Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2008 14:41 - Кой е любимият ви сезон?:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 8640 Коментари: 22 Гласове:
0



С този въпрос се обърнах към зрителите вчера...Сигурно вече се досещате защо...:) Ами защото в студиото ми гостуваха ВГ "Сезони", разбира се... Нали обещах да сторим чудо? Чудото да върнем лятото отново, с цялата му усмихнатост, песенност, слънчевост и очарование...
image
Току що пристигнали от път и започваме техническа репетиция... Няма начин...Предаването е на живо и трябва да започнем точно в 13 часа.

image
...Моменти от репетицията...

image
Стефан Диомов слуша как се справят...;)

image
Ето и режисьора/в ляво/... Той винаги ръкомаха, особено по време на репетиции;)

image
Звукът е нещо много важно, особено щом се пее на живо. Така че, се правят корекции на микрофони, до като се стигне до желания резултат. Тук се изисква много прецизност от страна на звукорежисьора, който в момента е в апаратната...

image
Още снимки от репетицията...:)

image
Тук обясняваме с режисьора на Стефан Диомов, как ще започне предаването. Идеята ми е да запеем с него припева на песента "Пак е лято"...

image
Още разяснения от режисьора...:)

image
Ето, сега ще пробваме песента...:)

image
Вече пеем: "Пак е лято, лято е...Стъпки боси, нереално е..." Този припев се превърна в лайтмотив на предаването. А и анонсът, който цяла седмица излъчвахме за гостуването на "Сезони", беше направен отново с песента "Пак е лято..."

image
:) Получи се добре... Така че, репетицията ми с Диомов завърши...:)

image
Цани от "Сезони" ми диктува думите на припева, за да ги имам за всеки случай, до като пеем с Диомов:)

image
Ето, това вече е началото на предаването, в ефир сме...
Двамата със Стефан Диомов пеем..."Пак е лято"...:)

image
А сега ВГ "Сезони" изпълняват "Пак е лято", слушаме ги с удоволствие..:) 

image
Нереално хубаво... Красива песен...

image
В момента Стефан Диомов ги представя и разказва за тях, а те усмихнато слушат...:)

image
Ръкопляскания за изпълнителите...:) Всикчко изпълниха на живо, шест песни, плюс една акапела - "Старата любов". Наистина звучат много хубаво...

image
От едната ми страна е Стефан Диомов, а от другата - кметът на район централен в Пловдив, Рени Петрова, с която заедно организирахме концерта на ВГ "Сезони", след предаването, на централния площад в Пловдив...

image

Разговаряме...:)

image
...:)

image
В студиото ми винаги се раждат много интересни идеи... И този път се случи...Но, за сега ще запазя идеята в тайна...Като се случи, ще ви разкажна подробно и усмихнато!...:)

image
А това е една пловдивска група, която направи своята телевизионна премиера. Интересното е, че тримата й членове са на различна възраст - Алекс, на 9 г; Светли - на 17 години и Тишо - на 21 години. Обаче и тримата пеят страхотно! Изпълниха песен, композирана от Веселин Койчев, лидерът на "Бели, зелени, червени"...
Един приятелски, усмихнат акцент в предаването:)

image

Разговарям с момчетата и момичетата от "Сезони". Оказа се, че всеки от тях си има любим сезон, различен от другия. За това може би се получава този букет от излъчване и звучене... Нюансите на всеки сезон са различни...:)

image
Разбира се, че ги попитах и за скритите им таланти, след като са гости в предаване за таланти. Освен, че пеят прекрасно, между тях има и художник, добра математичка, и двама пианисти...

image
Време е за талантлива мисия! Всеки мой гост обикновено получава такава, т.е. трябва да се справи със задачата, която съм му поставила. А тя е свързана с даден вид изкуство, нещо различно от това, с което моя гост се занимава...
В случая, изпълнителите от "Сезони" трябва да изпълнят стихотворението "Сезони" от пловдивската поетеса Иванка Кабамитова. Стефан Диомов им подложи музикален фон...Получи се красиво...

image
В края на предаването - снимка за спомен...:)

image
А ето и снимка с всички участници и гости...
Един усмихнат спомен...:)
Ами, това е приятели... Опитах се да пресъздам частички от атмосферата, чувствата, преживяванията от предаването ми вчера...:)
Ако искате, отговорете на въпроса, който поставих и на зрителите вчера - кой е любимият ви сезон? Аз самата се замислих...И въпреки, че ми е трудно да отговоря, все пак смятам, че е пролетта...Тогава всичко се ражда отново...:)
Сега ще ви напиша адресите, на които може да гледате двете части на предаването. Разделено е в две части, защото е 100 минути и само по този начин може да бъде качено. Качеството не е добро, но може да се докоснете до това което правя...

