Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2009 11:31 - КУБИЧЕСКИ САНТИМЕТЪР ШАНС...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 12134 Коментари: 38 Гласове:
0



Познаваме ли себе си?...
Опитвали ли сме се да разкъсаме фасадата, с която се представяме пред света, за да опитаме да разберем...кои сме?
Съсредоточавали ли сме се върху изграждането на взаимоотношенията вътре  в себе си?...
Опознали ли сме най-дълбоките и най-истинските си ценности, предпочитанията си, приоритети си?...
Разбрали ли сме какво наистина ни прави щастливи?...
Опознали ли сме страховете си?...
Когато започнем да разбираме кои сме, ще можем да "уловим" този "кубически сантиметър шанс"...
"Всички ние, независимо дали сме воини или не сме, имаме един кубически сантиметър шанс, който от време на време се изправя пред очите ни. Разликата между обикновения човек и воина, е, че воинът го осъзнава, винаги е нащрек и търпеливо чака, така че щом този един кубически снатиметър шанс изскочи, да  го сграбчи."/Карлос Кастанеда/
Това е ключът!... Нека го използваме по време на пътешествието през живота си...
Като начало, аз бих се втурнала с всички сили към детството в мен... Там, дето е пълно с чиста любов и безграничен потенциал... 
Там, дето сме безстрашни, невинни, безкрайно мъдри...
Там, дето сме изпълнени с възторг и истинско разбиране за живота...
image
Едно от местата, на които се чувствам наистина щастлива, в хармония със себе си и всичко наоколо... Там, горе, на билото на плината..., съвсем близо до облаците...
На снимката е църквата св. Троица в с. Гела...



Тагове:   шанс,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumst - Пожелавам ти
06.02.2009 11:56
навсякъде да се чувстваш в хармония със себе си...И понеже не съм ходил в Гела, замечтах се...Благодаря ти..
цитирай
2. monna1 - Да, така е Ася...
06.02.2009 12:18
..всеки от нас си е избрал едно местенце, на което се чувства пълен, щастлив и в хармония със себе си..
Моето любимо място е на брега на морето, казвала съм ти го и друг път,....там, където морето е Тънко..
зарежда ме със Светлина и Доброта...по Пътя!
Усмивки, за теб!
Бъди целуната..от морето!

http://vbox7.com/play:61e46372
цитирай
3. анонимен - И аз съм бил на Гела, обаче преди 2 години.
06.02.2009 13:45
Беше много хубаво. Тогава имаше събор и имаше надсвирване с гайди. Имаше и една църква, която майче беше отворена. Ама най-вече имаше барбекю! ;):)
Беше чудесно прекарване! Поздрави Ася!

P.S. Ти не си ли от ПОТВ? :)
цитирай
4. exibella - Не съм ходила в Гела...:)
06.02.2009 14:43
Но ми изглежда много приятно и красиво:)))
цитирай
5. martiniki - тя,
06.02.2009 15:47
църквата, е като в наметка от дървета - красиво е!
цитирай
6. hara73 - караш ме да се усмихвам :-)))
06.02.2009 16:34
всеки ден си задвам въпросите ,за които гвориш . На някои от тях имам отгвори ,други си стоят вътре в мен. Но не пропускам момента и улавям всеки момент ,който ме кара да се чувствам щастлива . Научих се да ценя всичко хубаво което ми се случва в живота ,научих се да го споделям с другите, начих се да се радвам на малките нещица и да се раздвам ...и стах много богата :-)))
цитирай
7. анонимен - Ние сме едни частици, откъснали се ...
06.02.2009 16:42
Ние сме едни частици,откъснали се от Бог,като частици паднали от небето в безкрайния океан на живота.Цял живот се учим да плуваме, да се борим с океанските бури,да избягаме от хищните усти на доста акули.Може да се случи да попаднем и на самотен остров с диви зверове,но все се появяват на хоризонта белите платна на някой спасителен кораб,надеждата ,че все някога ше бъдем спасени!Ето това сме ние, а надеждата е нашия кубически сантиметър шанс Успех Ася!
Надежда
цитирай
8. enjoy6 - Страхотно си го казала
06.02.2009 19:47
Споделям напълно мислите и чувствата, които излъчват!:)))
А на Гела все още не съм се покатерила за мой срам.
Скоро на път от Широка лъка за Девин видях указателната табелка и си пожелах скоро да посетя това магическо място.
Даже мисля, че ще е добре да го направя това лято през месец август, когато има надсвирване с гайди!:)
Поздрави и щастливи почивни дни!
цитирай
9. krotalka - Запази завинаги детето в себе си!
