Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2008 17:41 - ПРАЗНИЧНО ЛИ ВИ Е?...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 24355 Коментари: 66 Гласове:
0



"Празничността" е едно много хубаво състояние...на пълнота, завършеност, съчетано с вътрешна усмихнатост и парад на положителните емоции... Вътрешният ни свят празнува!...:) И това е прекрасно...
Ще ви запитам и вас, мили мои приятели... - празнично ли ви е?... Чувствате ли магията, атмосферата на празниците, които витаят наоколо, подобно невидими орисници... И нашепват тайнствени наричания за Добро, за Любов, за Късмет, за Приятелство...
С този въпрос се обърнах вчера и към зрители и гости по време на последното ми за тази година предаване... Празнично издание, което реших да посветя на децата с диабет... И да им подаря празник и на тях...
Предаване, което бях наситила с хубави песни, изненади, подаръци и празнични пожелания/скрити в коледно чорапче/...:)
Предаване, в което специални гости ми бяха Мими Иванова и Развигор Попов...
Предаване, в което усмивките и радостта бяха, като че ли, много повече от друг път...
Предаване, в което за всеки имаше късметче...:) Така че и на вас, мили мои приятели, ще подаря късметчета в днешния пост - на всеки - каквото му се падне!:) Както е и по традиция...:)
И пак по традиция, ще ви покажа в снимки моя съботен ден!:)))
image
Мими Иванова изпълни само нови песни... Песни, искрящи от настроение и празничност..:)

image
Трябва да ви кажа, че още щом разбра каква е идеята на предаването, а именно - да е посветено на децата с диабет, Мими веднага прие и пристигна специално от София, за да участва... Заедно с Развигор, разбира се...:)

image
Представям изпълнителите от ДВФ "Омайниче"...:)

image
Ето ги... Подаряват своята новогодишна песен...

image
Сега ще издам и една хубава тайна - днес Мими Иванова е рожденичка... Ние още от вчера започнахме с поздравите към нея...:)

image
Поредната нова песен на Мими... В момента тя подготвя нов албум и има вече записани 6-7 песни...

image
Таланти от различни възрасти изпълниха коледни и новогодишни песни...

image
Ето как подарявам късметчета!;) А пък според тайнството - всичко, което се пожелае в студиото ми, се сбъдва...:)

image
...И още песни и настроение...:)))

image
...И още предстоящи да се сбъднат желания-пожелания...;)

image
Талантливата мисия на Развигор Попов беше да подари едно стихотворение на съпругата си за предстоящия рожден ден, от стихосбирката "Щурец сред звездите", на Валентин Йорданов...:)
Стихотворението се нарича "Просто човек" и трябва да ви кажа, че Развигор се справи наистина много добре - артистично и влюбено...;)
Разбира се, че им подарих стихосбирката, защото те много харесаха стиховете на Вальо Йорданов!..:)

image

Имаше и още песни от Мими Иванова...:)

image

И още много песни от талантливите ми гости. Специално от Бургас пристигна едно момченце, също с диабет... Но пък, ако знаете как пее!...Само на 8 години е, а се справя с песните на Васил Найденов и Георги Христов с такава лекота...Невероятен е....

image

Това пък е Тошко от Пловдив, който също изтегли своето късметче... И който също пее прекрасно...:)

image

А след предаването имаше много почерпки/нали беше и Стефанов ден/, имаше много подаръци за всички деца в студиото... Имаше размяна на телефони, визитки, адреси, приятелства... Имаше и много снимки, разбира се...:)

image
Един от опитите ни да се съберем всички в "къдър"...:)))
Виждате усмивките, нали?:))) Това е важното... Исках да подчертая, че децата с диабет са пълноценни, усмихнати, талантливи и умни... Сред изпълнителите в предаването имаше деца с диабет... Публиката беше изцяло от семейства с деца с диабет... Всички се почувстваха по един и същи начин - можещи, радостни, щастливи, отрупани с подаръци...и с нови приятелства...:)
А аз, като добра орисница, подарих на всички желания от вълшебното коледно чорапче... Желания, които със сигурност ще се сбъднат...:)
Сега отново ще ви попитам, мили мои приятели, а на вас - празнично ли ви е? Има ли я вътрешната усмивка, щастливите емоции?...:) 
Нали знаете, че и аз ще ви се усмихна..."Погледнете ме" и сторете също...Защото, да знаете, че аз съм като истински коминочистач - дарявам щастие!:)
А сега - за всеки от вас - късметче!..:) Да видим какво ще ви се падне...:) За целта - кликнете върху този адрес...:)