http://www.vbox7.com/play:dc75c21a  - първа част

http://www.vbox.com/play:d0f0841b - втора част

А за концерта на площада в Пловдив, ще разкажа в следващия си пост...:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. exibella - Докато четях
05.10.2008 15:40
постинга, си мислех кой ми е любимия сезон...
И стигнах до извода, че обичам пролетта... Това разбира се не означава, че другите сезони не ги обичам, напротив...Всички те си имат своя красота...
Но пролетта леекичко надделява в класацията:)
Аз съм човек, който винаги търси красивото във всяко едно нещо:))))) И имам мноооого любими неща:))))) И може би затова не мога да определя точно едно:)
Асенце,още нещо ще кажа, което никак не ме учудва:))) - Отново си много красива:))))
Лилави усмивки ти изпращам:))))





цитирай
2. monna - Много хубаво си отразила всичко, Ася!
05.10.2008 19:50
Ще ти отговоря и на въпроса: моят любим сезон е всеки сезон, зависи с кого го споделям, с какви хора.
С други думи, над всичко ,са човешките отношения, приятелите! Може да ти е слънчево и топло и в най-лютата зима, ако човекът до теб е Човек! Разбра ме, нали?
Усмивки!
цитирай
3. allbi - Ася,
05.10.2008 20:25
как ме е яд че пропуснах...:((
Ама все ще успея да се включа и аз някага ...:))
колкото до сезоните
ВСИЧКИ!!!


През всичките
сезони минах
и си останах в ЛЮБОВТА...
защото всичките
са ми любими
изпълнени със красота...

Поздрав за прекрасното
представяне на събитието!
Знаех си ...:))
цитирай
4. iliada - Скъпа Ася !!!
05.10.2008 21:06
При теб е все така оживено , все така интересно,все така весело!
Дано успеете със " Сезони"да върнете и лятото !Чакаме го с нетърпение цитанското ,топлото и живото!
Щасдтливци сме ние българите - да се радваме на 4 сезона ,въпреки ,че в Плевен може да се каже ,че останаха вече два!
Вярно е че всеки носи нещо красиво ,нещо добро със себе си и трябва да се радваме на всичките ,но аз предпочитам ранната есен.Красива , щедра и ласкава!Някой хора са такива , други не - като сезоните ! Някой обичат
всичките други си подбират!:)))
Може би люляковия фон на страницата , може би лачезарната усмивка и благия поглед ти ме карат да те сравня с ПРОЛЕТТА !Нека да е в сърцето ти вечна пролет ,съхрани я там за да чувстваме винаги нейния нежен полъх когато минем от тук!
С приятелски поздрав ! Илиана
цитирай
5. tomich - Кой е любимия ми сезон ли!
05.10.2008 21:40
Пъстрата родопска есен, естествено! Няма по-красиво нещо от есента в Родопите! Само не знам кой от "Сезони" също обича есента, дано да е някое от момичета:))))
Поздрави !
цитирай
6. anlov - Щом ти обичаш пролетта,
06.10.2008 01:11
и аз също я обичам:)))
Това не значи, обаче, че ако беше казала:"Есента", щях да бъда толкова жертвоготовен:)))
цитирай
7. anastasiia - exibella, да, уж на пръв поглед
06.10.2008 17:07
е лесен въпрос, но пък май трудно се избира любим сезон... Всеки един сезон е уникален и красив...
Ето, и ти си се спряла на пролетта...Само като си представя дърветата, разцъфнали в бяло и ароматът, който се носи във въздуха и ми става пролетно...:)
И ако знаеш колко лилаво хубаво ми стана от лилавите ти думички и усмивки!...:))))
И от мен, мноооого усмивки:))))))
цитирай
8. anastasiia - monna, човешките отношения
06.10.2008 17:15
са винаги на едно от първите места в моята ценностна система. Така че, се присъединявам към това, което си ми написала...Толкова е хубаво, топло, човешко...
Разбирам те и се радвам, че си тук, в тази прекрасна есен...:)))
цитирай
9. anastasiia - allbi )
06.10.2008 17:19
Хей, Албенка, щом Любовта е с теб, значи тя оцветява всеки един сезон по най-неповторимия начин за теб...:)
И разбира се, че ще се включиш и ти;) Предстоят още мнооого хубави събития:)))
Предаването се повтори вече два пъти, но в четвъртък има още едно повторение, от 11 часа. А концертът в момента го монтираме и ще го излъчим и него, ще ти напиша допълнително кога!:)))
Поздрави и мноооого усмивки!:)))))))
цитирай
10. anastasiia - iliada, мисля си, че успяхме
06.10.2008 17:33
да сторим чудото и да върнем лятото!... Тази седмица метереолозите вещаят "циганско лято":)))
А ако беше видяла очите на хората, които гледаха концерта, мисля си, щеше да почувстваш лятото в сърцата им, в душите им... Всички пееха, заедно с изпълнителите от "Сезони"... Хубаво... много, много хубаво...:)
А честно казано, самата аз много обичам есента...Обожавам танца на листата и хладния есенен вятър...Нещо магнетично има в това общуване - листа и вятър...и във вихрените им танци...
Колкото до лилавото, то ми е много любим цвят... Може би е свързан с пролетта, а може би си е моето постоянно състояние - лилаво усмихнато!:)))
Пролетно ти се усмихвам...:)))
И ти благодаря...:)

