Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2010 20:28 - Някои мои тайни...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 6079 Коментари: 24 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...от Книгата на тайните... Избрах си ги, докато я прелиствах, търсейки нещо за себе си...

"Мисълта се проявява като дума. Думата се проявява като действие. Действието се развива в навик. Навикът се затвърждава в характер. Така че, наблюдавайте грижливо мисълта и нейните пътища. И нека тя да извира от любовта, родена от грижата към всички човешки същества."

Буда/563-483 г.пр.Хр./

image
"Законът за привличането е неутрален. Той действа като като фотокопирна машина. Законът запечатва с фотографска точност онова, което мислиш и чувстваш във всеки един момент, и послед ти изпраща фотокопието - и то се превръща в твоя живот. Ето защо, можеш да промениш целия си свят толкова лесно.
За да промениш външния свят, е необходимо само да промениш начина, по който мислиш и чувстваш, и законът за привличането ще отрази промяната."

image
"Толкова е важно да бъдеш благодарен за всичко в живота си! Много хора се съсредоточават върху желаното и забравят за всичко, което вече имат. Без благодарност не можеш да постигнеш нищо чрез закона за привличането, защото, ако  не излъчваш благодарност, то тогава, по подразбиране, ти излъчваш неблагодарност. Бъди активен и използвай честотите на вибрациите си, за да постигнеш желаното."

image
"Анщайн е казал, че времето е просто една илюзия. Щом разбереш и приемеш, че няма време, ти ще видиш, че всичко, което желаеш, вече съществува някъде в бъдещето. Ето защо, когато пишеш, представяш си или говориш за своето желание, трябва да използваш сегашно време. Проектирай своето желание в ума си, в сърцето си и в цялото си тяло и го виж тук и сега."

image
"Когато живееш в своята мощ, в своята радост и в своята любов, ти ще вдъхновиш милиони други хора.
Следвай собствения си път. Следвай собствената си истина. Следвай своето собствено сърце. Следвай своето собствено вътрешно описание и остави другите да правят същото, накъдето и да ги води техният път. Търси доброто във всичко и във всеки и нека любовта и радостта ти струят от теб и огряват света всеки ден."

"Тайната за всеки ден" - Ронда Бърн

...Почувствахте ли вашата тайна, приятели?...


Тагове:   мои,


Гласувай:
15



1. irka66 - Можем да вдъхновим другия с радостта в сърцето си!
18.02.2010 20:39
Това е законът на привличането!
Страхотен постинг Ася!
цитирай
2. amenda - Strahoten, bravo i ot men!!!
18.02.2010 21:28
Лесно изпълнима философия, познавам я в по голямата й част :-) Без да съм я чела...
цитирай
3. gkowachew - Бъди себе си!
18.02.2010 21:43
И забрави всички други!
цитирай
4. miaa - Прекрасен постинг, Ася! Позд...
18.02.2010 22:55
Прекрасен постинг, Ася!
Поздрави и усмивки!
цитирай
5. anlov - Много ценни мисли, Ася!
19.02.2010 01:45
Скоро един приятел ми цитира един мъдрец и аз ще ти препредам това негово прозрение:

"Какво е търпение ли? Да попиташ скалата и да изчакаш тя да ти отговори".