http://www.banici.net/




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tini4 - Ася, слънчево сияние! :)))
28.12.2008 18:00
Благодаря за постинга - наистина празнично...
Късметчето ми е:
ВРЕМЕ - Време за радост и смях, за мислене и действие, за мечти и любов, за мен и за другите! Време за щастие :)))
Е, това е късмет! С обич, Тина
цитирай
2. анонимен - Ту ни е празнично, ту не, нормално..,но при вас е весело и уютно!
28.12.2008 18:07
И при мен се теглят от същите късмети, оригинални са и дават настроение!
В постинга ти има толкова доброта и усмивки, че ти ги връщам с удоволствие и пожелания за честита и добра нова 2009 година!:)
цитирай
3. anastasiia - Мила, Тина!:)))
28.12.2008 18:09
Много хубаво късметче ти се е паднало!... Това си е невероятен подарък - да ти стига времето за всичко!:)
На мен пък ми се падна - да стягам куфарите за чужбина!...:))))
И аз с обич... Ася.
цитирай
4. exibella - Падна ми се...
28.12.2008 18:11
"Кариера-ново късметче през тази година, с колегите, сговорна дружина" :))))))))))))))
И още веднъж опитах да видя какво ще излезе! Познай! Учение ми се падна:)))))))
Относно въпросът ти...
Да, празнично ми е, хубаво ми е, щастливо ми е, снежно ми е, макар, че снегът се стопи, песенно ми е, обичливо ми е, и усмихнато ми е:)))
А ти, мила моя...даряваш толкова щастие и усмивки...и не можеш да си представиш колко мноого лъчезарност и доброта и усмихнатост излъчваш:)))
Прекрасно предаване за децата с диабет си направила:))))
Пожелавам на предаването ти и на теб една оооще по спорна и хубава година догодина:))))
Ииииии разбира се национален ефир:))))))))
Мнооого усмивки от мен!
P.S. Червеното ти отива Снежанке:))))))))))))))))
цитирай
5. anastasiia - vishnichka, аз мисля, че до голяма степен,
28.12.2008 18:13
ние, самите, създаваме настроенията си... Така че, ако се настроим празнично, така и ще бъде...:)
Пожелавам ти искрящо от празничност настроение...:)))
А късметчетата от баницата наистина много ми харесват, защото е много българска традиция и са направени по много сладурски начин...:)
Значи може да надникна при теб, за да си тегля от "твоята" баница късметче..:)
Щастлива Нова година!:)
цитирай
6. krotalka - Нека винаги е празнично в душата ти!
28.12.2008 18:27
Усмивката да не слезе от лицето ти!
Весело е при теб, зареждаш с настроение!
Нека и през Новата година, сияйната ти усмивка да ни стопля!
цитирай
7. anastasiia - exibella:)))
28.12.2008 19:17
Ами правилно - учение ти се пада! Ще учиш много, това ти предстои!:) Само вече дано да си си избрала какво искаш...;)))
Радвам се, че ти е празнично и обичливо...:))) Сега ще ти стане още повече, защото те прегръщааааам...:)))))
Благодаря ти за пожеланието!:)))
цитирай
8. anastasiia - krotalka, нека празничността да е и с теб...:)))
28.12.2008 19:19
Сияйни усмивки, мнооооого ти изпращам...За да те заредя за празниците...:)))))))))
