Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2009 14:59 - Арменското училище в Пловдив на 175 години!
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 15216 Коментари: 28 Гласове:
19

Последна промяна: 23.11.2009 08:19


...Да, един много хубав юбилей! 
   175 години... Това е повече от век и половина!... Повече от век и половина тук се формират и възпитават прекрасни хора!... Професор Киркор Азарян, например, е завършил това училище... Както и големия цигулар Гаро Балтаян, пианистът Татеос Саджикян и така нататък, и така нататък...
   175 години съвместно съжителства две култури..., празнуват се празници и на арменци, и на българи... В двора на училището е разположена църква, за да я има и духовността...
   Вчера, в студиото ми гостуваха най-малките, по детски искрени и неподправени, възпитаници на Арменското училище в Пловдив... Беше много вълнуващо...и някак истинско...
...Ето снимки-мигове от това, което се случи...:)

image
Малко по-големите изпълняват химна на училището, който е написан от композитора Хайгашод Агасян!...

image
Дамата със светлата коса е директорът на училището - Вержиния Гарабедян...

image
Моята помощничка на скайпа...;)

image
Малките сладури се изявяват на английски език... Защото освен арменски и български език, в арменското училище се изучават руски и английски език...

image
:)

image
...

image
Разговарям с директорката на училището...

image
Имаше и поздрави за рождениците...:)

image
Танцов клуб "Алекс"...

image
Представям малки изпълнители от град Хисаря, които бяха дошли да поздравят Арменското училище с рождения ден...

image
А това пък е Моника от Арменското училище, която ще изпее една песен на Шер...

image
Виктория ни изпълни "Дано", една песен от репертоара на Богдана Карадочева...

image
С част от гостите, след предаването...:) Снимка за спомен...:)

image
С изпълнителите от град Хисаря и техния ръководител Иван Димов...

image
И още една усмихната снимка за спомен...:)

...Частички от вчерашния ден..., моменти от предаването, което правя всяка събота... За вас, приятели...:)


