Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2008 16:32 - Цветовете на есента, плюс мнооого зеленина...:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 26654 Коментари: 61 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

...Или иначе казано, ще ви разходя из градините STOWE...
Ей сега ще поясня!:) Това е нещо като парк, а може би по-точна ще бъда ако кажа, че се редуват приказно красиви горички, обагрени в цветовете на есента, с езера, в които плуват лебеди и други птици...Парк, изпъстрен със замъци, причудливи къщурки, мостчета, арки...Парк, в който има толкова зеленина, че можеш да потънеш в "зеленото"...
Намира се на 10-ина километра от град Бъкингам.
Всъщност, ей сега ще ви поканя да ме последвате...:)
image
Поемаме по една от пътечките. На помощ ни идват симпатични дървени указателни стрелки-табели...
И да знаете, че още на входа съм взела и карта на местността, така че, спокойно - всичко ще разгледаме!...:)

image
Вдясно се разстила китно езерце, събрало в себе си всички възможни есенни нюанси...Листата на дърветата го обичат...Стремят се да се плъзнат по водната му повърхност... Спокойно и някак хармонично е...

image
В далечината съзирам замък...Сега ще го приближим към нас...;)

image
Ето... Красив е..., но някак самотен...Зеленият цвят го прави по-малко тъжен...Вижте каква зеленина е наоколо!...

image
Продължаваме разходката си...Още едно езеро!...
Дърветата се оглеждат в него и красотат на есента се удвоява...Вижте приказния огледален образ...

image
Я да видим кой обикаля на отсрещния бряг?;)))

image
Цветовете на есента...Огромно, грейнало в червено дърво, ласкаво докосващо повърхността на водата...Мило общуване...:)

image
Достолепно дърво, в близост до езерото...И аз, с моя приятелка, застанали "достолепно" до дървото;))

image
А ако се обърнем с гръб към езерото, ще видим ето този "парад" на крале и кралици...

image

Продължаваме по указателните табелки/и по моята вътрешна интуиция на водач;)/ разходката си..:) Сега предстои да прекосим езерото по каменен мост, старинен, величествен...

image
Ето от тук ще трябва да навлезем към моста. Сутринта е валяло дъжд, видно е...:) Но, някак ще преминем през препятствието-локва;)

image
Видяхте ли?:) Всичко е наред! Преминаване - успешно!:))

image
Ах, какво съзрях!:))) Дали е къщичката, която са срещнали Хензел и Гретел, или пък в нея живее джуджето Стори-пакост, ще оставя вие да предположите...;)
Като начало ще се приближим още маааалко...

image
Ето я!:) Вътре няма никой, може би просто защото джуджетата и елфите, които я обитават,  са отишли да събират билки;)

image
Ето я и в още един ракурс, преди да продължим нататък...:)

image
Чувствам се почти като в Омагьосаната гора...

image
Накъдето и да погледнем - зелено, зелено...Плюс тайнствени кулички и прозорци на замъци...:)

image
Есенна алея...Виждали ли сте нещо по-красиво?...:)

image
За миг ми се прииска да тръгна по нея...

image
Но всъщност, имаме още за разглеждане...:)

image
Хубава гледка, нали?;)))

image
Отново пътят ни минава покрай езеро...с лебеди...Направо - класика!..:)

image
А в далечината ни очаква още един замък...

image
На фона на замъка и езерото, аз, разбира се:)))

image
За да стигнем до  замъка, обаче, ще минем още през куп интересни неща - като тази каменна арка. Интересното за нея е, че тук се правят много сватби - използват я като олтар...Красиво е, на фона на езерото...и романтично...

image

Още нещо много красиво - изящна скулптура, "закриляна" от величествен купол...Наоколо отново е много зелено...

image
Наближаваме замъка... Свежото зелено наоколо е изпъстрено с цветовете на есента...

image
А това е алеята, водеща към главния вход!...

image
Градинка, отдясно, до входа на замъка...:)

image 
Опитах се да снимам тавана вътре в една от залите, но беше малко тъмно...
Иначе е невероятна красота...Огромни зали, с колони...Приказно...И музиката на пиано, която се носеше навсякъде...

