Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2010 11:41 - Три години в блога!...:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 34312 Коментари: 98 Гласове:
39


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
18.07.2007 12:51 - Здравейте!:) Автор: anastasiia Категория: Изкуство   image
Прочетен: 447 Коментари: 3 Гласове: 0
Последна промяна: 18.07.2007 15:21

 
Здравейте! Казвам се Ася... Много обичам поезията..., песните на Андреа Бочели...,  музиката въобще, филмите на Боб Фос,...старите български филми /с удоволствие ги гледам отново и отново/,  хубавите книги...,новите приятелства:)...Като бях малка, си представях "приятелството" като нещо огромно, като голям индийски слон, например:)...Любимата ми детска книга е "Мери Попинз". Едно от любимите изкуства - кукленият театър!
 Професията ми е свързана с контакти с много хора. Мисля, че това е чудесно. Всяко ново познанство обогатява... И...мисля, че имам талант винаги да ми е интересно :)...

...Ето, така, с тези думи, съм заявила своята поява в блог.бг преди три години!...:) Нещо като опит за плуване в голям океан...;) "Опит", защото нямах идея защо точно се регистрирам... Разгледах малко, хареса ми...и реших да опитам!:) Всъщност, надникнах в блога, защото разбрах, че един от любимите ми поети - gor, е публикувал нови стихове... Прочетох ги, а след което се "разходих" из блога, разгледах тук-там... И така...:) Ето ме тук!:))) Вече цели три години!:)
...Три години, в които още повече затвърдих детските си представи за приятелство, защото "индийският слон" порасна още повече...:))) Щастлива съм с приятелите, които срещнах тук!:))) Някои от тях срещнах и реално, с други продължаваме да си пишем и коментираме...:))) Един невероятен обмен на енергия, на мисли, на хубави преживявания... Взаимопреживявания... И...полети!... "Полети и на сън, и на яве"...:) Полети с Карлсон по покривите...;), или пък с чадъра на Мери Попинз...:) Полети и на 11 000 метра височина дори, там, на високото..., където всичко дребно и ненужно остава далеееече, далече...
...Като малка, си бях направила "колекция от хора"..., в най-хубавия смисъл на думата "колекция"... Събирах си в себе си хора, които са ме впечатлили, които ми харесват... Явно не съм загубила способността да откривам интересни, приятни, хубави хора...:) Или по-точно казано - светлите, истинските, добрите хора ги има!:) Защото освен в реалните ми контакти всеки ден, ги срещам, ви срещам, тук..., мили мои приятели!... И точно затова продължавам да "плувам" в окена-блог.бг...:)
...И сега..., време за подаръци ;))) Както казва и Пипи Дългото чорапче, рожденикът трябва да подари подаръци на приятелите си!:)))
...Първият ми подарък е едно много любимо мое стихотворение... Не знам точно защо на него се спрях в момента... Така го почувствах... Може би защото е със сигнално, тромпетно звучене... Звучене, което не може да не ни поразбуди..., поразтърси... А всички имаме нужда от това, до като ни "върти живота, под жаркото слънце..."

ВЕЧЕРЕН ТРОМПЕТ

 

Върти ни живота под жаркото слънце
                        и трием нозе от горещия камък...
Но щом вечерта от небето се спусне,
                        ще взема тромпета и ще седна на прага.

Стига край тия стени съм се лутал
                        като звън на пробита камбана.
Трябва да свиря, трябва да срутя
                        тишината - само викът да остане.

Искам да гръмне горещия вятър
                        и докрай да отвори вратите.
Искам да тръгне отново земята
                        след кръстоносния марш на щурците.

Искам бодливата тел пред дома ви
                        с моята песен да скъсам.
Искам съседа, който се прави
                        на глух, да възвърне слуха си.

Искам да върже своите пръсти
                        крадецът, сърце да си купи пазача.
Искам да капна от моите сълзи
                        в окото, което ръждясва.

Искам отново при нас да се върне
                        панаирът - прахта да издуха.
Искам от смях да умре и от гъдел
                        този, който умира от скука.

Искам над мъртвите като на стража
                        до сутринта да стоиме.
Искам на всички заспали да кажа,
                        че има време да се наспиме...

Трябва да свиря в глухата вечер,
                        докато не дочуя към мене да иде
гласът на хиляда тромпета далечни.
                        Или на някой архангел невидим.