цитирай
11. anastasiia - tomich, имам представа
06.10.2008 17:44
от пъстрата родопска есен...:) Когато си "открадна" малко време, бягам нататък, към Родопите,...които сега, през есента са особено красиви... Сякаш всички цветове, с безбройните им нюанси са разпръснати по листата на дърветата...
А сезонът есен, се оказа любим за Миро - момчето с леката брадичка;)
Но аз пък се присъединих към усещането за красивата есен в Родопите, така че, ще се усмихнеш, нали?:)))
Поздрави, мнооого усмихнати...:))))
цитирай
12. anastasiia - anlov, оценявам жертвоготовността ти;)))
06.10.2008 17:47
Разбираемо е, щом се отнася за пролетта:)))
Но пък ще ти изпратя есенни усмивки:))))
Надявам се, жертвоготовно да ги приемеш;)))
цитирай
13. optimum2 - Ето така се държи на обещание
06.10.2008 20:18
Изпълнено от начало до край с финес и професионализъм.Благодаря ти за изчерпателноста.
Може палците да ни посиняха от стискане за да не завали, но си заслужаваше.
Дано да има и други подобни постинги онагледени по този начин.
Лека вечер
:-)))
цитирай
14. enjoy6 - Стисках палци
06.10.2008 21:54
и виждам по искрящите усмивки на всички присъстващи, че се е получило едно прекрасно предаване-преживяване!
Много се радвам за теб Ася, защото около теб всичко прелива от радост и топлина - ти си вестителката и на пролетното пробуждане и на знойното лято и на романтичната есен и най-после на белоснежната и красива зима.
Хубава есенна вечер ти пожелавам!
цитирай
15. anlov - Не ми беше много трудно този път:)
06.10.2008 22:18
Само си го представих, и цъфнах целият като майска роза (ето, пак на пролет ме избива:)
цитирай
16. tomich - Е, щом ти ...
06.10.2008 22:43
Е, щом ти се присъединяваш към усещането ми за красивата родопска есен, друго не ща! :-))))))
Благодаря ти, Ася!
Много поздрави и лека вечер!
цитирай
17. anastasiia - optimum2, ето на това се казва -
07.10.2008 10:39
добри думи за моя пост!;) От които, да си призная, се почувствах мнооого добре:)))
Благодаря ти:)
А това със стискането на палците си е наистина едно хубаво чудо...:) И наистина си заслужаваше!:)) Никакъв дъжд и мноооого слънце, плюс усмихнато настроение, песни и безброй хубави преживявания...Това е резултатът!:)))
Изпращам ти искрящи частички от моето настроение:)))
Хубав ден!:)))
цитирай
18. anastasiia - enjoy6, да...Предаване-преживявяне:))
07.10.2008 10:44
Благодаря ти, мило приятелче:) Аз наистина съм убедена, че добронамереността, добрата енергия, усмивката помагат! Почувствах го! И си казвах - ето, моите приятели са с мен!Стискат ми палци...и всичко е наред!:)))
Топло и радостно ти се усмихвам...:)))
Един прекрасен, есенен ден ти пожелавам...:)
цитирай
19. anastasiia - anlov:)
07.10.2008 10:48
А сега ще направя и малко вълшебство - ще сторя чудото да съхраниш това състояние за мноооого дълго време...Пролетен, усмихнат, с ухание на рози и месец май около теб...;)
цитирай
20. anastasiia - tomich, бих казала -
07.10.2008 10:54
добър избор!;)))
И аз ти благодаря:)
Есенно хубаво да ти е!...:)
цитирай
21. anlov - Ооооооооооо,
09.10.2008 11:17
така ще мога да изкарам цялата зима, признателен съм ти!:)))
цитирай
22. anastasiia - anlov,
09.10.2008 12:08
удоволствие е за мен...:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5894280
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930