Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2008 20:54 - ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 18121 Коментари: 52 Гласове:
0



...За кой ли път...
   бързам да те срещна 
   аз във времето...
   На някой път,
   пред някой праг...
   В забравения пристан
   на някой град...
...Така започва още една от любимите ми песни...
Този път композитор на песента е Стефан Диомов. Автор на текста, също е той...А песента се нарича "За кой ли път". Изпълнява се от Тони Димитрова и Борис Годжунов. Но аз отново ще ви я предложа в друг вариант...:)
...Малко предистория на това, което ще видите...
С композитора Стефан Диомов сме приятели...И той честичко гостува в предаването ми...Както казва самият той, идва в студиото, за да се зареди...За да има усмивка за месеци напред...:)
...Та, когато гостува в предаването, си имаме една традиция - винаги изпълняваме двамата песента "За кой ли път"...Защото той знае, че ми е много любима песен...:)
...През годините имаме различни изпълнения на тази песен...:) 
...Сега ще ви представя изпълнението ни от последното му гостуване - на 29.12.2007 година...Един мнооого новогодишен вариант на песента!:)))



Тагове:   път,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - много
11.05.2008 21:19
ми е любима, както и "не остарявай любов...", при първа възможност ще чуя твоите изпълнения :)
цитирай
2. feq - Още една приятна изненада от теб, ...
11.05.2008 21:19
Още една приятна изненада от теб, Ася!
Направо нямам думи. Чудесен дует с един "дядо Коледа".
Тази песен ми е скъпа и е свързана с един много мил спомен. Вече си я имам и в твое изпълнение.
Лека вечер!
цитирай
3. inamay - ..**.
11.05.2008 21:20
Любима песен, която пея с любов за моите приятели всеки път, когато извадя от ъгъла китарата... От днес ще зная още един човек, който не забравя тази невероятна песен и винаги, запея ли я, ще ти изпращам поздрав. Ти си душа, богата и сетивна, ще го усетиш! А дойда ли до Пловдив - ще я изпеем двете заедно, в "пристана"... на стария му град!
Поздрави, Аси! Усмихна ме, лунно-лъчезарно!
цитирай
4. exibella - Лелееее...
11.05.2008 21:25
как се зарадвах като видях този пост:))))
Мноооогоооо ама мнооооого обичам тази песен.
А изпълнителката още повече обичам...:)
ИИИИ изпълнителката в това клипче много много обичам :)
Слушам песента, усмихвам се, наслаждавам се и на това хубаво изпълнение...
Асенце благодаря милаааа:)
цитирай
5. valiordanov - Ти си Снежанката на Дядо Стефан. . . ...
11.05.2008 23:01
Ти си Снежанката на Дядо Стефан...Песента звъни защото пееш ти.... Хубаво е да усетиш настроението, а да го съпреживееш е празник...Благодаря за създадения празник Ася....И като закачка към миналия пост - не казвай нищо! Когато нещата се случат - тогава! Суеверие което взе да ме притеснява! Гушкам те за да се превърна в мечтите си на един червен старец, който някога ще попее с теб!
цитирай
6. tota - Snegut na spomena - Georgi Minchev
11.05.2008 23:47
http://www.youtube.com/watch?v=9v1-_Qprnj0&feature=related
цитирай
7. tota - Поздрави!
12.05.2008 08:21
Великолепна сте! Снощи търсих песни от не толкова далечното време и попаднах на изпълнението на Г. Минчев и другата на М. Белчев. Не Ви е неприятно, нали? Усмивки!
цитирай
8. x2man - и този
12.05.2008 09:15
вариант е страхотен, за кой ли път ме зарадва))
цитирай
9. anastasiia - Мартичка,
12.05.2008 11:02
когато искаш, заповядай и ги слушай...:)))
Изпълненията ми не са професионални, по-скоро са емоционално-актьорски, мои си...:))
Приятно ми е, че и ти обичаш тези песни...:)
цитирай
10. anastasiia - Юли,
12.05.2008 11:08
ето...отново си имаме общи любими неща..:)
И аз си обичам този дует с Дядо Коледа...:) И песента си обичам...:)
И на теб ти пожелавам един обичлив, хубав ден...:)
Прегръщам те!:)))
цитирай
11. anastasiia - inamay:)
12.05.2008 11:11
Разбира се, че ще почувствам, кога изпълняваш песента...Това ще е невероятен подарък за мен!:)
И на всяка цена ще изпеем двете тази песен...:) Много ще се радвам да се видим...:)
Ще се разхождаме дъъъълго из Стария град...:) И ще си пеем...:)
Поздрави и за теб...Обичливи, усмихнати и мноооого :))))
цитирай
12. temenuga - Това е една от любимите ми песни - също!
