Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2008 13:08 - Представяте ли си...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 25090 Коментари: 64 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

...какво би се случило, ако съберем на едно място една рок група и художници-иконописци?!...
...Стрелките на старият часовник ще трепнат и ще се втурнат напред...;) Черно-белите портрети ще се облекат в цветове... А от смесицата от емоции и настроения ще изкристализират нови времеви измерения...
...Забравих...ами, да!...Слънцето!... Дори то ще примижи щастливо... И почти едновременно с това ще се възхити на танцуващите снежинки...:)
   Здравейте, приятели!...:)
   Нали вече се досещате, че всичко казано до тук се отнася за един от най-любимите ми дни - събота!... 
...Денят, в който успявам във всеки един миг да сътворя вълшебност!...
...Денят, в който всичко се случва с лекота, а аз съм повече от усмихната...:)
...Денят, за който ще ви разкажа и на вас сега... Нали си е вече нещо като традиция!...;)
...И така...
image
...група "Summer Rain" гостува в студиото ми... 
Четири момчета - трима от езиковите гимназии и едно от музикалното училище творят своя, авторска музика!...

image
А ето и част от другите ми гости - студенти от ателие "Църковна живопис" към Академията за музикално, танцово и изобразително изкуство в Пловдив... Иконите, които виждате зад тях, те са сътворили!...

image
Вдясно от мен са пък преподавателите по иконопис, стенопис... 
При всички случаи звучи абсурдно... Кое ли? Ами съчетанието от рок-музика и църковни песнопения...Защото по време на разговорите ми със студентите, звучеше църковна музика...

image
Но това, което истински обединяваше моите гости, бяха именно християнските, семейните ценности... 

image
За момчетата от група, любовта към музиката започва именно от семейството... Двама от тях, Васил и Димитър, са братя, а техните родители - музиканти!... Беше много мило и хубаво, защото излъчихме видео, в което те още 4-5 годишни пеят със своите родители..., а след това показахме и дебютната им изява преди две години на Античния театър - отново с цялото семейство! Едно семейство, в което винаги се свири и пее...:)

image
Александър - бас китара, е виртуозен пианист! Той е само на 16 години, а вече е и студент в консерваторията в София и почти всеки ден има часове по пиано и там!

image
Ето го и барабанистът - ученик в музикалното училище... Неговият баща пък е преподавател по ударни инструменти!...
Ето, нали ви казах - любовта към музиката започва от семейството!...

image
Това пък са студенти-магистри от специалността Църковна живопис...Ще ви покажа някои от иконите, които те са сътворили...

image 
Изящно хубаво...

image
Иконите, които бяха в студиото са част от изложба, посветена на християнския празник Въведение Богородично...

image
А иначе по време на летните си практики, студентите рисуват параклиси, църкви... Един от параклисите, който те са изрисували, е в Широка Лъка...

image
Божията майка...

image
Светли, красиви икони, нарисувани с любов, вдъхновение...

image
И отново рок музика!...:) Нещо, което момчетата изпълняват с "голям кеф", както се изразиха..;)

image
Говорихме си дори за това, защо пеят на английски, а не на български... Обясниха ми, че любимите им групи пеят на английски, но в скоро време ще започнат да пишат и български песни!...

image

Ето ги и приятелите, феновете на групата!...:)

image
За къде без приятелите!:)))

image
Ето и една усмихната, приятелска снимка...за спомен!:)))

image
И...още приятелски снимки...с рок групата:)))

image

Казах ли ви аз, че не току така се събират рок музиканти с иконописци!;))) При всички случаи от това съчетание ще се роди нещо ново и хубаво, нещо различно и уникално!Като дори и това, че в началото на предаването заваля и първият сняг в Пловдив!:) Заедно със снежинките, валяха и зрителиски обаждания и поздрави... Хубаво...много...:)

Разбира се, че в края на предаването се разменяха визитки, телефони/както винаги се случва, между впрочем;)))/ И това е прекрасно! В студиото винаги запознавам различни таланти, от което после в бъдеще изгряват нови, нетрадиционни проекти:)))

