Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2009 17:38 - Зех Тъ, Радке, Зех Тъ...:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 10572 Коментари: 26 Гласове:
18

Последна промяна: 08.11.2009 14:23


...Една известна, култова фраза от пиеса... Фраза, която винаги предизвиква усмивка...
   Днес в студиото ми витаеше една възрожденска, българска, хубава атмосфера... Възкръснаха реплики, откъси от пиесата "Михал Мишкоед" на Сава Доброплодни... Пиеса, която имаше своя 140 годишен юбилей...в един прекрасен град - Карлово! Точно през 1863 година е изиграна на сцената на читалището в града..., първата театрална пиеса в този град!...
   Та, днес на гости ми бяха аткьорите, режисьора, главния художествен ръководител на театър "Елена Снежина", град Карлово... Както и певици, танцьори, част от оркестъра на ансамбъл "Тракия"...
За тези от вас, които искат да надникнат към предаването, може да го сторят утре, неделя, от 14.40 часа и вечерта - от 21.40 часа, ето тук -

"АСЯ В СТРАНАТА НА ТАЛАНТИТЕ"

А ето и снимки от "Зех тъ, Радке, зех тъ"... и въобще забавни моменти от предаването ми днес...:)

image
Моменти от техническата репетиция...;)
Танцьорите и оркестъра от ансамбъл "Тракия" още не са облечени в носии и костюми...:)

image

image
Ето вече и актьорите от театър "Елена Снежина", град Карлово, репетират....:)

image
Присъстващите се забавляват... Вдясно/най-усмихнатият от тримата/ е седнал моя брат..., който е режисьор на спектакъла...:)

image

image
Започва предаването.... Имам музикален фон - гъдулка, за уводните ми думи...:)

image
Ето ги вече и ансамбъл "Тракия" в носии...

image

image

image
Сцена от спектакъла "Михал Мишкоед" на Сава Доброплодни, режисьор Съби Събев

image

image
Ансамбъл "Тракия" пеят...

image

image

image

image
Невероятни са!...:) Бяха се приготвили специално за предаването, песните им бяха придружени с реплики от пиесата "Михал Мишкоед"...

image
...И още театър...:)

image
От дясно на ляво сме седнали - аз, моят брат Съби, който е и режисьор на спектакъл, както и главният художествен ръководител на театъл "Елена Снежина" - Иван Стефанов... И две хубави, усмихнати певици от ансамбъл "Тракия"... :)

image
Ето ги актьорите от Карлово...

image

image

image

image
Преглеждам скайпа на предаването, чета пожелания от зрителите... Този път имаше и конкретен въпрос към зрителите: "През коя година е изиграно първото представление на пиесата "Михал Мишкоед" в България?"

image
И един хубав танц..., постановъчен, различен...

image

image
Ето го и хикимина/доктора/...:) Онзи, който дава прословутата рецепта за зачеване на дете: "Шест чаши студена водъ сутрин, шест чаши студена водъ на обед и шест чаши студена водъ вечер..." ;)))

image
Отново съм на скайпа и същевременно се забававлявам с изпълненията на моите гости... :)

image

image

image

image
...И финалната песен на предаването - "Седнало е Гьоре..." - ансамбъл "Тракия"...

image
Вижте колко са красиви...

image
Любимата ми "снимка за спомен"...:)

image
И още една..., за всеки случай...:))

image
А тук съм с братчето ми/с шапката/ и художествения ръководител на театъра - Иван Стефанов... :)
Ами..., това се случи в Страната на талантите днес..., приятели...:) Беше много приятно... Още повече, че тази пиеса съм я гледала в изпълнение на едни от най-големите ни артисти - Георги Парцалев, Тятяна Лолова, Ружа Делчева, Илия Добрев, Хиндо Касимов... И знам много от репликите наизуст...:)
Но пък трябва да ви кажа, че актьорите от Карлово се справят невероятно добре! Много свежо и хубаво представление..., в чест на 140 години от първия театрален спектакъл на карловска сцена...
...Завършвам с пожелание за прекрасно настроение и мнооого усмихнатост..:))))



Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Здравей,Ася!
07.11.2009 17:52
Същата постановка е великолепна и в изпълнение на Кърджалийския театър.Поздрави!
цитирай
2. anastasiia - haralanov, чудесно!...
07.11.2009 17:57
Не съм я гледала в Кърджали... Сигурно и там е нещо много добро, щом казваш... "Михал Мишкоед" е от тези спектакли дето трябва да се играе..., много...
Но пък имам впечатления от кукления театър на Кърджали...:) Аз по принцип съм голям фен на кукленото изкуство...
Поздрави и от мен! :)
цитирай
3. veninski - Поздравления за всичко, което п...
07.11.2009 19:07
Поздравления за всичко, което правиш!
Поздрави от Родопите!

П.П.Съжалявам, че в пакета от телевизионни програми, които ни предоставя местната кабелна телевизия, я няма твоята...
цитирай
4. anastasiia - veninski, опитай да ме гледаш
07.11.2009 19:10
по интернет... Всеки път пускам линк в постовете си, когато разказвам за предаването....:)
А иначе ни гледат на много места в пловдивска област, но явно не сме достигнали до вас...:)
Благодаря ти... Обичам работата си... Сигурно ми личи...;)
Поздрави от Пловдив...:)
И...усмивка..., есенна...:)
цитирай
5. mamas - Асенка,
07.11.2009 21:11
направо ти завиждам за възможността да срещаш толкова интересни хора.
Благодаря, че споделяш всичко това с нас, обичам те!
цитирай
6. ka4ak - Асяяяяяяя!!!
07.11.2009 22:29
Днеска беше фамозна!!!Ще те вземат в Холивуд и ние какво ще правим без тебееее!Чудесна сииии!:))))))))
цитирай
7. анонимен - При вас
08.11.2009 07:36
няма скука :-)
Гуш!

