Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2009 18:19 - В последното ми, за тази година предаване,
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 15423 Коментари: 51 Гласове:
23

Последна промяна: 27.12.2009 18:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

дарявах късметчета... Толкова е хубаво да даряваш...:) А още по-хубавото е, че имаше страхотни съвпадения...:) Като например, една от певиците на ансамбъл "Тракия" изтегли късметче "Пътуване с каравана" и когато аз изкоментирах, че това си своеобразно екстремно преживяване, тя сподели, че това била голямата мечта на мъжа й - да пътуват с каравана!... И така нататък, и така нататък...
И не само късметчетата, а и споделените добри думи от присъстващите в студиото ми..., от обажданията по телефона и поздравите по скайпа, превърнаха предаването в истински празник!...:)
Ето и някои празнични моменти от мен, за вас, приятели... Споделеността е нещо прекрасно!... Така мисля аз...:)

image
В последното предаване за годината, пристигнах с мотор до студиото...:)

image

Това е точно преди да заснемем идването ми...:) Защото предаването е директно, но епизодът с пристигането ми, в началото, го снимахме час преди това...:) Една от тайните на телевизията..., за вас...;)
Идеята беше, моторът да влезе в студиото, обаче се оказа огромен и не можеше да влезе през вратата ;) Дори в момента, зад мен, виждате режисьора - угрижен, който взе решение да заснимаме предварително този епизод с пристигането...:)

image
Вече е началото на предаването...:) Всичко мина благополучно... Снимахме как пристигам с мотора, излъчихме го и благополучно "влязох" в студиото и обявих началото на празнично-новогодишното ни предаване!...:)

image
И коледарите /от ансамбъл "Тракия"/ са тук...:)

image
И наричат ли, наричат!...:))

image
А това са четири дами, които пеят прекрасно!... Много често гастролират по света!... А във Виена буквално ги боготворят!... Наричат се квартет "Долче"... и пеят много, много хубаво...

image
Слушаме ги в захлас...

image
Всички... са очаровани...

image
Имаме си и празнична маса, с пуканки, коледни сладкиши... и коледна пита с паричка...:)

image
Ето, моите гости си теглят късметчета от коледното чорапче...:)

image
Поглед и към скайпа на предаването... Цееели три помощнички си имам този път... Вяра си е довела две приятелки...:)

image
И една малка фея имам на гости...;)

image
Пъстрота и многоцветие в празничното ни предаване...:)

image
Разговарям с Любен Петров..., невероятно талантлив музикант!... Свири прекрасно на пиано!... Възпитаник на големия Петър Джурков от "Бели, зелени, червени"... Любо е ученик в 12 клас, в пловдивското музикално училище... През месец май, по стихове на Вальо Йорданов, той сътвори много красива песен... Песен, която тогава всички запяхме...:)

image
Божествено красиви звуци...музика изпълват ефира...

image
И "големите" - ансамбъл "Тракия"!...

image
Те ще танцуват за пловдивчани и в новогодишната нощ на 31 декември срещу първи януари!... Така че, мили хора от Пловдив, заповядайте на площада в новогодишната нощ, за да празнувате заедно с ансамбъл "Тракия"!..:)

image
:)

image
А това е послание от ефирния оператор, който е на третия етаж в телевизията, а студито е на първия етаж... И докато излъчва, той ни рисува, всеки път, когато е на смяна, сладурски скечове...:) Казва се Краси Панайотов и е син на художника Тихомир Панайотов, град Асеновград...:) Колко талантливи хора има в екипа на телевизията ни!...:)

image
Ето я и нашата коледна фея...:)

image
Тя ни подарява коледно-новогодишно стихотворение...:)

image
:)

image
:)

image
Моите гости теглят късметчета и за хората от екипа ми...:) В случая - това са двама кметове от два района на града ни - Александър Колев и Здравко Димитров... Хора, които подкрепят талантите на града ни...

image
А това са Вяра и Йоан, който пеят "Jingle bells"...:)

image
Имат право на коледна мечта, разбира се...:))

image
Под звуците на пианото, чета стихове на Валери Петров...:)


Зимен пейзаж

Сняг през нощта
навалял е навън
и цял е света
като гледан насън.

Бели са всички
комини, градини,
толкова бели,
че малко са сини.

Дърветата също,
цели в дантели,
са станали бели,
са станали бели!

