Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2008 20:24 - "Поглед" от 11 000 метра височина...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 13603 Коментари: 50 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

От такава височина получаваме пълна перспектива за света, пълен поглед върху нещата...Толкова е красиво!...Всъщност, приемаме красотата цялостно, защото
не затъваме в подробности!...
И така...хайде след мен! Този път ще "пътуваме" в самолет...Мисля си, че това би ни помогнало да си възвърнем чувството за пропорция в живота, би ни помогнало да преподредим приоритетите си... 
Хубаво е да се "издигнем" на височина 11 000 метра, за да видим отвисоко пълната картина на начина, по който направляваме дните си; да направим някои съществени корекции в курса, за да се върнем отново на пътя към нашата дестинация...
От високо и мислите някак се проясняват...И изведнъж осъзнаваме, че всичко отлагаме за "догодина" или за "по-нататък"...Догодина ще прекарваме повече време сред природата...Или пък - догодина ще се смеем повече; ще обичаме повече...А може и това - догодина ще отделяме повече време за децата си, ще прочетем най-хубавите книги...Догодина няма да пропуснем да се насладим на залеза, а защо не и на изгрева...Да на забравя и за приятелствата - догодина е време за по-добри приятелства!...
Всичко това - догодина, защото сега имаме да вършим важна работа и да се срещаме с хора...
Страшничко, нали? 
От височина 11 хиляди метра осъзнаваме май хаоса, сред който сме попаднали...
Но пък си припомняме и това - в живота има неща, за които наваксване няма!...
А аз пък лично смятам, че истински ценните неща са именно така наречените "простички" неща, тези, които са най-близо - свежият въздух, светлината в очите ни, цветята, които през есента са особено красиви, предстоящите неща...
Затова се обръщам с лице към изгрева, приемам красотата му в себе си и то на 11 000 метра височина, а след което ви го подарявам и на вас...:)
image
Автентична снимка от 11 000 метра височина...
Озаряващо красив изгрев...:), който има вълшебната сила да озарява всеки, който го погледне...:)
Проясниха ли се мислите ви? 
Ако искате, не бързайте да се "спускате", останете на високото, колкото ви е необходимо, за да запечатате представата за голямата картина...За да отпаднат ненужните подробности...
Не забравяйте, че нещата, на които отделяме внимание, стават по-важни!...



Тагове:   метра,   височина,


Гласувай:
0



1. exibella - Днеска задължително...
13.11.2008 20:37
първия коментар е мой ;))))
Поздрави за постинга:))))
И обичливи усмивки:)))))))) Мноооооого:)))
цитирай
2. anastasiia - exibella, от 11 000 метра височина
13.11.2008 20:40
те поздравявам:))) Поздравите от високо са особено скъпоценни и обичливи, нали знаеш?:)))
Честит рожден ден, Спасимирка!:))))
Не забравяй, че трябва да имаш отворени сетива за истински щастливите мигове...Те са в теб, около теб...
Прегръщам те:)
цитирай
3. bovari - Завладя и небето, за да ни го подариш!
13.11.2008 20:46
11 000метра са си 11 хиляди метра! Там мислите се проясняват, а представи си какво е при лунна разходка?!;)))
Поздрави, звездно момиче!
"....за предстоящите неща"
цитирай
4. flyco - Само една снимка!?!
13.11.2008 21:07
Няма такъв филм!
цитирай
5. hera - От 11 000 височина, осъзнаваме к...
13.11.2008 21:50
От 11 000 височина, осъзнаваме колко сме малки, а силни! Осъзнаваме и къде ни е мястото!
Вълнуващо е :)

Поздрави :)
цитирай
6. anastasiia - bovari, ами...мисля си,
13.11.2008 22:58
че небето си е в нас...И можем да си се издигаме висооооко в облаците, винаги когато имаме нагласата за това:), т.е. когато имаме щастлива нагласа към живота, защото тогава можем всичко!...
При лунна разходка, ще е още по-красиво...Имах възможността да видя звездите на 11 000 метра височина:) Истинска звездна приказка:)
Поздрави и за теб, звездна приятелко:)
цитирай
7. anastasiia - flyco, да, само една снимка, но пък - изгревна снимка!:)
13.11.2008 23:02
И при това - автентична!:)
Плюс това - вълшебно озаряваща...:)
А най-много "плюс" - сега ще ти се усмихна, с най-изгревната си усмивка...:)
Проясниха ли се вече мислите ти?;)
цитирай
8. anastasiia - hera, вълнуващо и някак...истинско...
13.11.2008 23:05
Гледаш от високо - сякаш времето е спряло...Красиво е, само това чувстваш...Безкраен възторг от красотата!...
И...наистина осъзнаваме силата си...Можем да променим толкова много неща - колкото по-скоро, толкова по-добре...
Събрах няколко звезди в шепата си за теб...Ето...Вземи ги..:)
цитирай
9. krasi7 - :-)
13.11.2008 23:20
Моята щерка казва, че не иска да спори с човек, който не е кацал със самолет. И аз сега какво да правя? :-))
цитирай
10. flyco - :)
13.11.2008 23:32
че как :)
цитирай
11. hera - anastasiia, благодаря ти мила :) ...
14.11.2008 00:08
anastasiia, благодаря ти мила :)

