Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2008 16:24 - Забавям крачка...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 6634 Коментари: 43 Гласове:
0



...Забявам крачка...Прекрачвам навътре, към себе си...
Опитвам се да се докосна до невидимото в мен...До същността си...
Там, дето вътрешни ограничения не съществуват....
Там, дето обитава неподвластното на измеренията царство... Царството на моите мисли...
Там, дето е тихо...и свежо... 
Там, дето мъдростта постепенно огрява, както слънцето - планината...
Там, дето има милиони и милони разцъфващи цветя...
Там, дето ще си припомня с лекота, че универсалният закон, сътворил чудеса, никога не е бил отменян...
Сливам се с душата си...
Вслушвам се в невидимото в мен...
Изпитвам радост, чувство на възторг!...
Творя вълшебства!...
image




Гласувай:
0



1. valsodar - Тук обикновенно се мълчи с благововение :)
04.06.2008 16:26
Но нали ми се ще да ти кажа ,че ми харесва твоето вълшебство, фея-ориснице !? :)
цитирай
2. dadide - *
04.06.2008 16:30
Думите ти са пропити със сладостния аромат на цвета на това дърво от снимката :)
цитирай
3. henzelski - Невидимото в нас
04.06.2008 16:30
не се ли наричаше душа, Ася...;)
цитирай
4. exibella - Забавям крачка...
04.06.2008 16:43
за да не подмина:)...
Мила, та ти цялата си си едно вълшебство:), приказно...
Много много, много ,много си те обичам:)
Голяяяяяяяяяяяяяяяяяяяма прегръдка:) лилава:) , миличка, искрена, слънчева, топла, усмихната...:)
цитирай
5. anastasiia - valsodar!:)
04.06.2008 16:50
Мълчаливо, в благоговение...ти благодаря...:)
Но ми се ще да ти кажа, че се усмихвам...:)
И от всяка моя усмивка разцъфва цвете...Срува ми се, че усмивката-цвете за теб е роза...Една такава малка, изящна...:)
цитирай
6. anastasiia - dadide:)
04.06.2008 16:55
И този аромат е вълшебен!:)
Хайде, пожелай си нещо!...Искрено, истински
Мислите ни са семена, които посяваме...:)
Усмивка-прегръдка!:)
цитирай
7. wildroses - Чудо
04.06.2008 17:00
Сетих се за една притча: http://zashto-kak.hit.bg/tantra.htm

Хубаво е да забавяме крачка, за да се вслушваме в себе си.
:)))
цитирай
8. anastasiia - Краси!:)
04.06.2008 17:00
Когато се слеем с душата си, тогава долавяме онзи невидим, но отчетлив повик, зов за спокойствие, хармония... Тогава се изпълваме с милиони, милиарди пурпурни звездички...
Звездички, които ни правят светещи,...творящи чудеса...:)
Ето...И моята усмивка е цвете пурпурно...Цвете-звездичка...:) За теб...:)
цитирай
9. anastasiia - exibella:)))
04.06.2008 17:08
Забави крачка!...:) Още...и още...:) Стой си тук, при мен!:))) Зареждаш ме толкова много с обич, усмивка, топлинка, слънчевост...:))))
И аз те обичам!:))) И те прегръщам, посипвайки те с безброй лилави полски цветенца...:)))) Приличаш на феята-орисница от "Пепеляшка":)))
цитирай
10. anastasiia - wildroses:)
04.06.2008 17:15
Разбира се, трябва да навлизаме в себе си, за да изчистим ненужните неща...Да се презаредим...Да почувстваме цветята в нас...Свежестта, мъдростта....
Благодаря ти, Диди за притчата!:)
Прииска ми се усмивката за теб да е лале...:) Не знам защо!:) Така те почувствах...Усмивка-лале за теб, Диди!:)))
цитирай
11. elineli - Усмихваща се :))))
04.06.2008 18:56
Много ,много харесвам твоята работилничка за Вълшебства.Намирам си винаги нещо приказно.Нямах си лилаво глухарче,сега си имам.Краси ми раницата с прегръдките .Връщам ти дантелен морски шум от бели вълни......да си имаш :))))))))))))))))))))))
цитирай
12. anastasiia - Прекрасно пишеща :)))
04.06.2008 19:06
Много, много обичам дантелен морски шум...Особено от бели вълни...:)))
И съвсем не съм забравила, че лятото вече е тук...А нашият, шареният влак е готов за път...:)))) Още малко, EL...:)))) Като дойда, ще видя и колко по-красиво е станало лилавото глухарче...Наситено с нюанси от твоята цветност...:)))
цитирай
13. boris66 - boris66-anastasiia
04.06.2008 20:50
Много хубави цветя -приказни!
цитирай
14. feq - Моята синхронно дишаща половинка
04.06.2008 22:40
пак е сътворила Чудеса!
Питам се ще пътуваме ли в шарения влак на Надеждата всички ние, които сме тук,... заедно ........
към страната Невидима Чудесия?
Да стягам куфарите...
цитирай
15. anastasiia - Борис:)
04.06.2008 23:04
В приказността е вълшебността!:)
Най-истинската...:)
цитирай
16. melsun - :))
04.06.2008 23:08
Вълшебствата са вътре в нас, родени в хармония и вяра! Можем сами да ги създаваме, имаме силата да ги усещаме и разпръскваме наоколо...
Вълшебница си ти?:)))