Здрава и Щастлива Нова година!:)))
Прегръдки:)))
цитирай
9. exibella - Да, предстои ми много да уча!:)))
28.12.2008 19:24
А ти ще ходиш в чужбинааааааа:))))) ;)))))))))
Мнооооого те прегръщам и аааз:) Малко да ти дам, няма само да ти вземам от хубавото настроение;)))))))))))))))))))))))))))))))
Весело посрещане на Новата година ти пожелавам:))))))))
цитирай
10. valiordanov - Благодаря ти Ася за споделеността ...
28.12.2008 20:00
Благодаря ти Ася за споделеността ти... Коледа казват е чудо и дано всички чудеса които не дойдоха при мен, да те залеят в студиото ти...Пожелавам ти всички мечти да ти се сбъднат...моите за сега са....в чувала на неизвестността... Извини ме за тъпия коментар, но просто.... Пожелай на целият ви екип много стоицизъм и невероятност през новата година! Желая ви здраве, усмивки и многооооо слънце в душите....Благодаря за отразяването на подаръка който си направила на Развигор... Радвам се, че е харесал един провенциален драскач като мен...Той просто е усетил душата...Това ми стига!
цитирай
11. monna - А на мен - парите.
28.12.2008 20:01
А при вишничка - купон.
Което означава - нищо ново под слънцето. Пари, купон, работа, както винаги.
Да сме здрави!
цитирай
12. anastasiia - exibell, предстои ти да учиш, да сполучиш...
28.12.2008 20:33
и още мнооооого да пееш...:))))
Весело, щуро, шарено посрещане на Новата година!:)))
И благодаря за настроението...:))))))))
цитирай
13. anastasiia - Хей, Вал...
28.12.2008 20:36
Не можеш да си представиш колко много впечатли със стиховете си и Развигор, и Мими... И двамата възкликнаха...след прочита на стихотворението... - съвсем естествено и искрено, че поезията е много хубава!... И ме разпитаха за теб, а аз им разказах...И веднага започнаха да разгръщат и да четат още твои стихове...:)
Знаеш ли, всеки има трудни моменти... Просто...не позволявай да пречупват духа ти... И не спирай да пишеш...
Имаш поздрави от всички пловдивски приятели...:)
А от мен - голяяяяма прегръдка!...:) Нали знаеш, че нося щастливост!...:)
цитирай
14. anastasiia - monna, което означава, че ще имаш
28.12.2008 20:40
всички предпоставки да бъдеш щастлива и усмихната...:)))
Аз ще ти пожелая да си ми и здрава!... И да продълажаваш да рисуваш..., за да даряваш частички от одухотвореността си на всички ни... И защото това е начинът, по който толкова хубаво изразяваш себе си...:)
Прегръщам те, Синьо цвете..:)
С обич...Ася
цитирай
15. ninaantonova - Ти си невероятно позитивен човек!
28.12.2008 20:45
Винаги когато те чета се усмихвам, дори и когато ми е тъжно. Желая ти здраве, винаги усмивката да блести на твоето лице, да продължаваш с това което правиш да радваш хората, да ги караш да се усмихват и за малко да забравят проблемите си. Благодаря ти, че те има.
Весели Новогодишни празници. :)
цитирай
16. anastasiia - Благодаря ти, Нинка!:)
28.12.2008 20:47