Звезди за мен от непозната,
а колко близка ми е тя!
В ноща, и в небесата,
дори и на земята,
по-силна ме направи с този дар!

Много усмивки :)

цитирай
12. hera - krasi7, права е, усещането при к...
14.11.2008 00:10
krasi7, права е, усещането при кацане и излитане...просто трябва да се изпита! :)
цитирай
13. compassion - Поздрав, anastasiia!
14.11.2008 00:43
Беше ми интересно да прочета какво мислиш и ме наведе на мисълта за избора. Има достатъчно светлина на света за хората, които копнеят за нея и достатъчно тъмнина за тези, които предпочитат да се противопоставят...въпрос на избор.
цитирай
14. anlov - Поредният ти прекрасен постинг
14.11.2008 08:19
с ненатрапващ се, мъдър зов.

Подобни мисли и мен ме сполетяха оня ден, само че в подземния град на мъртвите (Центр. Софийски гробища).
цитирай
15. anastasiia - krasi7, мисля си, че
14.11.2008 09:08
вече нямаш този проблем:) Та нали току-що се издигнахме заедно на цели 11 000 метра височина!:)
Поздрави!:)))
И...добре дошъл в блога ми!:)
цитирай
16. anastasiia - Добро утро, flyco:)
14.11.2008 09:13
Усмихнат си...:) Това е хубаво!:)
Изгревно да ти е..., през целия ден!...:)
цитирай
17. exibella - Добро утро!:)))
14.11.2008 09:18
:]]]]
цитирай
18. anastasiia - Мила hera,
14.11.2008 09:22
благодаря ти за красивите, топлите думи...
Ще ти подаря една мисъл на древния философ Хераклит, която много ми харесва: "Човек е най-близо до истинската си същност, когато постигне сериозността на играещото дете." Именно с тази сериозност приканих да се издигнем, да полетим на високо, защото по този начин и безрезервно ще си вярваме, подобно на децата...:)
Толкова е хубаво, че си приела истински този мой дар... - поглед от 11 000 метра височина...
Поздрави и мнооооого усмивки:)))
цитирай
19. anastasiia - compassion, да - изборът...
14.11.2008 09:40
Мисля, че е важно да се вслушваме във вътрешната си мъдрост, за да казваме "не" на всички онези неща, които не са добри за нас, за да можем да кажем "да" на всички онези истински приоритети, които ще обогатят дните ни ище изпълнят всеки един наш миг със смисъл... Въпрос на избор...
Въпрос на избор е и да свалим социалната маска, която прикрива истинското ни "аз", да покажем целия колорит на същността си...А не да изричаме думите, които искат другите да чуят и да вършим нещата, които другите искат да вършим... Което означава да живеем изцяло в настоящия момент и да се радваме на всеки миг от живия живот...Което означава, че ще сме изпълнени с любов, ще излъчваме любов...
Има и още един важен избор - а именно, да изберем как да интерпретираме онова, което ни се случва... И...с усмивка...напред, по пътя ни...:)
Много усмивки, светли, изпълнени със светлина...от мен:)))
цитирай
20. anastasiia - anlov, толкова ми е хубаво,
14.11.2008 09:50
че разбираш, че си човек, който се вслушва в себе си... И смятам, че е добре да ни сполетяват такива мисли по-честичко...
Много бързаме, прекалено много... И пропускаме най-същественото май в това препускане...
Има една мисъл, която много си обичам. Ето я, за теб: "Няма нищо благородно в това да превъзхождаш другите. Истинското благородство се състои в това да превъзхождаш предишния си аз."
Сега ще ти изпратя и мнооого усмивки, от най-озаряващите...:))))
цитирай
21. anastasiia - hera, усещането е много силно, истинско...
14.11.2008 09:54
За мен самата, излитането е по-силното изживяване...Вълнуващо, поривно, устремено нагоре...Страхотно е!...
Поздрави и за теб, и за krasi7:)))
цитирай
22. anastasiia - exibella, добро утро:)))
