Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2009 12:01 - Кой е "евъргрийнът" в живота ви?...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 9731 Коментари: 42 Гласове:
0



Замисляли ли сте се някога?...
С този въпрос се обърнах към гостите в студиото ми в събота... Тогава, когато си направиме нещо като пиано бар, в телевизионен вариант...:)
Получих отговори като..."моята половинка", "аз самият съм си евъргрийн", "музиката", "самият живот"...и т.н.
А вашият "евъргрийн" приятели? Питам ви в най-широкия смисъл на значението на думичката "евъргрийн"...:)
И до като си помислите, ще ви покажа снимки от съботния ми ден...:)

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


А ето какво се случва след предаване...;)
image

image

image

image

image

image

...Частички настроение от съботния ми ден... От импровизирания пиано бар, в телевизионен вариант...:)
А вие помислихте ли кой е вашият "евъргрийн"...в живота ви?...:)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tini4 - Привет, слънчева Ася!
24.02.2009 12:20
Ето как ме въведе в размисли... Никога не ми е минавало през ум да си задам такъв въпрос :) Но сега мога да кажа в най - широкия смисъл - ЛЮБОВТА... може да е банално, но тя винаги е съпътствала живота ми и ме е стимулирала, осмисляйки го! Любовта към семейството, любимия, приятелите, хората и красотата... ох, много разтегливо се получи, но ти ще ме разбереш, усмивке! Поздравления за постинга :)))
С обич, Тина
цитирай
2. valiordanov - Евъргрийна питаш?. . . Ще ти кажа. . . ...
24.02.2009 13:45
Евъргрийна питаш?... Ще ти кажа... Мисля, че самата дума съдържа компромат. Евър грийн означава вечно зелен. Бих искал да имам евърпинк, а не евъргрийн... Зеленото ме насочва към нещо все още неузряло, а такова нужно ли ми е?... Ако питаш за онова което е прието да се разбира под тази дума, моят евър са приятелите ми - истинските и верните. Много се вписват и после се самозачеркват, но имам такива като теб които отстояват позицията си в сърцето ми със зъби и нокти. Те са моят вечен смисъл. Гушкам те Евърпинкче пловдивско...;)
цитирай
3. exibella - Кой е евъргрийнът в живота ми???????
24.02.2009 18:15
Мммммммм ти сериозно ме замисли:))))
Може би любовта...във всичките й измерения:))))
Аз Обичам да Обичам:))))
А ти...мило мое слънце, имаш ли си представа колко си прекрасна и колко ти е невероятно предаването и колко мнооого, ама мнооого се радвам, че вече ще те гледам online:)))) Найстина...толкова много се радвам, че даже не мога да ти опиша колко:))))))))))))))))))))))))
Мноооого целувки:))))))))))))
цитирай
4. mamas - Не знам...
24.02.2009 18:54
Наистина не знам.
Любов - несподелена...(но обичам!)
Приятели - далече...(но истински!)
Но може би най-истинският отговор е - тези млади и нежни светлозелени филизчета, покарали на клоните на дървото, в чийто корен се превръщам аз самата...Внуците ми!!!
А ти...ти си невероятна!
цитирай
5. anastasiia - tini4:)
24.02.2009 20:43
Хей, Тини!:)
Та нали именно Любовта осмисля всичко в живота ни!...:) И то Любовта, в най-широк смисъл...:)
Разбира се, че ще те разбера, Тини...:)
Поздравявам те за избора на "евъргрийн"... Твоят "евъргрийн", в твоя живот...
И аз с обич...Ася...:)
цитирай
6. anastasiia - valiordanov, да, за евъргрийна питам...:)
24.02.2009 20:50
Евъргрийнът, в смисъл на нещо свежо зелено/и вечно, разбира се/...:)
Ама и твоя евърпинк много ми хареса!:))) Страхотна думичка пак измисли!...:)
Не можеш да си представиш как засия твоето "пловдивско евърпинкче" от думичките ти...:))) И също те прегръща много...:)