image
ЕТо ги многото стълби, които трябва да изкачим, за да навлезем в един друг свят...

image
Верен страж!...

image
И аз, почти на като на пост!;)))

image
А това е гледката от към замъка...
Зелено, безбрежно зелено...
И мнооого есенни нюанси...
Една истинска есенна приказка...

image
А след разходката ще ви поканя ето тук, в този "пъб"...:)))
Мястото си заслужава, изпробвала съм го...:)))
Нали знаете, че отново ще "следва продължение"?:)))
Така че, засега ви засипвам с безброй усмивки и...до скоро!:)))))))



Тагове:   мнооого,   плюс,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. glarus - Щастливка
05.11.2008 17:04
Много радост в дните ти!
Бъди !
цитирай
2. exibella - КРАСОТА !!!!! :)))))))))
05.11.2008 17:26
Още един от прекрасните ти, приказни постове:)))
Гледам снимките и се опитвам да определя една, която най-много ми харесва! Обаче не мога - ВСИЧКИ много ми харесват:)))))
Целувки:)))

цитирай
3. hara73 - прекрасин пейзажи
05.11.2008 17:31
много е красиво .Благодаря ти .
цитирай
4. anastasiia - glarus, щастливо ти благодаря!:)))
05.11.2008 18:20
Толкова се чувствам заредена, че с радост дарявам от усмихнатото си настроение...:)
Бъди и ти!...
цитирай
5. anastasiia - exibella, когато влезеш в приказка,
05.11.2008 18:22
със сигурност излизаш от нея облян в приказност...Пожелавам ти го искрено!:)
И ми е много хубаво, че харесваш снимките ми:) Зелено, свежо и същевременно - пъстричко, от есента...:)
цитирай
6. anastasiia - hara73, искрено се радвам,
05.11.2008 18:25
че харесваш снимките, които съм подбрала...Казвам "подбрала", защото сигурно направих стотици снимки...Толкова бях впечатлена от красотата...
Добре дошла в блога ми!...:)
цитирай
7. exibella - Много ми е приказно:)
05.11.2008 18:39
И знаеш ли, мисля си, всеки твой пост е като една приказка...:) и то мнооого увлекателна приказка...започнеш ли да четеш със сигурност стигаш до края...и даже си я препрочиташ още веднъж и още веднъж:) И не може да не ти стане хубаво.:) Започваш да се чувстваш приятно...:)))
А ти си една лилава сияйност...:)
А аз с усмивка ти благодаря..., за теб:)))
:)))))))
цитирай
8. rpatel - Много е красиво! Можеш ли да разк...
05.11.2008 18:40
Много е красиво! Можеш ли да разкажеш малко по-подробно за замъците? Интересно ми е кога са стоени и дали има някаква история свързана с тях.
Поздравления за хубавия постинг и за снимките!
цитирай
9. anastasiia - exibella, това е така, може би
05.11.2008 19:28
защото, приказките ми са ми от истинските...Т.е. - от тези, които са преживени наистина...:)
Благодаря ти, мило приятелче, за хубавите думички:) Приятно ми е, че те докосвам по някакъв начин, че се усмихваш...:)
И от мен мнооого усмивки:)))))
цитирай
10. anastasiia - rpatel, добре дошла в моя свят!...:)
05.11.2008 19:59
И аз самата много харесах парка с всички замъци, езера, арки и причудливи постройки...
Честно казано, не знам много за историята на тези градини. Разбрах, че съществува от 1700 година. Паркът е разположен на голяма площ, самата разходка беше около два часа, сигурно сме изминали около 10 километра...
Но ми направи впечатление, че и много английски семейства го посещават и то заедно с децата си. Явно е много известно място. А на мен ми го препоръча да го разгледам едно американско семейство, което от няколко години живее в Англия, в град Бъкингам и много се интересуват от историята на страната.
Поздрави и за теб!:)
цитирай
11. bovari - И това е твоето място!
05.11.2008 21:26
Наистина изглеждаш, че си на мястото си! Аристократично, но и артистично, точно за твоя натюрел!!! И студиото ти е естествен дом, но някак по е тясно, само хората го разгръщат, а тук......тук си себе си, напълно! Така те видях в тази красота.
Поздрави,anastasiia!:))))
цитирай
12. esen - За кой ли път се връщам тук
05.11.2008 21:53
и искам да остана! Може ли?
Прекрасност!!!
цитирай
13. anastasiia - bovari, толкова хубаво си ме обрисувала:)
05.11.2008 23:03
...И много точно, при това:)
Много обичам да пътешествам...Това ме зарежда страшно много!...А пък тази зеленина и красота ме накараха да се почувствам още по-добре - свободна...и в същото време - в прекрасна хармония със себе си и всичко наоколо!...
Благодаря ти...:)
Поздрави...,мили, топли, усмихнати...:)))
цитирай
14. anastasiia - esen, това е така, защото
05.11.2008 23:05
тук съзираш твоите цветове...:) Нали си ми една такава златна, пъстра Есен..:)
Идвай, разбира се, колкото си поискаш...:) Толкова ми е приятно...
цитирай
15. анонимен - Зеленоока вълшебнице,
05.11.2008 23:30
всичко до което се докоснеш, навсякъде където отиваш, всичко, всичко става по-хубаво и по-красиво!
Чудесен пост, в твой стил. Прелестно зелен, а багрите на есента са твоите мисли!
Поздрави!
цитирай
16. анонимен - Момичета пазете се!
05.11.2008 23:52
Казвам се Марияна и съм от Пазарджик. Живея в София от 2 години. Срещнах случайно turbo4 в flirt4e.com. Там се е представил за 35 годишен. Истината е, че той е на 48 години. Срещнахме се и след като разбра, че говоря италиански и английски, той ми обеща работа в агенцията му за преводи. Аз бях много щастлива и очаквах да уволни жена, която работи за него от 5 години. Разбира се не получих работата и след като започнах да страня от него физически, той започна да ме нарича селска проститутка. Знам, че възмездие няма да получа, но се чувствам длужна да предупредя всички момичета, които биха станали негови жертви. Ако не ми вярвате вижте профила му във flirt4e.com/turbo4
цитирай
17. анонимен - Прочетох профила на турбо4.
06.11.2008 00:15
Гадняр.
Добре че предупреди, защото той много се фука тук.
цитирай
18. compassion - Когато човек е на екскурзия гледа и вижда,
06.11.2008 00:45
а когато е там по работа тича и бърза и трябва да има душа на поет или търпение на философ, за да спре и да се възхити. Красотата е навсякъде, само очи да имаш и да видиш. Добре я показваш и подчертаваш с коментарите си. Хубаво!
цитирай
19. melsun - :)))
06.11.2008 00:54
Писах ти по вятъра...незнам дали разбра...