И не само дърветата –
всичко е бяло
и всичко така
в белота се е сляло,

че ако вземем
рисувателен лист
и го оставим почти целия чист
би могло да се каже:
Това зимен пейзаж е!

...Въпреки че няма сняг...:) Но пък е тооолкова хубаво като затанцуват снежинките!...:) Празниците стават още по-вълшебно хубави!...

image
...

image
Добри думи... в края на предаването..., към моите гости...:)

image
И...нещо истинско... Откъс от "Плюшеното зайче", на Марждъри Уилямс..., за истинските неща в живота...

image
И за финал на цяяяялата година - ансамбъл "Тракия", разбира се!...:)

image
Всички им се радваме...:)

image
:)

image
И хорото започваааа...:)))

image
:)

image
И опит да се съберем в "обща" снимка...:))

image

И още приятели дойдоха...:))

image
Между Здравко и Сашо...:)

image
Докато ме снимат, си похапвам от коледните сладкиши...;)))

image
Режисьорът нещо ми обяснява...;))

image

;)))

image
И с квартет "Долче"...:)
Ами...това беше, приятели...:) Празнични, усмихнати моменти от вчерашния ми ден, от последното за тази година предаване "Ася в страната на талантите"...:)
Ако искате да го гледате, може тази вечер , неделя, от 21.40 часа, да го сторите, като кликнете на линка, който съм пуснала в предния ми постинг... Или пък като отворите блогрола ми на номер 22... Там също се гледа предаването ми, онлайн, в интернет... Още едно повторение има в четвъртък, от 11 часа, предиобед!...
Светли, празнични дни, приятели!...:) Весели, пълни с уникални преживявания... И много обич...

 




Гласувай:
23



1. exibella - :)
27.12.2009 18:34
:)))))
цитирай
2. anastasiia - exibella :))))
27.12.2009 18:42
Слънчице такова!:))))
Весела снежинка!:))))
Целувкииии...:))))))
цитирай
3. anastasiia - oldben, ами хайде!:)))
27.12.2009 18:44
Може и догодина!;))))
Благодаря ти!...:)
Щастливи празнични дни!:))))
цитирай
4. krotalka - Много е весело и шаренко при теб!
27.12.2009 18:46
Мноооого усмивки и късмети и през следващата година да те придружават!
цитирай
5. anastasiia - krotalka :)))
27.12.2009 18:53
Да, Кроти, весело, шумно, шарено, пъстро, добронамерено и така нататък..., и така нататък...:)
Благодаря ти, Таничка, за пожеланията! Колкото повече усмивки, толкова по-хубаво!...:) Те даряват с положителна енергия по уникален начин!...:)
Благодаря ти...:)
Ето, изпращам ти мноооого усмивки от моите...:)))))))))))) Ти ще почувстваш...;)
цитирай
6. kalin8 - Весели празници!
27.12.2009 18:56
http://www.playcast.ru/view/1066664/0fbc092395add9cce618ac097e9dd9b8e1990628pl
Б.
цитирай
7. anastasiia - kalin8, много обичам тази песен!...:)
27.12.2009 19:00
Благодаря ти!:)))
Сурва, весела година!:))))))
цитирай
8. tit - Весели празници!:))
27.12.2009 19:06
Много пъстро и красиво празнично предаване!:))
Желая ти здраве, любов и вдъхновемие за още цял кош такива!:)))
Успех!:))
цитирай
9. anastasiia - tit, с цяяяял кош усмивки ти благодаря!:))))))))
27.12.2009 20:27
Да ти се връща и на теб, мила Тит...:)))
Здраве, здраве, задраве..., купища!:))))
А любовта да те изпълва...и да ти е хубаво!...:)
Успех във всичко, с което се захванеш!...:)))
И късмет...
И добри приятели...
Прегръщам те...:)
цитирай
10. lotos16 - Ася, слънчице,
27.12.2009 22:35
не тръгва твоето предаване на моя комп. Успях да го отворя и толкоз...
Затова изчетох постинга ти до запетайките.
И продължавам да си мечтая... да дойда в Пловдив...
Много любов ти желая!!! :))))
цитирай
11. inel379 - Страхотно празнично настроение!:)
28.12.2009 01:03
Много цветно и колоритно е при теб!
Да бъде така и през 2010 година!
Бъди здрава, усмихната и излъчваща любов!:)

