Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2008 13:59 - КАКВО Е ВСЪЩНОСТ ЛЯТОТО...КАКВО Е...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 24361 Коментари: 69 Гласове:
0



...Лятото...да...ами то вече е тук, обуло жълти сандали...:)
А пък аз - на жълтия велосипед...и сноп трева в косите ми - зелена панделка...:)
...Разговарям с жълтурчетата...:)
...Усмихвам се ... и ми е хубаво...:)
...Звучи ми песен...Една хубава песен...
...Песента "Лятото"...
...Сега, разбира се, че ще ви я подаря и на вас...:)
...Отново в по-различен вариант...:)
...Много истински ще ви прозвучи...Защото Пламен Ставрев я изпълнява на живо, в моето предаване...Заедно с него е композиторът Стефан Диомов, поетът Иван Вълев, който е написал стиховете на песента "Лятото" и който съм щастлива, че познавам:), и който също е тук в blog.bg...В студиото са и много други гости...
   "Лятото" има интересна история. Тя е прозвучала за първи път на поетичните срещи в Харманли...Музиката е на Гриша Трифонов. В клипчето, което ще видите, оставих думите на Пламен Ставрев, който разказва за песента...:)
   Мисля си, че ще ви бъде приятно да чуете тази песен отново...Тя е от песните, които можем да слушаме безброй пъти...и да ни звучат все по-хубаво и по-хубаво...
...Ето...звучи...вече...:) 
...Какво е всъщност лятото...какво е :)
...Нещо много неуловимо, май...





Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



1. monna - Пламен Ставрев е един чаровен бохем!
09.06.2008 14:09
А песните му имат такава атмосфера, която те кара
много да се замислиш за нещата от живота. Много го
харесвам, защото има осанката на дядо ми, който също е бил голям бохем и се е раздавал на хората..
Поздрави!
цитирай
2. anastasiia - monna:)
09.06.2008 14:13
Даа...Наистина е бохем...:)
Живее...в истинския смисъл на думата...:)
И гласът му е невероятен...Има една такава хубава, мъжка бленда...Рядко вече има такива изпълнители с такъв глас!...
Приятно ми е, че съм ти напомнила по своеобразен начин за твоя дядо..:)
И най-важното забравих да пиша - невероятен е като човек! Специално от Бургас дойде за предаването, просто ей така...За да направим нещо хубаво!...:)
цитирай
3. kleopatrasv - Нека да е лято !
09.06.2008 14:26
Заслуги за песента "Лятото " има и поета Иван Вълев - вижте gor.blog.bg , и в неговия блогорол!
Малко хора са я чували , но който е я чул - му се е запаметила завинаги !
Поздравления , Ася !
цитирай
4. luben - много сладка
09.06.2008 14:34
песен - слушам си я понякога, но от сега нататък - ще имам и визуална представа...

Интересни ги пускаш! 10х
цитирай
5. anastasiia - kleopatrasv, разбира се,
09.06.2008 14:37
че Иван Вълев е един от творците на песента...Стиховете му са прекрасни...:)
Радвам се, че посещаваш неговия блог!:)
А в песента "Лятото" наистина има нещо особено, вълнуващо...Нещо мистично дори!...Толкава е хубава!....
Благодаря ти за гостуването:)
Поздрави и за теб!:)
цитирай
6. anastasiia - Хей, luben:)
09.06.2008 14:40
Добре дошъл:)
Искрено се радвам, че песента си я слушал, че ти харесва..:) Така си и мислех, че не може да не я харесваш!...:)
Интересен ден ти пожелавам!:)))
цитирай
7. ddima - anastasiia,
09.06.2008 17:34
само мога да съжалявам,за късното откриване на твоя блог и да се радвам ,че все пак го открих!!!!
Поздрави за теб!
цитирай
8. anastasiia - ddima:)
09.06.2008 17:45
Знаеш ли...Развълнува ме...:)
Хубаво ми е... Идвай ми колкото е възможно по-често "на гости"!...:)
Усмивки...от сърце, за теб!:)))
цитирай
9. luben - ddima
09.06.2008 18:12
идвай, но си носи нещо за хапване - анастасия ще те изтощава от стихове, песни и клипове, но не предлага бонбони или локум :))) Нито пък пуканки :)
цитирай
10. anastasiia - luben:))))
09.06.2008 18:44
Ето...Заповядай!...:))))
Да ти е сладко...:)))
http://www.vbox7.com/play:f90e4ec0
И се дръж...:))) Защото ще продължа с клиповете, стиховете, песните...и какво ли още не!:)))
цитирай
11. luben - Леле
09.06.2008 18:52
а аз правя едни кърита и слако=кисели вкуснотии с ориз пилаф... а тук си предложила ... и от пиле мляко :)