Ами..., това е приятели!:))) Моят вчерашен ден, за вас... Ще се радвам, ако съм успяла да пресътворя атмосферата, звуците, багрите, приятелството...и всичко останало, случващо се в съботния ми ден...:)
Погледнете сега към спрелия часовник...;))) Стрелките му не просто отмерват времето, те препускат!!! И това е прекрасно!...:)))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. exibella - Много много много много много хубаво!!! :)))
23.11.2008 13:30
Продължавай така! Предаването ти е невероятно и ти си невероятна!
Тооолкова ми е приятно да ти чета постовете!:)
И снимките са суперски:)))
цитирай
2. anastasiia - exibella, много, много, много, много ми е хубаво,
23.11.2008 13:37
че мислиш така...и че ти е приятно да ме четеш!...:)))
Втурна ли се вече след стрелките на часовника?:) Опитай, със сигурност ще преживееш нещо изключително!:)))
цитирай
3. boris66 - boris66-anastasiia
23.11.2008 13:57
Много хубаво мероприятие. Нали знаеш, няма икона, която да няма дълбока духовна стойност и също така и тези, които ги изработват са своего рода духовни хора .За да изработиш една икона се иска дори да постиш и се пречистиш в периода, в който се рисува тя и също така да поискаш разрешение от светеца да го изобпразиш,иначе това става невъзможно. Именно тогава тази икона става заредена с енергия и става чудотворна !И наистина нищо не е току така!Поздрав!
цитирай
4. anastasiia - Борис, наистина иконата трябва
23.11.2008 14:11
да се рисува от духовен човек... А мога да те уверя, че студентите в студиото бяха такива хора... Разказаха ми дори какъв е процесът на обработка на иконата, преди да започне рисуването.
Благодаря ти за интересния коментар:)
Поздрави и от мен!:)))
цитирай
5. анонимен - Здравей, Ася!
23.11.2008 15:21
Гледах предаването ти. Често го гледам, защото много харесвам всичко, което представяш и правиш в това предаване! Винаги с тази усмивка, толкова си хубава!
Продължавай!
Димитър
цитирай
6. victoriavselena - Колко хубаво че има хора
23.11.2008 15:28
като теб. Харесваш ми с красотата си, с изобилието, със смелостта да правиш нещо стойностно и качествено, да оставаш вярна на себе си, и да обявиш на света коя си ти. И всичко около теб ти се отблагодарява с това ще се в средата на един такъв прекрасен свят. Мисля си, че дори малко ти завиждам. Ти самата пиеш от извора, но чеприш и нас. Каква жена си...?!?!?!
цитирай
7. anastasiia - анонимен...:)
23.11.2008 15:31
Здравей, Митко!
Благодаря ти за добрите думи...
Хубаво ми е, че това, което правя достига до някого, докосва по своеобразен начин...
Поздрави и за теб!:)))
цитирай
8. anastasiia - victoriavselena, колко е хубаво, че има хора,
23.11.2008 15:38
като теб...Хора, които ме приемат по този начин...:)
Каква съм аз ли?:)
"Аз съм една малка фантазия,
една измислица,
една луда капка дъжд...
Една безкрайна словесна канонада...
Торба жълтици, пропилени отвъднъж!..."
- част от любимо мое стихотворение на Елена Диварова...:)
Наистина обичам това, което правя...Влагам много, цялото си същество... И ми е хубаво..:)
И...да обичам да споделям, да "черпя" от безценните си дарове...:)
Благодаря ти за прекрасния коментар!:)
Слънчеви частички от моето настроение ти изпращам...:)))
цитирай
9. tini4 - Сияеща, anastasiia! :)))
23.11.2008 16:33
Не само събота :) Умееш да радваш... и всеки път така!
Дар Божи са хора като теб, всред бледите и тъжни маси... Дано успееш да заразиш все повече със щастието си!!!
Пак си имала невероятни гости и красиво е при теб :)))
Зарадва ме и ти благодаря сърдечно, Ася :)))
Топла усмивка в снежният ноември!!!
цитирай
10. boris66 - boris66-anastasiia
23.11.2008 17:20
Ние живеехме в едно такова време когато се утвърждаваха духовните ценности ,но след това те излязоха на преден план, а и мисля, че те винаги са били в историята на този народ и това се вижда от студиото!
цитирай
11. anastasiia - tini4, разпръксвам, дарявам
23.11.2008 18:18
щастие, усмивки, частички от себе си..:) И съм мнооого "заразна", наистина...;)))
И ти ме зарадва с думите си...:)
Изпращам ти топла, есенна усмивка, защото днешният ден в Пловдив не е снежен, а цветен...:)))
цитирай
12. anastasiia - Борис, знаеш ли,
23.11.2008 18:32
около предаването се срещам с много млади хора... И съм оптимистично настроена, защото това са хора с ценности, с интереси...Занимават се с много неща, имат си и мечти...
Да, има я духовността...
Благодаря ти...
цитирай
13. exibella - :))))
23.11.2008 18:36
"Аз съм една малка фантазия,
една измислица,
една луда капка дъжд...
Една безкрайна словесна канонада...
Торба жълтици, пропилени отвъднъж!..."

