Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2009 13:27 - Частички от моя ден...:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 11812 Коментари: 36 Гласове:
0

Последна промяна: 21.06.2009 20:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


...Калейдоскопни, цветни частички от вчерашния ми ден...
image
:)

image
Вчера беше последния от поредицата празници, посветени на водата...:)

image
Ще задавам от любимите весели въпроси... ;)))

image
Коя риба е най малка?;)))
Кой ще отговори?:)

image
...

image
И блок флейтички включихме във веселието...:)

image
Отивам да обявя следващото изпълнение...:)

image
По детски весело и песенно...:)

image
;)))

image
А сега всеки може да се изяви на нашата сцена...:) Следват "талантливи минутки"...:)

image
Децата са уникално естествени... Просто трябва да им дадем свободата да бъдат деца...:)

image
А тези двете сладурчета не можеха да си разделят микрофона...;)))

image
И много вдигнати ръчички да отговарят на въпросите ми...
Хайде опитайте и вие!...
1. Каква част от човешкото тяло е вода? а-55%; б-60%; в-77%
2. Каква част от зъбите е вода? а-10%; б-20%; в-30%
3. Каква част от мозъка е вода? а-60.5%; б-70.5%; в-80.5%
4. Каква част от слона е вода?
5. Каква част от дъждовния червей е вода?
6. Каква част от домата е вода?
7. Какво е общото количество вода, необходимо за производството на един автомобил, включително и на гумите му? а-50 000 л; б-300 000 л; в-150 000 л
Хайде, кой ще се осмели да отговори!;)))
image
А може и това... - "В каква чаша се налива вода?";)

image
Честно казано, децата много се забавляват, пък и получавт шестици-подаръци!;)))

image
И една "папарашка" снимка...;)))
Някой ме е "уловил" докато сладко си разговарям с една сладка наша съблогърка...:)
Една много мила среща с Кроталка...:) Тя си беше дошла предния ден в Пловдив и дойде да се видим тук, в Стария град...:)
Щастлива среща - щастлива частичка от калейдоксопа на деня ми...:)

image
И хубави детски личица на сцената... Завършихме празника с мнооого песни...)

image
Покривът-небе на  сцената... Хареса ми...и си го "взех" със себе си...;)

image
След празника...е време за хубава разходка... Влизам в църквата "Св. Константин и Елена"... Една от най-старите църкви в града ни...

image
Денят е събота...и е пълно с туристи...
image
Площадчето пред пощата в Стария град...

image

image
Нещо като кръстопът - нагоре и направо се стига до "Рахат тепе", а в дясно е "Хисар капия"...

image
;!

image
А това пък е поглед наляво... Ако тръгнем в тази посока, ще стигнем до Балабановата къща...

image
Аз поемам към Хисар Капия...

image
Лявата й стена граничи с Етнографския музей...

image
Преминавам през древната порта...:)

image
...

image
Наближаваме Къщата на Недкович...

image
Ето я... Тук имам хубави спомени от представяния на книги... Изплува ми спомена за "Скритата градина" на Иван Вълев... И звуците на кавал...:)

image
Наближвам старинния храм "Св. Неделя"...

image
...

image
Опитвам се в няколко ракурса да уловя църквата...

image
Ето я и камбанарията на църквата...

image
Това пък е "Синята къща"...

image
С поглед към тази хубава, слънчева, старинна уличка... натрупвам слънчеви частички към калейдоскопа на моя ден...
А вие успяхте ли да си уловите цветни частички?:)




Гласувай:
0



1. kalin8 - Здравей!
21.06.2009 13:48
Не мога да отмина с мълчние толкова слънце!
Великолепни фотоси!
Поздрав!
цитирай
2. krotalka - Привет вече от София,
21.06.2009 14:37
за разлика от Пловдив, тук е мрачно и вали дъжд...

