Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2009 18:32 - БЕЛОСНЕЖНИ МИСЛИ...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 12726 Коментари: 31 Гласове:
0



Поглеждам навън...Всъщност, днес непрекъснато го правя... Та може ли иначе?:) Гледката е приказна! От небесния кош се сипят пухкави снежинки... И изплитат пухкав бял пуловер за града... 
Улиците-ръкави белеят, искрят в бяло!...
Под прозореца ми, подобно на огромно лунно око, сияе уличната лампа..., придавайки странна тържественост на заснежената улица...
Всичко е бяло, бяло... 
Ето, навън минава човек..., оставяйки своите стъпки в снега...
Всеки, който влиза в живота ни, има какво да ни научи, какво да ни каже. Всеки, покрай когото минаваме през моментите, от които се състоят дните ни, представлява възможност да покажем най-добрите черти от себе си... Можем да обогатим света наоколо взаимно... Да увеличим стъпките в снега... Постепенно те ще се превърнат в пътека... А след това и в широк път!....
Заслушвам се в снега... Ами да!... Разбира се!... Можем да започнем Новата година с един симпатичен "списък"! Списък на всички хора, които бихте желали да живеят на вашата улица... Кой бихте искали да ви е съсед? Това могат да бъдат хора от миналото и настоящето, при които бихте искали да се отбиете за малко на чаша чай и просто да си поговорите...Това би ни подсетило за ценности и черти, които уважаваме  в хората, а би ни помогнало и да открием повече за себе си като личности... 
Кои хора бихте искали ежедневно в живота си, да са близо около вас... Хора, които биха провокирали най-добрите, най-ярките, най-слънчевите страни от вашия характер...
Знаете ли, като малка си имах колекция от хора...:) Хора, които си обичах и личности, които ми бяха симпатични...Сега и аз ще се опитам да добавя нови "съседи" в колекцията си...;)
Ще започна, например с Майлс Дейвис, големият тромпетист... И още - Андреа Бочели... Песните му ме пренасят в друго измерение... И...ще увеличавам "списъка" си постепенно... Подобно падащите снежинки, които разстилат белота... Които се сливат с мислите ми... Мисли-снежинки валят в мен...
Хубаво е..:)
Кои хора, личности, бихте искали да живеят на вашата улица, мили приятели? Ще ми бъде интересно, колко шарен и пъстър ще е нашият "списък"... И белоснежен...;)

image



Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. probe - Аnastasiia, нахвърляла си с думи ...
04.01.2009 19:24
Аnastasiia ,
нахвърляла си с думи снежна магия ,
а за съседи бих искал всичките хора
който красоти от думи редят тук в блога
снежни усмивки осавам тук
преди висулките да се превърнат в капчук
:) :) :) :) :) :)
цитирай
2. kombakova - Честита 2009 година!
04.01.2009 19:48
Бъдете здрава,щастлива и все така лъчезарна!
цитирай
3. krotalka - Красиво е наистина навън.
04.01.2009 19:53
Снегът е скрил всичко мръсно и грозно. Когато гледам през прозореца ми е добре. Топло и приятно. Дано не ми се налага да излизам навън.
Списъкът ще стане многооооого дълъг! Най-напред всичките ми любими писатели. Няма да ги изброявам, защото може да пропусна някой.Какво ли удоволствие е, да можеш да общуваш с хората, чиито произведения са спирали дъхът ти
След това любими певци, следват приятелите....

Наистина ще стане дълъг списък!