Това го знам от твоето предаване...:)))
Харесало ми е и затова съм го запомнила:))))
Днеска даже се сетих за него, без някаква причина:))) И ти сега го припомни:))))) Хубаво съвпадение:))))
Усмивки:)))))))

цитирай
14. anastasiia - exibella:)))
23.11.2008 18:41
"Аз съм една малка фантазия -
но чия глава да побъркам кажете!;)
Всички гледат и казват си - "Вижте я тази"
Без да знаят как дълго ме носят в сърцето си..."
А това е продължение на стихотворението, Спасимирка...:) И аз много го харесвам това стихотворение...
Хубаво съвпадение, да, но нали знаеш, че няма случайни неща?:) Явно мислим синхронно...:) Познай защо;)))
И от мен много усмивки:))))
цитирай
15. bovari - Всеки има различно изразяване, но важно е общото!
23.11.2008 19:02
Общото, което имате е любовта към красотата, а тя ви владее - личи си в погледите, в иконите......Радвате се, радвате и нас!
Красотата ще спаси света!;)
Поздрави,anastasiia!;)
цитирай
16. buratino - Този път няма да гласувам за блога на ...
23.11.2008 20:02
Този път няма да гласувам за блога на Ася, защото прочетох една статия в "Марица"!
цитирай
17. valiordanov - Тук бих казал - нищо ново под слън...
23.11.2008 21:29
Тук бих казал - нищо ново под слънцето... Пак твоите невероятности, замесени с магията на слово и усмивка... Дори и съчетанието между религия и рок не ме учуди... Сетих се обаче за това: http://www.vbox7.com/play:0c076087
Ти просто продължи по пътя към безвремието... Религията не е застояло блато , а река която тече с времето...Гуш и много поздрави на режисьора, на Венци и на моите приятели в твоят-нашият Пловдив...
цитирай
18. tomich - Наистина...
23.11.2008 22:08
иконите са много красиви, макар че изобразяват почти еднакво Божията майка с Младенеца, но са иконописни. Личи си че са рисувани от млади духовни хора.
Нещо не мога да си представя обаче как е звучала рок-музиката на фона на иконите и след църковната музика или църковната музика след рок-музиката?
Поздрав и усмивки, Ася!
цитирай
19. exibella - мммммммм...
23.11.2008 23:37
Да, защо ли, наистина? ;))))))))))))))))))))))))))))))
;)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
P.S. Китарата ти отива:)))))))))))
цитирай
20. monna - Забавно е при теб, Ася!
24.11.2008 00:26
Много веселко минават дните ти!
А за иконописването, Борис е прав в коментара си, дори пречистването и постенето трябва да продължат 40 дни и чак тогава, след пречистяване да се пристъпи към инконописа, с измито тяло и ръце, с бяла риза, като боянския майстор, ако сте гледали филма, там е показано.
Много е хубаво сред млади хора, просто е зареждащо с енергия!
Поздрав и от мен!
http://www.youtube.com/watch?v=VGHbzP96WWA
цитирай
21. anastasiia - bovari, да, точно така е...
24.11.2008 08:53
Всеки има своя начин на себеизразяване. Същественото е да съхраним тази уникалност...и да я развием...
Същественото е любовта към това, което правим...
Същественото е изкуството, което даряваме...
И аз ти се радвам, че си тук!...:)))
Поздрави, усмивки, чатички слънце...:)))))
цитирай
22. anastasiia - buratino, нямам идея
24.11.2008 08:58
за каква статия става въпрос...
Но пък гласуването си е много личен момент...
И разбира се - не е задължително...:)
Поздрави..., от усмихнатите;)))
цитирай
23. anastasiia - valiordanov, новите времеви измерения
24.11.2008 09:12
са нещо много хубаво..:) И то именно тези...., които ни даряват с безвремие...
