Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2008 19:41 - Световен хоров шампион
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 5296 Коментари: 24 Гласове:
0



е Академичният народен хор към Академията за музикално, танцово и изобразително изкуство, град Пловдив, с диригент д-р Костадин Бураджев!...:)
   Вчера те се завърнаха от гр. Гратц, Австрия, със Златен медал, Златен диплом и титлата СВЕТОВЕН ХОРОВ ШАМПИОН!...
    Нали си спомняте, че ви ги представих преди няколко дни, с мистично красивата им песен "Месечинко, льо"...:)
    И още нещо - те бяха гости в предаването ми, само часове преди отпътуването си за Австрия...:) 
    Винаги съм смятала, че има една хубава вълшебност в моето студио, в добронамереността ми към гостите...Така че, съвсем скромно, смятам че и аз съм им дарила частичка успешност...;)
    Измежду 411 хора, от 93 страни, Академичният народен хор е на първо място...Участвали са с четири песни на пловдивски композитори - Стефан Мутафчиев, Иван Спасов, Красимир Кюркчийски...
    Избрах една песен за вас от техния диск... Една песен, която, мисля си, би развълнувала всеки, който я чуе...Красива, родопска песен...Интерпретирана по възможно най-изящния начин...
    Снимките в клипчето са от последното предаване, в което участваха момичетата от хора, както и от едно предаване през месец декември, когато също бяха мои гости...



Тагове:   шампион,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valiordanov - Знаех си, само ти можеш да я излек...
21.07.2008 20:07
Знаех си, само ти можеш да я излекуваш...Руфинка. Ти знаеш лек за болни души Ася и добре, че си се заела с лечението. Не случайно, Хора, е поел турне за да покаже на Руфинка къде се е родила и какво значи България пред чужди красоти... Не се притеснявай за нея - ще се оправи! Сигурен съм! В добри ръце е попаднала и доста хора ще чуят за прелеста и!
цитирай
2. krotalka - Да им е честито!
21.07.2008 21:07
Заслужили са си го!
цитирай
3. enjoy6 - Да ни е честито на всички нас!
21.07.2008 22:52
Прекрасни, чисти бългалски гласове и неповторима музика!Ето, че има с какво да ни запомни света!
Аплодисменти за тези таланти!
цитирай
4. monna - А ти си една истинска българка..
22.07.2008 09:28
която ни образова и връща към корените ни. Хубаво е че ни напомняш от къде сме тръгнали...!!
Поздрав! Усмивки, слънчеви и светъл да ти е деня!
цитирай
5. anastasiia - valiordanov:)
22.07.2008 10:28
Хей, Вал:)
Наистина много хора са доловили прелестта, уникалността на мястото, където се е родила Руфинка...
По хубав път изпратих Хора..., Вал, и те минаха по него достойно, блестящо, дори...
И нали съм мъничко вълшебна, опитвам се да лекувам...:) Понякога и душите на хората...
Благодаря ти, Вал, за добрите думи...:)
цитирай
6. anastasiia - krotalka:)
22.07.2008 10:31
Абсолютно са си го заслужили...:)
И много се горедя с тях...:)
Благодаря ти, Кроти:)
цитирай
7. anastasiia - enjoy6:)
22.07.2008 10:34
Да, Мина, това е гордост за всички нас...Прозвучал е българският химн в Австрия. Защото този конкурс е нещо като аналог на олимпийски игри, само че в областта на хоровото пеене - Световни хорови игри. Затова и нашият хор е с титлата Световен хоров шампион.
Приятно ми е, че си тук...:)
Благодаря ти...:)
цитирай
8. anastasiia - monna:)
22.07.2008 10:48
А ти си една истинска българка, която с багри ни напомня красотата около нас...:)
Благодаря ти за светлината в усмивките, които ми изпращаш, Нежно синьо цвете...:)
Хубав, светъл, цветен ден:)))
цитирай
9. luben - Прекрасно!
22.07.2008 11:27
все такива гости да имаш и все такива награди те да получават!

