Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2010 18:26 - ...На патерички, а душата й пее...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 15555 Коментари: 34 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

...С тези думи се опитах да представя една мила жена.., която наистина се придвижва много трудно... На патерици, с ред заболявания..., а духа й - огромен... Лети!...
...Започна да ми се обажда в предаването преди няколко месеца... Винаги бодра, усмихната... Каза, че иска да танцува салса, когато в студиото ми гостуваха салса танцьори... След това пък, в друго предаване поздрави народните танцьори... Винаги се обажда, всяка събота с добри думи... Съвсем наскоро разбрах, че е много трудно подвижна, че има куп заболявания... И решихме с моя екип да й доставим радост... Да й занесем подаръци, сладкиши от предаването в дома й... Качихме се в колата и потеглихме към Куклен... Защото баба Славка живее в град Куклен...:) Беше много забавно, защото още с навлизането ни в града, всички ни махаха, разпознаваха ни, насочваха ни към къщата на баба Славка!... Явно всички я познават!... Казах ви аз - душата й пее... Та може ли някой да не я познава!...
...И така, намерихме къщата... Ако знаете колко хубава, вълнуваща среща беше!... Бедна, спретната стаичка... Той..., телевизорът, по-голям от стаичката... Това е нейният свят... Каза, че тъй като не може да се движи, гледа телевизия... И повторенията на предаването ги гледа всичките... Но във всичко, което споделя, няма и нотка на самосъжаление!... Тя е щатлив човек!... Мислите й са светли, щастливи... Каквито са мислите, такъв е животът ни... Нали?...
   Започнах с тази история от миналата събота, защото тази събота излъчихме това, което бяхме заснели от срещата ни с баба Славка... Даже така започна цялото предаване!... Мило...и хубаво... Поздравих я отново... А и тя веднага се обади!... Знаех си, че гледа...:)
...Ето снимки от вчерашното ми предаване, което започна със срещата ми с един много щастлив човек... Баба Славка от Куклен...

image
Оркестър "Млади тракийци" и "Милково хоро" - специалният ни поздрав за баба Славка...

image
Тук съм с двете солистки на "Млади тракийци" - до мен е Ваня Вълкова, а с червената рокля е Виолета Калинова...

image
Хубав дует!...:)

image

image
Ваня Вълкова пее...

image
Ансамбъл от град Стамболийски...

image

image
Много красив танц... "Жива вода"...

image
Бяла магия... за хубаво сбъдване...

image

image

image
Разговарям със самодивите...:)

image
Жанета Иванова - хореограф на прекрасните самодиви...

image
Разговарям с Ваня Вълкова, която подготвя втория си самостоятелен албум...

image
Следва "Македонски танц"...

image

image

image
И аз се радвам на танцьорите...:)

image
Хайде, хорото започвааа...:)

image

Хайде, хващайте се всички!...:)

image
...

image
Любимата ми "снимка за спомен"...:)

image
...

image
...
...Започнах днес с историята за един щастлив човек... За да ви заредя с положителни, щастливи мисли...
...Ако искате, надникнете към предаването в 21.30 часа, тази вечер... Гледането е лесно, просто кликнете ето тук -

"АСЯ В СТРАНАТА НА ТАЛАНТИТЕ"

 




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anastasiia - oldben...
17.01.2010 18:36
И аз ти благодаря...
Хубаво е, когато взаимно ни докосват... истинските неща...
цитирай
2. exibella - Всяка Събота предаването ти е прекрасно...
17.01.2010 18:53
Отново ще отбележа, макар, че ти знаеш моето мнение:)
Вчера не успях да гледам цялото предаване, само втората половина и то в интернет( но днеска изгледах повторението по ТВ). Много хубаво сте зарадвали жената от Куклен:))
Много се зарадвах на участието на оркестъра. Ваня Вълкова наистина пее страхотно, невероятен глас.
А Виолета Калинова я познавам от мноого отдавна:)))
За надсвирвания също говорехте...Да знаеш ,в Първомай всяка година правят страхотни надсвирвания с много оркестри , наколко дни свирят...Супер:))
Поздрави и целувки:)))