Аси, аз прелетях при теб като анонимна...нали си бях сложила невидимата пелерина ;), но да ти кажа честно се загубих сред зеленината...погълна ме...оттам попаднах в приказка и се пренесох в онзи замък...близо до езерото, в което като се огледах и не се познах...косата ми бе станала златна като есента...Задуха вятър и от нея се разлетяха пеперуди...И там... на онази полянка до есенната пътека разпръснах хиляди усмивки, превърнали се в слънчеви листа ;))
цитирай
20. bizcocho - Приятна разходка!Благодаря ти за ...
06.11.2008 00:56
Приятна разходка!Благодаря ти за вложения труд!
Жалко само ,че коментарий,които нямат общо с постинга ти му придават вкус на горчиви бадеми:(
цитирай
21. gabar4eto - zdr
06.11.2008 01:23
Asq pojelavam ti da zaobikoili6 vsi4kite krasoti na sveta
цитирай
22. anastasiia - анонимен, зеленооки усмивки
06.11.2008 09:02
ти изпращам:))) Всъщност, ще прибавя и малко от цветовете на есента - нюанси от мислите ми, нали са оцветени в есенност?:)
Поздрави и от мен:)))
цитирай
23. anastasiia - анонимен №16,
06.11.2008 09:11
твоят коментар няма връзка с моя пост.
цитирай
24. rpatel - Благодаря ти за отговора! Аз съм ...
06.11.2008 09:15
Благодаря ти за отговора! Аз съм завършила исторя и ми беше просто любопитно. А инач си права, мястото е приказно! Дано някой ден и аз имам щастието да го посетя. Поздрави!
цитирай
25. anastasiia - анонимен №17,
06.11.2008 09:16
не са ми приятни подобни изказвания в моя блог. Съжалявам, търсете си другаде поле за изява.
цитирай
26. boris66 - boris66-anastasiia
06.11.2008 09:30
Англичаните знаят как да почиват и да уреждат своите градини и паркове .Нали английският райграс, който се окосява ниско, води началото си от там. Голфа и тенисът на трева в Уимбълдън, водят началото си от там ,а и футболът се играе на трева .Полото е приоритет на Индия, но то е пренесено от британските колонизатори.
Много хубава фотосесия.
цитирай
27. anastasiia - compassion, прекрасно си го казала -
06.11.2008 09:35
душа на поет и търпение на философ!:) В Англия бях на гости у приятели, които всеки ден ме водеха на различни места, обаче буквално препускахме, защото ми се искаше да разгледам колкото може повече за осем дни:) Така че, си мисля, че хубавата мисъл може да е валидна и за мен;) Изпълних се с красота...
Приятно ми е, че моят начин на изразяване те докосва по някакъв начин..:)
цитирай
28. anastasiia - melsun....дали разбрах?:)))
06.11.2008 09:52
Та аз самата се превърнах във вятър, щом получих посланието ти...И се радвах на невидимото ти пътешествие:) Нали знаеш, че всичко виждам?:) Ти беше същинска Есенна фея, с вихрено-златни коси, с пеперуден ореол и мантия от есенни листа...
А хилядите ти усмивки още ме усмихват...Ще си имам за много есени от тях...:)))
цитирай
29. anastasiia - bizcocho, приятно
06.11.2008 10:01
е да срещам хора като теб...Благодаря ти...
Знаеш ли, мисля си, че външният свят не може да разруши вътрешния ни свят, ако ние не му позволим това. Същото е и с коментарите. Хората са различни. Просто не трябва да обръщаме внимание на такива неща...
Поздрави:)
цитирай
30. anastasiia - turbo4:)))
06.11.2008 10:44
Приятелю, дето се казва, против уроки да ми е "оцапването" на постинга;)))
Имаш поздрави от Малчо:)))
цитирай
31. anastasiia - gabar4eto, ако знаеш...
06.11.2008 10:46
...колко скъпоценно пожелание си ми направил!:) Страшно много обичам да пътешествам:)
И за това - страшно много ти благодаря за това, което си ми пожелал:)))
цитирай
32. anastasiia - rpatel, знаеш ли,
06.11.2008 10:49