Не обичам зимата, но сега в тая бяла премяна, ми харесва...
цитирай
4. viarkata - Честита Нова година!
04.01.2009 19:58
Наистина е голяма красота, особено в Пловдив!
А що се отнася до това, кой искам да живее на моята улица - Avril Lavigne. Тя е любимата ми певица! Много хубави песни има! Многооооо поздрави!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
5. heilin97 - Ехооооооооооо! Здрасти! :)
04.01.2009 20:01
Честита Нова година! :)
На моята улица искам да живее актрисата Сара Мишел Гелар, актрисата и певица Милей Кирес! Поздравявам те за поста!:)
цитирай
6. exibella - И от мен поздрави за белоснежния постинг:)))
04.01.2009 21:13
Такъв хубав сняг вали навън:))))))
Кой искам да живее на моята улица ?!?
Амииии мнооого хора...приятели, любими актриси, актьори, певци, певици... и ти също...:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Мнооооого (hugS) for YOu! :)))))
цитирай
7. diamant1965 - Поздрави за постинга отново!
04.01.2009 21:32
На моята улица бих искала да живеят всички готини хора, към които причислявам някои роднини и приятели от реалния и виртуалния живот /към които спадаш и ти, Ася/, а защо не и такива, които още не познавам, но би било истинско удоволствие да опозная! Не е задължително, те да бъдат световно известни, достатъчно е да са истински добри, смели и вдъхновени от чудото, наречено ЖИВОТ! :)
цитирай
8. helios - Поздравления за постинга, Ася!:)
04.01.2009 22:42
Потопих се в твоята бяла приказкаи се замислих...Бих предпочела добри и толерантни хора, уважаващи себе си и околните...хора, които не те манипулират, и на които можеш да разчиташ и да вярваш.
Прегръдка!:)
цитирай
9. bizcocho - :)
04.01.2009 23:02
Знаеш ли,Ася,мисля че бих се чувствала доста уютно в съседство с някои хора от блог.бг:)))))))))
Имам си и любимци от световните подиуми,но дали бих се чувствала добре сред тяхното мислене...това е загадка за мен:)))))))
Така че,предпочитанията ми остават към хората ,които по един или друг начин са ме докоснали,чрез мисълта си,а не чрез блясъка си:)))
цитирай
10. anastasiia - probe, сред преспи от снежни усмивки...
05.01.2009 00:10
...и аз ти се усмихвам...:)
Май се озовахме на една и съща улица...:)
Което е белоснежно хубаво...:)
Ще си общуваме честичко;)))
Снежни усмивки и от мен,
предвещаващи прекрасен ден!:)))
цитирай
11. anastasiia - kombakova, за много години!:)
05.01.2009 00:15
Година, изпълнена с ценни преживявания...и стойностни хора!
Здраве и щастие!:)
цитирай
12. anastasiia - krotalka, бяло и уютно е...:)
05.01.2009 00:20
Снежинките все още танцуват...:) На светлината на уличните лампи са още по-красиви... Една празничност и феерия витаят...В бяло...
И мен ми е хубаво с тази снежност...и чистота...
Усмихна ме с твоите съседи... Твоята улица ще е много духовна, пълна с пишещи творци...
Веднага се сещам, че в поста не съм отделила като специален за мен Валери Петров!... Да, бих искала и той да е на моята улица... Една нежност, човечност лъха от всичко, което е написал... Особено красиви са зимните му стихове... Пък и "Бяла приказка"...:)
И приятелите, да...
И още...
Хубав, белоснежен ден ти желая...:) Идвай, колкото пъти искаш, ако решиш да добавиш още някого в "списъка" от ценни хора...:)
цитирай
13. anastasiia - Хей, Вярче!:)))
05.01.2009 00:31
Поздравче за теб!:)))
http://vbox7.com/play:9ac0b2b2
Наистина е страхотна певица!:)
Весела, засмяна и песенна година...Пълна с хубави приключения!:)))
цитирай
14. anastasiia - Здравей, heilin97!:)))
05.01.2009 00:36
Май обичаш филма за Бъфи...:)
Добър избор! Имаш си любима актриса и любима певица...:) Смело увеличавай "колекцията" от любими и интересни хора... :)
И аз те поздравявам с Новата година! Нека да е необикновена, интересна, пълна със запомнящи се срещи с нови приятели!:)
цитирай
15. anastasiia - deva, ние вече СМЕ на една улица...:)
05.01.2009 00:42
Погледни навън!... Толкова е красиво... Всяка една снежинка е всеки един от нас...върху бялото платно на живота... Безброй снежинки валят...Валят безброй съдби...
Бяло, чисто, невинно...и тихо...
А Твоята улица е толкова наситена с обич и човечност... Толкова топла, бяла, истинска... Нашата улица...:)
цитирай
16. anastasiia - exibella, белоснежно приятелче...:)
05.01.2009 00:46
Мислих си, че Твоята улица ще е безкрайно песенна... Ще е изпъстрена с безброй имена на любими изпълнители...:) Като знам колко богат репертоар от песни имаш и колко са различни като стил...:)
Но разбира се, за къде без приятелите...:))) И без мен също...:)))
И аз те прегръщам...:)
цитирай
17. anastasiia - diamant1965, бързам към твоята уличка...:)))
05.01.2009 00:54
Толкова ми е приятно...
Много хубаво си го казала - приятели от реалния и виртуалния живот...:) Същественото е да са истински добри и вдъхновени...
Уличка с приятелите от блог.бг...Хубаво:) Даже много!...