Много весело и забавно беше при теб! Няма да отговарям на въпросите, защото вечеги знам.
Децата бяха невероятни!!! Толкова добре се забавляваха! Хареса ми!
цитирай
3. anastasiia - Здравей, kalin8!:)
21.06.2009 16:06
Поздрави и от мен!:)
Щом снимките са от Пловдив, обезателно са пълни със слънце!:)))
цитирай
4. anastasiia - krotalka, хеее...:))) Привет!:)))
21.06.2009 16:12
Да знаеш, че усмихна денят ми оооооще повече!:)))
Много се радвам, че успяхме да се видим...:)
В Пловдив винаги е по-слънчево от всяко друго място..;)
Днес леко се разхлади, но още е слънчево...:)
Слънчево да ти е и на теб, Кроти!:)))
Прегръщам те..:)
По детски искрени и лъчезарни усмивки ти изпращам..., мноооого...:))))))
цитирай
5. ivana59 - Здравей, Слънчева!:)))
21.06.2009 16:21
Прекрасно е при теб - зареждаш с усмихнато лято!
Разходката из Стария град ме върна в края на май, бях по тези места и си нося чудесните спомени..."Във Пловдив, във града старинен, там далеч...":)
Благодаря ти!
цитирай
6. anastasiia - Здравей, ivana59!:)))
21.06.2009 16:35
Ами така или иначе днес настъпи астрономичното лято, нека да има повече слънчевост!...:)))
Всъщност, същественото е да носим лятото вътре в себе си...;)
А иначе, винаги когато имам възможност, с удоволствие се разхождам из Стария град... Ти си идвала разбирам, усетила си какво е... Има нещо в атмосферата..., нещо омагьосващо хубаво...:)
Поздрав за теб...:)
http://www.youtube.com/watch?v=avkIQ8Okh4c
цитирай
7. mamas - Мила Ася!
21.06.2009 16:37
Благодаря за настроението и прекрасната разходка из Стария град!
И за подаръка ти, късметлийке моя...
Обичам те!
цитирай
8. anastasiia - mamas...:)
21.06.2009 16:45
Мила Славе!...
Разходката е прекрасна, защото и ти си тук... С приятелите всичко е по-светло и по-хубаво...:)
И аз те обичам...
И наистина съм кадемче...;)
цитирай
9. optimum2 - Само ти можеш
21.06.2009 16:50
да ни разведеш в старият ни град, сякъш никога не сме били там...(Със затаен дъх!!!)
Защото радостта ни е двойна...
И че сме ти на гости, и че се срещаме там, където сме отраснали.
Децата са чудесни...(Кроти също)
Весело лято и до нови срещи...
Усмивките са задължителни...
:-)))
цитирай
10. gor - Чудесно!
21.06.2009 16:54
Много хубави места си заснела. Макар че са ми отдавна познати, видях ги през твоите очи и ми беше интересно. А за къщата "Недкович"... нямам думи... Благодаря! :)
цитирай
11. anastasiia - optimum2, всяко едно навлизане
21.06.2009 17:01
в Стария град си е своеобразно тайнство... И то от най-хубавите!... Тишината ни дарява мъдрост... А приглушените стъпки на времето ни отвеждат в безвремието...
Всяко пристъпване там е със затаен дъх... Сякаш се страхуваме да не нарушим тайнството!...
Толкова ми е хубаво, че усещаш, разбираш всичко това...:)...И че споделихме заедно...усещанията от разходката из калдъръмените улички...:)
А децата наистина са неповторимо обаятелни, искрени, по детски възторжени...:) Винаги контактът с тях ме обогатява...:) С Кроти добре се повеселихме...:) Даже заедно с нея си пяхме "Оранжевата песничка"...:)
И на теб ти пожелавам весело, цветно, забавно лято...:) Та нали днес е официално първият ден на лятото!:)
И усмивки, разбира се..., мноооого...:))))))
цитирай
12. anastasiia - gor, колкото и добре да познаваме
21.06.2009 17:11
Стария град, всяко едно съприкосновение с него ни носи различни преживявания, емоции... То си е от магията, която витае там..., във въздуха...някъде...:)