цитирай
3. anastasiia - exibella, тя заслужава много!...:)
17.01.2010 18:58
Много ме впечатли като човек...баба Славка... Ти знаеш с колко много хора се срещам... Но има срещи, които трогват, вълнуват...
А на теб, мила Спасимирка, ти благодаря... Радвам се, че си била цеееели два часа с предаването :) Ваня Вълкова пее много красиво... Бавната й песен беше уникална...Още на репетицията си я харесах!... А другата солистка е отскоро, от около година и малко се притесняваше, в интерес на истината...:)
Ще дойда аз в Първомай на някое надсвирване, да знаеш...;)
Мнооого целувки от мен!:)))
цитирай
4. exibella - Ася, ами ела;))))))
17.01.2010 19:13
Мноого ще ти хареса;))) :P
А за леля Виолета и аз точно това си мислех като гледах - малко притеснена изглеждаше. Но всичко се получи супер:)
цитирай
5. kombakova - Обикновените хора заслужават внимание!
17.01.2010 19:22
Представям си колко щастлива е тази жена от вниманието което сте и оказали.Почувствала се е специална.А Вие хора с добри сърца!Поздравления!
цитирай
6. veninski - Поздрави от Родопите!
17.01.2010 19:30
Поздрави от Родопите!
цитирай
7. evelin - Думите ми тук... не стигат!
17.01.2010 19:41

Обичам Душата ти, Ася... Добра, Цветна и Истинска...:)

цитирай
8. mamas - Ти имаш мисия, Ася!
17.01.2010 20:41
Да правиш хората щастливи.
Благодаря, че те има!
цитирай
9. tili - Зарадва ме с този пост,
17.01.2010 20:57
Асинка!!! Всичко е толкова красиво и оптимистично!
Добре сте сторили, че сте посетили г-жа Славка, това дълго ще й топли душата. Браво на теб!!! ;-)))
цитирай
10. martiniki - :)
17.01.2010 21:13
и ние ти погостувахме сега :)