А аз ще ти пожелая "празничността" да не напуска теб и твоя дом...:) Да ви е светло, уютно, приятно, топло и хубаво от това, че сте заедно всички...:)
Светли, благословени празници!:)))
И разбира се, мноооого усмивки от мен, празнично-вълшебни!:)))
цитирай
17. diamant1965 - :)))
28.12.2008 21:14
А на мен ми се падна мъдростта! Определено имам нужда от това, защото ми липсва! :))))) Колкото до празничното настроение, опитвам се да си го създам, не толкова с украсата или с щурмуване на магазините, а като си правя планове за промени през идващата година и с позитивно мислене! Благодаря ти за вкусната виртуална баница с късмети и ти пожелавам една изпълнена с вълнуващи преживявания и приятни емоции, запомняща се година! :)))
цитирай
18. lubara - Предложение
28.12.2008 23:21
Ася , не е ли време вашата телевизия да прекрачи Балкана на север .
Ами така де , не е честно , само снимки ...
Поздрави големи !
цитирай
19. nakiti64 - Празнично ми е!
28.12.2008 23:35
Усмивка засия на лицето ми ,като отворих блога ти, а и късметчето ми донесе радост!Благодаря ти!Все така да радваш познати и непознати -това е моето пожелание за теб, за тази и всички години за напред!
цитирай
20. temenuga - Оле, Ася! В какъв филм ме вкара с тази празнична баница:)))!!!
29.12.2008 02:36
Падна се нещо, което не ми съответства на възрастта и твърде самотното състояние:))) А именно: "Таз година булка, догодина - люлка":))) Нещо съм пообъркала с въртенето на баницата май:))) Аз след някоя и друга година баба може да ставам, че дъщеря ми вече се момее:))) Може за това да ми се полага такъв късмет:))))
цитирай
21. hera - Благодаря, Ася!
29.12.2008 04:21
Моя късмет беше чудесен: Мъдрост! Вярвай на онези които търсят истината. Съмнявай се в тези, които са я намерили!
Много усмивки :)
цитирай
22. cornflower - Празнично е
29.12.2008 10:54
да виждаш усмивки по лицата на децата и грижата на възрастните за тях...красиво е, коледно е, белоснежно и ...слънчево с песните на Мими и Развигор...
Нека 2009-та да е щастлива за всички!
цитирай
23. gothic - Време и за мен! Имам нужда ото това :) ...
29.12.2008 11:13
Време и за мен! Имам нужда ото това :) Весели празници, Ася :))))
цитирай
24. lion1234 - Разбира се,
29.12.2008 12:15
че ми е празнично, Ася! Самото ти чудесно предаване е празник за душата! Най-много се зарадвах на засмените, весели, щастливи лица на децата - те най-много заслужават здраве, щастие и безгрижно детство! Поздравления за чудесната ти инциатива, съвместно с Мими и Развигор, да посветиш предаването на децата, болни от диабет! Бъди все така човечна, весела, общителна и печели все повече и повече приятели с прекрасното си предаване!
Твоята баница ме провокира сериозно: вещае ми богатство, но трябвало да пусна...фиш!
Продължавай смело купона, Ася!
цитирай
25. eien - Нека всеки ден от новата 2009-та
29.12.2008 12:35
да Ви е празничен!