12.05.2008 12:38
Има я бургаската магия в нея, както и нещо, което се усеща на сетивно и дори подсъзнателно ниво. Макар че песента е шлагерна, е заредена с нещо много дълбоко и истинно, като самия живот, като най-чистите измерения на любовта...
Поздравления за изпълнението с моя добър познайник Стефан Диомов! Много сте мили и пеете с неподправена обич към Песента!
Поздрави - бургаски, усмихнати, е не толкова влюбени, колкото би ми се искало, но идва лято, все пак:) Дано ми донесе нова, по-силна и по-красива обич...
цитирай
13. lion1234 - Ася,
12.05.2008 17:10
Великолепна си! Създаваш такова невероятно настроение! Твоето присъствие разпръсква бодрост, веселие, доброта! Винаги ме зареждаш с прекрасни емоции! Талант си в общуването!
Музиката е просто в кръвта ти!
Весели поздрави!
цитирай
14. rossizoran - Ех,че хубаво и искрено!
12.05.2008 18:20
Благодаря ти!
цитирай
15. anastasiia - exibella:)))
12.05.2008 23:06
Лелеее...Как ти зарадвах, че си тук!:))))
Спасимирка, онзи ден имаше повторение на предаване с твое участие. Слушах песента ти...Усмихвах се...Наслаждавах ти се...Толкова хубаво пееш!:)))
И разбира се, че се радвам, че обичаш тази песен...И изпълнителката от клипчето...:))))
Мноооого обичливи усмивки за теб!:))))))
цитирай
16. anastasiia - valiordanov:)
12.05.2008 23:28
Вал, приготвяй костюма на дядо Коледа!:)))
Звънливо и песенно те очаквам...:)
И като отговор към закачката ти от миналия пост - нищичко няма да издам!!!:) Имам хубаво предчувствие...Всичко ще бъде супер!:)
цитирай
17. anastasiia - tota:)
12.05.2008 23:33
Благодаря за прекрасната песен...
"Очите ти излъчват смях...
Красят на утрото покоя..."
Красиво...Много...
цитирай
18. anastasiia - tota,
12.05.2008 23:36
разбира се, че ми е много приятно, че сте ми изпратили тези песни...Аз много обичам български песни...Особено в тези, по-отдалечените в годините от нас, има една такава красива, мила носталгия...
С голямо удоволствие ги слушам...
Благодаря Ви много...:)
Усмивки и от мен...Искрени и топли...:)
цитирай
19. anastasiia - x2man :)
12.05.2008 23:41
...За кой ли път и ти ме зарадва с добри, усмихнати думи...:)))
Ице, благодаря ти...:)
цитирай
20. anastasiia - temenuga:)
12.05.2008 23:49
Нуши, щом песента идва от Бургас, няма начин да не е омагьосана с любимост и красота...:)
Да, наистина, в тази песен има нещо много магнетично...докосващо...Много ми е любима, наистина...Даже Диомов се шегува, че като пеем винаги тази песен с него в предаването, хората ще помислят, че няма други нови песни...:) Но така или иначе, тя вече е нещо като парола - щом прозвучи в студиото, значи Стефан Диомов е в Пловдив...:)
Радвам се, че и за теб е любима песен...:)
Поздрави, Пловдивски, топли, весели, цветни за теб и за сладката ти дъщеричка - Дидка-Бандитка...:))) И да знаеш, че идва най-влюбеното и вълшебно лято за теб....Чувствам го...:)
цитирай
21. anastasiia - lion1234:)
13.05.2008 00:01
...Джош, не можеш да си представиш и ти с колко хубаво настроение ме дари!...:)
Прочетох това, което си ми написал, и още повече се усмихнах...:)
...И още повече заискрих...:) Сигурно чааак до теб ще долетят частички от усмихнатото ми настроение...:)
Благодаря ти...Весело, искрено, песенно ти благодаря, Джош...:)
цитирай
22. anastasiia - rossizoran:)
13.05.2008 00:02
...Хубаво и искрено и аз ти благодаря...:)
Добре дошла!:)
цитирай
23. melsun - Обичам тази песен!:)))
13.05.2008 00:12
Зарадвах се да те видя в това ти амплоа!:)
Направо благородно ти завиждам, че се докосваш отблизо до певци, музиканти, композитори...изобщо хора на изкуството!Радвам ти се много наистина!:)))
Чуй...звездите пеят с теб, а луната в тази нощ тихичко припява песенно!