цитирай
7. anastasiia - exibella:)))
24.02.2009 20:56
Та ти самата си цялата "любов"!:)))
Обичай! Дарявай, така, както ти можеш...:)
И аз много се радвам, че си имаме тази видео връзка вече!:)))
И от мен мнооооооого целувки!:)))))
цитирай
8. anastasiia - mamas, такава си ми топлинка...:)
24.02.2009 20:59
Ах, тези нежни, зеленки филизчета!... Да са ти живи и здрави...:))
Да, така е... Те осмислят, радват, дават мнооого...
Много мил, искрен коментар...
Благодаря ти...:)
цитирай
9. henzelski - Аз пък
25.02.2009 10:33
ще отговоря в най-тесният смисъл на думата, Ася...;)
Любимият ми евъргрийн е "Oh pretty woman" в изпълнение на Рой Орбисън.
цитирай
10. elineli - За мен са
25.02.2009 17:01
две места.Едното е близо до мен.Там където пеят камъните,нос Форос.А,другото е една много специална гора която шепти.Иначе в музикално отношение ще се повторя с Краси.На теб искам да ти кажа ,че тези плитчици веднага ми извикаха в мисълта обелено коляно и захарно петле...Свидно...Прегръщам те,Лилаво Усмихваща се.Пъстро балонено :))))))))))))
цитирай
11. buket - А за мен...не знам до кога...
25.02.2009 18:25
е бъдещето на обикновените хора.:)
цитирай
12. anastasiia - henzelski :)
25.02.2009 18:36
Може и така, Краси!...:) Приема се!...:)

http://www.vbox7.com/play:798e6418
цитирай
13. anastasiia - elineli :)
25.02.2009 18:45
Колко си ми поетична, ЕL...:)
Камъни, които пеят... Гора, която шепти... :)
А към обеленото коляно и захарното петле, нека прибавим и любимото дърво за катерене, за да ни още по-пълно усещането за детство!...:)))
И аз те прегръщам..., топло, пъстричко...:)))))
цитирай
14. anastasiia - buket...:)
25.02.2009 18:51
Явно си в период със значими, общочовешки цели...:)
цитирай
15. enjoy6 - Привет мила Ася!
25.02.2009 20:12
Мнооого чаровна шапка!
Ами,...накара ме да се замисля, защото в различни моменти имам различни любими евъргрийни, но като, че ли в момента съм на вълната на UB40:)))
Поздрави и много усмивки за теб!
цитирай
16. ddima - :)))))
25.02.2009 20:26
http://www.youtube.com/watch?v=o-VgFTDbdaM
цитирай
17. geg - първото, което ми дойде на ум
25.02.2009 20:32
за "вашият "евъргрийн" приятели"
- споменът за неестествено бистросините очи на дядо ми (и, може би, това, че ги забелязох чак на заника на живота му - беше на някъде около 80г.)
цитирай
18. injnina - Творчеството!
25.02.2009 21:41
Това е моят отговор. А снимките ти ме накараха да добия представа за твоята среда и да почувствам обаянието и чара на всичко около тебе!
Поздрави!
цитирай
19. flyco - ...
25.02.2009 21:44
Еъргрийн ли, възприемам въпросът ти като "Какво ви е зарядното?" :) в най-широк смисъл - пояснението е твое.
Зарядното е успеха, също в най-широк смисъл.
цитирай
20. monna1 - Горе долу и аз ще отговоря като всички...
26.02.2009 00:04
..вечно зелени ще са хубавите мигове, които съм имала, красивите думи и спомени, а имам приятели, с които просто като се видя...ами.. не можем да се разделим, толкова ни е хубаво заедно, но най-ценни са ми една приятелка, която е от детските ми години и е в София, с нея можем денонощно да си говорим и то, най-различни неща и все да ни е хубаво, толкова се обичаме!
А в Бургас също, само че е приятел, с който можем да си говорим с часове и дори нарочно,.. понякога глупости, но е пълен релакс и едно голямо доверие...затова ще си останем вечно зелени и млади, въпреки времето, просто защото се обичаме.
Усмивки, Ася! Хубав пост!
цитирай
21. anastasiia - enjoy6:)))
26.02.2009 11:18
Здравей, мила Мина!:)
Мноооого чаровно и обичливо ти благодаря с усмивка...;)))
И едно мноооого специално поздравче за теб :)

