Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2010 20:40 - Блиц..., защо не?;)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 11255 Коментари: 30 Гласове:
12

Последна промяна: 03.02.2010 20:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...Начало на годината...
...Начало на пътека..., нашата пътека...към самите себе си...
...Начало на облаци/вътре в нас/... И това понякога се случва...;)
...Начало и на мнооого слънце/пак вътре в нас/...:)
...Начало на нови мисли... Пъстри, шарени, тичащи, устремени, притихнали, влюбени..., наааай-различни...:)
...Начало на пориви, полети..., пътешествия..., пътувания... Вятърът ще ни помага!...;)
...Ами..., с една дума - наше си Начало! 
...Да тръгнем по пътеката към себе си..., като си направим един блиц!... Нещо като разговор-равносметка... Въпреки че, тази думичка "равносметка" е твърде глобална и сериозна...;)
  Но..., да опитаме!... Искате ли? ;)
  И така...

1. Вярвам в/във....
2. Мога...
3. Искам...
4. Разочаровам се...
5. Прощавам...
6. Жестовете в живота ми...
7. Приемам грешките си като...
8. Съжалявам за...
9. Харесвам...
10. Ужасявам се от...
11. Усмихвам се, когато...
12. Емоциите за мен са...
13. Любовта...
14. Прибавете въпрос от вас, приятели...:) Да обогатим това своеобразно блиц-интервю заедно!...:)
И така...
14. Приятелите за мен... /въпрос от
 valiordanov /
15. 
Любимото ми хоби ми е .................
16. Спортът /спортуването / за мен е ......
17. Обичам / каква ? / музика, защото....
18. Любим писател /ка/, поет/еса/ ......
19.. Любим /а/ актьор /актриса/ ?
20. Голямата ми мечта е ......
21. Приемам бракът като .....
22. За мен Интернет е .....
23. Имам / нямам/ домашен любимец .....
24. Ако спечеля голяма сума от Тото, ще ........
/От 15 до 24 са въпроси, предложени от  andreshko
 /
25. Като порасна, искам да стана... /Това е въпрос от brey7/
26. Новите ми жизнеутвърждаващи мисли.../Въпрос, предложен от 
ladydream/
27. Семейството за мен е... /Това е въпрос, предложен от  valensiq666 
/
   Обещавам и аз да се включа по някое време с отговори на въпросите...:) Т. е. - да започна моето си пътуване... към себе си...
   Да..., има една много хубава книга "Пътуване към себе си", на Блага Димитрова... Чела съм я много отдавна, но на моменти, само заглавието й ми е достатъчно, за да ми е хубаво... :) Асоциация някаква, моя си...:) Пък и какво по-интересно от това да пътешестваме...към себе си!...:)
...Да...опитаме! :)


Тагове:   не,


Гласувай:
12



1. lubara - Така става ли, поздрави, anastasiia !
12.01.2010 21:15
Любовта и емоциите ме карат да се усмихвам, защото се ужасявам, когато харесам някого. Съжалявам за грешките си, но ги приемам. Вярвам, че мога и искам да прощавам на хора, които са ме разочаровали.
А жестовете в живота ми ме обогатяват. Но само ако не разбирам, че ги правя.
цитирай
2. feq - Обещавам, ще помисля...
12.01.2010 22:46
до скоро!
цитирай
3. tili - Не мога така!
12.01.2010 23:48
Вече си направих равносметката и програмата. Не мога да споделям - остават си за мен, но ще ми бъде интересно да чета...
Привет, Асинка ;-)))
цитирай
4. valiordanov - Нека опитам да отговоря: 1. Вя...
13.01.2010 10:13
Нека опитам да отговоря:
1. Вярвам в България и в оцеляването и!
2. Мога да опитвам, но не зная дали успявам...
3. Искам да успявам...
4. Разочаровам се от безхаберието и алчността на властимащите...
5. Прощавам всичко, защото не съм Богоравен да съдя.
6. Жестовете в живота ми ги диктува сърцето.
7. Приемам грешките си като урок за бъдещето...
8. Съжалявам, че нещата в страната не зависят от хора които да ни накарат да се усмихнем на живота...
9. Харесвам България!
10. Ужасявам се от бездушието!
11. Усмихвам се когато съм в блога ти...
12. Емоциите за мен са разнополюсни...
13. Любовта е необяснима и затова е завладяваща...
14. Приятелите за мен са онова което ме крепи и дава смисъл на пътя който вървя...
цитирай
5. анонимен - 14............
13.01.2010 11:30
14. Любимото ми хоби ми е .................
15. Спортът /спортуването / за мен е ......
16. Обичам / каква ? / музика, защото....
17. Любим писател /ка/, поет/еса/ ......
18. Любим /а/ актьор /актриса/ ?
19. Голямата ми мечта е ......
20. Приемам бракът като .....
21. За мен Интернет е .....
22. Имам / нямам/ домашен любимец .....
23. Ако спечеля голяма сума от Тото, ще ........
и т.н. и т. н.