Бъдете щастлива!
цитирай
26. anastasiia - diamant1965, ето - падна ти се мъдростта...и
29.12.2008 12:36
...вече мъдро планираш Новата си година!...:) Това е прекрасно - да я наситиш с позитивни мисли от сега... От където ще дойдат и хубавите промени...:)
Мило Диамантче, нека е преизпълнена с добро, със здраве, с щастливост Новата ти година...:)
Весело и незабравимо посрещане!:))))
цитирай
27. anastasiia - lubara, и аз си мисля, че е крайно време,
29.12.2008 12:52
да разширим излъчването, особено в посока - Балкана, на север!...:)))
Така ами, как ще е честно, само снимки!:)))
И аз много бих искала...:)
И от мен поздрави..., усмивки, празничност...:)
Прегръщам те, за щастливост..:))))
цитирай
28. anastasiia - nakiti64, нека ти е празнично...:)))
29.12.2008 12:58
Запази възможно най-дълго това твое състояние...:)
Толкова се РАДВАМ, че ти се е паднала РАДОСТТА!:)))
Благодаря ти за пожеланията!:)))
От мен, сияещи усмивки, мнооооого...:))))))))
цитирай
29. anastasiia - Ааа, Нуши, нищо не се знае:)))
29.12.2008 13:04
Това с булката и люлката може би съвсем не е случайно:))) И не бързай да ставаш баба, какво лошо - още едно детенце да си имаш... Млада си, хубава, здрава...
И да ти кажа - филмът много ми харесва!:)))
Мноооого прегръдки!...:)))
цитирай
30. anastasiia - hera, чудесно!:)
29.12.2008 13:06
Цял живот пътуваме към мъдростта...
А ето на теб ти се падна на късметче!...:) Това си е истински подарък:)))
И от мен усмивки, празнични и искрящи...:))))
цитирай
31. anastasiia - cornflower, нека е щастлива Новата година...
29.12.2008 13:17
...за всички ни...:)
На теб ти пожелавам да твориш и да даряваш красотата на твоя свят чрез картините си...
Здрава и щедра година!...:)
Прегръдки...:)
цитирай
32. anastasiia - gothic, безценен дар...Времето...:)
29.12.2008 13:21
Винаги съм си мечтала да може денонощието да е поне....38 часа...:))))
Весели празници и на теб!:)))
Да ти е празнично и хубаво в Новогодишната нощ...:)
цитирай
33. anastasiia - lion1234, не се и съмнявай, щом ти се е паднало!:)))
29.12.2008 13:33
Джош, радвам се, че ти е празнично!...:) И нека така да бъде!...
И през следващата година ще очаквам мъдрите ти послания, разходките ти/ни/ из сложните житейски пътеки... Ти си дарен да накараш всеки да се поспре, да се замисли, да преосмисли много неща...
Продължавам смело купона!....:)))))
И ти изпращам мнооооого усмивки, искрящи от Празник!:)))))))
цитирай
34. anastasiia - deva, всичко ще премине...Всичко...
29.12.2008 13:43
Премеждията са чести спътници в живота ни... Но пък трябва да продължим, нали?:)
Виждам, че се усмихваш, въпреки всичко...и това е много хубаво...:)
Честито късметче!:)
Бъди ми здрава и щастлива, мноооого!...:)
цитирай
35. anastasiia - eien, това е възможно най-хубавото пожелание!:)
29.12.2008 13:56
Всеки ден да е празничен...:)
Да Ви е празнично, светло, чисто и хармонично през Новата година!...:)
Благословение и сбъднатост!:)
цитирай
36. enjoy6 - На всички болни деца
29.12.2008 14:10
да пожелаем да оздравеят, защото тогава и ние ще бъдем по-щастливи!
А добрите думи, топлината и усмивките, , с които си заредила въздуха в студиото, няма как да не допринесат за това! :)))
Много благодаря за късметчето :)- хареса ми :)))
Щастлива 2009 година!
цитирай
37. anastasiia - enjoy6, щастлива да е и за теб!:)))
29.12.2008 14:29
А добрите думи, топлината, усмивките - колкото ги има повече, толкова по-щастливи хора ще има наоколо...:)
Изпращам ти щастливи частички от моето настроение, мноооооого!:)))
цитирай
38. inamay - ...
29.12.2008 16:08
Привет, Ася!
Празничното не е съвсем състоянието, което ме държи в момента, но пък късметчето при теб си заслужава - ЛЮБОВ!
Весела и щастлива Нова година! :)
цитирай
39. anastasiia - Инка, съвсем не случайно ти се е паднала ЛЮБОВТА...
29.12.2008 17:26
Нека Новата година, като добра вълшебница, сбъдне мечтите ти...:)
А Любов ще имаш в изобилие...И ще даряваш...:)
Прегръщам те:) Весело празнуване!:)
цитирай
40. bovari - Поздрави и пожелания!
29.12.2008 19:45
Поздрави за това, което правите и за начина, по които го правите! Толкова много любов и енергия на толкова много хора са нужни, за да се получи това, което правите!!!
Бъдете здрави и много радост в студиото.....и извън него!;)

