Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2010 14:16 - Станахме на цеееели 12!...:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 11192 Коментари: 48 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

...Ами да! На цели дванайсет...и то точно на първи април!;) Май на шега се получават най-хубавите неща...
...Мило ми е...и хубаво..., защото почти от началото на създаването на телевизията съм част от екипа й... Бях там, когато празнувахме първата годинка..., събрани горе, "на тавана", на последния етаж на сградата... Излъчвахме на живо и всеки един водещ трябваше да представи по някакъв начин рубриката си..., за минутки... Тогава водех предаването "Панаир на измишльотковците", в което, по "джаниродаровски" измислях истории с отворен край и зрителите трябваше да ги довършват... Всеки, както прецени..., но по възможно най-фантазния начин! Редакцията се затрупваше от писма... Много ми пишеха, получавах всяка седмица огромни количества отговори на моята фантазна задача... А освен това и след всяко излъчване на предаването ми, оставах един час на телефона и лично аз приемах отговори на зрители... Много забавно беше!...
А след което, успоредно с това, стартирах и още едно предаване... - "Всички ПОД масата"... Беше нещо като закачка с концепцията на телевизията ни, която тогава имаше едни обедни блокове - "Всички около масата"..., т.е. цялото семейство се събира около масата и гледа нашата телевизия...:) Та, аз реших, че ще правя предаване "под" масата, защото там е по-скрито и някак...по-тайно... И всеки може да си каже всичко..., там, на "скришничко под масата"...;) Съчетавах известна личност и дете, които отговаряха на едни и същи въпроси, седнали, под една кръгла маса... Участваха известни певци и музиканти (от група "Сигнал", напр.), художници... И деца. И аз, разбира се.., под масата...:)
...А след което, режисьорът на предаването "Панаир на измишльотковците" ми предложи да направим едно продължение, в събота вечер, в което да представям някои от децата, които ми пишеха измишльотковските си истории... На живо, с открити телефони... Освен, че ги представях, децата започнаха да изпълняват песни..., да сътворяват декоративни предмети..., да танцуват... Участваха скаути, театрални състави,...поетични дарования... И в един момент, някак по естествен начин, се "роди" предаване за таланти...
...Спомням си, че много умувахме как да го наречем... Като според режисьора, Петър Алексиев, и Евгений Тодоров, беше хубаво, името ми да бъде в заглавието... Мисля, че в крайна сметка Евгени измисли името - "Ася в страната на талантите"...:) А моята колежка Илиана Рахманлиева избра музиката за "шапката" на предаването... И така, стартирах..., преди 10 години с това предаване..., като предишните две - "Панаир на измишльотковците" и "Всички под масата" също са ми много скъпи... С тях прохождах първите две години...в необятния свят на телевизията...
...Мисля, че имах/м щастието да съм сред професионалисти и телевизионери..., все големи имена... Защото хората, създали Пловдивска обществена телевизия "Тракия" са кадри на БНТ, телевизионен център Пловдив... И то едни от най-качествените кадри, от най-активния и ползотворен период на Телевизионен център Пловдив..., създатели на предаване като "За един милиард"...
Честит празник, колеги!...:)
Ето и снимки от празничната вечер...:) image
Започваме с тортата...:)

image
Евгений Тодоров и Димитър Георгиев разрязват тортата...


image
...И аз разрязвам тортата...:)

image
А ето и началото... До като  ресторантът е все още празен...;)

image
...

image
Започваме да се събираме...

image

image

image
Време е за "откриване" на събитието... Евгений Тодоров...

image

image
И кметът, Славчо Атанасов, ни поздравява...

image

image
Евгени раздава автографи ... Защото рождения ден на телевизията съвпадна с премиерата на новата му книга "Наръчник на носталгика"...

image
Една книга, която се "роди" в блог пространството...:)

image

image
:)

image
Ето ме и с другия шеф;), режисьорът на предаването Петър Алексиев...

