Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2008 00:39 - Вече съм във ваканция!...:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 19605 Коментари: 62 Гласове:
0



"Аз съм една малка фантазия,
една измислица, една луда капка дъжд,
една безкрайна словесна канонада,
торба жълтици - пропилени отведнъж!...
Да, това съм аз, Ася, и ще продължа да царувам в Страната на талантите, дори и през лятото...:) Нищо, че екипът ми излиза във ваканция!...;)"
Така започва летният ми анонс, който днес/вече вчера/ записах и който ще се върти до средата на септември!...
А днес/вече вчера/ беше предваканционното издание на това, което правя с много любов - моето предаване!:) 
И нали в мислите ни има огромна сила, далеч по-голяма от колкото можем да си представим, призовах всички да се изпълнят с позитивни, градивни, усмихнати мисли...Да се обърнат към светлата страна на живота... И това състояние да ги държи поне до средата на септември...;)))
Сега ще сторя едно вълшебство за вас, приятели...:)
Ще отворя Кутийката със скъпоценни мигове и ще ви покажа моите днешни усмихнати мигове...:) Надявам се, ще почувствате ефирността, лекотата,  които излъчват...Ако успеете да доловите това, в миг ще се почувствате по същия начин!...:)
image
Начало на предаването...:)

image
А тук обяснявам, колко е важно да излъчваме любов и радост...:)

image
А това е Иван Енев - барабанистът на "Бели, зелени, червени", който беше довел свой ученик в предаването...

image
Ето това е неговият ученик...Само на 12 години, а вече е гений на барабаните!

image
А това е Спасимира, която пее вълшебно хубаво...Тя е от град Първомай и дори може да я откриете между нас, в блога;)
И специално изпълни песента "Една сълза", защото знае, че харесвам тази песен...:)

image
А това е вокалният педагог на Спасимира - Любомира Христова.

image
:)

image
Още по-усмихната снимка...:)
Това се случва по време на предаването, до като се излъчва някой видео материал;) Тогава се снимаме;)))

image
Заслужени ръкопляскания...:)))

image
Снимка за спомен!...:)

image
Ето ни със Спасимирка...:)

image
Това пък се случва след предаването;))) Усмихнати снимки...:)))

image
И това се случва...:)))
Подновявам уроците си по ударни инструменти!;)

image
Ето и показният урок!;) 

image
Всички се радваме на малкия барабанист...:) След предаването, той направи своеобразен авторски рецитал;)

image
А тук се взирам в нотите, по които се свири на ударни инструменти...:)

image
Всъщност, всички ги разглеждаме с интерес...:)

Ами, така е при мен...;) 
С усмивка, ви пожелавам и на вас, приятели, куп невероятни преживявания...:) Нали се разбрахме, че всичко започва вътре в нас, самите...:) Така че, в никакъв случай не забравяйте Усмивката!...:)



Тагове:   ваканция,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. libertybell - Ася, желая ти хубава
27.07.2008 02:26
ваканция - много смях, хармония и релакс:)
цитирай
2. allbi - Ася,
27.07.2008 07:33
Желая ти весело прекарване ...
Зареди се с още слънчеви емоции...
И продължавай все така да заразяваш околните
с усмивки и позитивизъм...
Все пак имам шанса да те познавам лично
и съм убедена във всичко, което казвам...
Хиляди усмивки и от мен :))))))
цитирай
3. furiika - Весела ваканция и от мен! :))
27.07.2008 10:23
Положителни емоции=положителни мисли и обратно!
:))
цитирай
4. dadide - :)))
27.07.2008 10:29
Искрени и много топли усмивки!
Беше страхотно предаване :)
цитирай
5. exibella - Яяяя, какво виждам тук:))))))
27.07.2008 11:32
Здравей, Асенце:))))
:)))))))))))))))
"Една сълза"... Много харесвам тази песен:))
От сърце я изпълних, точно защото знам, че и ти я харесваш:)))))
Благодаря ти много...:)
Беше безкрайно хубаво:)))
Пожелавам ти весела и незабравима ваканция:)))
И в никакъв случай няма да забравя усмивката:)
Ето...изпращам ти мноооого:))))))
цитирай
6. galinabg - ХУБАВА И УСМИХНАТА ВАКАНЦИЯ И ОТ МЕН!!!!
27.07.2008 13:08
ЗАРЕДИ СЕ ДОБРЕ:))))))
цитирай
7. monna - Лято, любов и веселие!
27.07.2008 13:54
Три в едно ти пожелавам, от сърце, слънчице!
цитирай
8. melsun - :)
27.07.2008 14:08
Много цветна, красива, весела, релаксираща, слънчева, усмихната и незабравима ваканция ти желая! :)))

