Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2009 20:11 - От празник в празник...:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 5619 Коментари: 12 Гласове:
9

Последна промяна: 13.12.2009 17:37


...Празнувайки цикъл от три празнични издания на предаването ми, се приближаваме към коледните празници... Ама какво по-хубаво от това - да прелеем от празник в празник!...:)
...Днес беше третото празнично издание, по случай 9-те годинки на "Ася в страната на талантите"... Някак много стилно и хубаво се получи... Поне аз така го почувствах...:)
Ето някои усмихнати, празнични мигове от днес...:)

image
Представям авторката, която е и художничка на книгата "Шумоленето" - Мила Попнеделева-Генова... Днес книгата й имаше премиера в Пловдив... А след това пристигна в предаването ни, за да зарадва и зрителите ни...

image
Тук разтварям страничките на една много красива и интересна книга...:) А малкият сладур, който е син на Мила, е подбуделят за написването на книгата...;) За да достигне до всички..., колко интересно е Тъмното... Даже симпатично и мило...:)

image
Един добър приятел ми честити рождения ден - кметът на район Южен... Той е свързан с изкуството и е гостувал в Страната на талантите през времето...

image
Тук ми подарява своя композиция... Една прекрасна песен...

image
...И прекрасни цветя...:)

image
А това са Боги и Цвети, които изпълниха прекрасна песен... и ме дариха с Коледна звезда...:)

image
Разговарям със зрител по телефона...:)

image
Тошко изпълнява песен от филма "Забранена любов"... Една песен, която в оригинал се изпълнява от Любо от "Те"...

image
Докато Тошко пее, аз снимам с фотоапарат...;)))

image
:)

image
Представям изпълнителя...:)

image
Ники Серафимов..., един невероятно талантлив хореограф!... И "Мюзикхолен театър Пловдив"!...

image
Звучи песен на Лайза Минели от филма "Кабаре",... на големия Боб Фос!...

image

image

image
Христина Търновска, или иначе казано - Инката, моята синхронна половинка...;))
Освен, че ми е невероятна приятелка, пее страхотно... И е солистка на група "Тирамису"!...:)

image
Един невероятен кавър звучи в момента!...:)

image
Моята помощничка на скайпа - Вяра...:)

image
Ансамбъл "Детелини" ме поздравява...:)

image
Едно прекрасно "Гергьовско хоро"...:)

image

image
Чудесни са!...:)

image
А това пък са танцьорите от клуб "Детелина"... Хора, най-различни, на всякаква възраст, които обичат да танцуват... И танцуват за удоволствие... За три години са научили 48 хора!...:)

image
За финал звучи песента "Може би", на група "Сигнал", в изпълнение на Йоан!...:)

image
А това е Спасимирка, от нашия блог бг...:) Беше ми на гости в студиото... А другият път обеща да пее...:)

image

image
И..."снимка за спомен", разбира се!...:)

От празник в празник...:) Така е, приятели...:)
Да ви е празнично!... Нали може?;))) Пък и празниците са около нас...:)




Гласувай:
9



1. lubara - Поздрави !
12.12.2009 21:01
Е, живеете си, живеете си ! Само така !
цитирай
2. kalin8 - Поздравления!
12.12.2009 21:45
Чудесен празник.Ася!
Б.
цитирай
3. evelin - Щом е при Ася...
13.12.2009 12:04

... винаги е чудесно и неповторимо! :)))
цитирай
4. anastasiia - lubara, ами да...:)
13.12.2009 15:35
Нали това е голямата тайна на живота - да умножаваме хубавите мигове..., невероятните усещания...
Поздрави и на теб!:) Винаги ми е много приятно като си тук...:)
цитирай
5. anastasiia - kalin8 :)
13.12.2009 15:36
Благодаря ти, Боре!...:)
Чудесно е, че и тук съм сред приятели...
цитирай
6. anastasiia - evelin :)))
13.12.2009 15:37
Хей, Ади, ТИ си ми чудесната и неповторимата!...:)
Мнооого те обичам!:)
цитирай
7. exibella - :))))
13.12.2009 15:51
Ооооо, какво има тук:)))))
Браво , браво...:)))))
Много хубави снимки:)))))
Много целувки от мен :))))))))))
цитирай
8. anastasiia - exibella, ооооо...:)))
13.12.2009 16:06
...Кой бил тук!:))))
Браво, браво!:))))
Хубави снимки с хубави хора!:)))
От мен - още повече целувки, Спасимирка!:))))
цитирай
9. magmarieta - hi
14.12.2009 10:18
NIKI SErafimov go poznavam ot uchenicheskite godini,kogato tancuvahme v Ritum...
цитирай
10. anastasiia - magmarieta, здравей!:)
14.12.2009 17:00
Да, Ники Серафимов е започнал от танцово студио "Ритъм"...:) Страхотен е!... Именно той е създателят и ръководителят на Мюзикхолен театър "Пловдив"...
цитирай
11. enjoy6 - Мноооого хубаво!
14.12.2009 19:14
Както винаги!
Благодаря ти за зареждането, приятелко моя!
Прегръдки и успешна седмица!
цитирай
12. anastasiia - enjoy6, мнооооого хубаво е,
14.12.2009 20:31
че си тук, мила моя приятелко!...:) Винаги ми действаш позитивно и още по-усмихващо...:), защото си такава... бяла, сияйна, светла, мила...
И от мен прегръдки, мнооооого!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878717
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031