http://www.youtube.com/watch?v=6TLYioRY4i4
цитирай
22. anastasiia - ddima:)))
26.02.2009 11:24
Прекрасна е!...:)
Изслушах я с удоволствие!...:))
цитирай
23. anastasiia - geg..., искрено..., хубаво...
26.02.2009 11:34
Да...Очите!... Те са прозореца на душата ни... А който има сетива, вижда много в тях...
Мило и истинско....
Благодаря ти...
цитирай
24. anastasiia - injnina, много ми хареса
26.02.2009 11:39
твоят отговор...:) Може би, понякакъв начин се доближава до моето светоусещане..., затова...
А за предаването ми, може да го гледаш вече и директно, онлайн, в интернет. В предния ми пост съм написала адреса. Ще ми бъде много приятно...:)
Само ще ти подскажа, че можеш да го гледаш всяка събота от 13 часа и неделя от 14.30 ч. и 21.40 ч/повторение/.
Поздрави и от мен!:)))
цитирай
25. anastasiia - flyco, да..., точно това
26.02.2009 11:41
имам предвид - кое ви зарежда..., винаги, през всеки период от живота...:)
А успехът,... успехът е нещо много омайващо хубаво..:)
Същественото е да "запазим равновесие"...;)))
цитирай
26. anastasiia - monna1:)
26.02.2009 11:52
Приятелството..., да, така е... Един, двама..., когато са истински, изпълват целия ни живот!...
И аз си имам приятели от детството и винаги ми е хубаво да сме заедно... Може би именно приятелите са хората, които ни познават най-добре... и затова с тях ни е най-добре...:)
Благодаря ти за искрения отговор...:)
Хубав, цветен, топъл ден...:)
цитирай
27. sofiya - О, да!
26.02.2009 14:14
"Евъргрийн" ??? - е всяка последна любов, чувствата, емоциите, страстта....:)))))
цитирай
28. zaw12929 - Упорито в работата, активно в лю...
26.02.2009 17:39
Упорито в работата, активно в любовта
Нсе пак суетно същество, за което си давам сметка,че не мога да поправя !
цитирай
29. lubara - Да помисля...
26.02.2009 19:06
Това е една песен, която се пееше цяло лято в кръчмата в Приморско, където нашата тумба изкарваше вечерите си.
" Чарли Чаплин и морето " . Луди бяхме по нея, както и по морето, мидите на тенекия, малката водка в Пет без пет - задължителна, плуването до новопостроената тогава резиденция Перла, тена/ изгаряхме като ненормални/ и разбира се по момичетата, с които бяхме.
Минало-бешело. Май вчера беше.
цитирай
30. nadezda - Вечнозелена за мен е любовта!...
26.02.2009 19:16
Вечнозелена за мен е любовта!

Не отминавай никое "обичам те",
защото ако то не те намери
вселената от скръб ще потрепери,
звездите ще помръкнат от обида.

Изостряй своя слух -да го дочуваш
със всички свои сетива улавяй
блуждаещия знак за всеотдайност....


А ако ехо в теб не се събуди?
Отново се поспри , не отминавай....
цитирай
31. enjoy6 - :))))))
26.02.2009 20:10
Много благодаря за поздравчето!
Суперско е...
Хубава вечер!
цитирай
32. anastasiia - sofiya, много ми хареса
26.02.2009 20:24
това - "всяка последна любов"...:)
Да...Човек може да обича много пъти и всяка следваща любов е винаги най-вълнуващата!..:)))
Да ти е винаги пълно откъм чувства и хубави емоции, ти пожелавам...:)
Прекрасен "евъргрийн" си имаш...:)))
цитирай
33. anastasiia - zaw12929, явно упоритостта
26.02.2009 20:26
е твоят лайтмотив, твоят "евъргрийн"...:)
Няма нищо лошо в суетата, стига да е в умерени количества...;)
цитирай
34. anastasiia - lubara, ето!... Само като си помисли
26.02.2009 20:29
за любимата си песен и спомените "изплуваха"...:)
Не знам защо, но докато те четях и се сетих за една също "морска" песен, много красива - "Бързат делфините..." Може би, защото с думите си ми напомни морето, мидите, пясъкът... Романтично хубаво!...:)
Лунно вятърна усмивка, с дъх на море, Лю...:)
цитирай
35. anastasiia - nadezda..., благодаря ти
26.02.2009 20:39
за прекрасното стихотворение на Николай Христозов...:) И аз ще ти подаря едно негово, отново свързано с любовта...
Тя... Любовта...