Поздрави за идеята. Предлагам десетина въпроса за подбор и евентуално включване в списъка по преценка на АВТОРА.
цитирай
6. brey7 - Един малко шеговит въпрос, но мисля, че става
13.01.2010 13:51
и за възрастни:
Какъв искам да стана, като порасна?
Лично моя отговор на този въпрос е - добър човек.
цитирай
7. ladydream - Хей, очарователно-сладкодумстваща An
13.01.2010 17:26
ето и моите въздишки:

1. Вярвам в това, че Бог иска да живеем в наслаждение и благодарност
2. Мога да преодолея препъни-камъчетата по пътя.
3. Искам да се науча да се владея
4. Разочаровам се лесно, но и
5. Прощавам лесно
6. Жестовете в живота ми осмислят често дните на тези около мен
7. Приемам грешките си като част от живота, като такъв. Понякога са трамплин
8. Съжалявам за моментите на нерешителност
9. Харесвам да трептя от любов и така да ме помнят децата ми
10. Ужасявам се от притъмняването на Духа
11. Усмихвам се, когато ме целуват
12. Емоциите за мен са сетивна експлозия
13. Любовта е вълшебство

Новите ми жизнеутвърждаващи мисли са:
цитирай
8. anastasiia - lubara, разбира се, че става!....:)
14.01.2010 10:40
Само това с ужасяването...:) Не е тооолкова ужасно да харесваш...:)
Благодаря ти за споделянето...:) По много твой си начин си ми отговорил... И ми е много, много приятно :)
Хубаво е да приемаме грешките си..., да... Те са част от самите нас, от живота ни...
Поздрави, Любо!/от усмихнатите, разбира се/ :))))
цитирай
9. anastasiia - feq...:)
14.01.2010 10:41
Ще те очаквам, Юли...:)
До скоро! :)
цитирай
10. anastasiia - tili-Лили, разбира се,
14.01.2010 10:43
че имаш право на това - да си остане за теб... Ти си знаеш...:)
А иначе, идвай по-честичко... Да четеш, да ми гостуваш... Мноооого ми е хубаво! :)
Привет, миличко Лиленце! :)
цитирай
11. anastasiia - valiordanov...:)
14.01.2010 10:48
Хей, Вал, благодаря ти... Толкова искрено, истинско ми е..., като чета отговорите ти!... Развълнува ме, трогна ме...
Благодаря ти за отговор № 11! :) Ето... И ти ме накара да се усмихна... :)
Благодаря ти и за приятелите... Непременно ще го включа, като част от блица!
Слънчеви, топли, мили поздрави за далееееечния Северен Север...:)
цитирай
12. anastasiia - andreshko :)
14.01.2010 10:50
Така ме зарадва! :)
Благодаря за предложенията! :) С удоволствие ще ги включа в НАШЕТО блиц-интервю! :)
Поздрави и от мен!:)
цитирай
13. anastasiia - brey7 :)
14.01.2010 10:56
Мило ми приятелче, твоят отговор е безкрайно стойностен... Благодаря ти и за въпроса, и за отговора! :)
И аз мисля че става за възрастни! :)))
цитирай
14. anastasiia - Трептяща от любов, ladydream! :)
14.01.2010 10:59
Благодаря ти за отговорите, за споделянето... Добре си ми дошла в моя блог!...:) Явно си светъл човек и това е тооолкова хубаво! :)
Вълшебно да ти е винаги!...:)
Благодаря ти за предложения въпрос за нашия блиц, който става все по-пъстър и богат...:)
Прекрасен ден от мен! :)
цитирай
15. lubara - Поздрави, anastasiia !
14.01.2010 12:44
Да, Ася, ама аз като някого, ( по-точно някоя), харесам, съм на крачка от влюбването. И се ужасявам от себе си, загубвам си акъла, дето не е чак толкова много.
цитирай
16. compassion - Всеки нов ден е начало, Ася
14.01.2010 13:21
нова възможност да започнеш отначало и начисто. Нищо не е непоправимо... дори смъртта... защото това не е краят изобщо, а само край на един земен ден....
цитирай
17. nadezda - Вярвам в Бог, мога да обичам, искам ...
15.01.2010 10:25
Вярвам в Бог ,мога да обичам,искам да ме обичат,разочаровам се от "приятели",прощавам многократно, за нищо не съжалявам,продължавам напред,ужасявам се от престъпността и животинското в човека,емоциите са катарзис за душата ,а любовта е храна и живот за душата...любим актьор -Шон Конъри,любим писател -Йовков,бракът е едно училище ,изпитание
борба на егото,мечтата ми е да стана цвете на светлината, а жизнеутвърждаващите ми мисли са -животът е кратък,времето е на тези ,които не си го губят!Много ми хареса интервюто ,е не отговорих на всички въпроси....Поздрави!
цитирай
18. anastasiia - lubara, ами то в това му е чара
15.01.2010 18:06
на влюбването! :))) Изгубваш си акъла и нямаш нужда даже да си го потърсиш! ;))))
Хубаво състояние.., омагьосващо хубаво, даже...:)
И от мен поздрави, Любо...:) Винаги успяваш да ме усмихнеш..., хубаво, хубаво...:))
цитирай
19. anastasiia - compassion..., разбира се...
15.01.2010 18:14
Всеки ден се разстила пред нас, бял и чист... От нас зависи с какво ще го запълним...
Около нас е пълно с възможности... Когато се затвори една врата, се отварят безброй други... Пък и понякога е по-забавно да се надникне през прозореца...;)
Съгласна съм с теб... Просто реших, че е хубаво в началото на годината да приканя да попътуваме навътре, към необятността на нашия свят...
Поздрави, Руми...:)

