Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2009 19:30 - На "кръстосан огън" бях подложена днес...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 7938 Коментари: 32 Гласове:
20

Последна промяна: 18.10.2009 18:05



...в предаването ми...;) "Кръстосан огън", плюс здрав рок... Супер! :)
Здравейте, приятели, в зоната на рока!:) Днес група "KROSSFIRE"  ми беше на гости... Една група, която навлиза вече в деветата си година и прави своята авторска музика с мнооого любов... Една група, членовете на която са преди всичко добри приятели... И от тук нататък тръгва всичко останало!

...Снимки-мигове от днешното ми предаване...

image
Начало на предаването... Звучи авторската песен на групата "Александър"...

image
Разговарям с Гого, един от китаристите в групата...

image
А това/в дясно/ е Жоро - другата китара на група Krossfire...

image
Разговор и с Жоро...

image
И в по-общ план...:) Даже операторът се вижда...;)

image
Вече слушаме втората авторска песен на групата "Touch of destiny"

image

image
Димо/вокалистът на групата/ се усмихва...;)

image
Започва песента "Angels cry"... Една много красива песен...

image
Разговарям с Димо, вокалистът, фронтменът на групата...

image
;)

image
Музиканките показват един приятелски шарж, който моят колега от ефирна апаратна им е нарисувал по време на предаването...:)

image

image
В кадър влиза и дъщеричката на барабаниста на групата - Спас...

image
Ето ни и двете с нея... Вижте колко е сладка!:) Само на две годинки е и се чувстваше прекрасно по време на предаването... И на всичкото отгоре, има много красиво име... Казва се Аделаида...:)

image

image
И скайпът на предаването работи през цялото време...:)
А тук съм отворила и блога... И благодарих на lubara/Любо/и ka4ak/Влади/, които ми бяха писали, че гледат предаването... Благодарих им в ефир...:)

image
А тук момчетата изпълняват песента "Черна овца", на рок група "Ахат", по желание на зрител...

image
А на тази снимка ви показвам момент от изпълнението на песента "Да те жадувам", на "Сигнал"... Отново зрители я пожелаха, този път по скайпа... И тъй като момчетата не са я свирили до този момент, я изпълниха акапелно... Спас/на ударните/ помогна на вокалиста да изпълнят песента... Беше хубаво...и вълнуващо...

image
Финалът на песента "Да те жадувам..." :)

image
И още кавъри и любими песни прозвучаха...

image

image
И... традиционната и много усмихната "снимка за спомен"...:)

image
И още една..., с някои колеги още...:)

image
С звукорежисьора/Вихър/ и Спас/барабаниста на групата/...:)

image
Ето, това се случва след предване... Сега започва прибиране на инструменти и кабели...;)

image
Гого с нещо като автопортрет...;)

image
Ето и тук...;)

image
Спас, със своята дъщеричка, която вече свири на ударни инструменти..;)

image
И още едно хубаво момиченце на ударните инструменти...;)

image
Нали ви казах...!:) Направо си беше кръстосан огън от всякъде...;)) Рок, плюс супер настроение и много хубави песни!...:))
Който иска да посети сайта на групата, може да го направи на адрес -

http://www.krossfirebg.com/band.html

А който реши да се подложи на "кръстосан огън" и да изпита тръпката да чуе на живо групата, може да гледа предаването "Ася в страната на талантите" утре, неделя, от 14.30 часа, както и вечерта, от 21.30/40/часа...и в четвъртък, 22 октомври, от 11 часа, на адрес

"АСЯ В СТРАНАТА НА ТАЛАНТИТЕ"

Ами,...това е, приятели...:)) Надявам се, се почувствахте добре в зоната на рока...:)
Запазете си хубавото настроение и за утре....:) Много обичам неделята... Един истински почивен ден...:))
С усмивка...аз, Ася...:)



