Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2008 23:32 - ЩАСТЛИВО ЦВЕТЕ:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 11193 Коментари: 54 Гласове:
0



...Едно щастливо цвете ще ви подаря...:) 
...Една ДЕТЕЛИНА...:)
...Та нали е празник...И то най-цветния, най-пъстрия, най-усмихнатия...
...Винаги на Цветница улиците са пълни с хора, които носят цветя, върбички....Усмихнати, ведри...Сякаш сърцата на всички са пълни с ...празник!:) 
...Улицата...Този голям пролетен оркестър!:)
...А Детелината, която откъснах за вас, е от една стихосбирка - "Ако спра да те обичам" на турския поет Иззет Кьостерелеоглу...
...Преди време, той беше гост в предаването ми. Представих стихосбирката му, а след това той ме помоли да я "озвуча", т.е. да прочета стиховете му и да ги запишем на диск. Диск, който той размножи, за да подарява на приятелите си...
...А аз реших да подаря едно стихотворение на вас...Всички, които обичат поезията...На приятелите ми тук...
...Сигурна съм, че ще ви докосна...по някакъв мой си начин...Може би, защото съм вложила частичка от себе си в изпълнението...
...Много обичам поезията...
...ЧЕСТИТ ПРАЗНИК!:)




Тагове:   цвете,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - : )
19.04.2008 23:38
Много приятно и отпускащо след всичката тази емоционална умора : ) Малко да се излегнеш под някое дръвче и да заспиш сладко сред аромата на цветя : ) Честит празник и на теб : )
цитирай
2. anastasiia - dgaduinknight :)
19.04.2008 23:43
Колко хубаво!...Сред високата трева, зареял поглед в облаците...и аромат на цветя...:)
Благодаря ти за това, че успя да видиш Детелината, сред цветята...От нея е това приятно отпускащо чувство;)
цитирай
3. exibella - Красиво.....
19.04.2008 23:44
Здравей мила Аси :)))) Как си?
Спирам се за да драсна отново няколко думички.:)
Браво, много са красиви стиховете.:))))))))
Наистина въздействат :))))))
След 47 минутки е Цветница.:)))
Весел празник :)))))))))))))))
цитирай
4. anastasiia - exibella:)
19.04.2008 23:48
...или иначе казано - Здравей, Спасимирка!:)
Много се радвам, че се спираш тук...И че ми пишеш :)
Хубав, цветен, шарен и весел празник и на теб!:)
...Вече остават 12 минутки;)
цитирай
5. inamay - :)))
20.04.2008 10:09
На крайчето на детелината видях червеничка калинка, а аз, като голяма - съм Калина и кръстена съм на дърво, със много, много плодове-калинки, но заедно с още няколко от пухчетата на върбичка, с едно тъй шарено, рисувало по себе си лале, те поздравяваме за вчера и за днес, а също чувствай себе си и всеки твой приятел с поздрави за идващите в седмица, от утре, велики празници!
Прегръдки, вързани с усмивка в синьо! :)))
цитирай
6. anastasiia - Честит имен ден, Калина!:))
20.04.2008 10:38
....Около мен е пълно с плодове-калинки, пухчета от върбичка...А едно шарено лале ми се усмихва така мило...:))
...Благодаря ти за прекрасния дар-поздрав - цветен, топъл, приятелски...:)
...Прегръдки, вързани с усмивка в лилаво...:)))
...И...щастлив празник!...:)))
...Една Усмивка-калинка пътува към теб:)...Всъщност...мнооого повече от една:)))))
цитирай
7. mmmmmmmmm - Благодаря ти,Асичка,
20.04.2008 10:44
за специалния поздрав!:)
Честит,щастлив и усмихнат да е денят за теб!:)
Подарявам ти пролетен букет с много усмивки и топлина!:)))
цитирай
8. anastasiia - Мммммммммариянка...:)))))))
20.04.2008 11:10
...Прекрасен букет... Благодаря ти!:)))))))
Ако знаеш каква съм Усмивка!!!:))))...От твоя букет е, със сигурност!:)))
Хубав, празничен, цветен и весел ден!:)))))
цитирай
9. elineli - ЕL:)))
20.04.2008 11:15
Цяла поляна с четирилистни детелини ти пожелавам Усмихваща се!И Благодаря за цветното настроение.Честит Празник :)))))))))))))
цитирай
10. anastasiia - Хей, ЕL:)))
20.04.2008 11:20
Ами...да! Полянката е тук, вътре в мен!:)))
Благодаря ти за прекрасния подарък-пожелание!:)
А аз пък ще ти подаря едно Усмихващо се Слънце за днес...И само за теб!:))))))))
...Едно такова...малко рошаво, много топло...и мило:))))
цитирай
11. tota - Благодаря за нежното докосване до творенията на природата!
20.04.2008 11:56
Цветята! Цветен празник Анастасия!
цитирай
12. anastasiia - tota, благодаря
20.04.2008 11:58
и аз!:)
Многоцветие в теб и около теб...в днешния ден!:)))
И празничност...
Слънчеви усмивки!:))
цитирай
13. laurencia - Благодаря за щастливата детелина :)
20.04.2008 12:18
Пожелавам ти уханията и пъстроцветието на днешния светъл празник да пренесеш във всички твои предстоящи дни! :)
цитирай
14. anastasiia - laurencia:)
20.04.2008 12:25
Уханно ми е...и пъстроцветно...:)
...И знам, че ще се чувствам така и през следващите дни!:)
Защото вярвама във вълшебността и искреността на добрите пожелания от приятелите ми!:)
Да ти е светло и цветно и на теб!:)))
...Може и мъничко носталгия...Но...съвсем мъничко!;)
цитирай
15. valiordanov - ЧЕТИРИЛИСТНА ДЕТЕЛИНА
20.04.2008 16:13
ЧЕТИРИЛИСТНА ДЕТЕЛИНА