Както и реката, която тече, шумоли, мъдро нашепва..., но не спира...И променя, по пътя си - изглажда, премества, пренарежда камъчета, парчета скали дори...
Вал, благодаря ти за страхотното изпълнение!:)
Ще предам всички поздрави..., обещавам:)))
И аз те прегръщам..., топло, усмихнато:)
цитирай
24. anastasiia - tomich, знаеш ли,
24.11.2008 09:25
когато се говори за стойностни неща, за ценностите в живота ни... Когато разговорите разкриват света на млади хора, които знаят на къде са тръгнали... Когато всичко се случва не просто ей така, а защото се прави с любов, с желание...
...Тогава красивите църковни песнопения, някак достолепно и достойно притихват, за да изгрее светът на една друга музика... Всичко това се редува с подходящи паузи, видеоматериали и така нататък...
Спомням си, преди години, на гости ми бяха един цял випуск от 12 клас, от Пловдивската духовна семинария. Пееха толкова красиво, прозвучаха много песнопения, молитви... А в следващия момент, взеха китарите, седнаха - кой на пода, кой на стол и започнаха да пеят...свои, любими песни - от "Бийтълс" до "Пърпъл" и съвременни български изпълнители... Беше невероятно изживяване...
Всичко е въпрос на вътрешен усет и на...мярка, може би..., за да е истинско изкуство!...
Поздрави, разбира се много усмихнати!:)))
цитирай
25. anastasiia - exibella:)))))
24.11.2008 09:28
Крайно време е да започна да се занимавам сериозно с китара!;))))
Хубава, усмихната, препускаща седмица:)))))))
цитирай
26. anastasiia - monna, иконописването
24.11.2008 09:36
е тайнство..., към което трябва да се пристъпи явно с много чистота, да сме пречистени... Благодаря ти за интересните допълнения, които си ми написала!:) А тези млади хора са толкова духовни... Много приятно се общува с тях...Зареждащо е, усмихващо е...:)
Благодаря ти за "Пърпъл"... Изслушах си песента с огромно удоволствие...И ще се връщам отново...
Поздрави, цветно приятелче:) И мнооого усмивки, от най-вълшебните ми...:)))
цитирай
27. анонимен - Super gotino!
24.11.2008 10:21
Pozdravi ot Viena!
Asya, bravo na teb!
Theo
цитирай
28. viki11 - Иконописките много скучни.
24.11.2008 10:32
Иконописките много скучни.
цитирай
29. anastasiia - Поздрави, Тео!:)
24.11.2008 10:37
...Само че, поздрави от Пловдив!;)
Благодаря ти...
Приятно ми е, че ме четеш и че харесваш това, което правя...:)
цитирай
30. anastasiia - viki11, може би по-точната дума е
24.11.2008 10:39
- "вглъбени" в себе си...
Те изразяват същността си чрез това, което правят - иконописта... Явно вътрешният им свят е светъл, богат и красив...
Поздрави, Вики:)
цитирай
31. tomich - Разбира се, Ася,че...
24.11.2008 11:09
във всичко трябва да има мяра, баланс и естетичен усет. В това съм изцяло съгласен с теб. И ако така е било и в твойто предаване, което за съжаление не можех да гледам, сега мога да си представя нещата...:)
Хубав слънчев и усмихат ден ( поне тук е такъв) и плодотворна работа!!:))
цитирай
32. anastasiia - tomich, да, за съжаление
24.11.2008 12:04
не можеш да ме гледаш... Но пък те уверявам, че не бих допуснала безвкусица и липса на мяра в предаването си... Опитвам се да го пресъздам с помощта на думите...:)
Благодаря ти за разбирането...
Хубав, усмихнат ден и на теб!:)))
цитирай
33. exibella - Ммммммм
24.11.2008 17:43
каква сладка, русокоса, слънчева, мила, усмихната китаристка виждам:)))))))))))))))
Ще ми издействаш ли един автограф? ;))))))