Денем в слънцето ще те откривам,
нощем в звезднолунни цветове!
И ако зърнеш някой зад лъчи да ти намига,
знай... това съм аз и мойте ветрове!:)

За тебе само най-красиви неща и моята най-красива Усмивка! :)))
цитирай
9. anastasiia - libertybell:)
27.07.2008 16:38
Благодаря ти:)))
Ще си похапна от сладоледовия дворец...;
Ще поплувам в морето, в което се превръщам в русалка...;)
Ще чета мноооого книги:))))
Прегръдки от мен..., много весели:)))))))
цитирай
10. anastasiia - allbi:)
27.07.2008 17:03
Албенка, милото ми поетично момиче...:)
Не можеш да си представиш с какво удоволствие те чета...:) Сега имам шанса да го правя, когато си поискам и наистина ми е много приятно да надниквам при теб!:)
Благодаря ти за светлите пожелания:)
Ще бъда мнооооого "заразна";))) Обещавам!:)))) Ще разпръсквам милиони, милиарди слънчеви частички усмихнатост, позитивност...:)
И на теб много усмивки ти изпращам, от вълшебните ми...:))))))))))
цитирай
11. anastasiia - furiika:)
27.07.2008 17:09
Нели, благодаря ти!:)))
Мисля си, че уравнението тръгва от "обратно"-то;), т.е. - положителни мисли=положителни емоции! И пак обратно...и така нататък..., и т.н.:)
Усмихнати мислички и за теб!:)))
цитирай
12. anastasiia - dadide:)
27.07.2008 17:29
Искрено и много топло ти благодаря!:)))
Всичко, което се прави с любов, става хубаво, истинско...А аз наистина с любов правя предаването си...:)
Нека Любовта бъде с теб:) Безброй усмивки от мен:))))))))))
цитирай
13. anastasiia - exibella:)
27.07.2008 17:34
Знаеш ли, Спасимирка, преди малко повтаряха предаването...Като слушах песните ти, се насълзих...Цялата ме полазиха "мравчици"...:)
Имаш толкова красив глас...Така уникално извайваш всяка фразичка... А и самите песни бяха много хубави...
Благодаря ти...:)
А за усмивките ти, особено много ти благодаря:))) И аз ти изпращам няколко дузини!:)))))))))))))))
цитирай
14. anastasiia - galinabg:)
27.07.2008 17:38
Благодаря ти!:)
Ще презаредя слънчевите си "батерии" и събрала светлинка, ще се усмихвам още повече:)
И на теб ти пожелавам едно влюбено, шарено, рошаво, усмихнато лято!:)))
цитирай
15. anastasiia - monna:)
27.07.2008 17:41
И трите мноооого ми харесват, Синьо цвете:)
А на теб ще пожелая да запазиш уникалната си цветност и продължавай да ме/ни/ радваш:)
Летни, весели прегръдки:))))
цитирай
16. anastasiia - Хей, Мелс:)
27.07.2008 17:48
Не можеш да си представиш колко цветно, красиво, весело, релаксиращо, слънчево, усмихнато и незабравимо се почувствах от това, което си ми написала, мила ми феичке!:)
И да знаеш, че ще следя за всички твои послания...:) Особено пък, ако някой ми "намигне зад лъчи", ще знам, че това си ти:)))
Вятърно хубаво да ти е, Мелс...:)
И озарена звезднолунно, да изживееш безброй съкровено красиви мигове...:)
Благодаря ти за всички красиви неща, с които си ме засипала:)
Безброй усмивки, лунно слънчеви, вълшебни, вятърни...:)))))))))
цитирай
17. feq - Усмивчице: и слънчева, и лунна!
27.07.2008 17:55
Даряваш светлина и красота -
при тебе винаги е хубаво,
защото в теб е Любовта!

