Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2009 11:14 - Платинените трийсет!...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 12288 Коментари: 39 Гласове:
0



...Така наричат първите трийсет минути след събуждане... Минути, в които, каквото и да си помислиш, с вълшебна сила се проектира в деня ни...
...Но аз смятам, че всеки трийсет минути можем да превърнем в платинени!
   Всеки трийсет минути можем да наситим със светлина и радост...
...Можем да се огледаме светещите капчици по иглите на бора, в искрящите снежинки, обкичили дърветата... По всяко връхче - капчица... По всяко клонче - рояк снежинки...
...Можем да наситим с трепет и сребърност сетивата, заплитайки златни нишки за целия ни ден... 
...Можем да почвустваме уханието, звуците, събждащи любовта...
...Можем да уловим синхронността в прегръщащата ни Вселена...и да й позволим да действа чрез нас...
...А сега ще ви дам начален "старт" на вашите "платинени трийсет" минути!:) Ще го направя с една песен, която много обичам... И друг път съм я споделяла с вас... Но ще го сторя и сега!:) Защото смятам, че тя има вълшебната сила да докосне безкрая...и да го превърне в любов!...
...Песента "Не остарявай любов", в изпълнение на Хайгашод Агасян...И с частичка мое участие...:) Песен, изпълнена в моето предаване, преди време..:)
...За вас, приятели!...:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Не остарявай любов!
09.01.2009 11:18
Не остарявай и ти! Остани си все така млада в сърцето и мечтите!

Накара ме да се усмихна!
цитирай
2. anastasiia - krotalka...Не остарявай любов!...
09.01.2009 11:23
И аз се усмихвам...:) Какво по-хубаво от това - млада в сръцето и мечтите!...
Криле ти пращам..., земната си тежест да забравиш!...
цитирай
3. allbi - О, Ася :))
09.01.2009 12:18
Никакво остаряване по-истинска става...
Поне за мене :)))
Благодаря за платинените минутки :)))
Хиляди лилави усмивки от мен :)))))))
цитирай
4. adiveil - Честно казано не го знаех това за ...
09.01.2009 12:58
Честно казано не го знаех това за платинените минути. Моите обикновено ги "проспивам", но явно не бива. :)) А за теб съм сигурна - с толкова силното си положително мислене едва ли се ограничаваш само с трийсет минути. :))
цитирай
5. exibella - При теб...
09.01.2009 17:44
любовта никога няма да остарее, мила:))))
Тя те съпровожда навсякъде:)))))
Винаги ще има хора, които да те обичат мнооооого:)))
Благодаря за платинените минутки:)))
А за теб 30 хиляди пъти по 30 платинени минутки:)))
И още толкова прегръдки и целувки:)))))))))
цитирай
6. monna - Не е възможно, Любовта да остарее...
09.01.2009 19:32
...но тази с главна буква...! Защото има любов и Любов! Ще кажеш: - "всичко е любов"да, горе долу така е, когато хората се обичат и разбират помежду си, но има още по-висши отношения, за тях говоря, когато Аз не съществува в името на Ние...Мога много да пиша и примери да давам, но смятам да спра, до тук. Мисля, че ясно се изразих.
Поздрав, Ася! Много хубав пост!
цитирай
7. anastasiia - allbi, колко ми е лилавоооооо...:)
09.01.2009 20:02
Знаеш ли, че лилавото е цветът на любовта!....:)
Всъщност, научих го преди време... Този цвят си ми е любим отавна...:)
И разбира се, че Любовта става все по-истинска и все по-истинска....!:)
Много си я обичам тази песен... Невероятно много ми въздейства, зарежда ме...
А аз ти благодаря, Албенка, за лилавите усмивки...:)))
Изпращам ти и аз от моите, шарени и пъстри!:)))
цитирай
8. анонимен - надя
09.01.2009 20:07
Всички хармонични отношения са изградени на основата на любовта! Любовта крепи Вселената и колкото и негативи да има в този свят, щом светът още съществува ,то любовта е повече!Любовта няма възраст ! Тя е вечна!Както и за любовта няма възраст!Ето ви нещо от Библията:Любовта е дълготърпелива,пълна с благост,любовта не завижда,любовта се не превъзнася, не се гордее, не безчинства, не дири своето, не се сърди, зло не мисли, на неправда се не радва ,а се радва на истина, всичко извинява,на всичко вярва,на всичко се надява ,всичко претърпява.