цитирай
20. anastasiia - nadezda, имаш право да си избереш
15.01.2010 18:21
въпросите... Ама и ти си отговорила почти на всички! :)
Благодаря ти, Наденце, за задълбочените, стойностни отговори... Много ми хареса мечтата ти!... :)
Поздрави и от мен! :)
цитирай
21. lubara - Поздрави, anastasiia !
15.01.2010 18:36
Нее, ти още повече !
цитирай
22. anastasiia - lubara :)
15.01.2010 18:47
Кавалерско е, благодаря ти!...:)
цитирай
23. gkowachew - Хубав е и постинга ти(идеята),
16.01.2010 09:17
Хубави са и коментарите-ободряват...
цитирай
24. anastasiia - gkowachew, благодаря ти....:)
16.01.2010 19:26
Ако решиш, може да се включиш по някое време и ти...:)
Да..., споделените мисли-коментари са много приятни... Хубаво е...:) Зареждащо, ободряващо хубаво....:)
Усмивка от мен...:)
цитирай
25. haralanov - Здравей,Ася!
17.01.2010 15:17
1.Вярвам в Бог
2.Мога да мързелувам(то кой ли не може?)
3.Искам да имигрирам
4.Прощавам всичко
5.Разочаровам се рядко
6.Правя ги не много често
7.Съжалявам за...Дълго е за писане....
8.Грешките ми са нормални...
9.Харесвам английския футбол
10.Ужасявам се от политическата класа в Бегето
11.Чарли Чаплин
12.Естествени
13.Любовта е зад всеки ъгъл
14.....
15.....
16.Важно нещо
17.Хард рок
18.....
Другото е без значение...
цитирай
26. anastasiia - haralanov, добре си ми дошъл...:)
18.01.2010 11:16
Много ми е приятно, че се включи в това своеобразно блиц интервю... :)
Да, любовта е зад всеки ъгъл... И също мога да мързелувам...:) Ама ми се случва само в неделя...:) И то не винаги ;)
Благодаря ти...:) Наистина ми е приятно!...:)
цитирай
27. papadok - Може ли и аз :)
19.01.2010 16:36
Не е точно отговор на блиц интервю, по-точно какво не бих отговорил. Което не значи, че аз, или околните, няма да открием себе си в отговорите де ;)))))
1. Вярвам в тотото...вчера спечелих два и осемдесет-не пуснах фиш ;
2. Мога да работя, ама мога и да не работя-все еднакво няма да ми платят;
3. Искам всичко, ама и една златна рибка с три...ста желания ми стига;)
4. Разочаровам се от себе си, само, когато не мога да изям и десерта, коги съм на гости;
5. Прощавам на тези, които ми прощават непростимите ми грешки. Ако това е условието да ми простят де- иначе съм много принципен ;)
6. Жестовете в живота ми са незабележими, оть съм с вързани ръце;
7. Приемам грешките си като грешки на другите- иначе им прощавам/само тези грешки /
8. Съжалявам за какво ли не, най-вече за това, което има комшията ми;
9. Харесвам ...се....;
10. Ужасявам се от неуважителното отношение към мен самият;
11. Усмихвам се, когато ми белят яйце, мръщя се, като не ми го дадат;