цитирай
24. anastasiia - Хей, Мелс!:)))
13.05.2008 00:53
И аз ти се радвам, че си тук!:)))
...Да...чувам...Звездите пеят с мен...Луната тихичко припява песенно...А аз се разхождам по пътеката между звездите...и ми е хубаво...:)
...А ти, поетично момиче, си написала нещо много добро!...:) Току-що прочетох стихотворението ти...Ще ти дойда "на гости" отново, за да ти напиша моите думички...:)
...И продължвам да се вслушвам в звездите...
цитирай
25. libertybell - Много хубав и весел
13.05.2008 02:17
празник сте направили:) Вижда се как всички се забавляват. Сигурна съм, че сте доставили много радост на зрителите!
цитирай
26. monna - ЧУДЕСНО!
13.05.2008 13:14
Голям тандем сте!
И на мен тази песен ми е любима.
Поздравления!
цитирай
27. anastasiia - libertybell:)
13.05.2008 17:15
Наистина беше весело и забавно...Получи се атмосфера...:)
А Празничността е нещо, което носим в себе си, и е хубаво да я разпръскваме, да я даряваме...Тогава всичко е по-цветно..., по-мило, ...някак по-топло, дори...
Благодаря ти за хубавите думи...:)
цитирай
28. anastasiia - monna, чудесно е,
13.05.2008 17:19
че песента е любима и за теб!:) Толкова е хубаво да открия хора, с които харесваме едни и същи неща...Приятно е...:)
Въздушна роза ти изпращам...:)
цитирай
29. анонимен - : )
13.05.2008 21:56
Това е една красива песен и ми беше интересно да разбера историята и : )
цитирай
30. letisi - много срещи и малко раздяли пожелавам
13.05.2008 23:09
заедно с много усмивки и настроение:))))
цитирай
31. anastasiia - dgaduinknight:)
14.05.2008 00:24
Ти си художник в душата си...Усещаш красивото в песента...Въобще красивото...около теб...:)
цитирай
32. anastasiia - letisi, след раздялата
14.05.2008 00:26
идва нова среща...;)))
...Разбира се, нека ги има срещите, усмивките, настроението, прятелите....:)
...Пожелавам ти го и на теб!:)))
цитирай
33. cornflower - прекрасно настроение
14.05.2008 07:40
създавате - Диомов е много ценен от мен творец.
Браво!
цитирай
34. anastasiia - cornflower:)
14.05.2008 11:05
Благодаря ти, Люба:)
Да, Диомов е безценен и като творец, и като човек...:)
Дори сега е направил една нова, алтернативна "Тоника", от млади хора. Нещо като "Тоника-тийн", които пеят известни песни на предишната "Тоника" в нови аранжименти. Страхотни са!:)
Такъв си е той, не спира да твори...:)
Поздрави за теб! И хубав ден!:)))
цитирай
35. eraklia - оооооооооо,
14.05.2008 21:31
това е една и от моите любими песни!
Поздрави, Ася:))
цитирай
36. exibella - Аз ...
14.05.2008 23:54
минавам, заминавам и не мога да не се спра тук...отново...
И отново и отново си слушам тази песен с огромно удоволствие...:)
Този път мила Асенце ти изпращам стотици, хиляди, милиони, милиарди
целувки - много много сладички,
усмивки - много слънчеви
прегръдки - много милички и обичливи.
P.S. Смея да кажа, че имам много точна преценка за хората. Вътрешно си Усещам кой е добър и мил
още като го погледна:)
А ти си много повече - чувствам те, че си прекрасен човек. Продължавай да сипеш чара си навсякъде... Той никога няма да остане неоценен:)
цитирай
37. anlov - И аз харесвам Стефан Диомов.
14.05.2008 23:55
Личи си, че си пасвате двамата:)))

Браво, беше приятна тръпка за душата!
цитирай
38. iliada - Поздравления !!!
15.05.2008 08:30
Отново приятни моменти изживяни в твоя блог!
Радвам се ,че те има !
цитирай
39. boris66 - boris66-anastasiia
15.05.2008 15:39
Хубаво приятно за ушите и душата и много върнуващо!!!
цитирай
40. nick22 - Ех Ася,
15.05.2008 20:18
Ех че ме зарадва :) :) :)
Много пъти се усмихнах само за една минута!!!!
Алоха на теб!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-))))))))))))))))))))
цитирай
41. anastasiia - Ракли,
15.05.2008 23:11
чудесно е, че една песен докосва толкова много хора...Това е хубаво!...