цитирай
12. gkowachew - Страхотно е,
28.12.2009 09:42
че правиш хората щастливи!
цитирай
13. anastasiia - lotos16, ти си ми слънчице!:))))
28.12.2009 11:06
Павлинка, наистина съжалявам, че не си успяла да надникнеш към предаването.... Не знам защо се получава така... Както и да е! Надявам се, през Новата година предаването ми да се гледа с по-голямо качество в интернетет...
А за мечтата ти..., сигурна съм, че ще се сбъдне!..:) Защото ти си от хората-вълшебници, дето могат да си пожелаят нещо съвсем истински!... А именно тогава мечтите се случват!:)
И аз ти пожелавам любов, обич, светли хора покрай теб!...:)
И те прегръщам....:)
цитирай
14. anastasiia - inel379, цветността, пъстротата
28.12.2009 11:11
в деня ми...са нещо, без което не мога...:) А това дарява и мен самата с цветност...:) И ме прави по-усмихната...:))) И излъчваща...:)
Да си ми и ти жива и здрава!...Обичана и обичаща!...
И купища щастие!:))))
цитирай
15. anastasiia - gkowachew, то си е нещо
28.12.2009 11:17
като взаимозареждане!...:)
Наистина е страхотно!...
Изпращам ти цял куп щастливи частички...от мен...:)))
цитирай
16. heilin97 - Предаването беше страхотно!
28.12.2009 12:42
Ася, не те пропускам! Както каза и онзи човек, който се обади от Канада - предаването ти е уникално!
Весели празници!
Очакваме те с нетърпение и в Новата година!
Обичаме те!
цитирай
17. monna - Ася..
28.12.2009 12:46
...хубаво е, че те има, в този блог!
"Нека бъде светлина,
нека има цветя."..и много деца, бъдещето на България!
Усмивките ми и най-топли чувства - за теб!:)))
Поздравче:)
http://vbox7.com/play:f03ee4ba
цитирай
18. anastasiia - heilin97, весели, щастливи,
28.12.2009 12:58
неустоимо хубави празници!...:)))
Благодаря ти много за хубавите думички...:)
Предаването е за зрителите, те са ми обратната връзка... И когато има такива телефонни обаждания, такива пожелания..., ми е мноооого хубаво...:)
Да, в новата година отново ще бъдем заедно в ефира... Живот и здраве!:)
цитирай
19. anastasiia - monna..., ето Светлината дойде и тук,
28.12.2009 13:02
в моя блог!...:)
И аз се радвам, че те има, мило Синьо цвете...:)
Да си ми жива и здрава... И все така одухотворена, цветна, истинска...
Благодаря за поздравчето :)) Мнооого ми е скъпоценно!...:)
Прегръщам те с обич...:)
цитирай
20. basst - Весели празници! И успешна нова ...
28.12.2009 13:16
Весели празници! И успешна нова година! :)
цитирай
21. anastasiia - basst :))))
28.12.2009 13:35
Искрящи от щастие празнични дни...:))))
Безброй весели усмивки от мен!:)))
Най-хубавата, най-сбъдващата Нова година ти желая!:))))
цитирай
22. newgirl - Весели празници! Много слънчеви ...
28.12.2009 13:43
Весели празници! Много слънчеви усмивки и радости и през новата година. Успехи на предаването ти! И нека да продължава да ни радва :)
цитирай
23. anastasiia - newgirl, да ти се връща цяяяяялата
28.12.2009 14:01
тази слънчевост, с която си ме дарила!...:))))
Благодаря ти!:)))
Весела, щастлива, здрава, вълшебно хубава Нова година за теб и хората около теб...:)))
Куп усмивки ти изпращам....:))))))
цитирай
24. saturday - :)
28.12.2009 14:09
Много успехи през новата година!
цитирай
25. anastasiia - saturday :)
28.12.2009 14:13
Благодаря ти!:)))
Успехи и на теб, плюс здраве и мнооооого щастие!:))))
Добре дошла в блога ми!:)
цитирай
26. kontrasti - Със сърдечни пожелания за добро ...
28.12.2009 14:19
Със сърдечни пожелания за добро коледно настроение!
цитирай
27. valiordanov - Асенкаааааааааа, много ама много ...
28.12.2009 14:28
Асенкаааааааааа, много ама много кристални прегръдки от най-северният север...Знаеш, че когато зимата дойде в страната ни, северът се превръща в център на блясък и усмивки...Подготвям нещо много специално за всичките си приятели, но когато го направя, ти ще бъдеш първата която ще го видиш и ще го усетиш... Пожелавам ти да се усетиш на първи януари без мечти, защото те вече ще са станали реалност миг преди това. Да си намислиш тогава още по шантави и невероятни които вълшебно да изчезват пред теб, а ти като едно жадно за обич дете да искаш още и още и още.... Дано Новата си заслужи името да е нова и невероятна! С надежда най-северният север през 2010 да загуби девственноста си за теб.... Бъди!
цитирай
28. anastasiia - kontrasti, със сърдечна усмивка...:)
28.12.2009 14:37
...и много искрена, при това, благодаря!...:)
Наистина настроението ми е коледно, празнично, хубаво...:)) Изпращам ти частички от моето настроение...:) Знам, че ще те заразя...;))))
Щастливи Новогодишни празници!:)))
цитирай
29. temenuga - Каква феерия от усещания, цветове, ...
28.12.2009 14:59
Каква феерия от усещания, цветове, чувства, емоции, празничност!
Браво, Ася, ти си един истински стожер на надеждата, че доброто, ценното, присъщото на богатите души, няма да изчезне, а ще се пази и умножава!
Весели празници на теб, Вяра и всички, които обичаш!
цитирай
30. anastasiia - valiordanov, с думичките си ми напомни
28.12.2009 15:21
приказката за "Снежната кралица", само че без лоши персонажи в нея!...;) Защото в твоя Северен Север има много красота и кристално изящни неща..., като прегръдките ти, например....:)
Вааааааал, точно по този начин се чувствам, като дете, което иска и още, и още, и още.... Имам цяяяял куфар с мечти... И нищо че всички се сбъдват...:) В миг, куфарът ми се препълва отново с още и още, и още мечти....:)))) Колко добре ме познаваш само....:) И аз те прегръщам, Вал/Кай/... Нали съм Герда, която има своите рози...и е безкрайно щастлива... И е верен приятел!...:)
Тръпна нетърпеливо..., вече съм любопитна да узная какво си намислил... Но щом ще е специално и щом ще е свързано с теб, със сигурно ще е нещо много, много хубаво!...:)
Предчувствам, че 2010 година ще е съдбоносна за този Северен Север..., с всичките си сетива го долавям!:))))))))
Щастлива Новогодишна нощ, Вал...
цитирай
31. ivana59 - Невероятна е атмосферата, която ...
28.12.2009 15:44
Невероятна е атмосферата, която създаваш в срещите си с красивото, Слънчева! :)))