12. Емоциите за мен са слабост у другите и мое право;
13. Любовта понякога е щастлива, понякога нещастна, но винаги скъпо удоволствие;
Написах тези апокрифни отговорчета с много настроение и се моля да не се сърдиш, а да го приемеш от към забавната им страна.
цитирай
28. anastasiia - papadok, може, разбира се...:)))
20.01.2010 11:01
Хееей, Влади!..:))))))))
Благодаря ти!:))))
Така хубаво ме зареди!!! Все едно, когато ти белят яйце..., ама много пъти ;)))))))))
И аз искам златна рибка! :))) Ако я уловиш/я, колко море има при теб/, питай и за други златни рибки :))))
Продължавай да се харесваш..., а аз пък ще ти изпратя и усмивки, за да се и усмихваш...:))))))))
цитирай
29. valensiq666 - И аз....
27.01.2010 19:10
1. Вярвам в любовта!
2. Мога да обичам безрезервно!
3. Искам да бъда обичана вечно!
4. Разочаровам се от предателства!
5. Прощавам, но много трудно!
6. Жестовете в живота ми ги правя с удоволствие!
7. Приемам грешките си като нещо, от което си взимам поука!
8. Съжалявам за пропуснатите мигове!
9. Харесвам да съм желана!
10. Ужасявам се от самотата!
11. Усмихвам се, когато съм щастлива!
12. Емоциите за мен са нещо, без което живота би бил скучен!
13. Любовта за мен е всичко, което ми е нужно в живота!
14. Приятелите за мен са безценни!
15. Любимото ми хоби е да се разкрасявам!
16. Спортът /спортуването / за мен е умора!
17. Обичам различна музика, зависи от настроението ми!
18. Любим писател /ка/, поет/еса/ : Евтим Евтимов!
19.. Любима актриса: Megan Fox, Catherine Siachoque !
20. Голямата ми мечта е да имам щастливо семейство с 2 деца и възможност да ги издържам !
21. Приемам бракът като нещо свещено!
22. За мен Интернет е средство за комуникации!
23. Нямам домашен любимец, но винаги съм искала!
24. Ако спечеля голяма сума от Тото, ще ... купя BMW серия 5 на моя приятел и BMW X6 на мен, ще купя апартамент, в който да живеем заедно и ще си направя салон за красота!
25. Като порасна, искам да се реализирам!
26. Новите ми жизнеутвърждаващи мисли... тепърва ги обмислям!
и моят въпрос допълнение е: Семейството за мен е...
цитирай
30. anastasiia - valensiq666, добре си ми дошла!:)
03.02.2010 20:00
Миличко Вили..., та около теб всиииичко е любов!... Струи от отговорите ти, от мислите ти, от цялата ти аура... Което е прекрасно!...:)
Благодаря ти за искрените отговори, затова, че споделяш... Толкова ми е приятно!... Сега ще прибавя и твоя въпрос към Нашия Блиц... И обещавам и аз да се включа, в скоро време, с моите отговори! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878412
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031