Поздравче за теб :)))
Pet shop boys - Miracle
http://www.youtube.com/watch?v=cTaRwOzc3II
цитирай
17. anastasiia - Хей, Юли!:)
04.06.2008 23:09
Колко бързо долови чудесата!:)
Разбира се, че ще пътуваме в шарения влак!:)...Той е като пролетта - винаги се връща!...:)))
И с Надеждата е така...Тя е извън времето...За това е близо, около нас, според нашите времеви параметри.
Стягай куфарите!:) Напълни ги с повечко мечти...Да си имаш, за из път!:)))
И те чакам...:)))
цитирай
18. anastasiia - Мелс,
04.06.2008 23:26
песента е невероятно хубава!...Благодаря ти!:)
Не се и съмнявам, че разбираш от вълшебства...:)
Да, те се случват вътре в нас...Достатъчно е такава да е вътрешната ни нагласа...
Ние самите, сме чудо....:) Щом повярваме в това, остава само да творим вълшбества около нас, да ги умножаваме, преумножаваме...
И да изпращаме вълшебни облачета:))) Каквото сега ще изпратя на теб!:) Ти ще почувстваш, в какво се крие вълшебността му!:)))
цитирай
19. letisi - има два начина да изживееш живота си...
05.06.2008 08:51
единият е да не вярваш в чудеса...другият е да смяташ че всяко нещо е чудо...нека приемем чудесата и красотата на света...усмивки:))))
цитирай
20. feq - letisi,
05.06.2008 09:09
Мила, това го е казал "моят изплезен" Айнщайн и съм си го записала като мото.
Приеми и ти Чудесата и ела в нашата страна...да пътуваме!
цитирай
21. viovioi - Да, наистина...
05.06.2008 10:19
Хубаво е човек да може се потопи в измисления свят на мечтите, където всичко е прекрасно!! Понякога.
цитирай
22. anastasiia - letisi:)))
05.06.2008 11:50
Ти винаги си толкова позитивна!:)
Съгласна съм, че всяко нещо е Чудо!:)
Но можем не само да приемаме чудесата, но и да творим чудеса!:)
Усмивки, чудни, за теб!:)))))))
цитирай
23. anastasiia - Юли!:)))
05.06.2008 11:51
Ето колко много "чудесни" хора се събрахме!:))))
Чудно чудо да е денят ти!:))))
цитирай
24. anastasiia - viovioi!:)
05.06.2008 11:54
Съгласна съм, че светът на мечтите е прекрасен...:)
Но не считам, че е толкова измислен...:) От нас зависи да повярваме в това, което искаме...:)
Усмихнат ден!:)
цитирай
25. iliada - anastasiia
05.06.2008 15:10
Чудесно е ,че се обръщаш към себе си и и откриваш там покой. итова е чудо !Малцина го могат!А чудеса съществуват ,но го приеми така ,защото изследваш ли го то изчезва!
Бъди щастлива и винаги в хармония с вътрешното си аз!
цитирай
26. temenuga - Твориш вълшебства, несъмнено!
05.06.2008 16:23
И не само...А умееш да ги излъчваш - чрез аурата си, да ги вплиташ в хорските усмивки и в протегнатите ръце на надеждата, която се разкодира в човешките очи, имащи нужда от твоя енергиен заряд!...
Продължавай, вълшебнице! Има толкова нуждаещи се от твоите чародейства!:))) Винаги съм се питала, толкова даваща си, а ти самата откъде се зареждаш?:)))...
цитирай
27. enjoy6 - Това е най-прекрасно чувство
05.06.2008 16:46
и май сие нирвана!
само съвършените личности са му подвластни, а също и творческите и любвообилните хора!
Бъди все такава добричка и себераздаваща се- сигурна съм, че винаги ще бъдещ обичана, а какво по- добро нещо може да му се случи на човек!
Поздрави и прегръдки!
цитирай
28. monna - Чародейка!
05.06.2008 16:59
Какво друго да твориш, освен вълшебство?!!!
цитирай
29. buket - Завладявщо е твоето царство
05.06.2008 20:55
Без богатство, а безценно...
((((((((((Запази го))))))))))
цитирай
30. анонимен - : )
05.06.2008 22:19
И аз пристъпвам, но в друга посока. Затварям очи . . . Като ги отворя съм сред гъста, зелена гора - сенчеста и приятно хладна. Тръгвам по познатите пътеки на мисълта, сред дърветата със спомени, към планината. Изкачвам се на бегом по тесните первази и стръмните урви и стигам върхът. Там както винаги ме очаква едно самотно дърво, над което непрекъснато ръми. Присядам аз пред него, на земята и тогава знам защо съм тук : ) Благодаря вълшебнице, че ми показа своя вътрешен свят - това е моя. : )