Един художник още непризнат
рисуваше във своя дом картина,
рисуваше с един единствен цвят
една четирилистна детелина.

Но свърши се зелената боя
и работата спря наполовина,
така, че вместо с четири листа,
остана тя трилистна детелина.

Художникът създаде най-неволно
загадка върху бялото платно:
Кое листо от трите е виновно,
че няма го четвъртото листо?
цитирай
16. anastasiia - Ах, този художник!;)))
20.04.2008 16:45
...Подозирам, че е "скрил" четвъртото листо под едно от трите;))
...Вал, благодаря ти!:)
...Усмихна ме...Дари ме с настроение, четейки стихотворението ти...:)
...Честит празник!...Нека да ти е цветно...и щастливо...:)...И поетично!:)
...Цветни усмивки..:)))
цитирай
17. zharko - Детелина...
20.04.2008 17:09
с четири листа...

В мен са,
държа ги все така...

На щастието
посоките са те -

четирите...
цитирай
18. cornflower - Честит празник, детелина!
20.04.2008 17:15
Успяваш, успяваш да се превъплатиш в поредната си метафора!
Щастливка бъди!
цитирай
19. anastasiia - Юри!...
20.04.2008 17:26
Задръж ги в себе си дори,
понякога да те боли...
Радвам се, че си тук...:)
цитирай
20. anastasiia - cornflower, благодаря ти!:)
20.04.2008 17:27
...Ето, трепкам щастливо и с четирите си листенца...
...И те дарявам с щастие...:)
цитирай
21. x2man - красиво
20.04.2008 17:57
написано, ама и говорителката си я бива:)
честит празник, Ася, с пожелания за много цветя край и вътре в теб -както досега, впрочем

цитирай
22. anastasiia - Благодаря за цветята, x2man:)
20.04.2008 18:08
Наистина...чувствам ги и в мен и около мен...И ми е пъстро и шарено...пролетно...:)
Пъстроцветни усмивки от "говорителката" за теб, Ице!:))))))))
цитирай
23. nick22 - :-)))))))))))))))))))))))0
20.04.2008 19:17
Така... в коментарите си за моете разкази и чат-пат стихове, казваш че съм те бил докослвал по вълшебен начин някакъв си там... Искрена си знам. Ама чакай и аз да бъда и аз малко искрен. Трябваха ми някоко пъти да чуя стихотворенито, защото твоят глас звучеше вълшебно и едва ли е само рутина и чист професионализъм(слава Богу, че магията не е станала професия хихии).
Та сега... доволна ли си... докосна ме по товоя си начин и не на шега ме докосна :-))))))))))))))))