image
...С колеги... От ляво на дясно - звукорежисьорът Вихър Василев, Светлето, Пламката - ефирен оператор, аз, Любо Апостолов - спортният ни журналист, Ончо Черчиян - режисьор, Петко Шойлеков - човекът-телевизия!...

image
Към нас се присъедини и господин Спас Гърневски...:)

image
Снимка с Генералния консул на Република Турция - Джюнейт Явузджан...

image
...И с Илко Илиев, председател на Общински съвет в Пловдив...

image
Тук съм с Краси Панайотов, ефирен оператор...:)

image
Със Слави Пейков, колега от радио "Веселина"...

image
Със Светлето...:)

image
С Любо Апостолов...:)

image
Със Спас Гърневски...

image
Ето ни и с Таня Досева..., една моя любимка... Тя ни направи и много хубава изненада... Изпълни като поздрав за нашия екип, акапелно, песента "За старата любов..."

image
Едни мои добри приятели, много песенен дует - Чайка и Влади... :)

image
И Стефчо-Автографа е тук...:) Без него просто не може!...;))

image
Обясни ми, че идва от концерт на "Уикеда"...:)

image
...Частички празничност...
...Усмихнати моменти от един 12 годишен рожден ден... Не можеше да не го отразя...;) Защото нали знаете какви са рождените дни?!...;) Като нищо ще се обиди, ако не му отдадем дължимото внимание,...и после....иди го гони!;)))




Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kontrasti - Честито!
06.04.2010 14:56
Честито!
цитирай
2. miaa - Честит празник мила Ася! Много се ...
06.04.2010 15:12
Честит празник мила Ася! Много се радвам за теб!
Прекрасно е човек да обича работата си и да е всеотдаен за всичко, което го вълнува!
Щастие и много успехи от мен!:))))
цитирай
3. an200 - Честито, мила Ася!
06.04.2010 15:13
Да сте здрави, вдъхновени и усмихнати!!!)
Поздрави от Русе!;)
цитирай
4. gkowachew - Честито,Ася!
06.04.2010 15:38
За много години!
цитирай
5. анонимен - Честито, Асенце!
06.04.2010 15:39
Още много такива юбилеи да посрещате!
Здрава бъди! :)
цитирай
6. anastasiia - kontrasti :)
06.04.2010 15:54
Благодаря! :)
цитирай
7. henzelski - Вместо
06.04.2010 16:06
Добър ден,
Честито и от мен!
;)
цитирай
8. anastasiia - Благодаря ти, мила miaa!:)
06.04.2010 16:44
Съгласна съм с това, което си ми написала...:)
И аз ти пожелавам щастие..., или по-точно - щастлива нагласа към всичко около теб...:)
цитирай
9. vanex - я
06.04.2010 16:45
честито и от мен, аз все се каня, че с антон ще идваме в предването и все не остава време :)
цитирай
10. anastasiia - an200 :)
06.04.2010 16:46
Благодаря ти, мила Ан!:))
Поздрави от Пловдив..., който днес макар и дъждовен...е толкова зелен и празничен...:)
цитирай
11. anastasiia - gkowachew, за много години!...:)
06.04.2010 16:50
...И нека се вслушваме, когато някой пее...в комина... Това е хубав знак!... Сигурно луната има нещо общо с това...:)
Пролетна, пловдвивска усмивка от мен...:)
цитирай
12. anastasiia - bateto, благодаря ти...топло и мило!...:)
06.04.2010 16:53
Амин! Така да бъде!
Бъди ми здрав и ти!...:)
цитирай
13. anastasiia - henzelski...:)
06.04.2010 16:55
Вместо
Благодаря,
най-хубавата си усмивка
аз ще ти даря!...;)
цитирай
14. anastasiia - vanex, я, кой бил тук!:)
06.04.2010 16:59
Благодаря ти, Ванка!:)
Ти си бил частичка от нас, така че..., това с "все не остава време" някак не ми звучи...;)) Знам си, че ще дойдеш...:) Ако знаеш пък и кой народен оркестър предстои да ми гостува в близко време...:)))
цитирай
15. ivana59 - Честит празник, Слънчева! :)))
06.04.2010 17:15
С обич и вдъхновение само напред и нагоре!
цитирай
16. anastasiia - ivana59, благодаря ти слънчево и усмихнато!...:)
06.04.2010 17:22
Дааа..., с обич и вдъхновение... :) Продължавам по пътя си...нагоре..., точно по този начин!...:)
Прегръдка!:)
цитирай
17. mamas - Честита годишнина!
06.04.2010 17:49
Още много такива щастливи годишнини да посрещнете заедно!
цитирай
18. anastasiia - mamas :)
06.04.2010 17:57
Празникът е в теб, празникът е в мен..., нейде от душите ни извира...
Благодаря ти, мило Славенце...:)
Така да бъде!...
цитирай
19. veninski - Честит празник и от мен! Здр...
06.04.2010 18:09
Честит празник и от мен!