Зарязвам яденето и отивам да гледам луната.

Хубу де- не ме гледай така недоверчиво и ядосано - ще гледам мачовете първо :)

Утре ще ти го върна от към клипове :)))

Сладко, сладко... ох, направо ми се напълни тумбачето за 2 дена напред ;)
цитирай
12. ddima - -luben
09.06.2008 19:06
Няма страшно ,аз си нося семки:)))
цитирай
13. anastasiia - luben:)))
09.06.2008 19:13
Така си е...:) Вкусно, сладко...:))) След два дена - пак!;)))
Приятно гледане...първо на мачовете, а после и на луната...:)
Сладка вечер!...:)
цитирай
14. anastasiia - ddima:)))
09.06.2008 19:14
И пуканки ще намеря...;)))
цитирай
15. martiniki - Това
09.06.2008 19:39
е чудесна песен, поднесена по неустом начин от Ася...

нещо неуловимо
цитирай
16. luben - докато
09.06.2008 19:54
чакам пуканките на Ася, направих 2 пакетчета от моите, но май ще посегна и към ддима (оопсс - семките и)...

Що да чакаме ден, два, Ася? Сега гледаме (в момента - почивка на полувремето), а след полувремето ще ти сипя малко от готовите вече вкуснотийки (големият син излиза и опита набързо и каза, че са много вкусни - та ... може пък и ти да ги харесаш :) )

Хубава вечер ... и вкусна :)
цитирай
17. lion1234 - Какво е лятото ли?
09.06.2008 21:59
Ами то е плажове, слънце, море, гореща музика, любимо същество до теб и много, много приятни емоции! Мерси за страхотното парче, нали знаеш, че музиката ми е слабост!
Усмивки и Лека вечер!
цитирай
18. buket - Лятото е нещо...
09.06.2008 23:27
което прилича на тебе!?:)))
цитирай
19. mmmmmmmmm - Усмивки,свобода,
09.06.2008 23:35
мирис,свежест,красота!:)
Нека лятото ти ги даде,Асичка!:)
Бъди щастлива!:)
цитирай
20. anastasiia - Мартичка:)
10.06.2008 00:00
Да...Чудесна песен...И много бургаска...И много пловдивска песен...
Една пловдивска прегръдка от мен...за теб, морско, лятно момиче...:)
цитирай
21. anastasiia - luben:)))
10.06.2008 00:07
Ммммм...Страхотни вкусотийки!...:)
Благодаря ти:)
Мноооого вкусна вечер...:)))
А ти погледна ли към луната? Сега е моментът...:) Златно-жълта и нежна...:)
Ето...зазвуча и песента "Лятото"...:) Сигурно луната има нещо общо с това!...:)
цитирай
22. anastasiia - lion1234:)
10.06.2008 00:16
Да, Джош, знам, че музиката ти е слабост и си знаех, че ще почувсташ тази песен!...
...Лятото е цялото това влюбено, слънчево-морско безвремие, което си ми описал...
...Лятото...е спомен..., копнеж...Нещо, което трудно може да задържим за себе си...
"Въздъхва, може би...и си отива..."
Полунощни усмивки:)))
цитирай
23. anastasiia - buket:)
10.06.2008 00:24
...Може би...:)
С руси, разпилени коси..., пълни със слънце...:)
А в очите ми е зеленината на тревата...свежа...утринна...:)
Качваш ли се на жълтия велосипед, заедно с мен?:))) Ето, и жълтурчетата ни махат със слънчо-златните си коронки...:)
цитирай
24. anastasiia - mmmmmmmmm:)))
10.06.2008 00:33
Лятото от златната си кошница за всеки има дар...:)
Просто трябва да се разтворим и да приемем лятото в себе си...:)
Слънчева, щастлива прегръдка от мен, Мариянка:)
Благодаря ти..:)
цитирай
25. buket - Тръгвам...
10.06.2008 00:43
Щом Мечта е,
то се знае...
При морските хора,
на дивия бряг...
щи има огнъове,
жълтурени пак...
После на гости
с росата,
се връщаме тук,
на Земята.:)))