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК АСЯ !!!
Един стрък Звездокрил ти подарявам, да ти носи щастие и късмет, пък и Любов :-))))))))
Алоха :-))))))))))))
цитирай
24. anastasiia - Ники!:)))))))))
20.04.2008 19:39
Твоят стрък Звездокрил дарява с омайност, вълшебност...Скъпоценен дар...Ще си го пазя...мнооого...:)
И се радвам, че съм те докоснала...По моя си начин:)
И се радвам, че ти е харесало стихотворението...:)
И се радвам, че си искрен...:)
Благодаря ти...За всичко...
Безброй светлинки ти изпращам...:) Много приличат на четирилистни детелинки...светещи...:)
цитирай
25. lion1234 - Привет Ася,
20.04.2008 21:46
Та ти си била великолепна рецитаторка!!! Благодаря ти за прекрасното стихотворение на невероятния Иззет Кьостерелеоолу! Трогнат съм! Музика, поезия, детелина, щастие, любов и цветен ден, представени от носещата възкресение Анастасия!!!
Честит празник и на теб!
цитирай
26. eraklia - Честит празник!:)
20.04.2008 22:12
желая много щастие, здраве и обич!:))
цитирай
27. letisi - красиви думи картини и музика...
20.04.2008 23:06
наслада за душата и храна за мечтите:))))
цитирай
28. anastasiia - Привет, Джош!:)
21.04.2008 00:09
...И благодаря за добрите думи!:)
Знаеш ли, стиховете си Иззет пише на турски език. Преводът, както той ми обясни, е доста труден, защото турският език е много богат. Има думи, които са непреводими, не съществуват в българския език. Но явно преводачката е добра, защото стиховете му звучат прекрасно на български.
Пожелавам ти да запазиш четерилистната детелинка в себе си:) Когато я чувсташ, знаеш, че е в теб, тя носи щастие...:) Наистина!:)
цитирай
29. anastasiia - Ракли, направо
21.04.2008 00:12
ме затрупа с хубави пожелания!:))
Благодаря ти!:)))
Аз пък ще ти пожелая весело здраве и здраво щастие!!!:))))
И нека да ти е цветно.....:)))))))
цитирай
30. anastasiia - letisi!:)))))
21.04.2008 00:15
Нека да ни е светло и цветно в душите...:))))
...И да живеят мечтите!:)))))))
Благодаря ти за усмихнатото гостуване...:)
Многоцветна и усмихваща се седмица!:)))))
цитирай
31. martiniki - усмивка, Ася,
21.04.2008 10:31
като четирилистна детелина!
Желая и на теб!
И всеки, който я откъсва от устните ти - да е щастлив!
цитирай
32. maminkavania - :)))))))
21.04.2008 15:38
Приятно ми беше да чуя гласа ти!:)))))
И отново - много красота......
цитирай
33. henzelski - За мен
21.04.2008 16:39
подаръкът е: Нежността в усмивката на Ася, музикално оформена с вълшебния и глас и закичена с четирилистна детелина. Казано с други думи, сън за щастие.;)
цитирай
34. anastasiia - Мартичка:)
21.04.2008 18:18
Ще си запазя усмивката-четирилистна детелина!:)
Вълшебен дар за щастливост...
Благодаря ти:)
Мноооого :)))))))))))))
цитирай
35. anastasiia - maminkavania:))
21.04.2008 18:48
И на мен ми е приятно, че си тук!:)))
Чувствай красотата...винаги:)
Усмивка...от най-пролетните:)
цитирай
36. anastasiia - :)
21.04.2008 18:59
С детелинова усмивка ти се усмихвам, Краси...:)
...Щастлива, трептяща...като четири листенца нежни...
цитирай
37. marty - Нежно и красиво...
21.04.2008 19:57
Много Красота на Теб желая-
в бъдните ти дни.
Щастието на четирилистна детелинка
да те осени.
цитирай
38. anastasiia - marty :)
21.04.2008 23:14
И тъй като вярвам в щастливостта...Както и вярвам, че когато вярваш, си щастлив..., щастливо ти благодаря!...:)
Усмивки:)))
Приятно ми е, че ми гостуваш...:)
цитирай
39. thebestdamnthing - Явно си много позитивен човек. В...
22.04.2008 00:14
Явно си много позитивен човек. Всичките тези усмивки по постингите ти много ме радват :) И явно са заразни, защото и аз се усмихвам с тях.
цитирай
40. anastasiia - thebestdamnthing:)
22.04.2008 00:19
Толкова ме зарадва!:))) Радвам се, че съм със Заразна Усмивка!:)))
Добре дошла в моя блог!:)
Идвай, ще ми бъде винаги много приятно...:)
Обещавам с мнооого усмивки да те заредя!:)
цитирай
41. exibella - - thebestdamnthing
22.04.2008 00:34
Ще ме извините, не мога да не се обадя отново, с риск да се повторя и да ви стана досадна:))))))
thebestdamnthing права си! Ася наистина е много позитивен и усмихнат човек. Познавам я от толкова малко време а ми е някак си супер чаровна и запленяваща.
И както веднъж бях казала - само като я погледнеш сваля лошото настроение! Такова беше и първото ми впечатление за нея - весела, чаровна, много усмихната, лъчезарна, приятна.... и още и още...
А първото впечатление е най- важно... И остава...
Целувки Аси :))))))
цитирай
42. anastasiia - exibella:)))
22.04.2008 00:51
Целувки и за теб, Спасимирка!:)))
Такова мило момиченце си...:))
Благодаря ти...
цитирай
43. eddie - И от мен, Ася! :)
22.04.2008 01:37
МЪНИЧКО ЦВЕТЕ