цитирай
34. anastasiia - exibella, считай въпроса
24.11.2008 19:05
с автографа за уреден!:))))))
цитирай
35. hera - Поздрави, Ася!
27.11.2008 08:04
С такава лекота ме усмихваш :)
цитирай
36. lion1234 - Музика и живопис?
27.11.2008 11:50
Ей, отново си ни приготвила един невероятен коктейл, Ася! С тези млади таланти, в тази вълнуваща творческа атмосфера, без съмнение е било неповторимо преживяване!
Иконите са прекрасни, а ти направо обра точките със соло китарата!
Приятен ден, усмихната рокаджийке!
цитирай
37. anlov - Винаги "ЗА" -
27.11.2008 14:00
щом става въпрос за християнство, семейни ценности и щура музика.
цитирай
38. anastasiia - hera, Усмивката ти е като Слънцето...,
27.11.2008 14:08
топла и грееща... А пък Слънцето е дете на Доброто...
...Искам да кажа - продължавай да се усмихваш..:)
Поздрави и от мен, мнооого усмихнати!:))))
цитирай
39. anastasiia - lion1234, беше си изживяване!:)))
27.11.2008 14:12
...Мммм...да...:) Обичам коктейлите... Колкото по-необичайни съставки - толкова по-добре!:)
А соло китарата определено ме влече!;)))
Приятен ден и на теб, Джош!:)
И мнооого усмивки от една мнооого усмихната рокаджийка!:)))))
цитирай
40. anastasiia - anlov, ще си основем клуб... Искаш ли?:)))
27.11.2008 14:14
...Клуб на почитателите на всичко, изброено от теб!:)
Мноооого усмивки:))))))
цитирай
41. exibella - Хееейй, слънчева!
27.11.2008 16:10
Как сииии?:)))))))
Целувкиииииии от мен!!!:))))))))
цитирай
42. viarkata - Хей, Асе, тези Summer rain бяха супер-готини!
27.11.2008 17:14
Когато им излезе и диск ще си го купя, непременно. Поздрави за предаването и за поста! :)
цитирай
43. anastasiia - exibella:)))
27.11.2008 17:49
Хей, Песенна!:)
Имам доста задачки, ...но...справям се!:)))
Целувки и от меееен...:))))
цитирай
44. anastasiia - viarkata, наистина са сладури!:)
27.11.2008 17:52
Ще те информирам, когато е готов диска... За сега момчетата свирят на живо, репетират усилено и правят МНОГО ЯКИ авторски парчета:)))
И...Вярче, благодаря за поздравите!:))) Нали знаеш колко са ми скъпоценни от теб!:)))
цитирай
45. exibella - не се съмнявам в теб!:)))
27.11.2008 17:59
Пожелавам ти тази Събота да ти е поредната мноооого мноооого прекрасна Събота:))))))
цитирай
46. anastasiia - exibella, благодаря ти:)))
27.11.2008 18:03
Тази събота започва поредица от празнични издания, по случай осем годишния рожден ден на предаването...Така че, представи си колко събития ме очакват!:) При всички случаи, ще е мноооого прекрасна събота:)))
Благодаря ти, Спасимирка!:)))
цитирай
47. hera - anastasiia
27.11.2008 18:15
Благодаря! Слънце нека винаги има в очите ти :)
цитирай
48. exibella - Ооооооооо...
27.11.2008 18:30
Не знаех, че хубавото ти предаване става на цели 8 годинки:))))) Супееер!:))))
Хубави емоции ти предстоят,да :) Много се радвам...наистина:)))) Заслужаваш ги:)))) Знам колко обичаш работата си:))))
И...нали си най-прекрасната водеща - мнооого усмивки за теб:))))))))))
цитирай
49. anlov - Ася,
27.11.2008 23:37
явно вече сме го основали, като се оглеждам наоколо и виждам колко съучредители тук има:)))
цитирай
50. anastasiia - hera:)))
28.11.2008 11:23