\m/
//
цитирай
8. furiika - Аз пък си припомних, докато гледах снимките на танцьорите,
08.11.2009 08:02
танцът - класика на проф.Кирил Дженев "Либе, ле".
:)))
цитирай
9. anastasiia - mamas, споделям...
08.11.2009 14:10
...и ми е хубаво сред вас...:)
И аз те обичам..., много...:)
цитирай
10. anastasiia - ka4ak, вече няколко пъти ми предлагат
08.11.2009 14:16
от Холивуд...:) Все още не съм приела...:)))
Владиииииии, цял куп усмивки летят към теб!:)))))) За да ти е усмихнато цяяяяялата седмица...:)
цитирай
11. anastasiia - zlika, така си е...;)))
08.11.2009 14:17
Никаква скука!:)
Винаги трябва да ни е интересно, докато "вървим" през живота си...:)
Гуш и от мен!:)
цитирай
12. anastasiia - furiika, дааа..., един прекрасен танц...
08.11.2009 14:20
Всъщност, Нели, ти знаеш - много от неговите танци продължават да се играят, поддържат ги в репертоара на ансамбъла... Те наистина са класика..., много, мноого добри!...
А Даниела Дженева се справя страхотно като ръководител на ансамбъла...
Поздрави на една талантлива хореографка...:))
цитирай
13. anastasiia - bizcocho - Ася аз телевизия не гледам, но ко...
08.11.2009 18:25
Ася аз телевизия не гледам, но когато си дойда за малко в бг, задължително ще погледна предаването ти!
Това, което си дала тук не ще погледна сега, защото ми е толкова лошо, че се чувствам между този свят и онзи :( и надникнах само докато изпия едно топло мляко, че и съвсем без ядене не може :(
Весела вечер, лилавушке! :)цитирай
цитирай
14. anastasiia - bizcocho, оправяй се по-бързо...
08.11.2009 18:30
Изпращам ти усмивки... :)))
Хубава вечер и хубава седмица, Жени!:)
цитирай
15. mmmmmmmmm - При теб
08.11.2009 19:15
винаги е слънчево и топло!:))Сезона няма значение!:))
Поздрави и успехи!:))
цитирай
16. monna - Браво на детето, Ася!
08.11.2009 19:23
Чудно е в царството на талантите!:))
цитирай
17. anastasiia - mmmmmmmmmарианка...:)
09.11.2009 08:21
Да, така е! Сезонът няма значение... Защото всеки сезон е хубав!:)
Топла и слънчева усмивка...:)
И чудесна, есенна седмица!:)))
Благодаря ти, Марианка...:)
цитирай
18. anastasiia - monna...:)
09.11.2009 08:24
Топла прегръдка, идваща от едно чудно хубаво царство...:)
цитирай
19. essy - Като чуя тази фраза....
09.11.2009 10:00
и винаги в съзнанието ми изниква най-големия-Парцалев....и макар че този път не успях да ви гледам...като чета репортажа, който си направила ми идва да извикам:"Зех Тъ, Радке, Зех Тъ....". Вярно няма скука, при вас....и пак е било много хубаво....:))))

Много прегръдки и целувки, близначенце :)))*
цитирай
20. anastasiia - essy, да, същата асоциация е и при мен...
09.11.2009 10:38
...и при мнооого още хора, предполагам...:) Големият Парцалев!...
Наистина беше хубаво, защото се сътвори много хубава атмосфера... Весело и приятно... Плюс големия професионализъм... и на актьори, и на певци, инструменталисти и танцьори....
И от мен много прегръдки и целувки, мило ми близначе...:))))
Най-прекрасната седмица ти пожелавам!:)
цитирай
21. furiika - Асе, не само в репертоара на ансамбъла се поддържат и играят тези танци,
09.11.2009 11:02
а в цяла България, особено в специализираните училища, каквото е и нашето. Това са наистина танци - образци.
Лично за проф. Даниела Дженева, мога да кажа, че се справя отлично не само като ръководител и преподавател, а преди всичко като Човек.Страхотна е!
:)))
цитирай
22. anastasiia - furiika, така е...:) И се радвам,
09.11.2009 11:17
че е така...:) Тези танци трябва да ираят..., да се изучават...
А за Даниела Дженева, напълно съм съгласна с теб... И като човек е невероятна!...
Имаше една хубава идея, преди време...:) Бяхме си наумили нещо с теб... Ще се радвам, ако се случи...:)
Поздрави, Нели, ама от нааааай-усмихнатите :))))
цитирай
23. optimum2 - Поздрави и от далече..
09.11.2009 17:35
Чудесен постинг за приятни и талантливи хора.
Радваме се за това, което правиш и по начина по който го представяш.
Усмихната седмица
и до нови срещи.
:-)))
цитирай
24. furiika - Благодаря, ти Асе! :)))
10.11.2009 09:28
И аз не съм забравила за това, което бяхме си наумили. Ще се радвам да се случи. Трябва да направим връзка с теб и да го решим.
:)))
цитирай
25. anastasiia - optimum2, поздрави от Пловдив...:)
10.11.2009 12:32
Радвам се, че има хора/отдалече/, които надникват тук... :)
Благодаря ти...:)
Хубава седмица и на теб....:)))
цитирай
26. anastasiia - furiika :)))
10.11.2009 12:33
Ще го направим!:)))
Поздрави, Нелка :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877644
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031