Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2010 13:26 - Какво ли би се получило....,
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 13366 Коментари: 26 Гласове:
24

Последна промяна: 14.03.2010 22:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ако съберем много изкуства на едно място!... Нещо като...Бал на изкуствата..., може би...:) Което пък означава, че често устройвам такива балове... Балове, за които входът е...една усмивка!:)
...За всички, които решат да посетят събитието, ще подам адреса... Заповядайте, днес, неделя, от 14.30 часа, както и вечерта, от 21.40 ч., ето тук -

"АСЯ В СТРАНАТА НА ТАЛАНТИТЕ"

или пък ето тук -

http://bg.tv.free.bg/potvonline.html

Продължителност - 100 минути!:)
А на останалите ми приятели, ще предоставя снимки от вчерашния хубав, слънчев ден, в който събрах музите на музиката, театъра, живописта, дърворезбата, поезията... Със сигурност пропускам някоя...;)
image
Един нов дует ми беше на гости - Деси и Ники...

image
Ники е композиторът и текстописецът, и аранжорът... Т.е. - той сътворява песните, а двамата с Деси ги изпълняват.
Ники е завършил пловдивската музкиална академия, а Деси в момента е студентка там, специалност - народно пеене.

image
Млади актьори, възпитаници на Гимназията по сценични и екранни изкуства...

image
Разговарям с Краси Панайотов - художник, музикант, поет...

image
Инката и Петьо - част от група "Тирамису"

image
Гостуват ми талантливи млади хора от специалностите - "Грим и перуки", "Театрален декор", актьорско майсторство...
Китарата не е истинска, бутафорна е...;)

image
Ето и театрален декор, сътворен от Милена, ученичка от гимназията по Екранни и Сецнични изкуства, Пловдив.

image
И още...кукла за куклен театър...

image
Разговарям с Румен Цветков, художник, дърворезбар...

image
Това са негови творби.... Съчетание между живопис и дърворезба...

image
И в по-близък план...

image
Престолен кръст, с четиримата евангелисти в четирите края, дърворезба, отново на Румен Цветков...

image
:) Гостите ми се забавляват по време на изпълненията...

image
А ето и уникалните бижута на Христина Търновска, солистка на група "Тирамису"!...

image
Звучи "Огън от любов", в изпълнение на Деси и Ники...:)

image
:))

image
Тук съм с Инката и Краси :)

image
И най-усмихнатата снимка..., на която сме почти всички, след предаването!:)

...Благодаря ви, приятели, че посетихте моя Бал на изкуствата... Надявам се, ви е било приятно и забавно... А за повече впечатления, гледайте предаването в часовете, които ви написах по-горе, днес, неделя!..:)
...И...запазете си усмивката за дъъъълго...:)



Тагове:   Какво,


Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Хубава Ася, думичките ти са благ...
14.03.2010 15:04
Хубава Ася, думичките ти са благословия, леещи се , като из ведро..
Много се радвам, че има толкова симпатични млади хора, като теб!
Излъчващи позитивизъм и лъчезарност! Успех и щастие ти пожелавам от сърце!
цитирай
2. hel - Заразително е твоето предаване. ...
14.03.2010 15:12
Заразително е твоето предаване. Един път съм успяла да го гледам, а сега ми иска някаква приставка и не мога да се справя. Но от постинга се вижда атмосферата.
Продължавай все така успешно и лъчезарно.
цитирай
3. anastasiia - Мила miaa,
14.03.2010 15:12
Хубаво е, че има толкова приятни, слънчеви хора като теб... За да приемат това, което правя...:)
Прегръщам те...и ти благодаря...:)
цитирай
4. anastasiia - hel, опитай да го гледаш ето на този адрес -
14.03.2010 15:16
http://bg.tv.free.bg/potvonline.html

Благодаря ти за хубавите думички...:)
Лъчезарна усмивка от мен...:)
цитирай
5. veninski - Вчера се разминах, днес те гледам. . ...
14.03.2010 15:38
Вчера се разминах, днес те гледам... Страхотна си, Ася!!!!
Поздрави от Родопите!
цитирай
6. anastasiia - veninski, подарявам ти частички
14.03.2010 15:43
от страхотното ми настроение!:))
Благодаря ти, Васко...:)
Много ми е приятно, че ме гледаш... Наистина!...
Слънчева усмивка....:)
цитирай
7. bovari - Много интригуващо!
14.03.2010 15:59
Всичко е толкова хубаво и струи невероятно настроение от всички вас. Озарени!
Непременно трябва да се види цялото.:)

