Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2010 13:48 - Усмихнати снимки...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 7955 Коментари: 20 Гласове:
14

Последна промяна: 03.02.2010 19:53


от събота...:)
  Нали знаете, че честичко публикувам мои мигове в снимки!...:) Обичам да споделям... И когато ми остане време, с удоволствие го правя...:)
...Ами ето част от моя съботен ден...:)
...Песни...най-различни и хуууубаво настроение!...
image

Ето ме с Маестро Бхагаван... Създателят на един уникален инструмент - Гъдулино!...:)

image
Звучи песента "Кабаре"...

image
Маестро Бхагаван разказва за своя инсрумент - Гъдулино...

image
Може да свири и класика, и популярни песни...

image
...и песен като "Бели Ружи" дори...:)

image
Нали ви казах - усмихнати мигове - усмихнати снимки?!...:)

image
:)

image
А ето и двама млади пианисти, на световно ниво... Лауреати на международен конкурс...

image
:)
image
И пак с усмивка... :)

image
:))

Усмихнати мигове от съботния ми ден... , сред хубави, талантливи хора и мноооого музика...:)

Ако решите да надникнете към предаването, може да го сторите в четвъртък, от 11 часа!...:) Всъщност, не се знае точно в колко часа, защото се оказа, че има Сесия на Общинския съвет в Пловдив... Което означава, че нашата телевизия ще я излъчва директно и моето предаване ще се озове в почивката по обяд...:)
...Просто трябва да кликнете тук -

"АСЯ В СТРАНАТА НА ТАЛАНТИТЕ"

и може да гледате...:)
Входът е с усмивка...:)
Приятни минутки!...:)



Тагове:   неделя,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veninski - Поздрави от Родопите!
31.01.2010 14:28
Поздрави от Родопите!
цитирай
2. mamas - Поздрави!
31.01.2010 14:32
Този път успях да хвана началото :)))
цитирай
3. exibella - Какъв усмихнат постинг;)))
01.02.2010 13:33
Супер е:)))
цитирай
4. essy - Отново усмихваш, Асинка,
01.02.2010 15:05
с всички тези талантливковци около теб...:)))
И защо изкушаваш така с последната снимка? ;))))

Усмивки, Асинка!:)
цитирай
5. helios - Privet, Asia!:)
01.02.2010 15:40
Usmivki, radost, kolorit, talanti - pozdravlenia za chudesnia sviat kojto syzdavach!:)
Pozdravi, Slyncho!:)))
Niamam kirilica, sorry!
цитирай
6. veninski - Гледах предаването. Беше прекр...
01.02.2010 15:41
Гледах предаването. Беше прекрасно...

Даже се опитах да се свържа по скайпа, но не се усетих, че е... повторение.
Другият път ще го направя в ефир.

Поздрави от едно място!
цитирай
7. gkowachew - Чудесни снимки!
01.02.2010 16:11
Поздрави!
цитирай
8. nadezda - Ето го и маестрото на хоризонта!...
01.02.2010 17:00
Ето го и Mаестрото на хоризонта!Животът е шоу за него"Дай шоу ,че няма време"!Той дойде у нас ,за да ми каже да гледам предаването,защото имало специални поздрави за моето семейство,но нямам кабелна.Линка ,който даваш ми дава грешка,а в интернет непрекъснато ми изключва и засича.Не можах да го гледам за съжаление!Но пък снимките са много колоритни!Ах ,как ми се прияде тортичка,ама от вашата!Пздрави!
цитирай
9. anastasiia - veninski, поздрави от Пловдив!:)))
01.02.2010 23:34
Винаги ми е хубаво, когато ме поздравяваш от любимата ми Планина...:)
цитирай
10. anastasiia - mamas :)))
01.02.2010 23:35
Браво, Славенце!:)))
Радвам се, че си тук!:)))
цитирай
11. anastasiia - exibella :)))
01.02.2010 23:36
Постинг от усмихнати хора за...усмихнати хора...:)))
Поздрави, приятелче!...:)))
цитирай
12. anastasiia - essy, мило ми близначе...:)))
01.02.2010 23:39
Усмихвам още повече всички усмихващи се хора...:)
А за такъв талантливко като теб, мнооооого целувки!:))))
цитирай
13. anastasiia - helios...:)
01.02.2010 23:45
Светлинка такава, добре си ми дошла в моя свят!...:)
Поздрави и хииииляди усмивки за теб...:)))
Идвай, винаги, когато искаш...:) По-честичко - по възможност...:)) Радвам се, че си тук...:)
цитирай
14. anastasiia - veninski, директното издание
01.02.2010 23:51
е всяка събота, от 13 часа! Е, понякога закъсняваме с около пет минутки, все пак сме на живо...:) Така че, ще ми е мнооооого приятно, ако се свържем по време на предаването по скайпа...:)
Поздрави на прекрасното място, от където ми пишеш и на теб, разбира се... Мнооооого и усмихнати!...:)))
цитирай
15. anastasiia - gkowachew, радвам се, че ти харесват...
01.02.2010 23:55
...снимките ми... Това са усмихнати частички от моя ден... От това, което правя с мноооого любов - моята работа!...
Усмивка от мен...:)
цитирай
16. anastasiia - nadezda, сега се сещам,
01.02.2010 23:59
че на последната ни блогърска среща, ти ми каза, че сте съседи с Маестрото...:)
Той наистина поздрави много хора...:) Дори след края на предаването, продължи да поздравява...:) Нали си го знаеш какъв е... :) Беше много весело и забавно цяяяялото предаване!...
Интересно ми е, защото този линк, който съм оставила, при теб не се отваря... Аз го отварям без проблем.... Жалко...
Някой път трябва да дойдеш в студиото...:) Много ще ми е приятно!... Ще те почерпя и с тортичка!:)))
Поздрави, Наденце!:)))
цитирай
17. nadezda - Благодаря за поканата, с най- го...
02.02.2010 08:17
Благодаря за поканата,с най- голямо удоволствие!Ами Ася, като натисна на линка излиза bs player pro,натискам play и излиза един текст,най-отгоре пише
bs player error ,и че не може да прочете паметта,все ме питат ,защо нямам кабелна-ами защото не искам да ми пробиват стените,колкото и странно да звучи.Успешна седмица,Ася!
цитирай
18. anastasiia - nadezda, може би нямаш плейър,
03.02.2010 12:05
с който да отвориш и да гледаш. Най-лесно се отваря с Windows Media Player. И между другото, почти всеки ден, от 15 часа, се повтарят различни мои предавания...
А иначе, поканата ми важи с пълна сила! Която събота решиш, просто ми пиши и ще се разберем...:)
Успешен ден! :)))
цитирай
19. inel379 - Най-усмихнатата водеща няма как да не те усмихне!:)
03.02.2010 17:37
Удоволствието е за нас!
Талантите не спират да ни изненадват!
Забавлението увеличава магнетизма на предаването!
Много позитивна енергия струи от него!
Сърдечен поздрав и усмивки от мен!:)))
цитирай
20. anastasiia - inel379, удоволствието е взаимно!:)))
03.02.2010 19:56
Особено като срещам хора като теб по пътя си...:)
Ти самата излъчваш позитивна енергия и сетивата са ти широооооко отворени, за да приемаш хубавата енергия около теб!
Ето, сега ти се усмихвам хубаво, хубаво....:) Знам, че ще почувстваш, ще ме видиш...:)
Поздрави и от мен, от най-най-усмихнатите!:))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5894491
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930