цитирай
6. veninski - Поздрави от Родопите!
19.02.2010 06:23
Поздрави от Родопите!
цитирай
7. bachym - Тайна работа
19.02.2010 09:54
Вярвам в Кронос и Сабазий :)
цитирай
8. anastasiia - irka66 :)
19.02.2010 20:20
Даа...:), законът за привличането...:)
Нека бъдем по-оптимистични и усмихнати...:)
Поздрави от мен, усмихнати, разбира се!:)))
цитирай
9. anastasiia - amenda, и аз така...като теб...:)
19.02.2010 20:21
Обичам тази философия...:) Вълшебно хубава е и действа!...:)
Всичко започва от усмихнатата добронамереност...
цитирай
10. anastasiia - gkowachew...
19.02.2010 20:23
Аз СЪМ себе си... И вървя по пътя си... С усмивка...:)
Усмивка и за теб...:)
цитирай
11. anastasiia - miaa, благодаря ти...:)
19.02.2010 20:26
Знам, че и ти знаеш Тайната, мила Миа... Чувствам го!...:)
И от мен усмивки...и поздрави!:)))
цитирай
12. anastasiia - anlov..., да...
19.02.2010 20:34
Мъдро и хубаво... Ама май ни липсва това търпение... Все бързаме ли, бързаме... Хубаво е да поспираме, да притихваме... А най-хубавото е да умеем да чакаме!...
Благодаря ти!...
цитирай
13. anastasiia - veninski...:)
19.02.2010 20:35
Поздрави, Господарю на Замъка!...:)
И...благодаря...:)
цитирай
14. anastasiia - bachym, така си е, абсолютно тайна работа!:)
19.02.2010 20:40
Да прибавим и Озирис, и Загрей! ;)
цитирай
15. mamas - Обич
19.02.2010 20:44
...и позитивна нагласа - това е тайната.
Прегръдки, Ася :)))
цитирай
16. hope17 - Аси, абсолютно
19.02.2010 20:45
вярно - онова, което се съдържа в мислите, ума и сърцето на човек се превръща и в негов живот. Лошото е, че автотренинга трудно се усъвършенства, така или иначе в мислите ни се прокрадват всякакви неща, но основното е да си позитивно мислещ и градивен човек. Както е известно подобното привлича подобно, а най-старата истина е, че можеш да промениш външния свят единствено като първо промениш вътрешния !
Вдъхновяващ материал, благодарности и хубава петъчна вечер от мен :))
цитирай
17. cornflower - хубав постинг
19.02.2010 20:47
поздрав!
цитирай
18. anastasiia - mamas, ти цяяяялата си обич!...
19.02.2010 20:50
...И позитивна нагласа, и топлосърдечие, и усмивка... Всичко това си ти, мило Славенце!... Разбира се, ти знаеш много за Тайната!...:)
И от мен прегръдки! :)))
цитирай
19. anastasiia - hope17, толкова ми е приятно,
19.02.2010 21:02
че разбираш и приемаш всичко това!
Да, разбира се, всичко е вътре в нас! Не бива да го забравяме...
Много светлина и слънце в теб ти пожелавам!
...И един чудесен уикенд!:)
цитирай
20. anastasiia - cornflower...:)
19.02.2010 21:04
Метличинке, благодаря ти...
Теменужена усмивка от мен!...:)
цитирай
21. zeifod - Страхотен постинг
19.02.2010 23:05
Ася, отново ме изненада с нещо различно :)
Помня че бях гледал едно филмче преди, мисля че се казваше "The Secret" и там точно затова ставаше въпрос, позитивното мислене.
Лошото е че в нашето технологично общество изгубихме и забравихме колко силна може да е човешката мисъл и колко много неща можем да постигнем с нев. Хората разчитат за всичко все повече и повече на машините , а другото винаги остава на заден план...и тук не мога да не се сетя за Арнолд и Терминатор :)
цитирай
22. anastasiia - zeifod, всички тези "тайни"
21.02.2010 15:27
са от книгата "Тайната за всеки ден", която е издание към голямата книга "Тайната", по която е направен филма "The Secret". Да... И аз съм го гледала, и много ми хареса... Още повече, че аз самата живея по този начин... Такава ми е нагласата - позитивна... И тази моя нагласа твори вълшебства...:)
А иначе си прав... Много се технологизирахме май...и оставихме на заден план истинските неща... Въпреки, че има хора, които не забравят..., търсещи хора...
Благодаря ти за хубавия коментар...:)
цитирай
23. compassion - Ася, не съм чела тази книга,
21.02.2010 19:07
но имам чувството, че аз съм я писала... ха-ха-ха...
Прекрасен постинг, мила
цитирай
24. anastasiia - compassion, значи в книгата
22.02.2010 18:19
е пълно с твои тайни!...:)
Самото оформление на книгата е много оригинално, под формата на настолен бележник... И за всеки ден от годината, има по една тайна. Т.е., 365 тайни за всеки наш ден!...
Благодаря ти, Руми!...:)
Приятно ми е, че си тук...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5894097
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930