А къщата "Недкович" си я свързвам с теб...:) Може би емоцията от представянето на книгата ти там ми е много жива, истинска... Пък и много харесвам твоята книга "Скритата градина"...
А може би Старият град, е моята "скрита градина"...;)
цитирай
13. optimum2 - Весело и прохладно лято ти желая от сърце...
21.06.2009 17:23
Комулирай енергия и създавай незабравими мигове.
Знай, че сме с теб когато и да се появиш във виртуалното пространство.
Лек ден и до нови срещи.
:-)))
цитирай
14. anastasiia - optimum2, аз направо съм си
21.06.2009 17:31
професионален вълшебник по създаване на значими, незабравими мигове!;))) А положителната енергия е все повече и повече...:) Достатъчно е да сме отворени към нея...Особено през лятото...:)
Благодаря ти...:)
Прекрасен ден и на теб...:)))
цитирай
15. cornflower - познавам всяко камъче от стария ...
21.06.2009 17:48
познавам всяко камъче от стария град - дъщеря ми завърши тук музикалната академия..
благодаря ти за празника.
цитирай
16. anastasiia - cornflower, моята разходка
21.06.2009 17:53
е била в противоположната посока на Музикалната академия...:) Но пък калдъръмът води..., увлича...нанякъде...
Хубаво е, неповторимо...
Наистина си е своеобразен празник!...
Поздрави, Метличинке!...:)
цитирай
17. feq - И аз се разходих с теб, Ася!
21.06.2009 18:41
Не съм била в Пловдив и стария град много отдавна.
Красива е България.
И ние в Шумен си имаме такава калдъръмена уличка със стари възрожденски къщи.
Сърдечни поздрави!
цитирай
18. ka4ak - Ася,пак си се уредила с най-дългия ден в годината,но добре че не си егоиска и ни направи съпричастни с твоите радостни частички!
21.06.2009 18:44
Прекрасно споделено!Благодаря ти!
цитирай
19. anastasiia - feq, ей, че хубаво...:)
21.06.2009 18:45
С приятели разходката винаги е по-богата на прежвивявания...:)
Чудесно е, че се разходихме заедно...:)
А в Шумен, подобно на теб и аз не съм идвала мнооого отдавна...;) Всъщност, идвала съм само един път...:)
Сигурно и вашата калдъръмена уличка е приказно хубава...:)
Поздрави и усмивки, слънчеви и мнооого!...:))))
цитирай
20. anastasiia - ka4ak, типично в мой стил...;)))
21.06.2009 18:48
...пак съм се уредила...;) Ето...и най-дългия ден в годината напълних с безброй цветни, слънчеви частички...:)))
Хубаво ми е, че съпреживявам с приятели...:)
Поздрави...:)))
цитирай
21. exibella - Супер разходка:)
21.06.2009 19:51
Бравоооо:)))))
цитирай
22. anastasiia - exibella:)))
21.06.2009 20:42
Благодаря за аплодисментите!;)))
Хубаво е, че си тук...:)
цитирай
23. exibella - Благодаря ти:))
21.06.2009 20:52
Много обичам твоите "разходки" в снимки:)
Много обичам и да бъда тук, в блога ти:)
Тук съм и всяка събота в 1 часа:)) Напоследък имах проблеми със сайта и не можех да те гледам, но да не си мислиш, че съм те забравила;) Днес вече успях да погледам в 14 и 30 :)))
Усмивки :-)
цитирай
24. lubara - Пак поздрави!
21.06.2009 20:55
Ася, във втория си живот, ако се преродя, нека да бъда пловдивчанин, или да си намеря пловдивчанка.
Ааа, само ще ме дразниш, я стига!
цитирай
25. anastasiia - exibella, ама разбира се!:)))
21.06.2009 20:55
Ако не си тук, как ще се случат моите "разходки" в снимки!:)))
Ако не си тук всяка събота в 13 часа, просто няма да започне и предаването...:)