цитирай
9. anastasiia - adiveil, няма лошо да си поспиваш сутрин...:)
09.01.2009 20:08
Когато имам възможност, и аз го правя с огроооомно удоволствие...:)
Но, всъщност, думите ти ме наведоха и към това, че може и една минута да е равна на 30 платинени, или пък на безброй платинени...Защото когато сме позитивни истински, това наше състояние се разпространява, ирадира, "заразява" и другите минутки...:)
Поздрави, мнооого усмихнати!:)))
цитирай
10. anastasiia - exibella, любовта е навсякъде около нас...:)
09.01.2009 20:14
...И вътре в нас... Ако сме отворени към хората...и те ни отвръщат със същото... Разбираше ме, Спасимирка...:) Аз обичам хората оклоло мен, приятелите си...и затова получавам обич...
Така е с всеки... И с теб, мило, песенно другарче...:)
И не забравяй да си "заразяваш" сутрешните си минутки с настроение и усмивки!:)
И от мен прегръдки и целувки...мноооого!:)))))
цитирай
11. anastasiia - monna, разбира се, че има любов...
09.01.2009 20:20
и Любов...
Ти говориш за онази любов, в която "аз - това съм ти" и "ти - това съм аз"... Когато няма "аз" и "ти", а се е "родило" ..."ние"...
Благодаря ти за твоите размисли, за хубавия коментар...:)
Прегръщам те...
цитирай
12. anastasiia - Анонимен - Надя:)
09.01.2009 20:51
Да, разбира се... Любовта няма възраст, тя не може да "остарее"... Пък и аз съм човек, който вярва, че Любовта я има...
Благодаря ти за цитата от Библията... Много си обичам точно този откъс...
И аз ще ти подаря една мисъл за любовта..
„Ако имаш любов, не се нуждаеш от нищо друго. Ако ли нямаш, не е от особено значение какво друго имаш.“ — Джеймс Бари
Поздрави!...:)
цитирай
13. exibella - Налииии съм ти казвала, че си прекрасна?:))))
09.01.2009 20:59
Иииии също, че мнооооооооого те обичааам! :)))) Прекрасен,утрешен Съботен ден ти пожелавааааам!:)))))
Поздравиииииии, Асенце...:)))))
цитирай
14. anastasiia - exibella, много си обичам съботните дни:)))
09.01.2009 21:02
И ти благодаря за това пожелание, Спаси:))))
Поздрави и за теб, мноооого:))))
Платинено безценен ден за теб ти пожелавам...:) Направо го проектирам, да е такъв!:)))
цитирай
15. iliada - Невероятен постинг!
09.01.2009 21:17
Денят си отиде и с него тези 30 платинени минути1но утре е пак ден -ще бъда пак тук за да се
порадвам на хубавата песен ,за да си взема от житейската ти мъдрост!
Любовта Ася е винаги с голяма буква-друга няма !Просто няма !Другото е егоизъм!
Нека тази вечер при теб е Любовта !:)
цитирай
16. bizcocho - Денят ми беше платинен!:))))))...
10.01.2009 00:56
Денят ми беше платинен!:))))))))))
Поздравявам те и за постинга и за участието в клипчето:))))
цитирай
17. anastasiia - iliada, "платинените трийсет"
10.01.2009 01:05
може да са по всяко време в денонощието ни...Поне аз така смятам...:)
Ще те чакам отново и отново...:) Много ми е приятно... Идвай!...:)
...И...нека Любовта е винаги с теб, в теб, около теб...
цитирай
18. palisandar - С кални сандали пред всяка пор...
10.01.2009 01:06
С кални сандали
пред всяка порта
дойде пролетта.

)))
цитирай
19. anastasiia - bizcocho, щом надникна при теб
10.01.2009 01:07
и моят ден засиява..., платинен и поетично красив...:)
Стиховете ти са невероятни, пишеш силно, bizcocho!
Скромно благодаря за поздравите!:)))))
цитирай
20. anastasiia - palisandar...
10.01.2009 01:13
...С мисълта за зима
рисуваш пролет!...
Да, тя, пролетта..., подобно на Любовта, идва навсякъде, във всеки един от нас... Нищо, че понякога сандалите са кални...:)
Благодаря ти...:)
цитирай
21. palisandar - Чаровни с неподправеността си са ...
10.01.2009 01:17
Чаровни с неподправеността си са калните сандали ! )))
цитирай
22. anastasiia - palisandar:)))
10.01.2009 01:23
Така е...:)
Безкрайно чаровни..., каращи ни да тръпнем в очакване...:)
цитирай
23. anastasiia - deva, насищам с усмихнатост
10.01.2009 01:34
и твоите минутки...:)))
Любовта е птица!... За нея ограничения няма... Да, щастие е да летим с нея..., да имаме крилата й!....:)
Благодаря ти за даровете... - усмивки и любов!:)))
Ще ти пожелая винаги да си изпълнена с Любов!...:) И един платинен настъпващ ден...:)))
цитирай
24. hishi - Здравей
10.01.2009 07:55
Направихте невероятен дует!