Тагове:   пловдив,


Гласувай:
19



1. iliada - Честито на всички ученици и преподаватели от арменското училище!
23.11.2009 11:37
Явно то пази традициите и от него излизат много подготвени деца!:)Учението носи светлина и сила!:)
Поздрави Ася за хубавия постинг!
цитирай
2. anastasiia - iliada, благодаря ти!
23.11.2009 11:39
Да, там, в Арменското училище съжителстват различни култури и традиции... Дори имат празници на езиковото многообразие! Страхотни са!...
Благодаря ти за добрите думи, Илианка...:)
Поздрави и за теб!:)
цитирай
3. анонимен - Пак весело е било при теб
23.11.2009 11:59
и е ухаело на таланти!:)))
Поздрави!
цитирай
4. anastasiia - tit, ммммм..., как ухае само!....:)))
23.11.2009 12:01
Ухае на таланти и на...сладкиши...;))) Този път имаше мноооого сладки лакомства...:)))
Поздрави и от мен!:)))
цитирай
5. bovari - Аз пък ти пожелавам/както и на себе си:)/
23.11.2009 22:48
да гледаме "Вишнева градина" под режисурата на Крикор Азарян в Народния театър/ако вече не с и я гледала/
Много различни настроения от гостуването.
Както си е редно!
:)
Поздрави!
цитирай
6. anastasiia - bovari, благодаря за пожоеланието :)
23.11.2009 23:06
Мнооооого ми хареса :) Не, не съм гледала тази постановка... Но ще трябва да я гледам... Както си е редно...;)
Поздрави и от мен :) Зарадва ме, че си тук!:))
цитирай
7. heilin97 - Ася!
23.11.2009 23:11
Нали знаеш какъв фен съм ти!
Не пропускам предаване!
Много ми допадна начина, по който се справи с толкова много участници в предаването! Винаги си толкова усмината!
Продължавай да си такава! :)
цитирай
8. anastasiia - heilin97 :)
23.11.2009 23:18
Благодаря ти!:)
Обещавам..., ще продължавам....;))
Поздравчета от мен!:)))
цитирай
9. valiordanov - Харесвам арменците! Те носят в д...
24.11.2009 06:30
Харесвам арменците! Те носят в душата си нещо различно, което може би аз искам да имам...Имат лекокрила свобода и умеят да летят на крилете и. Имам много приятели арменци. Не знаеш как се развълнувах от този ти пост... Този път дори не ми е до шеговити коментари. Благодаря ти Асенка!
цитирай
10. veninski - Много ми хареса твоето предаване! ...
24.11.2009 06:30
Много ми хареса твоето предаване! Поздрави!
цитирай
11. bizcocho - Скоро ще мога да видя и предаването ...
24.11.2009 10:16
Скоро ще мога да видя и предаването ти :))))
цитирай
12. анонимен - Не случайно, а заслужено
24.11.2009 14:22
се счита престижно , децата да учат в арменското училище.
цитирай
13. anastasiia - valiordanov, да, те са свободни и същевременно
24.11.2009 16:23
са хора, които много се поддържат... В пълния смисъл на думата - общност... Събират се, общуват, помагат си...
И аз имам много приятели арменци! Разкошни хора!...
Аз пък се развълнувах от думите ти, Вал...
И аз ти благодаря...:)
цитирай
14. anastasiia - veninski, това си е законът
24.11.2009 16:25
за синхронността в действие...:) Защото пък на мен много ми хареса твоята книга!:)
Благодаря ти...
Поздрави и от мен...:)
цитирай
15. anastasiia - bizcocho :)
24.11.2009 16:29
Мнооооого ще ми бъде приятно, Жени!:)
Усмивки :)))
цитирай
16. anastasiia - andreshko, точно така е!
24.11.2009 16:32
Именно затова и много български семейства избират арменското училище!
Била съм гост на новогодишните им балове... Много е приятно, играят кадрил - абсолютно всички!... Почитат и празнуват всички празници - и български, и арменски... И въобще, училището има прекрасни традиции и много добър екип от учители...
цитирай
17. monna - Пропътувах най-после и до теб!!
24.11.2009 17:04
Ася, много ангаже съм, затова само те прегръщам и целувам, слънце!
Справяш се чудесно!!!!!!!:)))
цитирай
18. exibella - Поздрави и от мен:)))
24.11.2009 19:18
Прекрасно е всичко, както винаги:))))
цитирай
19. helios - Честито на всички ученици и преподаватели на престижното Арменско училище!
24.11.2009 21:49
Поздрави за усилията ти да създаваш радост за децата!
Подължавай, Слънчево момиче!:)
цитирай
20. monna - Здравей, Ася!
25.11.2009 10:02
Иван Димов ми е познат? Дай инфо!
цитирай
21. anastasiia - monna, пътувай по-честичко, мноооого
27.11.2009 00:26
ми е хубаво, като си тук!:)
И аз те прегръщам и целувам!:)))
Благодаря ти, мило Цвете такова...:)
Извини ме, че отговарям със закъснение... Тичам по задачки! Подготвям рожден ден на предаването...:)
цитирай
22. anastasiia - exibella, благодаря ти...:)))
27.11.2009 00:28
Знаеш ли, че тази събота ставаме на 9 години?!:)))
Което означава, че подготвям поне три празнични издания по този повод...:) Направо съм летяща тези дни...;))))
Извини ме за забавянето на отговора ми... Целувки!:)))
цитирай
23. anastasiia - helios...., хей, Слънчо!...:)
27.11.2009 00:30
Благодаря ти!:)))
Слънчевата ми страна навършва тази събота цели девет годинки!:))) Така че, тези дни съм по-сияеща от всякога...:) И нали ти самата си Светлинка, ще ме разбереш...:)))
Поздравчета и от мен..., слънчеви, сияйни, обичливи...:)))
цитирай
24. anastasiia - monna, Иван Димов
27.11.2009 00:33
е от град Хисаря, всъщност живее там. Вокален педагог, занимава се с таланти от първи до девети клас... Доколкото знам е завършил народно пеене. Много приятен човек. Запознахме се наскоро, около един конкурс за забавна песен в Пловдив. Тази събота отново ще ми гостува на рождения ден на предаването и ми е подготвил една хубава изненада... Той самият ще пее...:)
Ще се радвам, ако съм ти помогнала по някакъв начин с това, което знам за него.
Поздрави и целувки от мен!:)
цитирай
25. enjoy6 - Многото красиви частички
28.11.2009 19:01
от щастливия ден и щастливите лица на възпитаниците на училището долових и аз от прекрасния ти пост, Асенка!
Прегръдка за теб и поздрави за целия екип за хубавините с които ни дарявате!:)))
Мноого хубава вечер ти пожелавам и спокойна и усмихната неделя!
цитирай
26. anastasiia - enjoy6, ами защото самата ти си щастлив човек...
30.11.2009 16:44
...И веднага сетивата ти долавят, когато наоколо витаят щастливи частички...:))
Благодаря ти, мила ми приятелко!:))) Толкова ми е хубаво, като се появиш... Носиш една свежа ведрина...
И от мен прегръдки, усмивки и мнооого целувки!:))))
цитирай
27. haikaz - est zdes armjane kotorie znajut po armjanski ili po russki?
30.04.2010 00:04
pazalusta otzavites kto est iz armjan iz plovdiva...xndrumem ete plovdivic haj ka ajstex greq xndrumem,es pntrumem im harazatnerin
цитирай
28. anastasiia - Привет, haikaz! :)
30.04.2010 10:06
Знаю русский язык немножко... Но не знаю, могу ли помочь тебе... Я постараюсь и если могу найти информацию об этих семьях, я тебе напишу...
С уважением... Ася
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5891846
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930