:54
Даа...позитивна съм...:))) И обичам да раздавам позитивността си...на всички...:)
А за лилавото имам отделен пост, който се нарича "Лилава съм":) Това ми е любимият цвят...Свързвам го с нежността, с любовта...
Но разбира се, че ще пиша още и още за лилавото...:))
"Лилава нощ" - колко хубаво звучи!:)
Лилави усмивки!:)))
цитирай
28. anastasiia - Хей, Ники!:)))
31.03.2008 19:58
Ама аз май забравих да напиша, че някой ми подари червени лалета...:)))))))))))))))))))))))))
...С червено вдъхновение ти изпращам вдъхновени усмивки,...в червен нюанс....:))))))))))))))))))))
цитирай
29. anastasiia - Разбира се, letisi...:)
31.03.2008 20:02
Това е най-хубавото!!! Да запазим Малкият принц в душата си...
За да се радваме на изгревите и залезите...
За да си имаме поне едно цвете/вместо роза, може и лале/, за което да се грижим...
За да може да "опитомим" някого, който да се вълнува винаги, когато наближи време да се срещнем...
А цветовете...те са нещо, което се мени заедно с настроенията ни...Всеки ден може да е обагрен в различен цвят...
Важното е в душата ни да е цветно!:)
цитирай
30. anastasiia - lion1234, добре дошъл
31.03.2008 20:10
сред червените лалета...и усмивки...:)
...Благодаря ти за подкрепата...:) Може би трябва да взема малко уроци по ударни инструменти;)))
Поруменях от поздравите ти;)) И разбира се,че ще ти изпратя от румено-червените ми усмивки...:)))))
И да знаеш, че са заредени с невероятно настроение!:))))
цитирай
31. анонимен - : )
31.03.2008 20:14
Хе тука не е за мен, аз не съм пораснал чак толкова ; ) Ама пак поредния красив постинг : ) Харесвам лалета ( не колкото амаранта ама ; ) ) : )
цитирай
32. anastasiia - Благодаря, zari!
31.03.2008 20:22
Прекрасно е...
Да, красотата е уникална...
Всяко цвете носи своето очарование, излъчване...
А каква прелест пък би било...чашка-лале, изпълнена с капчици роса...
Развълнува ме, zari!...Още веднъж...благодаря...
цитирай
33. anastasiia - EL! И ти си ми любимост!:))
31.03.2008 20:34
...И сътворяваш прекрасни стихове...Те всъщност са малки истински приказки...:)
...А лалетата са наистина нещо невероятно нежно, изящно...красиво...
...И сякаш нашепват, канят ни...да ги обградим с цялото си внимание и любов...
...Много се радвам, че съм те заредила с красота...за деня...:)
...Прегръдка и от мен...усмихната...:)))
цитирай
34. anastasiia - dgaduinknight :)
31.03.2008 20:41
Не си пораснал...и недей да го правиш...:)
Твоите сетива за красотата са широко отворени...
А това е твърде важна предпоставка за това, да си останеш непораснал;)
А за амаранта просто нямам думи...Разбира се, че е прекрасен...и червен, като моите лалета:)))
цитирай
35. helios - Страхотен постинг, anastasiia!:))))
31.03.2008 20:57
Благодаря за красотата, настроението, хармонията и усета сътворяваш добра енергия!:)))
Поздравления!:))
цитирай
36. diamant1965 - :))))))))))))))))))
31.03.2008 23:37
Недей да порЕстваш никога!;) :)))
цитирай
37. eddie - ***
01.04.2008 00:25
Красиви червени лалета... но между тях едно най- ми харесва :)
цитирай
38. eraklia - !!!!!!
01.04.2008 07:28
Красота! И Мисли! Привет!!!
цитирай
39. svetlan - Червеното ти барабанче в сърце ми ...
01.04.2008 08:40
Червеното ти барабанче
в сърце ми влезе и блъска, блъска!
Иска да се пръска!
:)
цитирай
40. viovioi - браво!! превъзходно постче:)
01.04.2008 08:55
С опитимистичен и радостен заряд!!
цитирай
41. henzelski - Хубаво е
01.04.2008 10:34
всеки ден да си има цвят. За нула време ще изчезне определението "сиво ежедневие". ;)
Мисля си, Ася, че не от деня зависи, какъв цвят ще е. А просто има такива хора, които оцветяват дните и нощите не само заради себе си, а заради всички. С това впечатление останах, четейки Импресия в лалета и вятърна мелница. ;)
цитирай
42. mmmmmmmmm - Замислям се ....
01.04.2008 12:59
някога ме обличаха само в червено и от тогава не съм си купила червена дреха...не ми допада цвета...
Този сорт са ми любимите лалета!:)Облечени с твоите думи и фотографски дарби ....ако ме видиш с червена блуза ... вината е у теб!:))))
И днешния ден да пълен с "червени усмивки",Ася!:)))
цитирай
43. maminkavania - :))))))
01.04.2008 14:18
Лалетата са моята пролетна слабост....във всички форми и цветове....
За поста....просто нямам думи...красота и пак красота и още много красота....
цитирай
44. anastasiia - helios:)
01.04.2008 16:38
И аз благодаря за удоволствието да си ми на гости!:))
Ти си човек, който чувства, долавя...
Така, че с радост ти изпращам мноооого от положителната ми енергия!:))
Плюс много усмивки, разбира се!:))))))))))))))))
цитирай