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Неотразимата Ася
17.10.2009 19:45
и нейните невероятни гости :)
Прегръщам те!
цитирай
2. anastasiia - mamas..., я, кой бил тук...:)
17.10.2009 19:48
Славенце, благодаря ти...:)
Ти си била част от моето предаване и ми е много хубаво като ми пишеш...:) Спомням си... :)
И аз те прегръщам, мило Славенце...:)
цитирай
3. veninski - Поздравления и от мен!
17.10.2009 19:51
Поздравления и от мен!
цитирай
4. anastasiia - veninski :)
17.10.2009 19:53
Благодаря ти....:)
Винаги си ми добре дошъл...:) Много ми е приятно, че си тук, в моя блог...:)
Поздрави от равнината на Планината...:)
цитирай
5. exibella - И от мен мнооооого поздрави:)
17.10.2009 20:22
Гледах те.Супер си:))))))))))))))))
цитирай
6. haralanov - Здравей,Анастасия!
17.10.2009 20:38
И Рокът не е това,което беше!Казвал съм го хиляди пъти.Може да има в настоящият момент стотици групи свирещи Рок музика но нито една тяхна песен ,,не ме хваща из отвътре,,Не идеализирам в никакъв случай миналото.Факт е обаче,че слушам само Рок от 70-те и 80-те години на миналият Век.Поздрави на най-красивата блогърка!
цитирай
7. dorichela - Ася,
17.10.2009 21:13
чух ги на живо на рок-феста организиран от община Пловдив, свиреха на Гребната, много са добри, браво на тях!! :):):)
А малката наистина е голям сладур! И нея я видях там :):)
цитирай
8. anastasiia - exibella, направо ще ми липсваш,
17.10.2009 23:16
ако не ме гледаш...:)
Благодаря ти, Спасимирка...:)))
И от мен много поздравииииии :)))))))
цитирай
9. anastasiia - haralanov, предпочитанията към даден вид музика
17.10.2009 23:20
са нещо много лично... Това, че слушаш рок от 70-80-те години е много хубаво... От този период, рокът си е направо класика!...
Много ми се иска да чуеш как звучи точно тази група... И знаеш ли кое толкова много пленява в тях? Ами точно това, че страшно много обичат това, което правят... В тях няма равнодушие, безразличие... Те горят в музиката...
Ако искаш, гледай ги утре... Надникни за малко... Чудесни млади хора, които правят много добра музика!... Нека да има повече като тях!...
А за поздравите благодаря..., с най-хубавата си усмивка...:)
цитирай
10. anastasiia - dorichela, да, те ми разказаха за рок-феста...:)
17.10.2009 23:23
Аз не успях да отида да ги слушам, но знам, че са били едни от най-добрите!
А малката сладурана е на всички концерти с тях! :))
цитирай
11. ka4ak - на първото парче се притесних!
18.10.2009 02:54
Трябваше да излизам,а те няма!От плановете по едно време те мернах и се успокоих!Отпраших по дела и не можах да се включа,но ми казаха че не си забравила блога!Страхотно приятелче си Ася!Целувкииии!Днес ще гледам повторението,макар че ти както винаги си ни показала в поста страхотната атмосфера в студиото!Радвам се че те познавам усмихната Вълшебницееее!!
цитирай
12. lubara - Поздрави, виолетовото много ти отива!
18.10.2009 12:24
Ася, имаше едно време едни бонбони-виолетки, бяха много хубави.
цитирай
13. anastasiia - ka4ak, за къде без мен?!;)))
18.10.2009 13:45
Започнахме с песен и аз след това се появих...:) Ама ти съвсем професионално си ме забелязъл в общия план по някое време...:)
И как бих могла да забравя блога!:) Даже минути преди ефир пуснах анонс, но на лаптопа нямах кирилизатор и копирах от някъде анонса, справих се някак...:) Ако знаеш колко се зарадвах, като те видях в ефира, че се включваш...:) Оставих блога отворен и надниквах от време на време да видя какво се случва...:)
Много ще ми е хубаво, ако гледаш повторението... Сигурна съм, че ще ти хареса...:) Групата е много добра! Пък и и си имаше атмосфера...
Целувки и от мен, Влади!:)
цитирай
14. anastasiia - lubara, ами това си ми е любимия цвят...:)
18.10.2009 13:46
Благодаря ти...:)
Сладки бонбонено-виолетови усмивки от мен...:)
цитирай
15. lion1234 - Як огън...
18.10.2009 17:07
ще да е бил, Лилавке! Като гледам само как здраво бичат, с удоволствие бих се подложил и аз на този ,,кръстосан огън'', ха-ха!
С малката Принцеса на дивана сте просто прелест!
Поздрави и Весело настроение!
цитирай
16. inel379 - Живописен постинг!:)
18.10.2009 17:37
Поздравления!
Кръстосаният огън се усеща!
А настроението извира от всяка пора!:)))
Успех!:)))
цитирай
17. anastasiia - lion1234, много як даже...:))
18.10.2009 18:08
Здрави от всякъде!:) И свирят страхотно! А вокалистът им има много красив глас...
Ами хайде, довечера има още едно повторение, от 21.40 часа, може да гледаш... и да попаднеш сред огъня..., в центъра на събитията!:)
Поздрави и от мен, Джош!:)))
цитирай
18. anastasiia - inel379, благодаря ти...:)
18.10.2009 18:11
Нека да има повече от този огън...в нас..., за да се получават нещата...:)
Изпращам ти мноооого весело настроение...:))
Поздрави!:)
цитирай
19. an200 - Браво на Пловдив
18.10.2009 19:18
и на чаровната Ася!!!)Поздрави!
цитирай
20. anastasiia - an200, благодаря ти...:)
18.10.2009 20:05
Поздрави от Пловдив!:)
А от мен - прегръдка...:)
цитирай
21. kass - anastasiia
18.10.2009 21:38
успех на групата и на предаването...
поздрави...
цитирай
22. anastasiia - kass :)
18.10.2009 21:49
Благодаря ти...:)
Ще предам и на момчетата от групата...
А на теб ти желая хубава и лека седмица!:)
цитирай
23. anastasiia - Приятели,
18.10.2009 21:57
всеки момент ще започне повторението на предаването с група "Krossfire"... Има малко закъснение в програмата...
цитирай
24. anastasiia - Вече започна...
18.10.2009 21:59
Продължителността му е 1 час и 45 минути!
Приятно гледане!:)
цитирай
25. bovari - По усмивките ви се чете...
18.10.2009 23:35
всички от това предаване сте от една "кръвна" група!
на истинската музика!
Носите настроение.
Поздрави!
:)))
цитирай
26. monna - Шеметна си, Ася!
19.10.2009 09:53
Все така, продължавай да ни зареждаш..
цитирай
27. anastasiia - bovari, хубавата музика зарежда...
19.10.2009 17:14
...И то много!...
Та как да не сме с настроение!:)))
Поздрави и от мен!:)
Благодаря за хубавия коментар!...:)
цитирай
28. anastasiia - monna :)
19.10.2009 17:15
Благодаря ти мило, Синьо цвете...:)
То си е взаимозареждане...
Хубаво е, че си тук...:)
цитирай
29. monna - Приятна вечер!
20.10.2009 16:52
Чао, чао!
цитирай
30. anastasiia - monna :)
20.10.2009 20:24
Хубава есенна вечер и на теб...:)
цитирай
31. monna - Пловдив!!!
21.10.2009 16:31
И пловдивчани - моя слабост..и сантимент..
цитирай
32. anastasiia - monna, Бургас
22.10.2009 22:31
е любимият ми град/след Пловдив/..:)
Прегръдка от мен....:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5891608
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930