06.02.2009 20:01
Така няма да остарееш никога! Може кожата ти да се набръчка, ръцете ти да треперят, краката да не те държът, но пазиш ли детето в себе си - не си остарял!
цитирай
10. diamant1965 - :)
06.02.2009 21:07
За другите не знам, но аз познавам себе си само до някъде. Та аз съм една малка вселена /както и всеки човек/, и както на мен ми е трудно да опозная цялата голяма Вселена, не по-малко трудно ми е да опозная себе си като цяло, до най-малкото скрито кътче...
Но не се отчайвам! Целият живот е пред мен, а и следващите също... ;))))))))))))))
Желая успех на теб , а и на всички, в себеоткривателството! :)))
цитирай
11. valiordanov - Сякаш местото е принадено от някого ...
06.02.2009 21:47
Сякаш местото е принадено от някого на това място, за да може да изглежда като теб - невероятно, магично, топло, светло, вълшебно, ярко, смислено, докосващо, усмихнато, абе всъщност то си има дума аз какво съм заизреждал - това место е АНАСТАСИЙСКО! Поздрави кътче мое българско за отмора!!!!
цитирай
12. anastasiia - rumst...:)
06.02.2009 23:42
О, аз имам много места, на които се чувствам прекрасно!... Гела е само частичка от тях...:)
Много обичам и морето... Ама много...:)
Всъщност, обичам всяко сантиметърче от пътя, по който вървя през живота си...:) И го насищам с усмихнатост... А усмихнатостта невероятно много хармонизира... И помага за хармонизиране на отношенията с хората, които срещам по пътя си...:) И...някак прочиства сетивата... за хубавите наща наоколо..., за този "кубически сантиметър шанс", дори...
А в Гела..., знам че ще отидеш...;) Нали съм мъничко вълшебна..., чувствам...:)
цитирай
13. anastasiia - monna1, да, разбира се,
06.02.2009 23:51
че го знам това местенце, дето "морето е тънко"... И дето звучи по детски толкова звънко...:) Там, дето Лили и Хрили се спрятелили... Там, дето Сърдитият чичко дори се опитал да се усмихне, след като послушал приказка по телефона...в кабинката на брега на морето... Там, дето една телефонна кабинка може да се превърне в подводна камера и да стигне чак до морското дъно...
Там, дето... е пълно с детство... и е толкова хубаво!...:)
Благодаря ти за целувката от морето... и за песента... Вече чувам морето... Изпълни ме с море, да знаеш!...:) А толкова го обичам...
Нека да я има светлината по пътя ти!...
...И пъстротата, и арт темперамента, който носиш... Радвам ти се...:)
цитирай
14. anastasiia - анонимен, всяка година в Гела
07.02.2009 00:19
има събор. И по-точно - всяко лято, на Илинден, през първата събота и неделя на август...
И като на събор - има от всичко... Надсвирване, надпяване... На сцената мерят сили таланти от всички поколения... Колоритно, цветно...:) Да... И барбекю има...;)
А църквата, която е на снимката, се нарича "Св. Троица" и се намира на пътя, който води към местността "Зайовите", там, където се провежда събора. А на мястото на събора има параклис - св. Илия. Отварят го само на Илинден...
Всъщност, имаш представа от обаянието и магичността на Гела, след като си ходил там...:)
Поздрави и от мен!...:)
P.S. Да, от ПОТВ съм...:)
цитирай
15. anastasiia - exibella, значи на всяка цена ще отидеш...:)
07.02.2009 00:26
Не само е приятно и красиво..., а е магично хубаво... Има нещо във въздуха дори..., което те кара да се чувстваш по различен начин...
Тихо е...
Високи треви...
Горди борове...
Не е нужно нищо да правиш... Просто стоиш и приемаш природата, красотата в себе си...
Трябва да се изживее, Спасимирка...:)
цитирай
16. anastasiia - Марта, имах и в по-близък план
07.02.2009 00:29
църквата... Но така, отдалеч...е точно като в прегръдка...:), като "в наметка" от дървета...:)
Да, много е красиво...
Тук съм показала съвсем малка частичка от всичко... Но нали и в прашинката се съдържа цяла Вселена!...:)
цитирай
17. anastasiia - hara73, да, трябва да сме търсещи...
07.02.2009 00:36
Трябва да си задаваме тези въпроси... За да не допускаме сетивата ни, усещанията ни, мислите ни, душевността ни...всичко това да закърнее, да се обезличи...
Трябва да сме отворени към всичко случващо се във вътрешния и външния ни свят... Трябва да сме "будни", за да не пропускаме значимите мигове в живота си... Трябва да споделяме, да даваме и то по детски непосредствено и искрено...:) За да сме щастливи..