Благодаря!
Нови, още по- прекрасни мигове през 2010!
цитирай
32. anastasiia - temenuga, а ти долавяш всичко...
28.12.2009 15:55
И с уникалната си интуитивност го правиш още по-красиво!....:)
Душата ти е феерия от усещания, Нуши... Толкова е хубаво, че си тук!...:) Благодаря ти!...
Щастливо посрещане на Новата година ти пожелавам!:) И продължавай да бъдеш себе си...
Поздрави и целувки и за двете ви с Дидка!:)))
цитирай
33. anastasiia - ivana59, атмосферата я правим много хора...:)
28.12.2009 15:57
Но може би, добронамереността, с която ги посрещам, разтваря дверите на любовта, обичта, усмивката... И наистина атмосферата се превръща в нещо уникално..., в положителен енергиен кръг, който прегръща всички ни...:)
И аз ти благодаря!...Особено за миговете...:) Много си ги ценя... Да ти се връщат и на теб, безброй...значими, вълнуващи, щастливи мигове!....:)
цитирай
34. magmarieta - hi
28.12.2009 15:58
hubavi snimki...a za kusmeti mogesh da se oburnesh i kum men...
цитирай
35. exibella - Забравих да спомена...
28.12.2009 16:00
че отново си много хубава;)))))))))))))
цитирай
36. anastasiia - magmarieta, здравей!:)))
28.12.2009 16:04
Благодаря ти за добрите думи...:)
Значи ти си мнооого "късметлийски" човек, пълна си с късметчета....:) Ще имам в предвид!...
Щастлива Новогодишна нощ!...:)
цитирай
37. anastasiia - exibella :))))))
28.12.2009 16:06
Хеееей, Спасимирка!:)))))
Поруменях..., да знаеш...;)))
Благодаря ти, миличко приятелче....:))))
А пък ти пееш прекрасно... И ми се иска повече хора да те чуят!....:) Още ми звучи, някъде вътре в мен, песента "Бяла въздишка", която ми изпълни миналата събота в предаването...
Мнооооого целувки!:)))))))
цитирай
38. veninski - Наистина страхотно предаване с ...
28.12.2009 17:47
Наистина страхотно предаване с неотразима водеща...
Поздрави от Родопите!
цитирай
39. anastasiia - veninski :)
28.12.2009 18:06
Благодаря ти!...
Неотразима усмивка от мен...:)
Поздрави от Пловдив!...:)))
цитирай
40. sestra - Пак съм изпуснала
28.12.2009 21:55
момента май да гледам предаването, но ще го имам предвид занапред. Пожелавам ти, Ася, пълна кошница с късмети за Новата година все за твото предаване и твоя екип :)))
цитирай
41. anastasiia - sestra, е на това му се казва подарък!:))))
29.12.2009 10:50
Пъъъълна кошница с късмети!:)))) Ще има да си теглим и да ни се сбъдват!...:))
Благодаря ти, от името на всииииичките ми колеги!:)
...А от мен - здраве, здраве, здраве!... И безброй щастливи моменти!:)))
цитирай
42. essy - Чудесница си -спор няма!
29.12.2009 11:20
Всяко едно твое предаване и твой постинг, носи много силен български дух! Затова обичам да идвам при теб и гледам предаванията, макар и да не коментирам винаги...