Незабравимо лято ти желая,
релакс, емоции и вдъхновение...
и после пак при нас, УСМИХВАЩА СЕ!
цитирай
18. anastasiia - feq:)
27.07.2008 18:00
Юли, и в теб е Любовта!:)
Знам със сигурност това!:)
Благодаря ти, синхронна половинке, за всички чудесни пожелания:)
Все още съм тук, но след няколко дни ще се отправя към морето!:)
Светли усмивки за теб:))))))))
цитирай
19. tota - Вече съм във ваканция!...:)
27.07.2008 19:10
Пренеси усмивките и през нея!! Приятен отдих, Ася!
цитирай
20. anastasiia - tota:)
27.07.2008 19:12
За къде без усмивките!...:)))
Благодаря ти, приятелко мила:)
Хубави летни дни и за теб!:)))
цитирай
21. cornflower - До нови срещи!
27.07.2008 19:31
Красиво лято ти пожелавам, Ася!
цитирай
22. anastasiia - cornflower:)
27.07.2008 19:36
Мила, Люба..:)
Благодаря ти:)
Все още съм си в Пловдив...:) Но сигурно към края на седмицата ще се отправя към морето...:)
Безброй красиви, многоцветни мигове и на теб...:)
цитирай
23. exibella - Това, което казваш
27.07.2008 19:51
е много мило:)
Благодаря ти:)
цитирай
24. helios - Ася, Желая ти едно прекрасно лято!
27.07.2008 20:06
Усмивки, Слънчице!:))))
цитирай
25. shaffi - здравей.......
27.07.2008 20:27
и релаксирай както си знаеш...и готини емоции...
цитирай
26. optimum2 - Весело лято
27.07.2008 20:58
И събирай спомени за да ни ги разказваш.Всички знаем, че ще са усмихнати.Бъди здрава и се радвай на мига.
цитирай
27. zvezdichka - Знаеш ли Ася
27.07.2008 21:04
колко си права относно изреченото в края на поста ти "че всичко започва вътре в нас, самите...". Ако човек не е в състояние да бъде наясно със себе си, да се усмихне с благодарност на новия ден на първо място в сърцето си, няма как да подарява усмивки и на околните :). Нека да се учим на тая тайна, която започва в нас самите...
Желая ти прекрасно лято, много слънчеви емоции и приятни изненади да ти намигат от всички страни ;). И да си починеш ей :))).
цитирай
28. bovari - Вече знаем, че морето ще бъде усмихнато и добро,
27.07.2008 22:37
щом ти ще бъдеш при него!
Поздрави чайките от нас:)))
Слънце и попътен вятър!:)
цитирай
29. enjoy6 - Приятна и ползотворна почивка
27.07.2008 22:38
ти пожелавам!
Зареди се с много топлина и светлина от слънцето и хубавите емоции през лятотото!
цитирай
30. injnina - Ти си една фея от приказките...
27.07.2008 22:57
русокоса, лъчезарна и много, много добра!
Докосването до теб и твоя свят е пленително!!!
цитирай
31. breeze - Едно невероятно преживяване...
28.07.2008 06:28
Да бъде твоята ваканция...
цитирай
32. letisi - най-усмихнатата и слънчева ваканция ти пожелавам
28.07.2008 08:39
:))))
цитирай
33. anastasiia - exibella:)
28.07.2008 09:27
И ти си много мила...:)
Добро утро;)))
цитирай
34. anastasiia - helios:)
28.07.2008 09:32
При всички случаи ще е много светло лято, щом ти ми го пожелаваш, Светлинка такава...:)
От най-слънчевите ми усмивки, цял куп!...:))))))
цитирай
35. anastasiia - Здравей, shaffi:)
28.07.2008 09:35
Релаксът е нещо уникално различно за всеки човек, така че благодаря ти за уникално хубавото пожелание!...:)
