Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2009 20:44 - ЕДНА НОЩ В ПЛОВДИВ...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 14468 Коментари: 32 Гласове:
14



...НОЩ, пълна с изкуство... И с много хора по улиците..., хиляди!...
45 музеи и галерии, културни институции, клубове и живи градски места от 8 часа вечерта до 3 часа сутринта... бяха препълнени със семейства, малки деца, млади хора, по-зрели хора..., възрастни хора... Хора най-различни! Като че ли целият град се беше "изсипал" по нощните улици, плюс множество чужденци и гости на Панаира... Като прибавим и дъжда в полунощ, емоцията си беше...от най-хубавите..., освежаващо истинска!...:)

image
Главната улица на града ни...

image
Концерт на група "Респект" на сцена пред Телевизионен център Пловдив, в чест на 50 годишния юбилей на БНТ... Тази нощ беше и нощ на отворените врати на телевизията...

image
Фонтанът пред общината - един от символите на града ни..., нощем...:)

image
Концерт на пловдивска група пред един от шопинг центровете на главната... Концерт на витрина!..
image
Не липсват почитатели...:)

image
За първи път в България - Концерт на Витрина!...

image
А сега ви въвеждам в Градска художествена галерия, където в момента осъществяват директен електронен мост с Галерия "Ателие на Дунава", Австрия и музея на Оскар Кокошка...

image
Предстои да видите живопис, графика, скулптура на Оскар Кокошка... и някои други творби...

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
;)

image

image
А сега ще ви представя изложба живопис  на Михаела Данаилова...

image

image

image

image

image
Излизаме от галерията, за да уловим мигове от Огненото шоу по главната улица на града ни... Високите, качулати бели фигури жонглираха умело с огъня между стотиците хора на улицата...

image
Павилионче, в което продават сувенири "Нощ на музеите и галериите", раздават програми, карти на града...

image
Тениска с "джобче", с четка и паста за зъби в него...;)

image
И улични музиканти не липсват...:)
Талантливи, млади хора...
Стана ми приятно, защото къдравото момче, в дясно, с кларинета, преди години ми е гостувал в предаването, заедно със своя преподавател по кларинет Митко Боянов...
Ето, вече е намерил съмишленици и музицира..., просто защото му е приятно в една такава нощ...

image
И други музиканти се присъединяват... В момента звучи "Хубава си моя горо"...

image
Дългият дървен инструмент, в средата, е мноооого впечатляващ... :)

image
Вече ви въвеждам в една галерия в Стария град, пълни с картини на големите ни майстори, като Цанко Лавренов, Марио Жеков, Владимир Димитров Майстора, Чудомир... Както и на Йоан Левиев, Георги Божилов - Слона...и т.н. Сигурна съм, че с наслада ще разгледате това, което ще ви представя...

image

image
Ето един шедьовър на Цанко Лавренов... Получи се "блик" от светкавицата и не се вижда толкова добре, но все пак реших да сложа и тази картина...

image
Отново Цанко Лавренов...

image
А това пък е "Охридското езеро"... на Иван Христов...

image
Ето и картина на Владимир Димитров-Майстора...

image
Миниатюра, която много ме впечатли...

image
Този портрет е рисуван от писателя Чудомир...

image
Асеновата крепост, нарисувана от Марио Жеков...

image
Впечатляваща картина... Априлското въстание...

image

image

image
А пък тази картина така ми напомния моя роден град..., с река Марица и хълма отсреща...

image

image
Стилно аранжирана ваза в една от стаите...

image
"Балерина" на Йоан Левиев...

image
И нещо от Георги Божилов-Слона...

image
А тази картина ми се стори доста нетипична за Цанко Лавренов, но наистина е негова....:)

image

image
И отново топлите, оранжеви цветове на Майстора... Сигурно се досещате и как се казва картината... Ами разбира се - "Градина с праскови"...:)

image
Поглед нагоре, към резбования таван и старинния полюлей... и ви повеждам към картините на Ясар Али Гюнес...

image

image

image
Ето и една пластика...

image
И още една...

image
И... Света Богородица...

image
"Внимание охлюви!" - пространствена инсталация в екстериорна среда - Наталия Тодорова, Ивана Ненчева и Нели Кошутова.
В пешеходната пред галерия "Аспект" или иначе казаното - пред Общината, посетителите могат не само да видят, но и да участват в проекта "Внимание охлюви!"...
Аз самата участвах, влизайки в палатката с каска на главата... Беше инсталация от музика, светлина, звукови ефекти...
Ами, това е, приятели...
Всъщност, този път реших да ви подаря повече изкуство в снимки...
А иначе в Стария град имаше прожекции на открито, в Античния театър вървеше танцов спектакъл, в Телевизията всеки можеше да влезе и да се разходи, да гледа прожекции на филми..., в кукления театър имаше постановка, на много места имаше концерти; четения; представяне на автори и поети... Включително имаше и бой с възглавници в една от книжарниците в града... И така нататък, и така нататък...
Една незабравима нощ..., пълна с изкуство и хубави преживявания... И много хора по улиците... И малко есенен дъжд...
Най-хубавата нощ... Тази на музеите и галериите в Пловдив...