Пак сънувам теб мъничко цвете,
свежи листенца протягаш към мен.
Кой в косите сребристи те вплете
на уморения делничен ден.

Как успяваш мен да ме грееш,
само с пъстрото малко венче,
а с вятъра нежно ми пееш,
във самотното мъжко сърце…

Кой дари те с усмивка лъчиста,
в тази гъста зимна мъгла.
Как жадувам те… колко те искам-
късче пролет в студена тълпа.

Пак сънувам те мъничко цвете,
все копнея те ден- подир ден.
Кой в съня ми тебе те вплете,
кой пося те в душата… във мен…
цитирай
44. anlov - Прекрасно стихотворение
22.04.2008 08:00
и прекрасно изпълнение!

Благодаря ти, Ася!
цитирай
45. anastasiia - Мъничко,
22.04.2008 11:04
а толкова вълшебно цвете!:)
eddie, отглеждай го с внимание и нежност...в душата ти и то ще те дари с чудеса...
Благодаря ти прекрасния подарък - стихотворение от теб...
А от мен - усмивка лъчиста!...:)
цитирай
46. anastasiia - anlov:)
22.04.2008 11:07
Приятно ми е, че си тук...:)
Приятно ми е, че се докосна до нещо много любимо за мен...поезията...
Благодаря ти, Ангел!
цитирай
47. doka - Хеееййй.......Асяяя..... :)))
22.04.2008 11:26
.....Страхотен подарък..... :)))
Много ти благодаря... :)))
Благословения за теб...и твоя дом да има! :)))
Желая ти един...мнооогооо.....слънчев....
и усмихнат ден да имаш..... :)))
Цветна прегръдка от мен... :)))))
цитирай
48. anastasiia - Ето, усмихна ме
22.04.2008 11:59
в мига, в който се появи!:)))))
И аз те прегръщам, Дани:)))
Много се радвам, че почувства подаръка ми...Че го прие...:)
Цветни усмивки и от мен!:))))
И мнооого прегръдки!:))))
цитирай
49. gabar4eto - Zdr Anastasiq
22.04.2008 12:56
Neka nqkoga da moga i az da podarq tazi detelina , no samata vie ste detelina
цитирай
50. anastasiia - Здравей, gabar4eto!:)
22.04.2008 20:18
Благодаря за нежното призвание - да съм детелина!:)
Това би означавало, че дарявам щастливост...:)
Усмивка...щастлива...от мен!:)
цитирай
51. boris66 - boris66-anastasiia
23.04.2008 15:08
Бльгодаря! Ходих на езотеричен събор в София -международен! Беше великолепно и интересно. Цветята са ефира ,необходим за нашият организъм!
Честити Великденски Празници!
цитирай
52. anastasiia - Благодаря ти, Борис!:)
23.04.2008 17:15
Светли празници и на теб!...
На интересно място си ходил...
цитирай
53. boris66 - boris66-anastasiia
23.04.2008 22:07
Да бе ,а един майстор по шиацу, ме пипна два пъти, та ми омекнаха колената!Лекари са направили изследвания ,че сърцето е орган, който никога не боледува от рак, защото се движи и също така е област, в която витае душата и чувствата-обичта. И също така ,че човек, който е добър и е способен да обича, никога не боледува от рак!
Светли и на теб!Благодаря!
цитирай
54. anastasiia - Борис:)
24.04.2008 09:55
Обичай!...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878044
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031