..."Свети слънце в очите ти..." - има такава песен на Графа....:)
Поздрави, най-най-слънчевите!:))) В Пловдив днес е толкова слънчев ден, прекрасен!!!
цитирай
51. anastasiia - exibella, ооооооо...да!:)))
28.11.2008 11:25
На цели осем съм;)))
Аз цялата съм се превърнала в Усмивка...:)))
цитирай
52. anastasiia - anlov, така си е...:)))
28.11.2008 11:26
Хубавите хора се срещат...:)
Ето, събрахме се...:)))
цитирай
53. anlov - Беше неизбежно като утрото:)
28.11.2008 22:55
Хоризонта събира всичко, което се е раздалечавало от прекомерно земните траектории.
цитирай
54. enjoy6 - Прекрасно се е получило отново!
29.11.2008 18:55
Похвално е Ася, че в предаванията си подаваш ръка на младите хора, които прохождат в света на изкуството, а някои от тях направо са си изградени творци!
Усмивки и топла прегръдка от мен!
цитирай
55. exibella - Аз пък...
29.11.2008 19:13
Много се радвам, че ми напомни за тая песен на Графа:)
Защото много я харесвам, а съвсем я бях забравила:))))))))
" Свети слънце в очите ти, щом погледнеш към мееен..." :))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
56. helios - Благодаря за прекрасния постнг, Ася!
29.11.2008 21:58
Поздрави и топла прегръдка!:)
цитирай
57. luben - Да ти спира
30.11.2008 12:00
часовникът ... е често разкошно :) Поздрави по случая!
цитирай
58. anastasiia - anlov, да... Абсолютно неизбежно!;)))
30.11.2008 13:36
"Земята - небе, а въздух - опора
за нас са в света на летящите хора."
цитирай
59. anastasiia - enjoy6, за жалост, форумите, сцените, местата,
30.11.2008 13:50
на които могат да се изяват талантливите хора са много малко... Затова с радост давам възможност на много таланти да представят себе си... Да получат възможност..., да бъдат забелязани... И така, вече 8 години!...:)
Благодаря ти, Мина...:)
Много усмивки и много прегръди от мен:)))
цитирай
60. anastasiia - exibella, и аз харесвам тази песен...:)
30.11.2008 13:54
"...Има вятър в косите ти, щом си тука до меееен...":)))
цитирай
61. anastasiia - helios, а аз ти благодаря,
30.11.2008 13:57
че си тук, Разбираща светлинка...:)
И аз те прегръщам, мило, топло, усмихнато...:)
цитирай
62. anastasiia - luben, о, да, разбира се...:)
30.11.2008 14:10
Аз честичко "манипулирам" стрелките на чосвника;))) Обичам да спирам Времето, за да бъда в моите си измерения... А след което пък, може да се втурна след препускащите стрелки..., дори да се опитам да надбягам Времето....:)
Поздрави и на теб...:)
цитирай
63. kiarasoto - ОСТАНИ СИ ВЪЛШЕБНИЦА!!!
04.12.2008 12:16
Само детските чисти сърца умеят да правят чудеса!
Това е страхотна идея,що пък не!
РОК-ИКОНИ, или весели икони.Не го приемам за светотатство,а за вълшебно триединство.
ЧОВЕКА-ТАНЦ-МУЗИКА И ВЯРА!
Поздравления,скъпа!!!
цитирай
64. anastasiia - kiarasoto, обещавам...:),
05.12.2008 10:29
ще си остана вълшебница!...:)
Вълшебно триединство... - много хубаво...:) Благодаря...:)
А пък за чудесата..., аз наистина вярвам в тях... Понякога и ги сътворявам... Но явно разбираш, защото и ти самата си дарена с вълшебност...
Поздрави!:) И...светъл ден:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5903029
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930