Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2009 15:58 - Залез с цвят на слонова кост...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 7154 Коментари: 38 Гласове:
0

Последна промяна: 12.04.2009 16:03


...Романтично звучи..., нали?:)
Това, всъщност е името на групата, която гостуваше вчера в предаването ми... Или по-точно казано - това е преводът, значението на името на групата "IVORY TWILIGHT"...
По стил, по звучене сигурно ще ви напомнят за финландската група "Nightwish"... И са единствената рок група в Южна България, която изпълнява песни на "Nightwish"!
Големи сладури!... Седем човека - музикантите са пет, плюс две вокалисти...
Вече си имат 12 авторски песни и своята четири годишна история!

Днес, неделя, дори в момента, предаването се повтаря. Започна в 14.30 и ще е до 16.30, а вечерта може да го гледате от 21.40часа, както и в четвъртък от 11 часа преди обед. Ще ви припомня сайта на нашата телевизия... Щом го отворите, в дясно има черен екран, на който пише "Пловдивската телевизия на живо". Кликвате там и гледате предаването "Ася в страната на талантите":) -  http://potv.eu/  

Ето и снимки от предаването вчера... Едно предаване в нюансите на залез, с цвят на слонова кост...

image

Начало на предаването...:)

Само пояснявам, че датата на снимките не е валидна. Просто прпуснах да наглася датата, апаратът ми е нов..., затова...

image

image

image

image

image
Разговарям с Удо - един от китаристите в групата...И вокал също... И адвокат - по професия...:)

image
А на тази снимка разговарям с Теди - вокал на групата... Иначе казано - това е Теодора Петрова, една от възпитаничките на Катя Тенева...Катя, която работи и със Соня Мембреньо. Всъщност Теди и Соня са от една вокална група - "Орхидея". Но вече и Соня върви по своя път, и Теди си има своята група...:)

image

image
Ето ги Теди, Тони - ударни и Сашо - клавишни...

image

image
Преглеждам скайпа на предаването...;)

image

image

image

image
Разпитвам музикантите за "скритите им таланти"...;)

image
Разговарям с Димитър Михов, основателят на групата... Соло китара...

image

image

image

image
Снимка за спомен...:)

image
И още една..., заедно с приятели, колеги и с мнооого усмивки...:)

image

И една "ударна" снимка, с пожелание за един прекрасен, празничен ден...:) Защо не и оцветен...в нюансите на "залез, с цвят на слонова кост"...:)