Желая ти през Новата година, много лични и професионални успехи, здраве, късмет и безброй щастливи мигове! :)))
цитирай
43. enjoy6 - Прекрасно празнично настроение
29.12.2009 16:39
струи от последното за тази година предаване!
За мнооооого години на всички, които се трудят за да можем ние да се радваме на мнооого още такива и занапред!:))))))))))))))
цитирай
44. anastasiia - essy, знаех си, че гледаш...:)))
29.12.2009 17:07
Просто го усещах, миличко близначе такова!:)))
И аз обичам да идваш при мен...и да надникваш към предаването ми, когато можеш, разбира се...:)))
Сега и аз ще ти пожелая нещо за Новата година... Просто ми се иска да съхраниш душевността си..., заедно с безбой искрящите частички в нея... И не спирай да пишеш твоите сладурски стихове...:)))
Прегръщам те, мило ми близначе!:)))
цитирай
45. anastasiia - enjoy6, ТИ си ми прекрасна...:)))
29.12.2009 17:09
Струиш, излъчваш...:)))
Благодаря ти, мила моя приятелко!:)))
Ще предам на колегите си милите ти думи!:)))
А сега ще направя и вълшебство за теб - каквото си пожелаеш в Новата година, ще ти се сбъдне!:)))))
цитирай
46. optimum2 - Здраве и щастие от все сърце през Новата година
31.12.2009 10:09
Липсвах от нет-та, защото бях на посещение в любимия ми град.(вярвах, че ще те срещна за да ти предам своите пожелания за Новата година) Всичко при теб е сияещо.Бъди здрава и ни радвай.Много творчески успехи ти желая.
С много усмивки и през следващата година.
:-)))
цитирай
47. anastasiia - optimum2, бил си в Пловдив!...:)))
31.12.2009 12:14
Е, трябвало е да се срещнем!...:)
Но, нищо... Следващият път...:)
Благодаря ти за хубавите пожелания!...:)
С нааай-сияещата си усмивка ти благодаря...:)
А на теб ще пожелая...здраве, здраве....купища!... Настъпващата Нова година да те дари с много!... Да е благословена и сбъдваща...:)
Щастливо посрещане тази нощ..:)))
цитирай
48. bovari - истинският живот влиза в домовете с Вашето предаване!
02.01.2010 21:34
Истинско е. Неподправено. Не е шоу, а общуване.
Хубаво е, Ася.
Бъдете здрави и все така!
:)
цитирай
49. optimum2 - Весела и много щастлива тигрова 2010 година
02.01.2010 21:43
Една приятелска ЛАПА и от мен.
:-)))
цитирай
50. anastasiia - bovari, толкова ми е хубаво,
05.01.2010 16:29
че приемаш по този начин предаването ми!...:)
Общуване...да!...
Чудесно ще си общуваме, значи и за напред!:)))
И ти ми бъди здрава...и мнооого усмихната!:)))
цитирай
51. anastasiia - optimum2, с приятелска "лапа"
05.01.2010 16:32
е толкова по-хубаво всичко!...:)
Силна "тигрова" година!...:)
И от мен - :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5894732
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930