14.11.2008 09:56
Как се чувства една усмихната, песенна рожденичка след рождения си ден?:)
Пожелавам ти днес хубавите изненади да не спират...Точно обратното - празникът да продължава и в теб, и около теб!:)))
цитирай
23. анонимен - Ася!
14.11.2008 10:01
Няма песимист, който да е открил тайната на звездите! Ти си най-позитивния човек, който съм срещал!
Чудесна си!
цитирай
24. anastasiia - анонимен, с усмивка винаги е по-лесно:)
14.11.2008 10:09
Щастливо, усмихнато е във вътрешния ми свят...:)
Изпращам ти усмивки, от най-щастливите:)))
цитирай
25. viarkata - И аз се осмелих да погледна от 11 000 м височина!
14.11.2008 10:18
Много ми хареса!
Изгревът е много красив. Той всякаш всички ни поздравява!
Поздрави за поста!:))))
цитирай
26. exibella - Чувства се супеeeeееер:)))))))))))))
14.11.2008 10:33
Много много много много много песенно и усмихнато благодаря за пожеланието:))))))))
цитирай
27. anastasiia - viarkata, браво на теб!:)))
14.11.2008 10:37
А изгревът...да...Прекрасен е!
Интересното е, че в момента се движех в посока запад със самолета и трябваше да се обърна назад, за да снимам изгрева, от задните прозорчета:)
Иначе е приказка, сякаш цялата облачна равнина е посипана със злато и сияе...:)
Мнооого усмивки и за теб, Вярче..., златни, сияйни:)))
цитирай
28. anastasiia - exibella, то е, защото
14.11.2008 10:44
вълшебността от вчера продължава...:)
Изгревно да ти е и днес...
:))))
цитирай
29. monna - Страхотни снимки правиш, Ася!
14.11.2008 10:47
Като професионален фотограф си!
Артистична си, много!!!!!!!!!!
цитирай
30. anastasiia - monna, благодаря ти:)
14.11.2008 10:59
Докато летях, специално изгрева го снимах много пъти...Вълшебно красива гледка!
Наистина много обичам да снимам... И не само с фотоапарт, а и с камера... :)
Зарадва ме, че си тук:)
Хубав, стойностен ден ти пожелавам, обезателно усмихнат!...:)
цитирай
31. helios - Ася, Слънчице,
14.11.2008 11:10
Успяваш да ни стоплиш дори и от 11000 метра височина!:) Благодаря за прекрасния постинг!
Усмивки!:)
цитирай
32. anastasiia - helios, Светлинка, здравей:)
14.11.2008 11:23
Изпращам топлинка, усмивка...и тя достига до всеки, който е избрал да бъде светъл, усмихнат човек...
Смятам, че мислите формират нашия свят и за да подобрим живота си, трябва първо да подобрим мисленето си...Затова предложих да полетим нагоре, от високо всичко се вижда!:) Да проясним мислите си...и...да продължим...напред!
И на мен ми стана топло и хубаво от твоите думички:)
Лъчезарни, светли усмивки, мнооооого:))))))
цитирай
33. lion1234 - Все така...
14.11.2008 11:52
високо да лети душата ти, както в онази прекрасна песен на ФСБ:,,Високо, високо, високо...''!
Поздрави и слънчеви усмивки, Ася!
цитирай
34. anastasiia - lion1234, ех, че хубаво!...
14.11.2008 12:14
И песента е страхотна, и пожеланието ти ми е много скъпоценно, Джош...
Благодаря ти:)
Още по-слънчеви усмивки и от мен, с нюанс на изгрев...:)))
цитирай
35. tini4 - Здравей с усмивки! :)))
14.11.2008 14:15
"Не забравяйте, че нещата, на които отделяме внимание, стават по-важни!..."
Това ме впечатли, колкото и великолепната снимка! Чудесен постинг, мила anastasiia!
Стана ми слънчево! :)
цитирай
36. luben - най-любопитното е, че
14.11.2008 15:21
от 8-11 000 метра не изглежда така страшно да се погледне надолу или да се гледа, както от 80-100 метра (или от 8-10 метра!)

Приятни полети, Ася :)
цитирай
37. hera - anastasiia, благодаря ти за хуб...
14.11.2008 15:25
anastasiia, благодаря ти за хубавата мисъл! Колко мъдрост и истина има в нея! Чудесна е!