поздрави за твоя труд с усмивка :)
цитирай
11. priqtel12 - Здравей, Ася!
17.01.2010 21:20
Да, "Каквито са мислите, такъв е животът ни.." Ако не ни харесва, от нас зависи да го променим!
Поздрави!
цитирай
12. ckarlet - Винаги, когато вляза при теб, Ася, ...
18.01.2010 09:15
Винаги, когато вляза при теб, Ася, първото нещо, което си казвам, че ти самата си Светлина!
Мисля също, че когато човек работи или твори нещо с огромно желание, тогава всичко около този човек е излъчване на положителност и радост. Когато мислите на човек са светли и щастливи, няма как и самият човек да не е щастлив! Поздрави за прекрасния постинг!
цитирай
13. lubara - Поздрави, anastasiia !
18.01.2010 09:29
Ей, пак с нов тоалет! Браво !
цитирай
14. mmmmmmmmm - При теб се
18.01.2010 09:35
случват само чудеса!:)))
Поздравявам те!:))))
цитирай
15. anastasiia - exibella, ами ще дойда!:)))
18.01.2010 11:18
Със сигурност ще ми хареса...:)
А за предаването, така си е...;)) Всичко си беше супер!:)))
цитирай
16. anastasiia - kombakova, наистина беше истинско
18.01.2010 11:20
и вълнуващо... Срещата с такъв човек може да промени ценностната система на много хора!...
А колко щастлива беше самата тя!...:)
Благодаря за хубавите думи, за хубавия коментар...:)
цитирай
17. anastasiia - veninski, благодаря ти :)
18.01.2010 11:21
Поздрави от Пловдив, който днес е лееееко заснежен... :)
А от мен - усмивки..:)))
цитирай
18. anastasiia - evelin...
18.01.2010 11:23
Ади..., Душата ми познава твоята... И от това ми е още по-светло...
Милото ми поетично момиче...:)
цитирай
19. anastasiia - mamas, аз ти благодаря...
18.01.2010 11:25
Хубаво ми е, че има хора като теб...
Аз ти благодаря, че те има...
цитирай
20. anastasiia - tili-Лили...:)
18.01.2010 11:27
Съприкосновението с такива хора е уникално.... Ние я зарадвахме, а тя пък ни дари с много...
Благодаря ти, Лиленце... Хубаво ми е, че си тук...:)
цитирай
21. anastasiia - martiniki...:)
18.01.2010 11:28
Мартичка..., и аз с усмивка ти благодаря..., на теб...и на всички приятели тук...:)
Хубаво е това взаиморазбиране, взаимоусещане... Много, много хубаво
цитирай
22. anastasiia - priqtel12, всичко, което сме,
18.01.2010 11:29
е резултат от нашите мисли!... Така е... И зависи от нас да променим това, което не ни харесва... Абсолютно съм съгласна с теб!...
И от мен поздрави!...:)
цитирай
23. anastasiia - ckarlet, възприемаш ме по този начин,
18.01.2010 11:35
защото ти самата излъчваш..., сияеш... И твоите мисли са такива..., светли!...:)
А за това, което работя..., да, така е... Правя го с мноооооого любов...:) И ми е хубаво...:)
Поздрави и за теб...!:)
цитирай
24. anastasiia - lubara, благодаря ти :)
18.01.2010 11:37
Приятно ми е, че забеляза новия ми тоалет!..:)
Поздрави и от мен!:)))
цитирай
25. anastasiia - mmmmmmmmm, хората с отворени усещания
18.01.2010 11:40
към чудесата, като теб, могат да ги случват и да ги умножават...:)
Поздрави, Мммммарианка!:)))
цитирай
26. net - да са живи и здрави именниците. Да ...
18.01.2010 14:27
да са живи и здрави именниците. Да даряват с обич и да получават обич.
Много късмет!
цитирай
27. karambol5 - :))))))) Целувки ;))))))
18.01.2010 15:17
:))))))) Целувки ;))))))
цитирай
28. veninski - От известно време не ми се отваря ...
18.01.2010 17:45
От известно време не ми се отваря твоето предаване, за което много съжалявам... Дано се оправи!
Поздрави!
цитирай
29. anastasiia - net, ами няма лошо!:)))
18.01.2010 19:50
Да са живи и здрави всички именици днес!:)))
цитирай
30. anastasiia - karambol5 :))))
18.01.2010 19:52
О, благодаря!:)))))
Днес ми е мноооого нацелуващ ден... ;)))))) Върви ми на целувки...;)))
цитирай
31. anastasiia - veninski, искрено съжалявам...
18.01.2010 19:54
Преди седмица имаше някакъв проблем... Но вече го оправиха и се гледа добре...
Но пак ще попитам колегите... Нека погледнат техниката...
И от мен поздрави!...:)
цитирай
32. essy - Не просто ме трогна...
20.01.2010 11:43
разплака ме историята на баба Славка...

Голямо сърце имаш, Асинка! Много голямо!
цитирай
33. anastasiia - essy...
20.01.2010 11:56
Баба Славка е човекът с голяяяямо сърце... Не можеш да си представиш каква аура има, как излъчва... топлосърдечие и жизненост...
А ти, мило ми близначе..., ти...си ми синхронната половинка...:) Чувстваш,...разбираш...
Благодаря ти...
цитирай
34. victoriavselena - наистина е талант
27.01.2010 21:42
да раздаваш щастие около себе си. Винаги е интересно, топло и слънчево при теб. Благодаря ти че споделяш такива истории, защото никак не е трудно да направим едно добро и дарим с усмивка някого.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877626
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031