Благодаря ти за споделянето...:) И аз се усмихнах и се зарадвах на думите ти...:)
цитирай
18. anastasiia - анонимен - Надежда
07.02.2009 00:44
Да, ние сме частици... Но частици, в които Бог е вложил от себе си... Носим божественото в себе си...
Частици-Вселени сме, в които е сияйно светло, ако по-честичко прочистваме вътрешния си свят... От там започва всичко...От хармонията и мира вътре в нас... За да имаме и силите да се справим с това, което ни предстои в Океана на живота...
Благодаря ти за хубавия коментар...:)
А в името ти е закодиран един от "ключовете" за нашия "кубически сантиметър шанс"...:)
цитирай
19. anastasiia - thesilent, това си е едно пътуване към себе си...
07.02.2009 00:56
Цял живот...
В момента се сетих за една хубава книга, която се нарича "Пътуване към себе си", на Блага Димитрова...
Да, точно така е... Цял живот опознаваме себе си...
Вътрешният ни свят е такава необятност...
И затова се сетих за детството! В него всичко е възторжено и радостно... Честичко се връщам към него... Всъщност, то си е вътре в мен... и ме зарежда с искрички... Искрички непосредственост..., усмихнатост... Дори вълшебност...:)
Да, всеки има любимо местенце...
Но може да се каже и така - навсякъде където съм, ми е любимо местенце...Във всеки един момент...:)
цитирай
20. anastasiia - enjoy6, веднага ще ти обясня
07.02.2009 01:03
как се отива до там... Стига да пожелаеш...:)
Щом знаеш пътя Девин-Широка лъка, ще ти е много лесно. След като навлезеш в Широка Лъка, малко преди центъра, се завива в дясно, минава се през моста на Широколъшката река и от там е лесно. Вдясно се пада Музикалното училище... Има табели, лесно е..:)
А надсвирването с гайди трябва да го видиш!... Има и съвсем малки момченца-гайдарчета... Има и едни такива дядовци, със засукани мустаци...;) Отвсякъде се леят песни..
Няколко пъти съм ходила...и отново неудържимо ме привлича това място...
Така че, Мина, очаквам те там, горе..., на билото на планината...;)
цитирай
21. anastasiia - krotalka, безценно е това,
07.02.2009 01:06
което си ми написала...
И наистина го правя!..:) Изпълнена с безброй частички детство, усмихнато вървя през живота си...:)
Благодаря ти, Кроти, за хубавите, истинските думички...:)
Бъди ми щастлива!...
цитирай
22. anastasiia - diamant1965, разбира се...
07.02.2009 01:10
Цели Вселени сме..., необятни светове!...
И затова е важно да опознаем себе си... Затова честичко си поставям тези въпроси..., самопровокирам се... , търся... Без да забравям положителността и добронамереността...
Благодаря ти за искрения коментар, за споделянето...
И на теб ти пожелавам успех...в пътуването към себе си...:)
цитирай
23. anastasiia - valiordanov, точно така е...:)
07.02.2009 01:18
Мястото съвсем не е случайно;)))
Едно вълшебно, усмихнато, топло, светло "кътче" те поздравява...:) И ти се радва...:)
Ама и името му как само измисли!...:))) По-точно казано, не можеше и да бъде...:)))
Хей, Вал, толкова настроение ми донесе с думичките си...:)
Твоето "кътче" сияе...:)
цитирай
24. анонимен - Разбира се, че носим божественото в ...
07.02.2009 06:54
Разбира се ,че носим божественото в себе си .Ако успеем да се видим отвътре,да почистим дома си,за да може светлината да заблести , ще разберем,че щастието е вътре в нас,а вярата ,надеждата и любовта са трите ключа за райските врати!
"А сега остават тия трите-вяра ,надежда и любов,но по-голяма от тях е любовта"Снимката ти е прекрасна!Аз съшо много обичам природата!Спомням си волното детство сред поляни и гори на село България е пълна с природни красоти и величествени гледки!Дано да съумеем да ги съхраним!Поздрави! Надежда
цитирай
25. cornflower - Ееееех, Родопите!
07.02.2009 12:57
Пролетта ще се пусна и аз по тия места - да усетя душата българска, да си припомня легендите, да чуя гайдите...
Еех, Българийо!
цитирай
26. enjoy6 - Благодаря ти Ася!
07.02.2009 19:55
До скоро на билото на планината!!!
цитирай
27. iliada - Ася!
08.02.2009 10:37
Един кубически сантиметър шанс- понякога това е страшно много !:)))))
Благодаря ти и ти пожелавам винаги да имаш под ръка твоя достатъчен шанс!:)
цитирай
28. anastasiia - thesilent:)
08.02.2009 12:28
Детството е съвършено...:)
Децата идват на по-високо еволюционно ниво от възрастните, за да им предадат уроците, които трябва да научат... Възрастните обаче, често забравяме тези уроци...