Поздрави!
цитирай
41. flyco - празнично ли ви е?
29.12.2008 20:27
На самотниците, които осъзнават че са такива, никога не им е празнично. Предполагам дори, че мразят празниците, защото те ги правят още по-самотни. Тук, в е-пространството има много такива хора. Нека някакси да направим така, че на тях днес да не им е самотно, тогава и те ще почувстват празника като празник...и може би ще чакат следващия с надежда.
цитирай
42. gor - Да, празнично ми е, Ася! :)
29.12.2008 21:25
От чужбина си дойде дъщеря ми и сега си говорим до насита с нея. Толкова много има за споделяне...
От София "прескочи" внукът ми, на година и половина. За пръв път чух думичката "дядуу", отправена към мен. Той ме учуди с първите си скокове в стил "бънджи": от масата се хвърля храбро върху дивана, слиза и бързо отива да повтори номера. Дори преценява разстоянието и прави крачка напред, за да улучи дивана.
Това са дребни семейни радости, но аз вече осъзнавам, че такива неща създават приятна празнична атмосфера, а не бомбичките и фойерверките...
Нека и на теб да ти е празнично не само в навечерието на Новата година, а и до нейния край!!! :))))
цитирай
43. stasja - абе,
29.12.2008 21:44
честно казано мен празниците по принцип ме изнервят, обаче винаги има повод за усмивки :)
а иначе - благородна е мисията ти, Ася
поздравления! :)
и вълшебна Нова година!
цитирай
44. anastasiia - bovari, любовта и положителната енергия
29.12.2008 23:59
помагат много, когато се захванем с нещо добро...:)
Нека я има Любовта, към това призовавам винаги... Защото, колкото повече говорим за нея и я даряваме, тя се преумножава...
Благодаря за подкрепата, за поздравите, за пожеланията!...:)
Бъди ми и ти здрава и много, много щастлива!...:)
Весело, усмихнато посрещане на Новата година, сред приятели и любими хора!...:)
Поздрави и мноооого усмивки от мен, Ася...:))))
цитирай
45. anastasiia - flyco, аз мисля, че да дариш
30.12.2008 00:06
добри думи на някого..., усмивка, положителност...съвсем не е малко...
Да, прав си, със сигурност има хора, които се чувстват самотни или тъжни точно около празниците... И си мисля, че общуването, подкрепета/макар и виртуално/ им дава много в такива моменти...
Ако имаш някаква идея, отворена съм за всичко позитивно и добро...
Благодаря ти за коментара...
Поздрави!...
цитирай
46. anastasiia - gor:)
30.12.2008 00:10
Толкова топлинка, уют и щастие струят от думите ти...:) Зарадва ме, много!:)
Домът ти е пълен с любими и обичани хора, с детски смях, с обич...:)
Благодаря ти за пожеланието...:) То си е направо съдбовно наричане!:)
А аз пък ще ти пожелая една много здрава и много изпълнена с поезия година...:) Плюс искричките вдъхновение, без които просто не може...:)))
цитирай
47. anastasiia - stasja, разбира се, че винаги има повод
30.12.2008 00:13
за усмивки!:)
Бъди усмихната...и...пишеща...:) Успешна и творческа Нова година:)
Поздрави и мноооого усмивки, от вълшебните ми...:))))
цитирай
48. furiika - И това, което ми се падна, ако не е късмет!:)))
30.12.2008 09:38
ЛЮБОВ - този, който обича, вярва в невъзможното.
:)))Така е, защото знам, че няма невъзможни неща!
Весели празници, мила!
:)
цитирай
49. sa6osladura - Hека и на теб да ти е хубаво в Новог...
30.12.2008 15:54
Hека и на теб да ти е хубаво в Новогодишната нощ,a и
cлeд товa:)
цитирай
50. anastasiia - furiika, разбира се, че е така!:)
30.12.2008 19:57
Вярвай в невъзможното и то ще се случи!:)
Всъщност, ти ги разбираш тези работи, няма какво да те убеждавам повече!;)))
Бъди изпълнена с мноооого ЛЮБОВ!:)
Весели празници и на теб, Веселушке!:)))
Весела Нова Година!:)))
цитирай
51. anastasiia - sa6osladura, благодаря ти!:)
30.12.2008 20:14
Ще приема, че цяяяялата година ще ми е хубаво!:)))
Да ти се връща и на теб!:)
И... добре дошъл в блога ми...:)
цитирай
52. tomich - Ася, то бива, бива, ама чак толкоз!:)))
30.12.2008 21:27
Как си се сетила да подготвиш това чудесно, наситено с толкова обич и благородство предаване! Страхотна си!