може да поискам информация от моите приятели, които са в Англия и с които посетихме това прекрасно място... Щом науча нещо повече, веднага ще ти пиша:)
Искрено ти пожелавам да посетиш градините Stowe!
Поздрави и от мен, усмихнати, разбира се:)))
цитирай
33. anastasiia - boris66, да, англичаните знаят
06.11.2008 10:55
как да поддържат зеленината, тревата. Даже в парка, от който съм публикувала снимки, имаше и игрища за голф - прекрасна гледка!
Благодаря ти за интересния коментар:)
цитирай
34. анонимен - Вълшебство:)
06.11.2008 11:34
Като някои принцеса си се разходила из тези красоти.Блаодаря ти,че даде и на нас възможност да им се насладим.
цитирай
35. anastasiia - bojank, всеки би се почувствал
06.11.2008 11:35
по подобен начин сред тази красота...
А аз, като принцеса ще ти благодаря - мило, с усмивка :)
цитирай
36. ninaantonova - Красотата и хармонията в природата
06.11.2008 11:41
нямат ограничения във времето и мястото. Всички казват, че природата в България е прекрасна. Но си мисля, че и от това което сега ни предостави да видим, бих казала, че е красиво толкова колкото и у нас. Дори бих конкретизирала, че е не само красиво, но и поддържано, и изглежда някак изчистено, свободно, и като че ли можеш да дишаш с пълни гърди. Просто хората се грижат за Природата, искат да я запазят красива за по-дълъг период от време, и може би, за да съхранят красотата в себе си и в бъдещите поколения. Благодаря ти за прекрасната разходка. Удоволствие беше за мен. Хубав и добър ден. :)
цитирай
37. anastasiia - ninaantonova, да това е точната думичка -
06.11.2008 11:46
поддържано! В Англия природата много ми напомни на България - същата златна есен, много цветя, зеленина. Но всичко е грижливо поддържано. Не говоря само за големите паркове, а и пред всеки дом си има морава, малка градинка и всичко това е изящно подредено, китно. Хората се грижат с любов за цветята. Много циклами, много орхидеи отглеждат там...Цветно и хубаво!...
А градините, които се опитах да ви ги представя чрез снимки, са нещо необятно хубаво - зелено, зелено...Наистина човек може да се почувства свободен, да се почувства себе си...Някак вълшебно е дори, като преживяване...Красотата много зарежда...
Благодаря ти за прекрасния коментар, Нина...:)
Поздрави и усмивки, свежи и зелени:)))
цитирай
38. viarkata - Хаха супер!
06.11.2008 12:13
Много зелено! Много ми харесва зеленото. СУпер са всички зелени снимки. ;) Поздрави!
цитирай
39. enjoy6 - Невероятна красота!
06.11.2008 12:45
Оставам без думи от видяното и прочетеното!
Благодаря ти приятелко, за хубавите разходки! Благодарение на твоя талант и доброта ни предоставяш прекрасната възможност да посетим макар и виртуално :)))))
Хубав ден ти желая и много такива вълнуващи пътешествия занапред, защото имаш очи и душа за красивото!
цитирай
40. monna - Напълни ми душата и очите, Ася!
06.11.2008 13:38
А замъците са, като старинни бижута!
Красота!
цитирай
41. anastasiia - viarkata, супер много
06.11.2008 18:44
ме усмихна със супер коментара си:)))
Поздрави и за теб, зеленооко усмихнато закачливи:)))))))))))
цитирай
42. anastasiia - enjoy6, с теб разходките
06.11.2008 18:49
са ми особено приятни:)))
И тъй като и ти самата долавяш всяка частичка красота, знам, че ще усетиш дори неизреченото...
И аз ти благодаря, мило приятелче...:)
Хубава, усмихната вечер...:)))
цитирай
43. anastasiia - monna, а ти толкова хубава
06.11.2008 18:56
асоциация си направила със замъците...:)Старинни бижута, да...И на фона на това зелено, като че ли още по-аристократично се открояват!...
Нека да ти е пълно...:)
цитирай
44. probe - Божествено зелено :)))
07.11.2008 09:34
Божествено зелено :)))