Нашата уличка става все по-пъстра и пълна с любими хора...:)
От мен...прегръдка!:)
цитирай
18. anastasiia - helios, благодаря ти, Светлинка!:)
05.01.2009 00:59
...Би предпочела хора, с които можеш да общуваш пълноценно и които винаги биха отвърнали на усмивката ти... Хора, с които може да израствате заедно духовно...
Много добре те разбирам... И се радвам, че си тук...:)
И от мен прегръдка!...
цитирай
19. anastasiia - bizcocho, предпочиташ хора,
05.01.2009 01:03
които са те докоснали с душевността си... Ти си усетила, почувствала...
Да, тук в блог пространството има много такива...:) И може би, именно факта, че общуваме без да се виждаме, ни позволява да почувстваме, да усетим човека... Да надникнем във вътрешния му свят... И да срещнем светли хора...:) И да имаме нови приятели!:)
Благодаря ти за стойностния коментар...:)
цитирай
20. watchtowerman - Като видях снимката
05.01.2009 03:53
р разбрах защо си така щастлива - Дядо Коледа ти е донесъл цяла шейна с подаръци.Честита Коледа и Нова Година!
цитирай
21. anastasiia - watchtowerman, за много години!:)
05.01.2009 11:56
Честита 2009-та година!:)
Да, така е - цяла шейна с подаръци получих....:)
Но и аз подарих и...продължавам да дарявам...:)
Ето, сега ще ти подаря усмивка и за теб...:), ама от тези, дето правят вълшебства...:)
Щастлива година!:)
цитирай
22. lion1234 - Ако пролетта...
05.01.2009 16:56
е сезонът на радостта, лятото - на горещите страсти, есента - на красивата меланхолия, то зимата за мен е времето за размисли. Затова за мен е удоволствие срещата ми с красивите ти белоснежни мисли! Кои ,,живеят'' на моята улица е видно от блоговете ми - нямам намерение да ги изброявам. По-важното е, че постоянно съм в твърде интересни диалози с тях.
Усмихнати поздрави, Ася!
цитирай
23. anastasiia - lion1234:)
05.01.2009 22:54
Среща на мислите...:) Хубаво звучи!:)
Джош, хубаво е, че можем да разговаряме...:) И...хубави "съседи" имаш на твоята улица...:)))
Колко пъти употребих думичките "хубаво", "хубави"...:) Което си е добра поличба за Новата година и за хората около теб, Джош...:)
Усмивки и за теб...., мноооого...:)))
цитирай
24. optimum2 - Хиляди усмивки
06.01.2009 00:01
на теб и на снежен Пловдив.След многото "пиратки" дано се е възцарила снежната тишина.
Хубаво е, че го има и заедно с него и вълшебниците в него.
Здраве и успехи през тази година.
С много весели усмивки.
:-)))
цитирай
25. basta - и аз обичам да мечтая и най вече да ...
06.01.2009 00:46
и аз обичам да мечтая и най вече да превръщам мечтите си в реалност :)))
хората, които са истински скъпи на сърцето ми, на пръсти се броят.
тези, които не могат в действителност да бъдат с мен...пак са с мен...в сърцето ми! за мен това също е много силно и истинско...
поздрави!
цитирай
26. anastasiia - optimum2, ако знаеш колко красиво
06.01.2009 15:36
се сипят снежинките и в момента... Танцуват, носят се във въздуха...Небесен пух!...:)
В нощта на Новата година все още не беше заваляло... Сред много пиратки и фоерверки, настъпи 2009-та година...:))) Наясно си с обстановката в Пловдив...:)))
А пък "вълшебниците в него", или поне една от тях, разпръскваше радостни частички...:) И песенно празнуваше:)))
Щастлива и сбъдваща година ти пожелавам...:)
Да, хубаво е че го има Пловдив..., както е хубаво, че има хора, които изпращат "много весели усмивки"...:)))
И от мен усмивки, белоснежни и радостни!...:)))
цитирай
27. anastasiia - basta, колко хубави неща обичаш!...:)))
06.01.2009 15:40
Да мечтаеш и да сбъдваш мечтите си!:)
Подкрепям те изцяло в това, което обичаш!:)))
И разбира се, че скъпоценните за нас хора, са винаги в сърцето ни... Нашата "уличка" си е една своеобразна метафора..., да си спомним за любими хора, за личности, от които се възхищаваме, за приятели...
Поздрави и от мен, мечтателно усмихнати!:)))
цитирай
28. flyco - слънчева както винаги
06.01.2009 16:44
На фона на мизерията ни обаче ми идва малко в повече шоколада...
цитирай
29. anastasiia - flyco, количеството шоколад
06.01.2009 17:51
определяме ние самите...Въпрос на нагласа...
"Не се смеем, защото сме щастливи. Щастливи сме, защото се смеем..." /У. Джеймс/
цитирай
30. boris66 - boris66-anastasiia
11.01.2009 14:58
Не искам да живеят личности на нашата улица, а добри и слънчеви хора и то по-млади ,ако е възможно .Снегът има невероятно обаяние и въздействие, особено у зимните зодий!
цитирай
31. anastasiia - Борис, ако ти си слънчев човек,
11.01.2009 15:53
ще привличаш и слънчеви хора около теб...:)
Пожелавам ти да си обграден от позитивни, млади хора...:)
А за зимните зодии не съм особено съгласна, защото аз съм родена в началото на лятото, но пък много си обичам зимата, снега, красивия танц на снежинките...:)
Поздрави!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5901857
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930