Поздрави, Ася!
цитирай
8. kalin8 - Благодаря!!!
14.03.2010 16:07
Много е хубаво!
Б.
цитирай
9. anastasiia - bovari, цялото предаване
14.03.2010 18:36
може да гледаш, ако решиш, тази вечер, от 21.40 часа...:) Или пък в четвъртък, от 11 часа, предиобед! :)
А иначе сме пълни с настроение и добронамереност..., всички ние, които реализираме това предаване... Както и гостуващите ми таланти...:)
Радвам се, че го чувстваш и улавяш...това хубаво настроение....:)
Поздрави и на теб, мила приятелко! :)
цитирай
10. anastasiia - kalin8 :)
14.03.2010 18:36
И аз ти благодаря, Боре!...:)
Хубаво ми е, че си надникнал тук..., в Страната на чудесата...:)
цитирай
11. viarkata - И аз с усмивка :)
14.03.2010 18:59
И цунки по муцунки!:)))
цитирай
12. heilin97 - Ася!
14.03.2010 19:02
Прекрасна си! И ти, и това, което правиш, е прекрасно!
С голямо удоволствие те гледам всяка събота, а и повторенията също!
Много ми хареса дуета Деси и Ники! Страхотни бяха!
Поздрави, Ася! Бъди такава, каквато си - винаги прекрасна!
цитирай
13. hristam - Здравей, слънчице!:)
14.03.2010 19:15
С интерес надникнах /за кой ли път/ в твоя интересен, пъстър цвят. С теб човек никога не може да скучае ;)))
цитирай
14. anastasiia - viarkata, аз пък с ооооще по-голяма усмивка...:)))
14.03.2010 19:19
...И мноооого цунки, мило Вярче такова!:))))
цитирай
15. anastasiia - heilin97, благодаря ти! :)
14.03.2010 19:21
Дуетът Деси и Ники и на мен много ми хареса :) Имат красиви гласове, които звучат и в дует много хубаво... А новата им балада звучи много хубаво...
Радвам се, че са ти харесали и на теб... Още по време на предаването много зрители писаха, обадиха се, за да ги поздравят...:)
Поздрави и за теб!:)
Благодаря за хубавите думи...
цитирай
16. anastasiia - hristam, толкова ти се радвам,
14.03.2010 19:23
когато надникваш в моя свят... В миг, той става не само пъстър, но и неустоимо поетичен... Защото ти си в него....:)
За кой ли път, така хубаво ме усмихна, Хриси...:)
Поздрави и мноооого целувки от мен!:)))
цитирай
17. exibella - Здрастиииииии:)))
14.03.2010 20:15
Какво да ти кажа, освен че пак те гледах и пак мноооооого ми хареса. Винаги с нетърпение чакам Събота да започне предаването:) Успех ти пожелавам занапред:))) И относно предишния постинг приеми моите, макар и закъснели поздрави:))))))
цитирай
18. ckarlet - Приятно е, когато виждам толкова ...
14.03.2010 21:08
Приятно е, когато виждам толкова млади и талантливи хора, Ася!
Поздрави и от мен!
цитирай
19. nikimusic - Здравей, Ася!
14.03.2010 21:14
Благодаря ти, Ася за хубавото предаване! За пръв път ти гостувам и беше страхотно! Желая ти много здраве, успехи и дълги години в ефир, защото България има нужда от хора като теб, които да популяризират българското изкуството.
Поздрави на теб и на чудесния ти екип! :)))
цитирай
20. anastasiia - exibella, здрастииии! :))))
14.03.2010 22:31
Спасимирка, вече ми липсваше..., нали знаеш!:))))
Не бих допуснала, че ще пропуснеш предаването в събота!:)))
Благодаря ти, миличко... За всичко!:)))
Целувки!:))))
цитирай
21. anastasiia - ckarlet, и на мен ми е приятно...:)
14.03.2010 22:32
...Особено като срещам и приятни хора като теб...:)
Благодаря ти!:)
Поздрави и мноооого усмивки!:))))
цитирай
22. anastasiia - nikimusic :)
14.03.2010 22:36
Хееей, Ники, добре си ми дошъл, тук, в моя блог!...:)))
Ако знаеш, какво слушам в момента!:))) Една моя любима песен на Ерос Рамацоти в твое изпълнение!:)) В момента повтарят предаването...:)
Радвам се, че се запознахме! :) Хубаво е, когато срещам млади хора, които обичат това, което правят... Ще се виждаме отново...и отново в Страната на талантите...:)
Благодаря ти за добрите думи! :)
Поздрави и за теб!:)
цитирай
23. lotos16 - Ася,
15.03.2010 12:33
гледах те снощи. Отново направихте чудесно предаване. Ти и твоите гости - как е хубаво човек да се потопи във феерията таланти...
Благодаря ти, слънчице, релаксиращо ми подействахте в края на един тежък неделен ден. :)))))))))
цитирай
24. monna - Много късно го видях..
16.03.2010 10:53
...но пак коментирам..
Чудесни таланти си събрала, Ася!
Поздрави, морски!:)))
цитирай
25. anastasiia - lotos16, ти си ми слънчице!:)))
16.03.2010 18:12
И на мен ми е хубаво, когато ми гостуваш и се потапяш във феерията от таланти...:) Усещам присъствието ти! :)
И аз ти благодаря, Павлинка!:)))
цитирай
26. anastasiia - monna, морските поздрави
16.03.2010 18:15
винаги ме зареждат особено хубаво! :)
Благодаря ти, Синьо цвете...:)
Озаряваш ме с цветност..., едни такива светли, хубави цветове витаят около теб...
Поздрави, пловдивски, топли, усмихнати...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5895851
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930