Жълтурен сън. :))
цитирай
26. feq - Какво е лятото?
10.06.2008 05:57
Едно синьо небе,
въздух с дъх на море,
една нежна мелодия,
нива със слънчогледи,
слънце в косите ми,
блясък в очите ми,
безброй трепкащи, малки звездички,
една лунна пътека,
и една още по-лунна соната
и още нещо...в душата!

Здравей,здравей, мое синьо лято!

Ася, помагай, че нещо при мен,...
магическите сили ме напускат
и имам нужда от подкрепления
и нови чудесообразни сътворения...
С обич: Фея
цитирай
27. tota - Какво е лятото?
10.06.2008 09:58
Безгрижие и волност от детството! Ширнало се златно поле, зелена планина и синьо море! Сезон на зрелостта! Най-хубавият спомен! И още, и още....Слънце!!!
Хубав ден!!
цитирай
28. anastasiia - buket:)
10.06.2008 10:12
Жълтурено сънена...
Мечтателно слънчева...
С росата завръщам се...
Ето ме...Тук...:)
И лятно усмихната ти благодаря
за сбъднатата мечта...:)))
цитирай
29. anastasiia - tota:)))
10.06.2008 10:24
И детство...И зрелост...И спомен...
Мноооого слънце:)))
Слънчева прегръдка!:)))
цитирай
30. anastasiia - Хей, Юли!:)))
10.06.2008 10:42
Не мога да си представя, че магическите сили те напускат...Синьо вълшебство такова...:)))
Късче синьо небе...Слънчогледова пита...Море...Стъпки от лунна пътечка...и обезателно Лунна соната....Всичко това, примесено с безбрежността на лятото си е едно страхотно вълшебство!:))) Твое вълшебство...:) И това е само началото на "чудесообразните сътворения"!...:)
И аз с обич: Ася
цитирай
31. luben - Добро утро
10.06.2008 10:52
усмихнато момиче... Тук е прохладно, прекрасно слънце и ... свежо и красиво.

Поради това (един поздрав в 3 варианта ;) Enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=j1JYSHkPF_M