Както си знам...да;)))
Цветни емоции и за теб:)))) Обезателно усмихнати!:)))
цитирай
36. anastasiia - optimum2:)
28.07.2008 09:52
Знаеш ли, имам си една специална "кутийка" за хубави мигове...:) Там грижливо ще си събирам скъпоценните мигове... И разбира се, че ще я отварям от време на време, за да описвам и разказвам какво има в нея;)
Благодаря ти за усмихнатите пожелния!:)
Едно голяяяямо Слънце ти изпращам...за днешния ден...:)))
цитирай
37. mmmmmmmmm - Събирай щастливи ,
28.07.2008 10:09
прекрасни и красиви мигове за Кутийката.
Върни се заредена с усмивки и ги пръсни в блог пространството!
Най-слънчевите пожелания за наповторима ваканция!:)
До скоро!:)))
цитирай
38. anastasiia - zvezdichka:)
28.07.2008 10:35
Ти си разбираща...:)
Всичко започва вътре от нас самите...да...:) Затова ти подарявам вътрешната ми Усмивка...:) Тя е с особена сила и прави чудеса...:) Ще видиш;)
Прегръщам те:)
цитирай
39. anastasiia - bovari:)
28.07.2008 10:39
Ще поздравя и чайките, и ветровете, и лодките с гърбове катранени, и пясъците, които отпочиват кротко...:))
Много слънце и за теб:)))
И безброй усмивки:)))
цитирай
40. anastasiia - enjoy6:)
28.07.2008 10:43
Мина, знаеш ли, все се сещам за Яворовата Мина, като ти пиша...:) Много красиво име имаш, поетично..., много хубаво...:)
Топлинка, светлинка и щастливост и за теб, приятелче:)))
Благодаря ти за пожеланията:)))
цитирай
41. anastasiia - injnina:)
28.07.2008 10:54
Една фея от приказките ти се усмихва лъчезарно...:)
И да знаеш, че Тя ще направи специално вълшебство за теб:))
Благодаря ти за красивите думи...
Докосвам те и те орисвам с усмихнатост за цяяяялото лято...:)))
цитирай
42. anastasiia - breeze:)
28.07.2008 11:15
...Почти толкова невероятно, като полъх то морски Бриз..., сутрин рано... Всъщност това не е само невероятно, а и вълшебно преживяване...:)
Благодаря ти...:)
А ти наблюдавай внимателно вълничките сутрин рано...;) Нали знаеш, че мога да се превръщам в каквото си поискам..;)))
цитирай
43. anastasiia - letisi:)))
28.07.2008 11:16
Мнооооого усмихнато и слънчево ти благодаря!:))))))))
Най-щастливо веселото лято ти пожелавам!:)))))))
цитирай
44. anastasiia - mmmmmmmmm:)
28.07.2008 11:19
Марианка, и на теб пожелавам слънчевост в мислите, чувствата, преживяванията...:)
Безброй скъпоценни мигове да си имаш и ти...
Прегръщам те:))))))))
цитирай
45. viovioi - В синьо изглеждаш супер!!
28.07.2008 13:11
Интересен стайлинг, браво! Весела ваканция и от мен:)
цитирай
46. bizcocho - vakancionna, slan4eva veselost v ...
28.07.2008 13:27
vakancionna,slan4eva veselost v du6ata ti)))))))))))))))
цитирай
47. breeze - Ася, ти си весела вълничка...
28.07.2008 16:38
Но, аз ще ти изпратя една молко тъжничка и една палава вълничка, за да си имаш сестрички...
И да си играете само край брега...
малка си още.:)))
цитирай
48. valiordanov - И аз съм ваканция Ася. . . Хайде на ...
28.07.2008 18:24
И аз съм ваканция Ася... Хайде на море....