ПЪРВАТА ЛЮБОВ

На границата незащитена между детето и мъжа
ме връхлетя една вселена ­ не можех да я издържа.
Превърнах се във ням мислител,
в мечтател нетърпимо скучен.
След името й само скитах, от здрача на любов се учех.

Останал сам ­ говорех с нея, когато с нея бях ­ мълчах.
Затрупах я със съчинения, в които глух наставник бях.
А тя ме гледаше с почуда или с убийствена небрежност.
Аз бях до степента на лудост, а тя ­
до степента на трезвост.

Така ли беше?

­ Не, не беше! ­ горчиво се усмихваш ти.
Кафето още е горещо, оркестър див край нас трещи. ­
И аз от нещо се измъчвах, но ти защо не проговори?
Защо бе толкова несръчен, по-точно ­ толкова затворен?

Прозорец като огледало люлее в облаци от дим
момче отдавна побеляло, момиче в пластове от грим.
Ръката ти, все тъй красива, към мене бавно се протяга.
В очите ти, все толкоз сини, искра на преданост пробягва.

И става грозно. Става мрачно. На гърлото ми ­ примка зла.
Разхвърлям стол след стол и крача навън,
в студената мъгла.
И всичко, някога стаено, разкъсва своя зид забравен
и на света крещя и стена: ­ Тогава трябваше... Тогава!

Николай Христозов
цитирай
36. anastasiia - enjoy6:))))
26.02.2009 20:40
Хей, мило приятелче!:)))
Хубава вечер и на теб, обагрена от нюансите на вечно зелените, безценни мигове...:)
цитирай
37. martiniki - Ако морето
26.02.2009 21:40
може да е евъргрийн,
то то е моят!
И нищо, че понякога е синьо,
и неспокойно,
и нищо, че понякога се ежи
и е настръхнало,
дори мастилено е като мръкнало
МОрето е безкраен евъргрийн, до хоризонта...
а по-натам е случване с което ще се догонваме:)

Оообичам го това море!
цитирай
38. merita - Вечно зелени си остават спомените ...
26.02.2009 22:35
Вечно зелени си остават спомените за моите студентски години.Време изпълнено с много емоции и приятни преживявания.Поздрав!
цитирай
39. melsun - :)
27.02.2009 00:12
Кристално чиста синева,
лъчи погалили морето,
на хоризонта плава тя,
мелодията на сърцето...

:))) Моята песен...
Foreigner-I Want to Know What Love Is
http://www.youtube.com/watch?v=gz2cUX0CNA8
цитирай
40. anastasiia - martiniki, ах, морето!...:)))
27.02.2009 16:27
Не можеш да си представиш, колко много го обичам и аз!... С цялата му непредсказуемост и необятност...
И аз го обичааааам....това море!:)))
И те разбирам чудесно, относно твоя "евъргрийн"...;)
цитирай
41. anastasiia - merita, колко хубаво!...:)
27.02.2009 16:28
Ето, веднага и аз "се обърнах" към моите студентски години...с усмивка...:)
Благодаря ти за споделянето...:)
цитирай
42. anastasiia - melsun:)))
27.02.2009 16:30
Хей, Мелс...:)
Благодаря ти за "Форинър":) Страхотна песен!...
Хубава мелодия звучи в сърцето ти...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5895874
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930