Гласувай:
14



1. santiment - Една луда пловдивска нощ! Пре...
06.10.2009 20:48
Една луда пловдивска нощ!
Прекрасна!
цитирай
2. elinora - Благодаря ти за тази приказка...
06.10.2009 20:52
И най-вече за Цанко Лавренов,така харесвам неговите картини...
цитирай
3. krotalka - Благодаря ти за разходката Асинка!
06.10.2009 20:59
Пловдив се налага като град на изкуството и културата! Това ми харесва.
Написала си под една картина:"А пък тази картина така ми напомния моя роден град..., с река Марица и хълма отсреща...
Струва ми се, че това наистина е Пловдив, рисуван от към мостапреди да стане "покрита търговска площ". Стария мост на Аптека Марица изглеждаше така!

Още веднъж благодаря за разходката!
цитирай
4. theoldben - Ася,
06.10.2009 20:59
В Лисабон съм вече и току що се връщам от уникална експозиция. Ще напиша по-късно постинг. Засега няма да издавам:)) Поздрави!
цитирай
5. kalin8 - Благодаря и аз!
06.10.2009 21:19
Не можах да видя лично тая красота, за съжаление...
Б.
цитирай
6. nadezda - Любимият ми град!Моя си град! Не го ...
06.10.2009 21:27
Любимият ми град!Моя си град! Не го заменям за нищо на света!Страхотна разходка,скоро не съм се разхождала нощем!
цитирай
7. martiniki - o, mnogo mi be6e
06.10.2009 21:37
interesno! bravo na teb - *hubava snimka, osven vsi4ko ostanalo!
цитирай
8. anastasiia - santiment, луда, прекрасна нощ...
06.10.2009 23:18
Много пловдивска...
...И незабравима...
:)
цитирай
9. anastasiia - elinora...:)
06.10.2009 23:21
И аз ти благодаря..., че беше частичка от Пловдивската нощ..., макар и чрез моя разказ/приказка/...:)
Винаги ми е хубаво да видя картина на големите, старите майстори... Като Цанко Лавренов...
Поздрави от един хубав град...:)
цитирай
10. anastasiia - krotalka, може би това наистина е мостът
06.10.2009 23:26
от към аптека "Марица", защото не ми прилича на моста към панаира. Но на картината нямаше конкретно заглавие, а толкова много напомня на Пловдив!...
Разбира се, че нашият град си е център на културата... В момента вървят десетки събития, във връзка с есенния салон на изкуствата... И джаз вечерите започнаха!... Много е хубаво като атмосфера... Ама то по принцип си е хубаво, ти знаеш...:)
Прегръдка, Таничка!:)
Надявам се, вече се справи с всички видове грипове...:)
цитирай
11. anastasiia - theoldben, хеее, супер!...:)
06.10.2009 23:28
Има мноооого да разказваш!... Лисабон - звучи толкова хубаво...и някак различно от всичко тук!... С нетърпение ще очаквам постинга ти...:)
Поздрави и от мен!...:)
цитирай
12. anastasiia - kalin8, ето, направихме си една
06.10.2009 23:30
виртуална разходка...:)
Така че, не си пропуснал, в пълния смисъл на думата...:)
Поздрави, Боре..:)
цитирай
13. anastasiia - nadezda, много обичам нощните
06.10.2009 23:32
пътешествия из града ни!... Има едно особено очарование нощем... Осветени, празни улици... Красиво и тихо е...
А нощта, за която разказвам, съвсем не беше тиха, но пак беше незабравимо очарователна!...:)
Докато времето е хубаво, може да наваксаш пропуснатото и да се разходиш..:)
Поздрави, Наденце...:)
цитирай
14. anastasiia - martiniki :)
06.10.2009 23:34
Бравото е за теб, дето се разходи по улиците на града ни..., макар и виртуално...:)
Благодаря ти, Мартичка...:)
Радвам се, че снимките ми ти харесват... Не са снимани с качествен апарат, но пък съм ги снимала с подходящо настроение...;)
цитирай
15. chinaware - Ей , слънчево момиче
07.10.2009 08:10
Прекрасни са ти снимките. Виждам, че доста от обектите, които е уловил обектива ти са запечатани и от мен. Като емоция, настроение, звук ..
Мене ме домързя да постна всичко, а и си спестих поясненията, които правят един репортаж пълноценен.
Но пък , имах удоволствието да обикалям в компанията на най - младия посетител на Нощта, чаровната Лора, коята е само на 3 месеца, да снимам момиче с патерици , което се хлъзгаше по паважа на път за " Петното "но геройски докуцука и да уловя мига , в който един маскиран благородник снимаше точно мен....
Благодаря за красотите, на които правиш съпричастни толкова много хора......
цитирай
16. lubara - Поздрави, Ася !
07.10.2009 12:44
Старият Пловдив и картините в галерията. И главната на града, и площада. И пловдивчанките!
Незабравими са !
цитирай
17. anastasiia - chinaware, ти с две изречения
07.10.2009 14:34
си предала толкова много преживявания...:) Ето тук, като коментар на моя постинг...:)
Ама нали си ги умееш тези неща с думичките..., няма защо да се чудя...:)
Поздрави, Юли!...:)
Хубаво ми е, че надникна при мен...:)
цитирай
18. anastasiia - lubara, може би трябваше да започнеш
07.10.2009 14:35
да изброяваш в обратен ред..., т.е. от пловдивчанките!...;))
Да, всичко това е незабравимо... Градът ни е незабравим!...
Поздрави от равнината към старопрестолния град!... :)
цитирай
19. lubara - Поздрави, Aся !
07.10.2009 16:06
Ася, все пак трябва да действам под прикритие,
нали !
Скоро ще разчитам на теб, книгата е "във фурната".
цитирай
20. exibella - Поздрави и от мен:)))
07.10.2009 19:18
Много хубав постинг:))))
цитирай
21. sparotok - ЕДНА НОЩ В ПЛОВДИВ...
07.10.2009 20:41
Благодаря за невероятния постинг!
Хванала си атмосферата много добре.