И музиката няма да остарее.
цитирай
25. kuracpalac - Любимата ми песен !
10.01.2009 08:43
Много Ти благодаря !
цитирай
26. anastasiia - Здравей, hishi!:)
10.01.2009 10:10
Чудесно си го казал...:) Разбира се, музиката никога няма да остарее...Пък и особено свързана с песни като тази...:)
Благодаря ти!:)
Хубав, песенен ден ти пожелавам!:)
цитирай
27. anastasiia - kuracpalac, взаимно
10.01.2009 10:12
ни е любима!:)
Песенни поздрави!:)
цитирай
28. lion1234 - Впечатляваща е...
10.01.2009 12:36
способността ти да се радваш и цениш малките неща, Ася! И при мен е така - стига ми да видя раззеленило се храстче, белоснежната корона на някое дърво или пък хранещо се с трохички птиче и настроението ми светва!
Ама ти, освен рецитатор, си била и певица - талантът си е талант! Мерси за прекрасната песен!
Нека любовта в теб и около теб ти бъде вярна дружка!
Усмихнат ден, Ася!
цитирай
29. monna - Усмивки, усмивки....
10.01.2009 14:15
...Бъди!

http://vbox7.com/play:3ac1e714
цитирай
30. anastasiia - lion1234, впечатляващо е всичко,
10.01.2009 16:31
което ни заобикаля... И е толкова зареждащо да приемем в себе си частички от красотата на снежинките...или пък да се порадваме на качулатите врабчета, които подскачат на терасата ни отвън, похапвайки вкусни трошици:))) Да, Джош, прекрасно е!:)
Радвам се, че ти харесва тази песен...:) И...чак певица не съм, но пък обичам да пея...:)))
Песенно да ти е, Джош...и в мислите, и чувствата, и в Любовта...:)
цитирай
31. anastasiia - monna...:)
10.01.2009 16:33
Благодаря ти, мила моя приятелко....:)
Дарила си ми чудно хубава песен... Ще се връщам отново към нея...:)
Бъди и ти!
цитирай
32. iliada - Ася!!!
10.01.2009 17:25
Това е чудесна новина!
Определено ще идвам, та тук ми е така приятно ,но има нещо в лила и при мен!:)
цитирай
33. boris66 - boris66-anastasiia
10.01.2009 18:14
Когато ние не остареем и любовта няма да остарее ,защото ние сме нейни проводници и атрибути.
цитирай
34. anastasiia - Илианка, при теб
10.01.2009 20:47
винаги е толкова цветно... Празник на цветовете и красотата!...:) И аз надниквам честичко, защото ми е хубаво...:)
А, разбира се, винаги ще ми е приятно и ти да ми гостуваш...:) Колкото повече, толкова повече!:)))/Мечо ПуХ/:)
цитирай
35. anastasiia - Борис, мъдрост
10.01.2009 20:48
си ми подарил...
Благодаря ти...:)
Бъди щастлив!... Много любов ти желая...
цитирай
36. lubara - Недялко Йорданов
10.01.2009 20:56
Имаше една негова пиеса " Ще те накарам да се влюбиш " . Ако кажа кога съм я гледал във ВИТИЗ , направо няма да ми повярвате . Изчислих , че я е написал на 27 годишна възраст .
А и бях с едно момиче ...
Ама това е една друга , известна история ...
Поздрави , Ася , в неделния ден да си направиш снежен човек !
цитирай
37. probe - :)))
10.01.2009 20:56
http://vbox7.com/play:7ddbc169
цитирай
38. anastasiia - lubara, тази пиеса
11.01.2009 00:42
я има издадена и то от пловдивско издателство...
Харесвам творчеството на Недялко Йорданов... И поезията му, и пиесите му... Та дори и тази, детската пиеса "Страшни смешки-смешни страшки..." - гледала съм я в различни варианти... Моят брат е куклен режисьор и съм израстнала много близо до театъра...:)
А снежен човек ще си направя...Защо не?:) Ако искаш, идвай да помагаш!...:)
цитирай
39. anastasiia - probe...:)))
11.01.2009 00:46
"...Сутрин, пълна с нежност...
Сутрин, пълна с вяра...
Сутрин, пълна с обич..."
Как се чувстваш сред "безброй звезди"...:)
Благодаря ти за песента...От много любимите ми е...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877128
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031