...Чувствам се обграден с приятели...:)
Поздрави и за теб - приятелски, песенни, усмихнати...:)))
цитирай
42. anastasiia - exibella:)))
15.05.2008 23:28
Разбира се, че ще се спреш тук...Отново и отново...И въобще, колкото пъти си поискаш...:))) И на мен всеки следващ път ще ми е още по-приятно...:)))))
Ако знаеш колко много слънчеви усмивки и сладички целувки ме засипаха...от теб:)))))
Ти си едно мило и добро човече...:)
Много те прегръщам...:))))
цитирай
43. anastasiia - anlov:)
16.05.2008 09:38
Радвам се, че си тук:) И че се усмихваш...:)))
И че си почувствал настроението..., усмивката, приятелството в песента...:)
Усмихнат, песенен ден!...:)
цитирай
44. anastasiia - iliada:)
16.05.2008 09:53
Нека да са повече приятните моменти...:)
Нека има и приятели, с които да ги съпреживеем...:)
А аз се зареждам в твоя блог с цветност, красота... Красота, която фините трептения на твоето светоусещане даряват на всички нас...
Благодаря ти!...:)
цитирай
45. anastasiia - Борис,
16.05.2008 09:54
благодаря ти:)
Да ти е хубаво, приятно, вълнуващо...през целия ден!:)
цитирай
46. anastasiia - Ех, Ники,
16.05.2008 09:58
а ти представяш ли си след толкова усмивки получени от теб, аз как съм се усмихнала!...:)))))))
Полъх от клоните на кедрово дръвче ти изпращам, Ники...:)
цитирай
47. viarkata - anastasiia аз много харесвам тази песен!
17.05.2008 16:05
ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ
ТОЙ: За кой ли път? (2)
В моя сън пристигаш все по-хубава и кротко аз - до теб вървя...по сините пътеки на нощта.
ТЯ: Ах, за кой ли път? (2)
Бързам да те срещна аз във времето на някой хълм, пред някой праг, в забравения пристан на някой праг.
Припев: В нощния град в сънливите улици, тихо звъни тротоара под нас. А ние вървим за никъде тръгнали.
Той: (в припева) Луд съм, луд съм още по тебе аз.
В тъмната стая на старата къща бяла икона - лицето ти. Спомени светят и нежно прегръщат ме.
Той: (в припева) Луд съм, луд съм още по тебе аз.
Музика, музика, музика...
ТЯ: За кой ли път?(2)
Бързам да те срещна аз във времето на някой хълм пред някой праг, в забарвения пристан на някой праг.
ТОЙ: Ах, за кой ли път, за кой ли път?
В моя сън пристигаш все по-хубава и кротко аз с теб вървя, по сините пътеки на нощта.
Припев: В нощния град в сънливите улици, тихо звъни тротоара под нас. А ние вървим за никъде тръгнали.
Той: (в припева) Луд съм, луд съм още по тебе аз.
В тъмната стая на старата къща бяла икона - лицето ти!Спомени светят и нежно прегъщат ме.
Той: (в припева) Луд съм, луд съм още по тебе...
Музика МУзика Музика. Аз!
Имам и една още любима песен, а тя е Здравей, как си приятелю? И именно за това ще направя пост, но това е тайна за сега...
ПОздрави Ася!

P.S. Сега видях колко много съм писала! :)
цитирай
48. anastasiia - Хей, Вярче!:)
17.05.2008 17:26
Браво на теб! :)
Как си се досетила да напишеш текста на песента!...:)
Благодаря ти, Слънчо:)))
Ще очаквам с нетърпение поста ти за "Здравей, как си приятелю":) Аз също много харесвам тази песен...Познавам и композитора, и поета, сътворили песента...Но ще ти напиша повече за това в твоя пост:)
Поздрави и за теб!:)))
Мнооого те прегръщам!:)))))
цитирай
49. brumbrumm - прекрасна е тази песен...
18.05.2008 11:09
една от най-любимите ми български, сега ще си я пея цял ден. А да ти кажа ти зареждаш не само Стефан Димов с позитивизъм и усмивки, мен също!
:) :) :) :) :) :) :)
цитирай
50. anastasiia - brumbrumm:)))
18.05.2008 11:45
Не можеш да си представиш колко хубаво се почувствах, като прочетох, че съм те заредила!:)))
И много се радвам, че също обичаш тази песен:)
Нека да ти е песенно през цеееелия ден:))) Пък и не само днес!:))))
:))))))))))))) - и за теб!
цитирай
51. enjoy6 - Много приятно!
18.05.2008 20:01
И аз много я харесвам тази песничка!
Умееш да създаваш неповторима и топла атмосфера Ася!
Поздрави и прегръдки!
цитирай
52. anastasiia - enjoy6:)
18.05.2008 21:51
И аз те прегръщам!:)
И се радвам, че и ти обичаш тази песен...:)
И ти благодаря!:)
И ти пожелавам най-хубавата седмица, която можеш да си представиш!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878820
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031