Там сред вълните ти ще летиш лекокрила.
Мислите твои ще бъдат от слънцето лъч.
С нежност брега като свое детенце ще милваш.
Ще е прекрасно на плажа без мрак и без дъжд...

Приятна да ти е почивката от мен, до първият работен ден! Зареждай се от сбъднати мечти и после тука всичко ще личи....
цитирай
49. enjoy6 - Благодаря ти мила приятелко!
28.07.2008 19:10
Усмихна ме с топлата си мисъл и хубавите си пожелания:)))
Приятна вечер!
цитирай
50. anastasiia - viovioi:)
28.07.2008 20:39
Започва "синьото" ми лято!...;)
Рядко се обличам в синьо, така че благодаря ти!...:)
И на теб ти пожелавам весели, усмихнати, наситени със значимост летни дни!...:)
цитирай
51. anastasiia - bizcocho:)
28.07.2008 20:41
Ех, че хубаво пожелание!...:)
Да ти се връща и на теб цялата веселост,...много, много слънчева!...:)))
цитирай
52. anastasiia - valiordanov:)
28.07.2008 20:47
Ехееее....еее...!...
Хайде, хайде на море!...:))))
Там, сред вълните, ще летя лекокрила...
Мислите ми ще са слънчев лъч...
С нежност брега като свое детенце ще милвам,
сред вълшебност, без мрак и без дъжд...
Благодаря ти, Вал, мнооооого!...:))))
Много сбъднати летни мечти и за теб!:))))))))
цитирай
53. anastasiia - breeze:)
28.07.2008 20:51
Добре, съгласих се;)))
Щом е МАЛКО тъжна вълничка, може...;) За равновесие на веселостта ми...:) А за палавата вълничка, съм много щастлива:)
Почувствах се почти като малкото Лили, дето с харпунчето си играело там, дето "морето е тънко"... Едно прекрасно малко момиченце, което търсело дълбоководното бисерче, което ни прави по-добри... Сещаш се, нали? :)
Благодаря ти за вълничките-сестрички...:)))
Обещавам да не навлизам много навътре в морето...;)))
цитирай
54. anastasiia - enjoy6:)
28.07.2008 20:53
И аз ти благодаря, Мина!...:)
Хубава, светла, пъстра вечер и на теб:)))
Прегръдки, топли, светли, приятелски и мнооооого...:)))))))
цитирай
55. exibella - Виж...погледни към небето:)))
28.07.2008 21:07
една звездичка свети и ти се усмихва:)мноого:)
Коя ли е ?:)))
Лека вечер:))))
цитирай
56. anastasiia - Спасимирка:)
28.07.2008 21:17
Хубавата ми звездичка...:)
Знаеш ли, че пуснахме вечерно извънредно повторение на предаването!...:) Само че, го разделихме на две части, защото е дълго за вечерен модул. Сега в 21.30 ч. започва втората част. Точно от твоята песен на Теодор Койчинов ще започне сега, само след десетина минути..:)))
Лека вечер и на теб!:)))
цитирай
57. exibella - Супеер:)))
28.07.2008 21:24
Да гледаш и заради мен:))))))))))))))))))
Цункам те, слънце:)))
цитирай
58. anastasiia - :))))
29.07.2008 16:05
Най-вече заради теб:)))))))))))))))
И аз те цункам:))))
цитирай
59. skribezium - anastasiia,
31.07.2008 20:09
Виждам светлосини букви в постинга ти, светлосиньо облекло в студиото и не мога да не ти пожелая светлосиньо лято и ваканция! Чакаме те заредена със светли чувства през есента!
цитирай
60. anastasiia - skribezium:)
31.07.2008 22:55
Цялата съм светлосиня!:)
Дори и мислите ми...:)
Благодаря ти за светлосините пожелания!:)))
Мнооого светлосини усмивки:))))))))
цитирай
61. pcdoctor82 - За Иван Енев -Ванкиша
25.05.2009 23:01
Гордея се ,че лично познавам Ванкиша ! Той е най-добрият барабанист за мене! Обичам музиката ,която той свири ,като учител също е страхотен! Ванкиш Много Успехи!!! Мартин!!!
цитирай
62. anastasiia - pcdoctor82, да...:)
25.05.2009 23:17
И не само добър барабанист, а и страхотен човек е Ванкиша!...:)
Явно и ти се занимаваш с музика и ударни инструменти...:) Ако е така, пожелавам ти успех, Марти!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878107
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031