Тагове:   рок,   музиканти,


Гласувай:
0



1. ka4ak - честит празник,жените са цветята в нашия живот
12.04.2009 16:00
бъдете жени и ни карайте да ви желаем!
цитирай
2. gothic - Честит празник, Ася!
12.04.2009 16:02
Тази група ме заинтригува, аз харесвам много симфоничен и готик метъл и ще ми е любопитно да чуя българска група, вървяща по този път! Благодаря ти....
цитирай
3. anastasiia - ka4ak :)
12.04.2009 16:05
Благодаря ти!...:)
Почувствах се така, както си го написал...:) Като едно пролетно цвете..., трептящо, усмихнато...:)
Светъл и хубав ден!:)
цитирай
4. anastasiia - gothic, в момента повтарят предаването...
12.04.2009 16:08
Всъщност, остава още малко... Ако искаш погледни, или пък довечера гледай повторението в 21.40 ч. Много добре звучат...Сигурна съм, че ще ти харесат...:)
А "Nightwish" и аз много ги харесвам... Още повече, че познавам и създателят им. Знаеш ли, че е музикант от Пловидв, който живее във Финландия. Казва се Пламен Димов...
Честит празник и на теб!:)
цитирай
5. gothic - На работа съм, пък и не хващам тел...
12.04.2009 16:13
На работа съм, пък и не хващам телевизията в София. но групата ще я дебна, бъди сигурна...Сигурен съм, че имат и сайт....
цитирай
6. anastasiia - gothic, в интернет излъчват телевизията ни онлайн
12.04.2009 16:16
Нали съм посочила адрес. Няма да има проблем да гледаш - http://potv.eu/ Като отвориш страницата, в дясно има черен екран, на който пише "Пловдивската телевизия на живо", кликваш върху плея и гледаш...:) В момента върви последната им песен. Но довечера от 21.40 се повтаря...:)
А групата има сайт. Ето адреса -
http://www.ivorytwilight.com/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=31
цитирай
7. cornflower - Честит празник
12.04.2009 16:18
и от мен - метличина!
цитирай
8. anastasiia - cornflower, с най-лазурното синьо
12.04.2009 16:25
ме насити..., метличина...:)
Честит празник и на теб, синьо цвете...:)
цитирай
9. gothic - Е, значи довечера ще ги погледна. . . ...
12.04.2009 16:25
Е, значи довечера ще ги погледна...Благодаря ти :))))
цитирай
10. exibella - Гледах предаването :)))
12.04.2009 16:32
Групата е много готина, много ми харесаха! Даже...мисля си..., че са идвали да свирят и в Първомай, преди една или две години на един концерт! Дано не се бъркам, ама съм почти сто процента сигурна, че бяха те! Още тогава ми направиха впечатление!
Предаването беше отново суперско! Поздрави и Успехчета от мен!!!!!! :)))))
цитирай
11. anastasiia - gothic, да, погледни ги...:)
12.04.2009 16:34
Интересно ми е след това да чуя мнението ти..:)
:)))
цитирай
12. anastasiia - exibella, много се радвам!:)))
12.04.2009 16:39
Супер е, че си гледала предаването!:) Предполагам се долавяше хубавата атмосфера...:)
А лично аз, като ги слушах на живо, страшно много ми харесаха! Те, самите, свирят с голямо удоволствие, много си обичат групата и всичко, свързано с нея... И затова сигурно нещата им се получават... Пък и половината от тях ги познавам от по-рано...и знам, че са точни хора!...
Сигурно те са свирили в Първомай. Доколкото знам, честичко пътуват и свирят в различни градове...
Спасимирка, а сега ще ти честитя и празника!:) Днес е прекрасен ден - Цветница! Бъди ми винаги цветна, все така излъчващо усмихната и мила, и мноооого песенна!...:)))
цитирай
13. gothic - На всяка цена...
12.04.2009 16:39
Предаването не знам дали ще успея да го гледам, но сайта им ще го посетя задължително!
цитирай
14. exibella - Да, наистина е прекрасен ден!:)))
12.04.2009 16:42
Благодаря ти..., мноооого!:)))
Честит празник и на теб, хубаво цвете такова!!!Обичам те!
Нека всичко, което ми пожелаваш да ти се връща стократно!:))) Бъди винаги такова лъчезарие усмихнато!
Целувки, целувки, целувки:))))