http://www.youtube.com/watch?v=HzeMbN90Pz8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=O-o0s6RrONk&feature=related
цитирай
32. anastasiia - luben, добро утро:)
10.06.2008 11:19
Лунен поздрав...:) Благодаря ти!:)
Лунна съм...и песенна...
Толкова обичам тази песен...А сега и в три варианта я получих!...:)
И тук, при мен е слънчево...:) Едно голямо, топло, пухкаво, разрошено, лятно слънце...дарява лъчите си...Изпращам ти и на теб...с лек, лунен нюанс..:)))
цитирай
33. cornflower - в отговор
10.06.2008 14:12
те плисвам с моята вълничка...
цитирай
34. anastasiia - cornflower)
10.06.2008 15:45
Ах, че освежаващ отговор!...:)))
Искам още...Може ли?:)))
цитирай
35. анонимен - : )
10.06.2008 19:30
Жълто и много шарено : ) Мда лятото си е вече тук, грее слънчице, а музика е навсякъде : ) Още един танц, мадам ? ; )
цитирай
36. iliada - anastasia
10.06.2008 20:28
То лятото ,което ходи по полето
броди през житата и носи ни позната
пелена от синева
То лятото което носи ни мирис на море
то същото което ни напуска когато
гроздето назрее
То е това което в сърцето ни живее и
връща ни в захлас едва ли не във първи клас!
цитирай
37. анонимен - Пламен Ставрев е велик човек
10.06.2008 20:31
А тази песен е прекрасна... и всички негови песни, а като прибавим и това, че е изпълна само с китара и ... става още по-въздействаща и истинска :)
Като запонах да чета за лятото в началото и се сетих и за една друга песен, която има същото заглавие и е точно толкова въздействаща, но носи малко повече влюбено настроение... Ася, поздравявам те с "Лятото" на Милица и Асен.
Нали се сещаш от онова омагьосаното място ... "вълните стигаха краката ни и се отдръпваха смутени"....
Поздрави и нека жълто и ярко слънце огрява мислите ти. :)
цитирай
38. diamant1965 - Уааауу...
10.06.2008 22:00
Страхотна песен с прекрасен текст! Много, много ти благодаря! Какво е всъщност лятото...Лятото за мен е злато, ала е крилато, с морски дъх и горска песен, прелита бързо и...идва есен! ;) :)))
цитирай
39. letisi - лятото е една огромна усмивка:))))
10.06.2008 22:50
която носим дълго в душата си ,дори когато то си е отишло...много усмивки и най-красивото лято ти пожелавам:)))
цитирай
40. anastasiia - dgaduinknight:)
11.06.2008 00:31
С удоволствие приемам...:)
Сред много слънце...и жълти цветя...ще танцуваме!...:)))
цитирай
41. anastasiia - iliada:)
11.06.2008 00:37
Да...Точно това лято, дето броди...и вътре в нас...
И дето ни изпълва с море...и пясък...и с цялата нетрайна красота на пясъчните замъци....
Това лято, дето ни напуска, за да се завърне...отново...
Лятна прегръдка!:)))
цитирай
42. anastasiia - анонимен:)
11.06.2008 00:54
Да, сещам се за онова, омагьосаното място...Там дето "така кънтеше тишината, че се промъкна неочаквано друга магия в душата..."
Почувствах милващия шепот на "Лятото"...:) Благодаря ти за тази песен на Милица и Асен:) Много, много я обичам...:)
Приятно ми е, че харесваш Пламен Ставрев...Той е човекът, който хваща китарата и почва да пее... По всяко време...И много истински!...
Жълтослънчева усмивка...лятна, за теб!:)
цитирай
43. anastasiia - Диамантче!:)))
11.06.2008 01:00
Крилато лятно момиче си ти!:) Песенно...:)
И се радвам, че прелетя тук, в "Лятото"...За да я изслушаме заедно...:) И още повече се радвам, че ти харесва и на теб. Ти си човек, който обича музиката...
Златно лято...и мнооого крилато:)))
цитирай
44. anastasiia - letisi:)))
11.06.2008 01:04
Слънце такова!...:)))
Продължавай да раздаваш лъчите си-усмивки:)
И аз така ще правя...;)))
Представяш ли си какво усмихнато лято ще се получи!!!:))))
цитирай
45. luben - Отново
11.06.2008 09:57
добро утро! Абе няма ли да черпиш с тортичка тези дни? Нещо съм изпуснал (или тепърва предстои). Прошепни - няма да го повторя на глас :)

Тук е свежо и красиво.... та малко "красота" и мъничко "тъга"... дали ще е на място?

http://www.youtube.com/watch?v=aBXeXBpTVOk&feature=related
цитирай
46. anastasiia - Добро утро!:)
11.06.2008 10:25
Може би си изпуснал...:) А може би предстои......:)
Тихо...тихичко шептя,...като лятото...:)
А твоята песен ме превърна в полет...вятърен и леко тъжен...Но неустоимо красив полет...:)
Благодаря ти...