Пък ние ще си те награждаваме тебе... ;)
цитирай
10. tomich - Вълшебни български гласове!
22.07.2008 13:01
Напълно заслужени награди.Да им е честито!
цитирай
11. anastasiia - luben:)
22.07.2008 19:50
Знаеш ли, има нещо..., някакво хубаво тайнство при мен..., в предаването ми...:) Който ми гостува, след това му се случват невероятни неща...
Аз и друг път съм ти писала, че много често се сбъдват мечтите на моите гости, които ги пишат и запечатват в плик... А след което аз чета мечтите им на определената дата...
Но не само това...След участието си при мен, обикновено следват покани, участия, успехи на много престижни места...Сигурно не е случайно...:) Аз дарявам с частички вълшебност...:)
И да знаеш, очаквам си наградата;)))))))
цитирай
12. anastasiia - tomich:)
22.07.2008 19:57
Да....:) И аз много се радвам...:)
То си е гордост за цяла България...:)
Това е първият български хор с такъв приз!...
Благодаря ти, че си тук...:)
Усмивки...светли, щастливи...:))))
цитирай
13. enjoy6 - А аз съм щастлива,
22.07.2008 20:09
че винаги, когато в душата ти е радостно и шарено, мога да отскачам до блога ти и да се зареждам с чиста и положителна енергия, от която имам страхотна нужда!
Благодаря ти Асенка и ти пожелавам прекрасна вечер!
цитирай
14. anastasiia - enjoy6:)
22.07.2008 20:20
А аз колко съм щастлива, като чета думите ти...:)
Идвай, по-често дори!:))))
И аз ти благодаря за щастливостта...:)
Нали знаеш, че тя, щастливостта, се умножава, щом срещне още щастливост...:)))
И на теб ти пожелавам, Мина, хубава, светла, прохладна вечер...:))
Мнооого те прегръщам...:)
цитирай
15. furiika - Ася, браво!
23.07.2008 07:59
Браво на Българските славеи! Още успехи на наши и международни сцени им пожелавам! Сигурна съм, че благодарение на фолклора ни, няма да се затрием като нация!
А, може би е време и аз да дойда в студиото ти, за да се докосна до магията ти! :)))
Поздрави!
цитирай
16. anastasiia - furiika:)
23.07.2008 13:58
Разбира се, че е време да дойдеш в студиото ми:)))
Ще ми бъде много приятно!:)
Когато решиш, казвай, и ще го организираме:)
Благодаря ти за милото гостуване в блога!:) И аз обичам и държа на фолкора ни...Това е едно от нещата, с които наистина може да се гордеем...
Поздрави!:))) И усмихнат ден!:)))
цитирай
17. boris66 - boris66-anastasiia
23.07.2008 22:43
Много хубаво хорово пеене и уникално! Браво!Мистерия на българските гласове! Интересно разлагане на песента на различни тоналности в различни пасажи!
цитирай
18. anastasiia - Борис:)
24.07.2008 10:01
Да...Прекрасно звучат! Мистерия и красота...:)
А песента е поставена по възможно най-уникално красивия начин...
Поздрави за теб!:)))
цитирай
19. exibella - Честито!!!!
24.07.2008 18:36
Винаги като слушам красив многоглас и настръхвам:)))
А те са невероятни:))) Представям си ако ги слушам на живо:))))) Супеееееер:)))
цитирай
20. anastasiia - exibella:)
25.07.2008 14:32
Нали си песенно момиче, веднага долавяш феерията, истинността в музиката:)
Да, и аз съм много щастлива за техния успех:) Още повече, че сме добри приятели с диригента им, знам колко много любов и прецизност влага в работата си...
Радвам се, че си тук:)))
А пък утре още повече ще се зарадвам, като дойдеш в студиото!:)))
цитирай
21. exibella - Аз много пъти
25.07.2008 14:44
съм казвала, че ти си ми много ценна:)))))
Не можеш да си представиш аз пък колко се радвам като си помисля, че утре ще дойда в студиото:))) и ще срещна любимата си водеща:)))),
или по-точно: зеленооката прелест:))))))))))
А диригента влага любов и прецизност в работата си, също като теб:))) затова предаването ти е толкова хубаво:))))))
цитирай
22. anastasiia - Всичко,
25.07.2008 14:57
което се прави с любов е хубаво...и красиво:)
Ти си разбираща и много мила Спасимирка:)))
цитирай
23. анонимен - Champion
30.07.2008 15:55
Благодаря, на всички българи, които стискаха палци за нас в Австрия! Трябва да сме горди, че имаме толкова красив и мистичен фолклор, с толкова красота и необятност... За пореден път България се доказа пред света!!! Сега можем гордо да кажем "Ние сме световни хорови шампиони!"
цитирай
24. anastasiia - анонимен:)
30.07.2008 19:13
Предполагам си свързан/а/ по някакъв начин с хора. Наистина трябва да се гордеем с уникалността на фолклора ни, както и с талантливите изпълнители на фолклор, в случая - Академичен народен хор, с диригент д-р Костадин Бураджиев...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5899967
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930