Децата знаят много повече, отколкото си мислим...Те са светлина...:)
А за любимите ни местенца..., да, разбира се, има такива..., енергията е различна... Но има и друго... Важна е и вътрешната ни нагласа към всичко около нас... Ако сме с щастлива нагласа, светът е прекрасен...:)
Имаше една мисъл, незнам дали ще я цитирам точно в момента, но в нея се казваше, че щастливият човек не е човек със щастливо стечение на обстоятелствата, а с щастливо отношение към тях...:)
...И така, пътуваме през живота си..., търсим, общуваме...:) И на мен ми е много приятно общуването с теб..., взаимно е...:)
Ще те чакам отново...:)
цитирай
29. anastasiia - Здравей, Надежда!:)
08.02.2009 12:40
Напълно съм съгласна с теб...
Вътре в нас се крият отговорите на всички въпроси... И много решения...
Хубаво е отвреме на време да притихваме..., да оставаме със себе си..., да навлизаме в себе си... Да попътуваме в себе си... Защото сме необятност... И то - благословена необятност...
А за снимката..., да...:) Малка частичка от прекрасната ни природа... Обичам да снимам... И накъдето и да се отправя, съм "въоръжена" с камера и фотоапарат...:)
Хубаво е да общуваме с природата... Даже в момента усещам необходимост, жажда да го сторя... Отдавна не съм се отправяла нанякъде..., ей така..., да поскитам... Прекрасно е като усещане, като заряд...
Поздрави, Надя!:)
цитирай
30. exibella - :*:*:*
08.02.2009 12:42
:)))))))))))))))))))
цитирай
31. anastasiia - cornflower, направи го!:)
08.02.2009 12:46
Идвай! Родопите те чакат...
Тук е душата...и духът...
Витално, мистично е въздействието...
Легенди, "Диви разкази", самодиви.... и... звуците на родопска каба гайда...
Не може да се сравни с нищо друго...
Поздрави, Люба...:)
цитирай
32. anastasiia - enjoy6...:)
08.02.2009 12:50
До скоро..., да..., там..., на билото на планината... Съвсем близо до облаците...
Едно пречистване, граничещо с невинноста...
цитирай
33. anastasiia - iliada, разбира се:)
08.02.2009 12:51
Това е НАШИЯТ кубически сантиметър шанс... Този, за който сме будни, търсещи, очакващи... Този, който ще преобърне живота ни... и като в калейдоскоп ще пренареди приоритетите ни...
И аз ти пожелавам, Илианка..., от сърце!:)
цитирай
34. anastasiia - exibella:)))
08.02.2009 12:54
"На ръката, която дава розите, винаги остава малко аромат", гласи китайска поговорка...:)
А ти, Спасимирка, с толкова усмивки си ме затрупала, че сигурно сега стоиш и се усмихваш, чувствайки аромата на прекрасните ти усмивки...:) И понеже ме познаваш, ще се досетиш ли какво сега ще се случи...;)))
Ами дъжд от усмивки ще се изсипе върху теб...:))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
35. exibella - Ей, усмивке!!!!!!
08.02.2009 22:41
Как Да Не Се уСмИхВаМ?!
Такъв хубав "усмихнат" дъжд вали!!!:))))
И то дъжд от едни такива...чудно-сияйни усмивки:)))
И да знаеш, веднага се досетих чии са;))))))))
А сега ще ти изпратя безброй много усмивки(ухаещи на рози) :)))) И целувки:))))))))
цитирай
36. mamas - Към себе си...
09.02.2009 07:09
най-трудното пътуване...И най-дългото - цял живот не ти достига да го извървиш! Но е хубаво, че не си сам по пътя. Намират се приятели да ти покажат неща, които ти самият дори не подозираш, че носиш в себе си...
цитирай
37. anastasiia - exibella:)))
09.02.2009 17:28
"Мелодия от дъжд ръми,
прекрасно е нали!...":) ...се пееше в една песен на "Тоника"...:)
Песенен дъжд за теб, Спасимирка...:)))
А над мен вали розов цвят...:))) Приказно!...:)
Мнооого целувки!:)))
цитирай
38. anastasiia - mamas, най-дългото..., но и
09.02.2009 17:31
най-необходимото... То помага да осъзнаем накъде вървим..., да пренаредим приоритети си...:)
А приятелството е един от тях... Хубаво е, че ги има приятелите... Тези, които знаят всичко за нас и въпреки това ни обичат...:)
Благодаря за хубавия коментар...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5891606
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930