Пловдив е най-хубавия град, нали?
цитирай
22. optimum2 - Едно изкючително присъствие
07.10.2009 21:28
на хронично влюбен пловдивчанин.Изкуството, което витае из улиците на града е "балсам за душите" на тези, които са далеч от него.Благодаря ти за тази чудесна разходка.
С много усмивки
:-)))
цитирай
23. anastasiia - lubara, абсолютно под прикритие!...;)
08.10.2009 12:04
Разбирам...;))
А за книгата, много се радвам!:)
Очаквам новината от теб...:)
цитирай
24. anastasiia - exibella :)
08.10.2009 12:05
Благодаря ти...:)))
Хубав град - хубав постинг!...:)
цитирай
25. anastasiia - sparotok...:)
08.10.2009 12:11
И аз ти благодаря!...
Да, разбира се... Пловдив е най-хубавият, най-атмосферният град...
Градът, в който можеш бъдеш себе си...
цитирай
26. anastasiia - optimum2, добре си ми дошъл...отново....:)
08.10.2009 12:18
Радвам се, че си тук..., в този "пловдивски" постинг...:)
И от мен - много усмивки...:)))
Пловдивчани сме си усмихнати и хронично влюбени в града с...:)
цитирай
27. enjoy6 - Ех, че хубава и духовна вечер!
08.10.2009 14:22
благодаря ти мила приятелко, че ме направи съпричастна към това толкова хубаво културно събитие!:)))
снимките ти са прекрасни, а и ти умееш да бъдеш прекрасен гид !
Уловила си онова вълшебно човешко състояние, което толкова много харесвам при съприкосновение с творбите на големите таланти.
Хиляди усмивки и прегръдки за най-добрата магьосница на Пловдив!!!
цитирай
28. anastasiia - enjoy6, една добра магьосница
08.10.2009 14:41
се развълнува като прочете какво си й написала...:))
Ама да знаеш, че който се отправи на разходка с мен и той става по някакъв начин магьосник...:))
Благодаря ти, мила ми приятелко...:)
Само като се появиш тук и ми става... някак по-светло и хубаво... :)
цитирай
29. vanex - :)
08.10.2009 21:52
аз не можах да дойда, но все пак с всички вас преживявам това, което предипните три години съм правил и аз :), просто тази година така се получи :)
цитирай
30. anastasiia - vanex, не мога да повярвам, че си пропуснал...
08.10.2009 22:44
Следващият път, Ванка, ще те проконтролирам, за да дойдеш...;)
И на срещите на блога ти написах две отсъствия вече...:)
цитирай
31. kasnaprolet9999 - Все едно, че си ме хванала за ръка
08.10.2009 22:56
и ме развеждаш из нощен Пловдив, нещо като хубав сън ми се стори, благодаря ти.
цитирай
32. anastasiia - kasnaprolet9999, то си е истинска приказка,
08.10.2009 22:58
да се разхождаш из нощен Пловдив...
Аз само съм започнала приказката, а ти си и изживяла пълноценно, защото имаш сетива...
И аз ти благодаря...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877221
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031