Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2008 17:11 - Танцуващи мигове...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 11125 Коментари: 31 Гласове:
0

Последна промяна: 20.12.2008 01:33


... Виждате ли ги? Частички "празник"...танцуват ли, танцуват наоколо... Просто трябва да уловим своята частичка и се оставим на усещането от празничността... Да изживеем своя миг... Танцуващи с мига..., сега...
... Ще ви приканя да уловите своята искряща празнична частичка и подобно на "Малката кибритопродавачка" да видите своята светлинка, своята сбъднатост... Но не в тъжните нюанси на известната приказка на Андерсен, а в празнични, светли, топли цветови настроения...
... Ето ви частички празничност...или иначе казано - моите танцуващи мигове от предаването ми през тази седмица...

image

Първият танц ще е в молдовски ритми...

image
Защо пък не!...:) Искрящи, топли цветове...

image
Има ли все още някой, който да не се е впуснал в ритмите на танца?... Нашите танцуващи мигове...:)

image
Ето го и Орхан Мурад..., с когото...

image
...също ще уловим нашите танцуващи мигове...
Частички празничност...

image
Време е за хороводни ритми..., наши, български...

image

Всички ли сме на хорото?...:)

image
...И малко латино, за привкус...;)
Танцувайте!... Почувствайте свободата да изразявате себе си, чрез танцуване... Толкова е хубаво...

image
Време е да се включи и един мъдър и любим приказен герой - Мечо Пух...:)
В случая - актьорско превъплъщение на актрисата Соня Ботева от държавен куклен театър Пловдив...:)

image
...И...ето ме - заредена с "Мечопуховска" мъдрост, се усмихвам още повече...:) Та нали - "Колкото повече, толкова повече!";)))

image
Ето я и Ева, която пее прекрасно и ще ни поведе към един...блус...:)

image
И аз си танцувам...;)

image

А сега е време за...

image
...за салса, разбира се!...:)))

image
А сега пък е крайно време, да ви представя едно хубаво, младо момиче, което пее прекрасно...:) И което е тук, сред нас, в блог пространството - Спасимира!..:)

image
Песента й се нарича "Прошепнати мечти"...:) 
Ами сега е моментът - да изречем мечтата си...и тя да се сбъдне...:) Не спирайки да танцуваме, обаче...;)

image
Отново звучи хороводна песен...и всички сме на хорото...

image
А след което, ритмите стават по-динамични, по-различни... Нещо "Ново" се представя пред нас... Танцът "Ново"...

image
...и ансамбъл "Иглика"...!

image
...И още една песен от Спасимира, този път - коледна...
Иот репертоара на Марая Кери...

image
Завършваме с любима песен, на която пеят всички заедно, цялото студио... И един прекрасен песенен дует...:)

image
...Снимка за спомен...:) То си е традиция в края на предаването...:) Още повече пък, когато става въпрос за "танцуващи мигове" или "частички празничност"...:)

image
Ето как сервирам торта за гостите ми...:)

image
...Леко замижала, но пък...щастливо усмихната..;)))

image
...И около "осмицата", на която посветих цели три празнични издания на предаването ми...:)
...Третото от тях, изпълнено с частички празник, с безброй танцуващи мигове...:)
Успяхте ли да си уловите вашата сияйна, танцуваща частичка..., вашата мечтателна сбъднатост...?:)
Ако сте се оставили на усещането просто да ви е хубаво, значи се е случило нещо истински добро...:) Мъдро заключение, нали?;) Ами такава съм си аз, Ася...;) Понякога се опитвам да изглеждам и мъдра...;) Но при всички случаи съм много усмихната и ще се радвам, ако съм ви "заразила" поне мъничко с усмихнато, танцуващо, празнично настроение...:)



Тагове:   мигове,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Ася ,
19.12.2008 17:16
Ася , артист си ти . И тази усмивка ...
Поздрави !
цитирай
2. tini4 - Ася, слънчице! :)))
19.12.2008 17:31
Не частички - цяла грамага от емоции ни поднесе :))) Още едно добро! Благодаря ти, мила - усмивката е запазена марка на твоя блог :)))
Настроеноето за празника вече е гарантирано! А и любимата ми салса... ;)
Прекрасно е това, което правиш за нас - благодаря ти!!!
Весели празници и безброй усмивки :)))
цитирай
3. krotalka - Усмихнах се,
19.12.2008 17:50
зареди ме с настроение и радост!
Толкова е слънчево и весело при теб!

Весело празници!
цитирай
4. exibella - Асенце...:))))))
19.12.2008 18:07
Такава си си ти - СЛЪНЦЕ! :)))))))
Благодаря ти!...за всичко ти благодаря:)))
Невероятно беше:) Такава атмосфера, приятна, хубава, танцова, песенна:) Въобще, нещо суперскоооо се получи:)))
Всичко много ми хареса - и танците, и песните:)
Харесвам песните на Орхан Мурад:) Любимата ми от неговите е "Хиляди слънца"
За пореден път съм възхитена:))))))
А...ти, надявам се си знаеш, че си ми любимост...:)))))
Целувки за теб:) Мноооооого:))))))))

цитирай
5. monna1 - Браво, Ася!
19.12.2008 22:54
Приличаш ми на Снежанка!
Толкова приятна атмосфера има при теб!!
Усмивки, прегръдки, малко уморени, ама нищо!
цитирай
6. martiniki - много
19.12.2008 23:40
настроение струи, Асита!