Здраве, обич, вдъхновение, творческа наслада ! И много нови щастливи годишнини!
Поздрави от Родопите!
цитирай
20. henzelski - Получих
06.04.2010 18:16
усмивката вече
от теб
на усмивки обречена!
;)
цитирай
21. priqtel12 - ЧЕСТИТО!!!!
06.04.2010 18:18
Още много хубави мигове, нови творчески успехи и вдъхновение!
цитирай
22. anastasiia - veninski :)
06.04.2010 18:20
Как хубаво звучи само..."творческа наслада"...:) Благодаря ти, Васко..., за всички хубави пожелания...:)
Знаеш ли, че вчера се завърнах от твоята Планина...:) Заредих се с магичност...и ето ме отново тук!:)
Поздрави от Пловдив/вече/ и от мен!:)
цитирай
23. anastasiia - henzelski, пази я...,
06.04.2010 18:28
защото
вълшебна
е Тя! ;)
цитирай
24. lubara - Поздрави, anastasiia !
06.04.2010 18:33
Честито! 12 си е почти като петнадесет, е, тогава аз ще стана пък на шестдесет, ти ще си шеф, и ще ме вземеш в екипа!
цитирай
25. anastasiia - priqtel12, БЛАГОДАРЯ!!!! :)
06.04.2010 18:33
Нека да ги има повече...нашите си, хубави мигове... И полетното вдъхновение...
Нека ги има...
:)
цитирай
26. anastasiia - lubara, разбира се,
06.04.2010 18:39
че ще те взема в екипа! Ние с теб сме се договорили :))
За мен ще бъде чест ти да си в моя екип!...:)
Поздрави и от мен, Любо!...:)
цитирай
27. valben - Честито и от мен, поздрави за теб и твоето предаване!
06.04.2010 18:41
С усмивката чудесна
ти все ни поздравявай
Приветстваме те с песен,
а ти не остарявай.