За мен излитането и кацането са съвсем различни усещания, макар и да са толкова свързани! За излитането си права, и аз го чувствам така! А кацането, то е не по-малко вълнуващо! Обичам да пътувам със самолет! През годините, при всяко мое пътуване, освен усещанията съм натрупала и доста познанства по време на полет! С някои хора не съм се виждала повече никога, с други сме станали добри приятели! Когато човек пътува с някого повече от 10 часа, може да научи повече отколкото да го познава от 10 години ;) Звучи странно, но е истина. Случвало ми се е :)

Усмивки!
цитирай
38. enjoy6 - Хареса ми,
14.11.2008 19:55
това което видях отгоре :)
И как простичко и хубаво си го почувствала-"Нещата, на които отделяме внимание стават по-важни"
Поздрави и хубава вечер Ася!
цитирай
39. anastasiia - tini4, здравей, с усмивка и от мен!:)
14.11.2008 20:04
Да, така е - нещата, на които отделяме внимание стават важни... Затова е необходимо да пренареждаме по-честичко приоритетите си...
Благодаря за топлите думи:) И на мен ми стана слънчево, като прочетох коментара ти!:)
цитирай
40. anastasiia - luben, от 11 000 метра е красиво,
14.11.2008 20:14
въобще не е страшно! Ако беше страшно, нямаше да ви каня да ме последвате;)))
А иначе си абсолютно прав - на такава височина, гледката е приказно красива, въобще не е страшно, супер е приятно!:)
Приятни полети и на теб!:)
цитирай
41. anastasiia - hera, много хубав нюанс към полетната тема:)
14.11.2008 20:19
На такава височина, някак хората са по-истински; създават се приятелства..:) И на мен ми се е случвало:)
"Когато човек пътува с някого повече от 10 часа, може да научи повече отколкото да го познава от 10 години" - страхотно е! Именно защото, може би хората свалят "социалната" маска, естествени са, себе си са... Искреното общуване е нещо прекрасно...:)
Благодаря ти, радвам се, че се "открихме":)
цитирай
42. anastasiia - enjoy6:)))
14.11.2008 20:25
Хей, щастлива, моя приятелко:)
Разбира се, че ще ти хареса "гледката" отгоре!...Твоят свят е светъл, обичлив...Свободата е в теб...Така те чувствам...Свободата да бъдеш себе си и да даряваш...Защото знаеш кое е истински ценно в живота ти!
Да, нещата, на които отделяме внимание, стават значими за нас, важни... Затова отвреме на време трябда се издигаме нагоре, за да погледнем какво вършим и прекалено ли много бързаме...
Поздрави, Мина:)
Топла, приятна, усмихната есенна вечер...:)
цитирай
43. melsun - :)))
14.11.2008 21:12
Аххх тииии :))) Там някъде не ме ли зърна, защото и аз се бях издигнала на високо...кръжах си там над нещата...дребните, сгъстените, разпилените, неподредените и събирах частички от приоритетите на моя си пъзел! Летях си в небето сама, но точно така трябваше да бъде! Между другото не видя ли някъде една звездичка...от онези...моите? Изпуснах си я докато се гмурках в едно облаче...Ще се радвам ако някой си я намери...защото, нали знаеш...вълшебна е!:))))

Изгревно топла прегръдка за теб! :)))
цитирай
44. hera - anastasiia, и аз се радвам :) До нови ...
14.11.2008 21:51
anastasiia, и аз се радвам :) До нови срещи и хубава събота и неделя :)
цитирай
45. probe - :)
15.11.2008 00:58
Трудно ми е да реша , кое е по красиво снимките , който си направила или украешенията от думи , с който ги поставяш в чудна рамка .
цитирай
46. anastasiia - melsun, разбира се,
15.11.2008 09:35
че те зърнах:)) Имах си хас, щом става дума за полет, теб да те няма!;)))
Знам, че честичко си политаш на високо, затова си ми такова вълшебно, звездно приятелче:)
А звездичката..., ще я намерим...Нали знаеш, че ако трябва, цялата Вселена ще ни помогне за това!:))
Прегръдка и за теб, изгревно-топла, есенна, усмихната..:)
цитирай
47. anastasiia - hera:)
15.11.2008 09:37
До нови срещи!:)))
Приятни почивни дни и на теб!:)
цитирай
48. anastasiia - probe:)
15.11.2008 09:40
Благодаря ти:)
Нека да е красиво в мислите ти, в чувствата ти, вътре в теб... И навсякъде около теб...
Чувствай красотата!...
Красиви, есенни усмивки..:))
цитирай
49. boris66 - boris66-anastasiia
15.11.2008 14:32
От самолет ли е снимката .Хубава е !
цитирай
50. anastasiia - boris66:)
15.11.2008 17:42
Да, снимката е от самолет! Аз съм я правила:)
Много се радвам, че ти харесва:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877658
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031