Светли и топли празници!
цитирай
7. voinov50 - Лъчезарна си...
20.12.2008 14:01
И настроението е празнично...
Весела Коледа!!!
цитирай
8. feq - Благодаря за танцуващите мигове, Ася!
20.12.2008 16:18
Имаш музикалан поздрав при мен, заповядай!
цитирай
9. elineli - Усмихваща се :)))))
20.12.2008 16:29
Светло ми е местенцето ти,настроение и усмивки:))))Нека има повече от тях в близките празнични дни.Прегръдка за теб Любимост.Пъстра и сърдечна:)))))
цитирай
10. anastasiia - lubara, точно с тази усмивка
20.12.2008 18:40
ти се усмихвам...:)
Поздрави..., танцуващи, усмихнати, лъчезарни...:)))
цитирай
11. anastasiia - tini4, мило приятелче...:)))
20.12.2008 18:46
Толкова се радвам, че приемаш частичките празничност и "заразена" с настроение, ти, самата, разпръскваш, струиш, излъчваш...:)))
А салсата и аз много я обичам...Дори имах до скоро такава рубрика в предаването - "Салса-училище"...:)
Хубави, празнични дни... Всъщност, по друг начин ще го кажа - нека всеки ден е празник за теб!...:)))
цитирай
12. anastasiia - krotalka!:) И аз се усмихвам...:)
20.12.2008 18:49
Усмивката ражда усмивка..., една хубав гирлянд от усмивки ще се получи!:)))
Да ти е слънчево и весело мнооого дълго време:)))
Изпълнени с щастливо настроение дни ти желая!...:)))
цитирай
13. anastasiia - exibella:)))
20.12.2008 18:51
Ето го и песенното момиче!:)))
Знаеш ли, имам още много твои снимки. Трябва да ти ги изпратя:)
Много се радвам, че участваше точно в това предаване, Спасимирка...:)))
Благодаря ти и за подаръчето, прекрасно е!:) Наредила съм си го в къщи и си го гледам:)
Прегръщам те, мнооооого...:))))
цитирай
14. anastasiia - Здравей monna1, мило, уморено приятелче..:)
20.12.2008 18:52
Пишеш, че си малко уморена, но пък ми "звучиш" щастливо!:)
Една много усмихната Снежанка те прегръща, радостна, че си тук!:)))
цитирай
15. anastasiia - martiniki:)))
20.12.2008 18:55
Миличка Марта:)))
И от струи усмихнатост и празничност...Някак, чувствам го...:)
Щури, весели, шарени празници и за теб!:)))
цитирай
16. anastasiia - voinov50, лъчезарно
20.12.2008 18:57
ти се усмихвам!...:)))
Изпращам ти празнични частички, дето умеят да усмихват всеки, когото срещнат;)))
Щастливи празници!:)))
цитирай
17. bovari - Наистина заразяваш с празнично настроение...
20.12.2008 18:59
Самата ти си настроение!!!
Поздрави за стилистите!-)
цитирай
18. anastasiia - feq, танцуваща,
20.12.2008 19:00
се отправям към теб...:)
Ей сега ще надникна, Юли...:) Нямам търпение да си чуя поздрава...:)))
И от сега ти благодаря!...:)))))
цитирай
19. anastasiia - Прекрасно Пишеща, elineli:)))
20.12.2008 19:12
Аз се чудя, защо ли,днес от където мина, рояк пъстри мехурчета се пръсват наоколо...:))) Вече разбрах кой ме е прегърнал пъстро и мило, и ме е направил вълшебно пъстра!:)))
И аз те прегръщам, ЕL,...от нашите, с искрящи празнични частички...Ама мноооооого...:)))))))))
цитирай
20. exibella - Много се радвам:))))
20.12.2008 19:16
И много те обичам:)))))
цитирай
21. anastasiia - bovari, благодаря ти:)
20.12.2008 19:19
Стилистката ми обезателно ще поздравя:)
Изпращам ти огроооомни количества настроение!:))))
И те прегръщам...:)
цитирай
22. anastasiia - exibella:)))
20.12.2008 19:20
И аз те обичам...:)
Да ти е светличко...И да си ми много, много щастлива!:)
цитирай
23. tomich - Ася, няма начин да не ме заразиш
20.12.2008 21:13
с твойто слънчево настроение и усмивката, а сега и с тези частички празничност...съвсем...
Много благодаря и ти желая весело прекарване на коледните и новогодишни празници! Бъди здрава и щастлива!
цитирай
24. anastasiia - tomich, няма начин да не се усмихна още повече
20.12.2008 21:58
след хубавите ти думички...:)
И аз ти благодаря и весело, и щастливо ти се усмихвам!:) Нека празничността не те напуска, в никакъв случай, нито за секунда, поне до Нова година!:))) А пък за след това ще има още празнично-зареждащи частички...:))))
цитирай
25. optimum2 - Поздрави за
20.12.2008 22:56
пеещо-танцуващите мигове, които ни подаряваш.
Весели празници.
Винаги с мнооого усмивки.
:-)))
цитирай
26. anastasiia - optimum2, пеещо-танцуващо
21.12.2008 16:29
ти благодаря...:)))
Весели мигове, безброй...И много щастливи...:)
И от мен усмивки, само че ооооще повечееее...:)))))
цитирай
27. anastasiia - deva, богатство за мен
21.12.2008 16:31
са хората...И то такива като теб...:)
Сияещо и мило ти благодаря за пожеланията...:)
Прегръщам те...Сега ще почувстваш, колко ти е сияещо и на теб;)))
цитирай
28. boris66 - boris66-anastasiia
21.12.2008 22:06
Супер ама много супер!
цитирай
29. eddie - ***
21.12.2008 22:16
Ася в страната на чудесата :)
цитирай
30. anastasiia - Борис, много, ама много
22.12.2008 00:31
ти благодаря!:)
Това, твоето, си е направо супер коментар!:)))
цитирай
31. anastasiia - eddie, добре дошъл
22.12.2008 00:32
в Страната на чудесата!...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5900386
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930