цитирай
47. luben - И аз си мислех,
11.06.2008 11:45
че шансовете ми са 50:50. Освен ако не е днес. Ала явно не е :)

Нещо по-свежо - като за днешния ден :)

http://www.youtube.com/watch?v=JPlg_8hlfkw&feature=related
цитирай
48. anastasiia - А може би наистина ще е днес...:)
11.06.2008 12:34
Знаеш ли, денят наистина е необикновено ведър, пълен със слънце...:) Даже листата на дърветата се усмихват...:)
...И аз се усмихвам, разбира се...:)
А песента, с която ме дари е изключително хубава...Много нежно-зареждащо въздейства!...:)
цитирай
49. boris66 - boris66-anastasiia
11.06.2008 12:54
Супер е пенета и срещата!Такива бохеми правят живота по-хубав и интересен-Бохемска Рапсодия!
цитирай
50. luben - Ako
11.06.2008 12:54
си забравила "твоят ден" трябва да си най-щастливия човек на земята, защото тогава всеки ден е най-хубав за теб празник... което те прави най-щастливата. Усмивката ти го показва, подсказва... абе ... явно освен ти и всичко ти се усмихва :)

Я едно обедно от любим състав... въпреки заглавието - мен сякаш ме зарежда със спокойствие и хубави мечти...

http://www.youtube.com/watch?v=BPgbhDEzrxY&feature=related
цитирай
51. anastasiia - Борис!:)
11.06.2008 13:20
Да, такива срещи са нещо много приятно...:) Особено, ако след това продължат с добро приятелство...:) А пък аз да се похваля, обикновено, моите гости в предаването стават после и добри мои приятели...:)
Между другото, тъй като споменаваш "Бохемска рапсодия", в понеделник бях на този спектакъл, в Античния театър, в Пловдив. Солисти бяха Теодор Койчинов и Марин Йончев, с пловдивския симфоничен оркестър и джаз бенда на Веско Койчев...Както и камерен хор "Иван Спасов"...Нещо много грандиозно и хубаво! Два часа с песните на "Queen", разбработени и оркестрирани от композитора Петър Радевски и Веселин Койчев...
Много хубаво беше!...:)
цитирай
52. anastasiia - luben,
11.06.2008 13:48
разбира се, че всеки ден е празник...:)
Усмихни се...И ще почувстваш...:)
А Dire Straits са ми мнооооого любими!:) Мога да ги слушам винаги, по всяко време... И тази хубава песен....Благодаря ти...:)
И след като си пълен с мечти, предолагам вярваш, че те са нещо, което се сбъдва.....:)
И нали знаеш, че отново ще се усмихна?:)))
цитирай
53. luben - Да -
11.06.2008 13:53
най-странното е, че повечето се сбъдват/сбъднаха... Не точно както си ги представях и когато си ги представях и желаех. Ала по тази тема мога да пиша от днес до следващия ти РД :)

Радвам се, че си усмихната :) Кой знае защо си мисля, че си често така :) Което е прекрасно!

една друга усмихната мелодийка...

http://www.youtube.com/watch?v=L6pf7MCY7mI&feature=related
цитирай
54. anastasiia - Между другото,
11.06.2008 14:16
рожденият ми ден наистина наближава...:) Така че, ако искаш можеш да започнеш с изброяването на мечтите, та чааак до следващия ми рожден ден...:)
В предаването, което водя, имам една "мечтателна" рубрика. Моите гости пишат мечтата си, запечатват я в плик. След това пишат датата, в която са ми гостували и датата, на която искат да отворя мечтата им и да я прочета в ефир. Според тайнството, мечтата тогава се сбъдва...В момента, в който я прочета на глас...И съвсем сериозно - много мечти са се сбъднали...Дори някои съвсем екзотични на пръв поглед...Какви ли не!...:) Така че, аз съм човек, който безкрайно много вярва в мечтите...
И наистина съм усмихната...:) Правилно си мислиш:)))
И благодаря за приятното латино...:) Популярна и много сладка песен...:)
цитирай
55. luben - Значи
11.06.2008 14:44
имаш рубрика-мечта :) Това по само себе си е една мечта. която си сбъднала :)

Иначе ... за мен мечтите (макар и да не изключват) не са съвсем точно и конкретно "Да посетя Малдивите" и "Да срещна принца/принцесата на бял кон/високи токчета - ако може и да са набор 82-ри, с чувство за хумор, материална осигуреност и незаинтересованост от парите" :)

