Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2010 14:51 - Музика на Бах, "Purple"...,
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 7006 Коментари: 14 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ..."Summer Rain", "IVORY TWILIGHT"... в 120 минути, в едно предаване..., как ви звучи?...;)
... Ами остава просто да гледате... и да събирате хубави емоции... и положителна енергия!:)))

...Както винаги, ще ви пусна линк, за да улесня навлизането в Страната на талантите...:) Достатъчно е да кликнете ето тук  - 


"АСЯ В СТРАНАТА НА ТАЛАНТИТЕ" 


Предаването започва в 14.30 часа, днес, неделя... и се повтаря тази вечер, от 21.40 часа...
И преди да ви пожелая "приятно гледане", ще ви покажа какво се случи в предаването, всъщност...:)
Защото първото директно излъчване е винаги в събота...:)

image
Васко и Митака от "Summer Rain"... Те изпълниха своята песен, която участва в конкурса за химн на Пловдив. В момента именно тяхната песен е начело в класациите на Радио Пловдив и нашата телевизия...

image
Тони Сатаната и Удо от "IVORY TWILIGHT"...:) Групата е един от организаторите на първия български рок фест в Пловдив, който ще се състои през месец май...


image
;)))

image
А това са Светлето - една от вокалистките на групата и Митко - основател на групата...

image
"IVORY TWILIGHT" изпълняват една от най-новите си песни....

image
Разговарям със Светла...

image
И още песни...

image
Разговарям с момчетата от "Summer Rain" :)

image
И от тях има нова песен...

image
А тук представям Георги и Александра - студенти, абсолвенти от АМТИИ, град Пловдив...

image
Оказа се, че Георги е спечелил конкурса за най-добър млад учител... В същото време си има група... Група "Стрейт"... И освен това свири в градския оркестър на Димитровград... Безкрайно талантлив млад човек...

image
Свири на пиано по уникален начин... А и в предаването се включи съвсем импровизирано с рок музикантите на пианото...

image
Георги Желев...

image
И една новосформирана, по време на предаването, рок банда...;) Имаше изпълнение на песни по желание на зрители...:)

image
Удо изпълнява новата си песен "Чисто небе"...

image
Тони Сатаната в действие..;))) 

image
И още песни...

image
И най-хубавата снимка..., тази, "за спомен"...:)

image
:)

image
И една много талантлива флейтистка - Александра...:)

image
В края на предаването се разменят координати, контакти... Което е много, много хубаво...:)

image
Тони Сатаната..., неизменно с чаша бира в ръка...:)

image
И Стефчо Автографа, разбира се, който причаква всяка събота, след предаването, моите гости.., за автографи...:)

Остава да ви пожелая прекрасно настроение...
А докато пишех постинга, предаването започна, така че, бързо влизайте и гледайте!:)))
 


Тагове:   музика,


Гласувай:
25



1. divna8 - Браво, слънчево момиче Ася :):):)
18.04.2010 15:07
Толкова са слънчеви твоите репортажи за предаването, че винаги съм тук, когато ми потрябва светлинка и оптимизъм!!! Бъди все така лъчезарна и в съприкосновение с малките човешки чудеса, които носат Дар от Бога - ДарБА...
Усмивки за хубав неделен следобед и отморяваща вечер :):):)
цитирай
2. erato7 - Защо ми липсва Теди от Айвърите?...
18.04.2010 15:07
Защо ми липсва Теди от Айвърите?:)))
цитирай
3. anastasiia - divna8, благодаря ти...:)
18.04.2010 15:13
Може би, защото много обичам работата си около предаването... и излъчвам усмихната енергия, когато говоря или пиша за това...:)
Усмивки и от мен...:)))
И прекрасна предстояща седмица!...:)
цитирай
4. anastasiia - erato7, и на мен ми липсваше...,
18.04.2010 15:14
честно казано...:)
Но тя съвсем наскоро беше рожденичка и точно в събота беше извън Пловдив, за да празнува!....
През май месец ще ги представя всички, по повод техния 5 годишен рожден ден!:)
цитирай
5. valben - Хей, Ася!
18.04.2010 16:01
Точно сега гледаме заедно с Теди повторението на твоето предаване от събота и много се кефим. Ама те били много готини тези от Айвъри! Най- много ме кефи Сатаната с биричката. Той си е такъв. Теди иска нещо да ти пише самостоятелно, ама аз искам да си ги поздравя тези мои любимци - Сатаната, Удо, Димитър и най-много Светлито.
цитирай
6. dorichela - Оха. . . само хубава музика. . :):)
18.04.2010 16:03
Оха... само хубава музика.. :):)
цитирай
7. miaa - Много красота има в твоя блог, много ...
18.04.2010 17:40
Много красота има в твоя блог, много интересни неща ,Ася!
Обичам да идвам при теб!
Щастие и успехи !
цитирай
8. anastasiia - Хей, valben!:)
18.04.2010 21:25
И аз много им се кефя и си ги обичам тези Айвъри!...:))
Дааа, Теди днес ми писа и ми беше мноооого приятно...:) Аз я поздравих и в предаването...
А Тони Сатаната през цялото време се грижеш да не останем без биричка...;)) Доливаше ли, доливаше...;)))
Поздрави и за теб...и за всички в къщи, Вал...:)
цитирай
9. anastasiia - dorichela, така си е...
18.04.2010 21:26
Мнооого хубава музика, Дори! :)
цитирай
10. anastasiia - miaa, и аз много обичам
18.04.2010 21:27
като идваш при мен...:)
Благодаря ти, мила Миа...:) Винаги си толкова добронамерена, положителна... Наистина ми е много приятно като идваш тук...
Поздрави и усмивки от мен!:)
цитирай
11. dorichela - Ася,
19.04.2010 01:14
рокфестовете са хубаво нещо!! :)
цитирай
12. anastasiia - dorichela, да, рокестовете
19.04.2010 15:51
са много хубаво нещо!...
А този, който се организира в Пловдив през месец май, ще бъде истински празник! Празник на българския рок!!!
Може би ще се видим там, Дори!:)
цитирай
13. anlov - Ася,
20.04.2010 12:24
за съжаление, нямам време да следя предаванията ти, но винаги в твоя блог съм се чувствал впечатлен от начина, по който смиряваш собствените си таланти, в името на това да заблестят по-силно на тези, поканени с любов от теб - на тези твои надарени чудаци.

Е мога ли да ти кажа тогава, че ми приличаш на онзи Граал в "Индиана Джоунс и последния кръстоносен поход" (май в него беше), където всред съкровищницата от купищата блестящи чаши точно дървеният, който не привличаше особено вниманието към себе си, се оказа, всъщност, истинският.

Прекрасно е да има такива като теб, които да издигат дарбите Божии, защото живеем в страна, където повсеместно ги обругават и потъпкват.
цитирай
14. anastasiia - anlov, знаеш ли...
21.04.2010 19:30
...Днес ме поканиха да рисувам с пръсти... Беше уникално изживяване... Един голям, красив ангел, който се получи от множество отпечатъци... А нали и ти си Ангел, ще ме разбереш...:)
...Толкова ми е хармонично и хубаво!... И сега като прочетох ти какво си ми написал, така се развълнувах!... Благодаря ти за всичко!
...Може би, най-големият ми талант е да представям талантливи хора..., "надарени чудаци"...:) Да ги предразполагам, да разговарям с тях... И да обменяме положителна енергия... И да я разпращаме в ефира!... Хубаво е... Даже много!...
Прекрасно е, че има хора, като теб..., които разбират, чувстват... И излъчват доброта!...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5897623
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930