Бъди все лъчезарна
с дечицата добрички.
Ти с нас бъди щастлива,
обичаме те всички!
цитирай
28. anastasiia - valben..., хеее, Вал...,
06.04.2010 18:46
как ме развълнува само!..:))
Благодаря ти, от все сърце!...
И...разбира се, че съм щастлива..., сред хора като теб...:)
Поздрави на теб...и всички около теб!:)))
цитирай
29. ka4ak - Ася,ми то си е цяла дузина вълшебства!!!
06.04.2010 18:50
Прекрасна си си и настроението струи!Дерзай и ни радвай с неизчерпаемата ти заразна положителна енергия!Прегръдки и целувки,за един по добър свят!Успех!:)))
цитирай
30. enjoy6 - Честит 12-ти Рожден Ден!!!
06.04.2010 19:29
Много сте добри !!!
Продължавайте все така напред с много творческо вдъхновение и прекрасност!
А на вълшебницата Ася, прегръдка и да бъде все така чаровно усмихната и успяваща!:)))
цитирай
31. nadezda - Ех, че вкуснотии!Честит празник, ...
06.04.2010 20:09
Ех,че вкуснотии!Честит празник,още дълги години да празнувате!Не съм забравила поканата,но чакам да стане по слънчево!Поздрави!
цитирай
32. lotos16 - Честит празник, най-слънчево момиче!
06.04.2010 20:48
12 години - тийнейджерска възраст...
Затова сте толкова свежи, и хубави, и ведри, и жизнерадостни, и лъчезарни, и слънчеви!!!
Още много по 12 да отпразнувате!!!
Живи и здрави бъдете!
цитирай
33. magnoliya - ЧЕСТИТО !
06.04.2010 21:03
Пожелавам поне още 10 пъти по 12 години да радвате зрителите! Успехи и в бъдеще! Приятна вечер!
цитирай
34. tili - Честито, Ася!
06.04.2010 21:12
Много хубав репортаж си направила!
Живи, здрави и креативни!
цитирай
35. cornflower - Честито, Ася!
06.04.2010 21:15
Вдъхновение и успех!

/прическата е страхотна!/
цитирай
36. martiniki - Честито и успехи на теб и предаването - (вече
07.04.2010 00:05
тийнеджъри значи ;))
цитирай
37. anastasiia - ka4ak, ами така си е...:)))
07.04.2010 10:23
Аз съм по вълшебствата!:))))
Прегръдки и целувки и от мен...:))) Нека наситим света...с хубава енергия!:)))
Благодаря ти, Влади!:)))
цитирай
38. anastasiia - enjoy6, мило приятелче :)))
07.04.2010 10:27
Мнооооого те прегръщам...:))) и ти благодаря!...:)
Пожеланията от приятели се сбъдват..., знам...:)
цитирай
39. anastasiia - nadezda :)
07.04.2010 10:29
Благодаря ти, Наденце!...:)
Времето става все по-слънчево и слънчево...:) Когато решиш, заповядай... Много ще ми е приятно!:)
цитирай
40. anastasiia - lotos16, абсолютни тийнейджъри!:)))
07.04.2010 10:34
Влюбени и устремени...напред!...:))
Благодаря ти, Павлинка...:)
Да си ми жива и здрава и ти!:)
цитирай
41. anastasiia - magnoliya :)
07.04.2010 10:35
Благодаря много!...:)
Прекрасен ден от мен!:)
цитирай
42. anastasiia - tili-Лили :)
07.04.2010 10:37
Честно казано, не знаех, че толкова много ще напиша ;) Аз съм ЗА краткия изказ ;) Но така ми тръгна..:) Явно е трябвало да го напиша :)
Целувки от мен...:) И благодаря :)
цитирай
43. anastasiia - cornflower :)
07.04.2010 10:41
Благодаря ти, Метличинке!:)))
И за прическата - благодаря...:) По моя идея беше...:))
Целувки от мен!:)
цитирай
44. anastasiia - martiniki, ами да...
07.04.2010 10:46
Вече тийнейджъри...;)))
Благодаря ти, Мартичка!:)
цитирай
45. x2man - готино
07.04.2010 11:27
парти, хубави хора, страхотна годишнина(12:)
все така цветни и неповторими(и чаровни като теб))
цитирай
46. anastasiia - x2man...:)
07.04.2010 13:22
...И ти ми бъди все така готин и неповторим...:))
Благодаря ти, Ице!:)))
цитирай
47. ckarlet - Честит празник и от мен, Ася!!! П...
07.04.2010 18:35
Честит празник и от мен, Ася!!! Поздрави на целия екип!
Страхотни сте! Много успехи и творчество! И все така усмихнати и щастливи!
цитирай
48. anastasiia - Благодаря ти, мила ckarlet!...:)
07.04.2010 18:50
Ще предам поздравите на всички колеги!...
Усмихнато и щастливо ти благодаря...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5899621
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930