И как така не може да разбереш моята дребна мечта да науча твоя РД (знам, че е скоро) :) Цял ден си го мечтая...:)))))
цитирай
56. anastasiia - Да, разбира се,
11.06.2008 15:24
че мечтите не са свързани с острови, принцове и други такива...:) Мечтите са нещо различно...Светло и хубаво...:)
А що се отнася до твоята "дребна" мечта, нека мине малко време...:) За да я почувстваш в себе си...:) И...може би ще се сбъдне!:)))
цитирай
57. luben - както винаги -
11.06.2008 15:33
ще се сбъдне не на деня :) Но важното е, че ще се :)

http://www.youtube.com/watch?v=BHw8yzjysa4
http://www.youtube.com/watch?v=dJRMMhsdhS4
цитирай
58. anastasiia - Мечтите
11.06.2008 15:47
може би за това са толкова хубави!...:) Именно защото ги очакваме:)...Има едно...такова особено очарование в очакването...:)
Благодаря ти за мечтателните песнички!:)
Мечтателна усмивка ти изпращам...:)
цитирай
59. exibella - :)
11.06.2008 15:50
Ех, лято:))))
Много хубава песен:)
Асенце, целувкиии много много много:)
цитирай
60. anastasiia - Спасимирка:)))
11.06.2008 15:58
Та може ли Лято без слънце..., т.е. без теб?:)))
Да, една от най-хубавите песни...:)))
Сега ще кача още една хубава...:) Почакай само няколко минутки;)))
Мноооого целувки и за теб!:)))
цитирай
61. exibella - Ще
11.06.2008 16:33
почакам колкото минутки кажеш мила:) Тук, при теб мога да си седя с часове:))
Не само аз, а и ти също си едно такова хубавоо хубаво, мило слънце:)
Слънчева прегръдка от мен:)
цитирай
62. anastasiia - ombre27:)
11.06.2008 16:42
Супер!!!
Ето, още по-весело стана!:))) Надникни в новия ми пост и ще се увериш!:)))
Благодаря ти!:)))
Мноооооого усмивки...весели...:))))))))))
цитирай
63. anastasiia - exibella:)
11.06.2008 16:44
Готово, Спасимирка!:)))
Може вече да погледнеш...:)
И не бързай да си тръгваш!:)))
Стой си тук...Мноооого ми е хубавооооо!:)))))
И от мен слънчева прегръдка, но в лилав нюанс...Нали може?:)))
цитирай
64. exibella - Иска ли питане!?!
11.06.2008 16:51
Разбира се, че може:))) Отивам да погледна :)))))
цитирай
65. henzelski - Всъщност,
13.06.2008 15:10
лятото е слънчевата любов на четирите сезона, без обаче да е сезонна любов, Ася.;)
цитирай
66. anastasiia - Всъщност,
13.06.2008 16:09
много хубаво си го казал, Краси!:)
Изгревна усмивка!:)
цитирай
67. lubara - Какво е лятото , какво е ...
17.12.2008 17:14
Пламен Ставрев , един недооценен бард . Много хубава песен , тя ми е любимата . Клипът му е много въздействащ .
Има една песен на Мерибойс- бенд . Парчета от мозайка . И тя не е от най- известните му . Но стои за мен редом с " Лятото " .
Сега търся за надеждата , ама толкова голям постинг ...
Поздрави !
цитирай
68. anastasiia - lubara, песента е много, много хубава...
17.12.2008 20:29
И стиховете, и музиката, и клипа, и гласа на Пламен Ставрев - всичко е в хармонично съчетание... Има нещо неземно в тази песен, невероятно въздействаща е...
Но тази, за която ти говориш, мисля че не съм я слушала. Ако имаш някакъв линк, адрес, където може да надникна, за да я чуя, изпрати ми...
И от мен поздрави..:)
цитирай
69. mmmmmmmmm - ????????
02.08.2009 08:35
!!!!!!!!!!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878316
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031