45. anastasiia - Диамантче! :))))))
01.04.2008 16:42
Разбира се, че няма никога да порЕстна!!!
Та нали съм пила от специалните хапчета;))
"Хайде хапчета чудесни, никога да не порЕсна!"...
И ...се получава...:)
Знам, че и ти си имаш от тях;)))
А за който се интересува, нека "влезе" в последната глава на "Пипи Дългото чорапче"...По улицата на право, послед в дясно. И там ще открие дървото, в което расте лимонада...Спускате се вътре в дънера му...Пълно е с вълшебни хапчета против порЕстване...:)
Мноооого усмивки!:)))))))))))))))))))))
цитирай
46. anastasiia - eddie :)
01.04.2008 16:49
Благодаря ти:)...
...Поруменях...почервенях...Като истинско лаленце:)...И то...най-красивото;)))
цитирай
47. anastasiia - Ракли, привет и от мен!:)
01.04.2008 16:50
И искрено ти благодаря...:)
Изпращам ти...мноооого радостни късчета...Червени и усмихнати...;))) Ще почувстваш:))
цитирай
48. anastasiia - Хей, Светли!:))
01.04.2008 16:56
Ще ти подаря красиво лаленце червено,
за да ти е сърчицето спокойно и засмено...:)
:))))
цитирай
49. anastasiia - viovioi:))
01.04.2008 17:03
Благодаря ти!:)))
Мнооого да ти е радостно в теб, около теб..., ти пожелавам...:)
А колкото до заряда, той си е вътре в нас...Просто трябва да го отключим, да го освободим...И да се чувстваме чудесно!...
Усмивки!:))))
цитирай
50. anastasiia - Знаеш ли, Краси,
01.04.2008 17:19
хрумна ми, докато пишех, че дните често ги определят като сиви...Не знам защо си представих сиви гълъби...А след което, си представих гълъбите в цвят...Представяш ли си, един цял площад в разноцветни гълъби...:)) И малките дечица, които им дават трохи от кифличка...:))) Весело, нали?:)))
И разбира се, че от нас зависи в какъв цвят ще е денят ни...Цветовете са вътре в нас...в цялото си многообразие и нюанси... И колкото по-смело ги използваме, толкова по-необикновено и хубаво ще е всичко наоколо...:)
цитирай
51. boris66 - boris66-anastasiia
01.04.2008 20:20
Да, много красиви лалета-червени, мен ме зарадваха пък с красиви, жълти нарциси ,големи ,изцяло жълти !И двата цвята са цветове на Любовта!
цитирай
52. anastasiia - Марианка, ако знаеш
02.04.2008 10:59
колко усмихнат беше деня ми вчера...Даже и вечерта...:))) Това ще е от твоите "червени усмивки"...Вчера вечерта празнувахме рождения ден на нашата телевизия...Познай кой беше най-усмихнат на празничния коктейл;)))
Очаквам те с червена блуза, въобще...цялата в червено:))) Обещаваш, нали?:))
Знаеш ли, самата аз рядко се обличам в червено...Но пък този цвят носи невероятен заряд.
Така, че ти пожелавам ден, изпълнен с невероятен заряд!:)))
И те прегръщам!:))))))))))))
цитирай
53. anastasiia - maminkavania:)))
02.04.2008 11:30
Пожелавам ти да ти е цветно...Да ти ухае на лалета и пролет!:)))
И...благодаря за прятното ти гостуване:) Ще се радвам, ако пак наминаваш...:)
цитирай
54. anastasiia - Борис:)
02.04.2008 11:31
Винаги цветята носят радост...А когато са пролетни, като че ли са особено красиви...:)
Пожелавам ти винаги цветовете на любовта да бъдат с теб!:)
цитирай
55. boris66 - boris66-anastasiia
02.04.2008 13:23
Благодаря тие от все сърце! Днес завърших и дисертацията си и ми е наистина щастлив ден !Труд близо 2 годишен се увенча с успех!
цитирай
56. svetlan - не ми подарявай лаленце да ми грей ...
02.04.2008 14:49
не ми подарявай лаленце
да ми грей от него дупенце
нямам ваза свободна
нямам къде да го бодна
виж ти ако дойдеш насам
като бонбонче ще те изям
ще ми грей тогаз и лицето
ще се усмихвам и със сърцето

шах и мат / с двете пешки / :)

цитирай
57. anastasiia - Борис!:)
02.04.2008 22:00
Поздравявам те!!!:)
Продължавай смело напред!:)
цитирай
58. anastasiia - Светли...:))
02.04.2008 22:04
Ще ти пожелая да ти грей лицето,
да се усмихваш и със сърцето...
Моята Усмивка, вместо лаленце,
ти изпращам, мило момченце!;))

На това рокада ли му се казва?;)
цитирай
59. svetlan - Сладур!
04.04.2008 09:08
Сладур!
цитирай
60. anastasiia - :)))
04.04.2008 09:32
...:)))....за Светли!
цитирай
61. mathilda - много ми хареса...
17.04.2008 16:50
алюзията към приказката за цветята на малката Ида... не знамза другите, но ти определено не си порастнала и ти пожелавам да не ти се случи (пожелавам го и на себе си :) )
цитирай
62. anastasiia - mathilda:)
18.04.2008 09:49
И аз така се чувствам...Съвсем непораснала!:))
Искрено ти го пожелавам и на теб:)
Ако можем да запазим от най-детските частички в себе си, предстоят истински вълшебства в живота ни!:)
Приказно усмихнат ден!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5893981
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930