цитирай
15. anastasiia - gothic :)
12.04.2009 16:45
Добре...:)
Пиши ми, като събереш впечатления...:)
цитирай
16. anastasiia - exibella:)))
12.04.2009 16:46
И от мен целувки...:)
Ама повече!:)))))))
цитирай
17. mamas - Честит празник, Ася!
12.04.2009 17:04
Ти самата си слънчево многоцветие, а с цветята, които събираш около себе си, става още по-слънчево и цветно на душите ни!
цитирай
18. anastasiia - mamas :)))
12.04.2009 17:28
Хей, Славе!:)
А ти си топло многоцветие... Винаги излъчваш топлинка... и ми е хубаво като си тук...:)
Благодаря ти за хубавите думички...:)
Винаги да ти е цветно...и светло...:)
Прегръщам те...:)
цитирай
19. iliada - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК -ЦВЕТНИЦА!
12.04.2009 18:03
бИНАГИ В НЕЖНО ЛИЛА С РАДОСТНА ДУША!:)
цитирай
20. laurencia - Честит светъл празник !
12.04.2009 19:42
Харесвам стила на Nightwish, ще разгледам сайта на Ivory Twilight, благодаря ти за постинга и за линковете. :)
цитирай
21. anastasiia - iliada:)))
12.04.2009 19:57
Хей, Многоцветна ми приятелко, благодаря ти!:)))
Най-хубавото нещо си ми пожелала...и то обагрено в лила!:)))
Радостно и от сърце ти пожелавам да ти е сияйно цветно винаги/не само днес;)/, Илианка!:)))
цитирай
22. anastasiia - laurencia, наистина е светъл и слънчев... :)))
12.04.2009 20:03
днес денят!:)))
Със сигурност затова е "виновен" празникът днес!;)))
Да, разгледай сайта на групата!...:) Щом харесваш Nightwish, съм сигурна, че ще те впечатлят!...:) А пък и предаването ми можеш да гледаш довечера от 21.40 на интернет адреса, който съм посочила -
http://potv.eu/ Това е сайтът на нашата телевизия и като се отвори, има екран вдясно, на който се гледа онлайн всичко... Ще ги чуеш как звучат на живо...:)
Хубава "цветна" вечер!...:)
цитирай
23. krotalka - От Пловдив лошо нещо няма да излезе!
12.04.2009 20:43
Весел празник цветно момиче!
цитирай
24. lubara - Ася, а ти пя ли? Знам, че можеш!
12.04.2009 21:57
Ася, а ти пя ли? Знам, че можеш!
цитирай
25. enjoy6 - Честит Празник мила Ася!
12.04.2009 22:21
Пожелавам ти много цветно настроение и успешна и хубава седмица!
Отивам да те гледам...:)))
цитирай
26. nakiti64 - anastasiq
13.04.2009 00:27
Благодаря за слънчевите усмивки !Носиш ми радост и настроение !
цитирай
27. anastasiia - krotalka:)))
13.04.2009 11:33
Кроти, абсолютно съм съгласна с теб!:)))
Пловдив е Началото!...:)
Весело настроение и на теб...:) Предстоят много светли празници!...
И мнооого усмивки, пълни със слънце,...от Пловдив и от мен!:)))))
цитирай
28. anastasiia - lubara:)))
13.04.2009 11:46
Хей, Любо!:)
Наистина обичам да пея...:)
Но този път се оставих на удоволствието да слушам хубава и интересна музика...:)
Сега ще ти подаря една хубава песен, в която и има и мое участие...!:))) Пъстър ден!:)))
http://www.youtube.com/watch?v=NRMVw4f7NxI&feature=channel_page
цитирай
29. anastasiia - enjoy6, светли да са дните ти,
13.04.2009 11:50
мила Мина!:)))
Празниците са около нас...:) Хубаво е... Пък е и пролет!...:)
Прегръдка от мен/за късмет/, мила ми приятелко!:)))
цитирай
30. anastasiia - nakiti64, нека така да бъде!:)
13.04.2009 11:51
С радост и настроение..., и...напред!:)))
Слънчево да ти е...и празнично!...:)
цитирай
31. enjoy6 - :))))))
13.04.2009 16:11
Благодаря ти мила приятелко !
Да наистина празниците са около нас и понеже утре ще пътувам искам да ти пожелая и аз светли и щастливи дни!
Прегръдка и много усмивки!:)))
цитирай
32. anastasiia - enjoy6 :)))
13.04.2009 19:12
Благодаря ти!:)))
Прегърнато ми е...и усмихнато...:))))
Да си изкараш хубаво, чуваш ли?:)))
И пак те прегръщам...:)))
цитирай
33. exibella - :)))
13.04.2009 21:21
групата наистина ми харесаха много! Посетих и уебсайтът им:))))
Беше ми много интересно да ги гледам в предаването ти! Мнооого обичам да те гледам!!!:)))))))
Знаеш ли какво открих? Открих, че точно на 13.04. ..., точно преди една година написах първият си коментар в блог.бг и по специално в един мноооого мнооого хубав блог:)))))
Поздрави и усмивки:)))
цитирай
34. bovari - Малко тясно е студиото .....
14.04.2009 22:30
за толкова емоции и енергии:))))
Поздрави за всички!!!
цитирай
35. anastasiia - exibella :)))
15.04.2009 22:27
Радвам се, че си "опознала" групата, че си посетила страничката им...:)
И аз мнооооого обичам да ме гледаш!:))))))
Така че, ще те очаквам и тази събота, точно преди Великден!:)
А поздравите и усмивките, които ми изпращаш значи си имат рожден ден - една година!;))) Щом точно преди една година си написала своя първи коментар в моя блог...:))))
И от мен поздрави и усмивки, ама мнооооого...:)))))))))))
цитирай
36. anastasiia - bovari, преплитаме, сплитаме, заплитаме
15.04.2009 22:30
емоции и енергии... Цял венец!:) Или по-точно - един светъл, положителен енергиен кръг...:)
Прегръдка от мен...:)
цитирай
37. optimum2 - Млади, талантиви хора,
17.04.2009 21:29
изпълнени с енергия и хъс да творят.
Поздрави и на водещия, който изпълва студиото със своето обаяние.
Весели празници.
И винаги с чаровна усмивка.
:-)))
цитирай
38. anastasiia - optimum2 :)))
19.04.2009 20:35
Поздрави от водещия..., омайни и мнооого чаровно усмихнати!:)))
Честито Възкресение!:)
Светли празници!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5900662
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930