Спаси, миличко, знам, че си ми страхотно приятелче!... И винаги ти се радвам, като си тук...:)
От мен - повече усмивки!;)))))))
цитирай
26. anastasiia - lubara, готово!:)))
21.06.2009 20:59
Отсега го считай за сбъднато във втория ти живот!...:)
Нали знаеш, че само като си помисля нещо и го сбъдвам...;)))
Поздрави, Любо:))), от най-най-усмихнатите ми...:))))), от тези "пловдивските"...;)))
цитирай
27. tomich - Ася, благодаря
21.06.2009 21:13
за освежаващата чудесна разходка:)
Старият Пловдив си е едно чудо!
А дечицата...толкова са мили, изпълват ме с радост! Много хубаво и верно казваш: "Просто трябва да им дадем свободата да бъдат деца."
цитирай
28. tili - В чиста чаша ;-))) ??????
21.06.2009 21:54
Благодаря ти за хубавата разходка, Асинка!
цитирай
29. tota - Ася!
21.06.2009 23:19
Благодаря ти за разходката из нашия "стар" град! Съжалявам, не не съм била с Вас!! Поздрави и усмивки!! !
цитирай
30. anastasiia - tomich, добре си ми дошъл!...:)
22.06.2009 10:01
Без теб, разходката из Стария град нямаше да е същата...:)
По детски весели усмивки ти изпращам...:))))
цитирай
31. anastasiia - danailvdimitrov...
22.06.2009 10:11
На първо място - бих Ви казала "Добре дошъл", защото мисля, че за първи път посещавате блога ми...
А след това ще ви отговоря и за църквата... Вярата, бога... всеки ги носи у себе си. Това е нещо много съкровено. Не е същественото да парадираме с това, а наистина да вярваме и да бъдем добри хора...
Снимките просто съм ги подредила по хронологичен ред... Първо бях на работа, т.е. бях водеща на детско шоу... А след което, влязох в храма да благодаря на бог за това, че благославя делата ми... И да продължа деня си с умивка...:)
И нека се учим на мъдрост от децата, които са най-близки в същността си до бога... Да не осъждаме другите, а да бъдем добронамерени...
цитирай
32. anastasiia - tili, приемам отговора ти...;)))
22.06.2009 10:13
Браво, Лили!:)))
Ако искаш още един вариант за отговор - в празна чаша!;)))
И аз ти благодаря...:) Винаги ми е хубаво като си тук...:)
цитирай
33. anastasiia - tota, как можа да пропуснеш!....;)
22.06.2009 10:15
Ама наистина щеше да ми е приятно, ако беше дошла...:) Щяхме да си се разхоооождаме...:)
Пък и в "Конюшните на царя" беше много весело...:) Със сигурност щеше да се забавляваш...:)
Поздрави, Ати..., ама от нааай-усмихнатите!:))))
цитирай
34. gothic - Сладури!!!
23.06.2009 16:20
Имам един такъв вкъщи :))))
цитирай
35. anastasiia - danailvdimitrov, знаеш ли,
23.06.2009 20:09
смятам, че децата носят в себе си мъдрост... Те са дарени с нея!... Мъдрост, която ние, възрастните, постепенно и последователно изтриваме, вкарвайки ги в матрицата... Учейки ги на това, което обществото е наложило като правила!...
Та мъдростта е и чистота,..., и непосредственост, и свобода, и искреност... И умението да виждаш красивото..., да се радваш на малките неща!... А това всичко го има в децата!...:) Може би, взаимно трябва да се учим..., вървейки по пътя си...:)
И разбира се, че е хубаво да се знаят дните, свързани с църковни празници!... И да се честват тези празници... Трябва да я има връзката с църквата... За да ги има и ценностите...
Хубава седмица и от мен!...:)
цитирай
36. anastasiia - gothic :)))
23.06.2009 20:10
Значи ти е мноооого сладурско в къщи!:))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5872521
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031