Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2009 19:33 - Трите шапки на мистър Хепи...;) Опа!...;))
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 6883 Коментари: 14 Гласове:
8



...Всъщност, не точно "трите шапки" исках да кажа... Но пък се сетих за мистър Хепи, който носел и трите си шапки едновременно и ги свалял и трите една върху друга... И ако срещнел някой на улица Хай стрийт - лекарят, зарзаватчията, коминочистачът или пък жената на лекаря, свалял и трите си шапки, за да ги поздрави...:)
...Ами и аз се чувствам по подобен начин, понесла и трите си празнични предавания едновременно... ;) Представяйки мило и обичливо приятели и гости в Страната на талантите...:)
...Днес беше второто празнично издание на предаването ми, по случай девет годишния ни рожден ден... Ще ви покажа снимки-мигове от всичко, което се случи в Страната на талантите в днешния ден...:)

image
Танцова формация "Елика"...

image 
...и тяхното изпълнение - "Кабаре"

image

image

image

image
Ансамбъл "Етноритъм"... и Родопски танц...

image

image
Разговарям с певицата Цветелина...:)

image

image
Цвети ни подарява новата си песен...:)

image
:)

image

image

image

image
Танцов клуб "Флейм данс"

image

image
Формация "Етноритъм"  и техния танц "Етно парти"...

image

image

image

image

image

image
А Стефан Диомов пристигна специално от Бургас, за да е с нас за празника....:)) Дори се пошегува, че днес празнуваме 446-то предаване, а пък той е гостувал 447 пъти при нас..;)))

image
Донесе ни като подарък диск с най-новата си коледна песен - "Бяла Коледа"..., топла, топла..., току що излязла от студиото песен... В оригинал тя се изпълнява от група "Петте сезона", а в студиото ни я изпълни той, самият...:)

image
Стефан Диомов изпълнява песента "Бяла Коледа"...:) Една прекрасна премиера в нашия ефир и въобще в ефира..., прекрасен подарък за рождения ни ден...:)

image
В студиото си имахме и рожденичка..., една млада певица , която се казва Биляна... Затова й дадох микрофона..., имаше право да си пожелае нещо...:)

image
Рожденичката Биляна пее, в дует със...

image
...със Зорница...:)

image
Време е за ...салса!...:)

image
Преди време, в предаването имах една рубрика - Салса училище, а Петьо от клуб "Поко локо", с вещина и любов преподаваше стъпките на салсата...

image
А днес беше в студиото, със своята партньорка, за да ни поздрави с празника...

image
Клуб "Хоро" ми подаряват добри думички за рождения ден...:)

image
Северняшки танц...:)

image
Цвети надписва свои календари за зрители...:)

image

image

image
Ансамбъл "Иглика" ни поздравяват...:)

image
Еленино хоро..., на което се хванаха и други мои гости...:)

image

image

image
Новите солистки на вокална група "Орхидея"... Групата, от която тръгна и Соня Мембреньо...:)

image
Ето ги!...:) Елена и Мария...
...И песента - "Валят мъже"...;)

image

image
А това пък е Теодора Петрова..., една млада изпълнителка, солистка на пловдивска група...

image
Тя ни подари песен на Уитни Хюстън...

image
Завършихме с Дунавско хоро, на което се навързаха всички състави, гости..., дори и аз...:))
image

image

image
Завършихе с мноооого усмихнато настроение и мноооого усмихнати снимки...:)
Ами това е от мен, за днес..., от една мнооого усмихната Ася...:)))









Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Поздрави, anastasiia !
05.12.2009 20:53
Как е времето в Пловдив, снегът кога ще дойде, че да дойда и аз, да се спуснем по тепетата с кормилачки, ама не ме карай да си ги нося от Търново!
цитирай
2. mamas - Честито отново, Асенка!
05.12.2009 21:53
Да можеше и моят рожден ден да продължи цял месец... Но не, само днес е...Остават ми 8 минути до "раждането" :)
цитирай
3. hel - Много настроение има при теб! Все е ...
06.12.2009 05:11
Много настроение има при теб! Все е купон!
Радост си!
цитирай
4. papadok - Поздрави и от мен
06.12.2009 08:39
Макар и по-късно. Е, по-добре по-късно, отколкото още по-късно :))))))))
цитирай
5. anastasiia - lubara, времето е меко и приятно...,
06.12.2009 11:55
почти като в края на лятото..., "миг преди зимата"...:)
"Кормилачки" - каква хубава думичка!:)) Предполагам, че означава шейнички!:)))
Поздрави и мноооого усмивки, Любо...:)) Ще дойдеш някой ден до Пловдив, независимо от това, дали има или няма сняг...;))
цитирай
6. anastasiia - mamas, тоооолкова е хубаво да се празнува...:)))
06.12.2009 11:58
Ама ти май си била рожденичка, Славенце, вчера...:))) Ако е така, те прегръщам мноооооого и ти пожелавам хората около теб, приятелите ти, да са все повече и повече... Бъди ми обичана, все повече и повече... И продължавай да сътворяваш прекрасните си стихове!
Много те обичам, ти знаеш...:)
Целувки, мнооооого...:)))
цитирай
7. anastasiia - hel, обичам да умножавам празничните мигове...:)
06.12.2009 12:00
И по принцип, всяка събота в студиото ми е празник!:)
А сега, около рождения ден на предаването, празничността е във вихъра си...:)))
Радостни частички ти изпращам...:)))
цитирай
8. anastasiia - papadok, така си е, Влади!...:)))
06.12.2009 12:01
По-добре по-късно...;))))))
А още по-добре е, че си тук!:)))))
Цяяяяло ято усмивки лети към теб...:))))
цитирай
9. lubara - Запътил съм се вече към Пловдив, чакай ме под тепетата !
06.12.2009 12:46
Ами така е, като сте млади, няма да знаете, че не е шейнички, а "шейнище ", на което се накачулват поне половин дузина юначки и юнаци, с криви калпаци!
цитирай
10. anastasiia - lubara, ето че ме обогати...:)
06.12.2009 13:53
Думите са богатството на езика ни...
Благодаря ти!...:)
Чакам те тооооочно под тепетата...;)))
цитирай
11. exibella - Ммммммм, супер си:)))
06.12.2009 14:19
Страхотно предаване, страхотни гости имаш всеки път. Успех занапред:)))
Целувки:)))))))))
цитирай
12. anastasiia - exibella:)))
06.12.2009 14:24
Ами, хайде, чакам те в студиото следващата събота!:))) Тогава е третото, последно празнично издание, послучай нашите 9 годинки!:) Мноооого ще ми е приятно...:)
Целувки и от мен, Спасимирка!:)))
цитирай
13. heilin97 - Тацът "Кабаре" беше страхотен!
07.12.2009 11:06
И Цветелина също! И песента на Диомов много ми хареса. Кой певец ще я изпълнява?
И цялото предаване беше страхотно! И най-вече ти Ася!
Поздрави и целувки!
цитирай
14. anastasiia - heilin97, танцьорите от формация "Елика"
07.12.2009 11:18
са много добри! Този танц са го танцували преди години отново при мен, но с повече хора... Още по-красиво беше... Много са добри, наистина! Танцуват различни танци... А "Кабаре" аз си го пожелах за рождения ден...:)
Цветелина... Тя винаги е свежа и естествена... Затова си я обичам... Подари ни най-новата си песен с Искрен Пецов. Имаше варинат и той да дойде в студиото, но ще се случи по-нататък...:)
А Диомов..., той е невероятен приятел! Трогна ме много този път с жеста да дойде специално от Бургас, въпреки че е много зает... Песента "Бяла Коледа" е композирана от него, текстът също е негов. Изпълнява се в оригинал от група "5-те сезона", сега около Коледа ще звучи... А Диомов ми остави синбека на песента, за да могат групи и млади изпълнители да я запеят...
Поздрави и целувки и от мен!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5896061
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930