А баницата ти....ммм облизах си пръстите! И шшшт...между нас да си остане, изтеглих си две късметчета ;). Първото ме ядоса: "кариера и нова работа". Бе каква кариера на тия години! И...завъртях рулетката втори път: "Здраве!". О, Боже, да си жив и здрав, че ме зарадва! Това се казва късмет, повече друго не ми трябва!
Благодаря ти, слънчево момиче, за предпразничното настроение. Пожелавам ти от здраве да се не отървеш, а Новата година да ти донесе всичко, което ти си пожелаеш!
цитирай
53. exibella - Весело посрещане на Новата година :)
31.12.2008 11:30
Да ти е мноооого, ама мноооого хубаво в Новогодишната нощ:))))))))
цитирай
54. helios - Ася, благодаря ти Слънчице!:)
31.12.2008 11:57
За голямото ти човешко сърце, за топлината и обичта, които даряваш на хората!
Весело посрещане на Новата година! Живот и здраве, берекет и много успехи!:
А късметчето ми е - вяра, надежда, любов...!:)))
цитирай
55. anastasiia - tomich, благодаря ти за всичко...:)
31.12.2008 16:52
Толкова топлинка и усмихнатост излъчват думите ти...:) Стопли ме...и сега ооооще повече се усмихвам...:))))
Да си ми много здрав и щастлив!:) Ето, най-хубавото късметче си изтеглил:) И...на никой няма да издам, че си си изтеглил второ късметче..:))) Разбира се - между нас ще си остане;))))
Прегръщам те и ти пожелавам да ти е вълшебно хубаво в новогодишната нощ...:))))
цитирай
56. anastasiia - exibella, и на теб да ти е безкрайно весело,
31.12.2008 16:54
шарено, щастливо в Новогодишната нощ!:)))))))))
Прегръщам те, Спасимирка!:))))
цитирай
57. anastasiia - helios, с Вярата, Надеждата и Любовта
31.12.2008 16:58
смело продължавай напред, към Новата година!:))) Най-верните спътници ще си имаш...и най-вълшебните!:)))
Да ти е все така светло в теб, около теб...:)
Бъди ми здрава!...:)
И да ти се сбъднат мечтитееееее.......:)))
Прегръдки, обичливи, мнооого...:))))
цитирай
58. letisi - ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА:)))
01.01.2009 09:18
МНОГО КЪСМЕТ,ЛЮБОВ,РАДОСТИ И ЛУДИ УСМИВКИ:)))
цитирай
59. cindy - ЧНГ ! :)
01.01.2009 11:28
Теглих си 3 късмета, паднаха ми се пари, златната рибка и жасминова капка. Какво повече му трябва на човек ?!? :))))))
цитирай
60. nadagr - Честита 2009 година!
01.01.2009 12:46
Здраве,успехи и вълшебства на най-усмихнатото момиче пожелавам!
цитирай
61. anastasiia - letisi, честита нова година и на теб!:)))
01.01.2009 20:10
Благодаря ти!...:) Нека към теб се завърнат и късмета, и любовта, и щастието...Но умножени по 100000...:)))
От всичко по мнооооого...:))))
цитирай
62. anastasiia - cindy, честита нова година!:)
01.01.2009 20:12
Ето, всичко, което трябва си получила - пази си особено много жасминовата капка...Тя е капка жива вода...:)
Щастлива година!:))))
цитирай
63. anastasiia - nadagr, честита 2009 година и от мен!:)))
01.01.2009 20:15
С най-лъчезарната си усмивка ти благодаря!:)))
ЗДраве, щастие, куп мечти/при това предстоящи да се сбъднат през тази година/...:)
Късметлийска и усмихната година!:)))
Прегръдки/много усмихнати/:)))))
цитирай
64. gitchkagramatikova - ЧНГ и от мен!
03.01.2009 15:30
С благопожелания за здраве преди всичко и много, много успехи! :))
цитирай
65. anastasiia - gitchkagramatikova, за много години!:)))
03.01.2009 15:39
Здрава, успешна и творчески полетна година и за теб!:)))
И нека да е добронамерена и весела...:)))
цитирай
66. docs - Когато има усмихнати хора като т...
25.06.2011 10:02
Когато има усмихнати хора като тебе, попадал съм на няколко твои блога където участие е имала и една от най-добрите наши певици Мими Иванова, та по въпроса като има такива хора излъчващи положителна енергия около един човек, няма как той да не се чувства празнично. Прекрасен човек си. Пожелавам ти много успехи и още много такива снимки които просто да те карат да се чувстваш добре като тези с децата. Благодарности.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5894688
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930