цитирай
45. lion1234 - Есента си е...
07.11.2008 10:01
просто един ненадминат художник! Така великолепно е ,,изрисувала'' тези прекрасни градини! Направо имаш чувството, че си попаднал в рая!
Мерси за приятната есенна разходка, Ася!
Лека утринна усмивка!
цитирай
46. anastasiia - probe, хармонията тук
07.11.2008 13:58
ми напомня твоето езеро..., в което листата с любов изписваха върху повърхността на водата своите послания...:)
Възхитително зелена усмивка...:)
цитирай
47. anastasiia - lion1234, обожавам цветовете на есента...
07.11.2008 14:02
Не мога да им се наситя...Гледам, гледам...и приемам в себе си красота, есенна, цветна...
Вълшебна е красотата на есента...И най-уникалното е, че можем да я съзрем дори в една локва - огледално отразила цветовете на есента...:) А сред тази зеленина, сякаш цялата тази цветност се открояваше още повече!
Толкова ми е приятно, че се разходи, заедно с мен:)
Мноооого есенни усмивки ти изпращам:)))
цитирай
48. gothic - Ще надничам час по час за продълж...
07.11.2008 16:20
Ще надничам час по час за продължението :))) А в отговор на коментара ти за песента на Аквариум съм те помолил нещо. Може ли? :)
цитирай
49. anastasiia - gothic, надничай даже и по-честичко,
07.11.2008 16:23
защото само след малко ще има продължение:)))
А за това, което си ме помолил, с удоволствие ще го сторя!:) В най-скоро време...
цитирай
50. anlov - Толкова много красота,
07.11.2008 16:26
събрана в няколко шепи...
цитирай
51. anastasiia - anlov, да, ама...
07.11.2008 16:32
необятни шепи...:)
Вълшебни усмивки!:))))
цитирай
52. gothic - Благодаря ти от сърце! :))))
07.11.2008 17:02
Благодаря ти от сърце! :))))
цитирай
53. merita - Ще ми се да съм живяла в тези време...
07.11.2008 17:16
Ще ми се да съм живяла в тези времена!Много пъти съм си мечтала да обитавам приказен замяк !Природата е вълшебна и красотата те подтиква към добри мисли и пориви!
цитирай
54. anastasiia - gothic:)))
07.11.2008 17:40
Усмивки от сърце:)))
цитирай
55. anastasiia - merita, въздействието наистина
07.11.2008 17:49
е много осезателно... Чувстваш свобода, позитивност...Прекрасно!...
А вътре в замъка е чак нереално красиво...Но от там нямам снимки, защото снимах с камерата. В една от залите шотландец свиреше на пиано и звукът се разливаше навсякъде...
Благодаря за хубавия коментар!:)
Поздрави:)))
цитирай
56. henzelski - Брееей!
10.11.2008 13:26
Гледай ти къде са ми преместили къщичката! Сигурно джуджето Стори-пакост има пръст в тая работа, Ася...;))) Еееех, спомени! Копирах си я във всички възможни ракурси, Ася, за мен и за Гретел. Благодаря ти!
цитирай
57. hishi - Красива градина
10.11.2008 16:22
Беше много приятна и приказна разходка.
Почувствах се сякаш съм в приказен свят.
В Япония няма толкова голям парк:)