цитирай
31. diamant1965 - :)))
05.06.2008 22:54
И аз, и аз... :)))
цитирай
32. anastasiia - iliada:)
06.06.2008 09:09
Да, съгласна съм с теб:) Чудесата просто трябва да ги приемем...Трябва да виждаме онова, в което вярваме. Което искаме да ни се случи...:)
Цветност...и Слънце в днешния ден!:)))
цитирай
33. anastasiia - temenuga:)
06.06.2008 09:18
Да, аз обичам да дарявам вълшебствата си...усмивката си...:)
Най-ценните дарове са нематериалните...Сигурна съм, че си съгласна с мен.
И именно това даване, даряване, разпръскване към хората около мен ме зарежда невероятно много!:) Пък и...знаеш ли, така съм си създадена...:) Изпълнена съм с усмивка...:) Мислите ми се усмихват даже...:)
Нуши, мнооого те прегръщам!:) И ти изпращам от най-специалната си вълшебност за теб!:) Ще почувстваш...:)
цитирай
34. anastasiia - enjoy6:)
06.06.2008 09:23
Прекрасно е, Мина...да! А ти ме разбираш, защото си устроена по същия начин:)
Разбира се, че това е същественото, да поставяме ударение върху етичността, добронамереността, а не върху правилата...
И аз те прегръщам...Мноооого усмивки, от вълшебните!:))))))))))))
цитирай
35. anastasiia - monna:)))
06.06.2008 09:26
Така си е...;))) Какво ли друго ни остава, освен да творим вълшебства!:))))))))
Каквото правиш и ти!:)
В картините ти има възможно най-многобройните и многоцветните нюанси на вълшебността...Израз на твоя вътрешен свят...
Цветно те прегръщам...:))))
цитирай
36. anastasiia - buket:)
06.06.2008 10:05
Толкова се радвам, че си тук!:) Отново...
Добре дошъл!:)
Ето, срещаме се с теб в Градината на вълшебствата...В нея всяко цвете е чудо!:) И тъй като цветята-чудеса са безброй, ти подарявам един Букет от безброй цветя!:)
Обещавам да запазя Слънцето и Цветята в моето Царство...:) Те са безценно богатство...Което се увеличава, колкото повече ги подарявам!:)
цитирай
37. anastasiia - dgaduinknight:)
06.06.2008 10:27
Дървото ти, над което непрекъснато ръми, е много красиво...Да, видях го! Силно дърво е то...И леко тъжно... Но пък те уравновесява и ти дава много!...
Позволих си да се разходя по твоите пътеки, във вътрешния ти свят...Благодаря ти! Хубаво е...:)
цитирай
38. anastasiia - Диамантче!:)
06.06.2008 10:29
И ти си вълшебство!:)))
Хубаво, усмихнато вълшебство:)
От теб си взимам винаги музика...За да ми е песенно!:)
Чуден, чудесен ден!:)))
цитирай
39. boris66 - boris66-anastasiia
06.06.2008 23:59
Да Ася ,Щастлив е този, който може да изживее живота си, като в приказките!
цитирай
40. anastasiia - Борис,
07.06.2008 00:17
това зависи от нас самите...
Създай си духовна нагласа за приказна щастливост...И ще видиш, че ще се получи!:)
цитирай
41. anastasiia - ombre27, моята усмивка
08.06.2008 01:05
е входът към мен...:) Със слънчевост и цветове съм изпълнена...и ги дарявам....с усмивка...и от сърце на света и хората!...:)
И за това обичам да навлизам към себе си, защото ми е светло и хубаво...Ей така, да се презаредя...:)
И да бъда ооооще по-усмихната!:)))
цитирай
42. merita - Накара ме да се замисля ако трябва да ...
08.06.2008 12:38
Накара ме да се замисля ако трябва да определя цвета на моята душа , какъв ще бъде то.Надниквайки в твоята обаче виждам една чиста и светла душа.Твоите чисти мисли и чувства изпълват сърцето ти и те правят извисен и духовен човек.Радвам се когато макар и виртуално срещам позитивно настроети хора.Тем ми дават също част от своя заряд.Общуватето с такива хора е удоволствие за мен!Поздрав
цитирай
43. anastasiia - merita:)
08.06.2008 16:55
Не можеш да си представиш колко ми е приятно като чета това, което си ми написала...:) И именно защото чувствам, че ти също си позитивен, усмихнат, светъл човек!:)
И за ме е удоволствие да общуваме! Идвай ми по-често "на гости"!:) Което и аз сега ще направя...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5893665
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930