Благодаря!
цитирай
58. anastasiia - henzelski:)))
10.11.2008 19:28
Краси, честно казано и аз си помислих, че това си е твоята къщичка:))) Дори за миг, мернах сред високите треви шапката на джуджето Стори-пакост..;) Подозрително бързо изчезна, след като ме видя:)
Радвам се, че я "имаш" вече при теб..., отново:) /и то във всички възможни ракурси/:)
Усмивки..., от най-приказните...:)))
цитирай
59. anastasiia - hishi, след красивия водопад в Япония,
10.11.2008 19:37
който ти ни представи, хубаво е, че се отправи на разходка, този път из красивите зелени градини в Англия... Много ми е приятно, че ти е харесала разходката:) А паркът наистина е много красив, пълен със замъци...В някои от тях може би спи своя сто годишен сън Спящата принцеса...:) А в друг принцът избира своята принцеса, като кани всяка вечер на бал всички красавици в кралството...:)
Поздрави и мнооого усмивки:)))
цитирай
60. mmmmmmmmm - Много подходящо
12.11.2008 17:18
заглавие би било "Ася в страната на приказките":)
Дълго се чудех това снимки ли са или взети картинки.Добър фотограф си!:)
Поздрави!:)))
цитирай
61. anastasiia - mmmmmmmmm, една Ася от Страната на приказките
12.11.2008 20:30
ти се усмихва:)))
Знаеш ли, в Пловдив много често, вместо "Ася от страната на талантите", ме наричат "Ася от страната на чудесата":))) Ама и от Страната на приказките ми звучи много добре!:))
А снимането ми е голяма слабост:) Обичам да снимам, да търся интересни ракурси...Ето, похвалих се!:)
Поздрави и за теб, Мариянка:))) Радвам се, че си тук отново!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5876850
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031