БОРИС ХРИСТОВ

...И вторият ми подарък - това стихотворение ще го чуете и като песен...:)
"Вечерен тромпет" - музика Стефан Диомов; стихове Борис Христов; изпълняват - Ваня Костова, Боян Михайлов, Дани Огнянов...
Клипчето, което ще видите, е визуализирано със снимки от моите срещи с композитора Стефан Диомов... Стефан Диомов, който също е в колекцията ми от прекрасни хора...:)
...Чувате гласът на хиляда тромпета, нали?:))) И...толкова усмивки и от мен, приятели!:)))






Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Честито.
19.07.2010 11:57
Честито.
цитирай
2. anastasiia - cefulesteven :)
19.07.2010 12:02
Стеф, благодаря ти!:)
Радвам се, че си тук!:)))
Нааай-прекрасния ден ти пожелавам!:)
цитирай
3. divna8 - Честито и ...
19.07.2010 12:04
прегръдки и усмивки от мен :):):)
Чудесна си - с таланта да ти е винаги интересно :)))
И... е заразно :):):) Лечение - Слава Богу! - не е открито...
Та всички ние, "заразените" от теб, се връщаме отново и отново ... за още интересни срещи!
Поздравления и наздраве :):):)
цитирай
4. valben - Хей, Ася!
19.07.2010 12:25
Честито! Ами ти вече май порасна! Но даже и да е така - грабвай чадърчето и политай! :)))
Вал те поздравява!
цитирай
5. gkowachew - Честито!
19.07.2010 12:28
И още много, много!:)))
цитирай
6. anastasiia - divna8, мнооооого е заразно...;)))
19.07.2010 12:36
Отърване няма!;)))
И какво по-интересно от това да ти е интересно!?:))))
Прегръдки и от мен, мила Дивна!:)))
Ти си безкрайно позитивен и усмихнат човек.... А хора като теб правят света още по-хубав!:)
Благодаря ти, че си тук, сред приятелите ми...:)
цитирай
7. anastasiia - valben, станах на цеееели ТРИ...:)))
19.07.2010 12:40
Пораснала,... та пораснала!:))) И летяща с чадърчета...;)))) И все по-трудно приземяваща се...:))) Ама няма лошо ;) Панорамният поглед отгоре е неописуем, има своите предимства...;)))
Благодаря ти, Вал...:)
И аз те поздравявам... Хубаво е, че те има...:)
цитирай
8. anastasiia - gkowachew....:)
19.07.2010 12:42
Много, много, много ти благодаря!:)))
Не можеш да си представиш колко ми е приятно да надниквам при теб..., в твоите странички, в твоя свят... Толкова си самобитен, интересен, различен... като творец... И стойностен... И като творец, и като човек...
цитирай
9. lotos16 - Честито, Ася, слънчице!!!
19.07.2010 13:01
Възхищавам ти се - цели три години си издържала тук.
От твоя блог и от твоето предаване винаги излизам с усмивка - толкова е заразителен твоят позитивизъм - с чудесно настроение и с много светлина зареждаш всички наоколо.
Прегръщам те! Радвам се за теб! До нови срещи!
цитирай
10. exibella - Еййй, Бравоооо, цели 3 години ли си в блог.бг?:)))
19.07.2010 13:03
Ами хайде ЧЕСТИТО! И още много интересни постинги :P ;) :)))))))
цитирай
11. anastasiia - lotos16, на мен ми е приятно...:)
19.07.2010 13:17
Сядам и пиша... Това, което чувствам в момента... Страхотно е!
А на всичкото отгоре, срещам хора като теб!:))) Така че, ето ме - "издържала" цели три години тук!:)))
Да, аз съм позитивна, усмихната... Но трябва да ти кажа, че въобще не ми е трудно да "заразя" точно теб с усмивка и настроение!:)) Та ти самата си цялата усмивка!:) Нали те видях "на живо"!:)))
И аз те прегръщам!:)))
И...до скоро!:))))
цитирай
12. anastasiia - exibella, абсолютно вярно!:))) Цели три години!:)))
19.07.2010 13:20
А като си спомня как ме изненада и ми писа тук!:))) Преди време беше..., не помня кога... Но ми се представи и минаписа едни такива хубави работи...:))))
Благодаря ти, Спасимирка!:))))
Мнооооого те прегръщам!:))))
цитирай
13. ivankalilova - Честито и от мен! Щастлива съм, че те ...
19.07.2010 13:23
Честито и от мен! Щастлива съм, че те открих, чародейничке!Наистина умееш да заразяваш с усмивка и настроение!Прегръщам те и очаквам с огромен интерес постингите ти !:):):)
цитирай
14. anastasiia - ivankalilova, благодаря ти!:)))
19.07.2010 13:29
Винаги ми е много хубаво като срещам светли, усмихнати хора...:) Така че, добре дошла в моя свят!:)
И аз те прегръщам, Ваня!...:)
цитирай
15. ivana59 - Честита годишнина, Слънчева! :)))
19.07.2010 13:56
Прекрасно е, че се "откриваме" в блога.
А тук винаги е жизнерадостно и топло. Благодаря!
цитирай
16. anastasiia - ivana59, да, прекрасно е,
19.07.2010 13:58
че взаимно се откриваме....и преоткриваме...:)
Безброй усмивки ти изпращам, от най-най-слънчевите ми...:)))))))
И аз ти благодаря...
цитирай
17. viarkata - Честитооооо!:))))
19.07.2010 14:05
Лично аз съм за полетите с Карлсон по покривите!:)))))
Мнооооого цунки от мен!:)))))))))
цитирай
18. anastasiia - viarkata, благодаряяяяя!:))))
19.07.2010 14:10
Става!:)))) Продължаваме с полетите по покривите... А може и във времето, затова не се сетих да спомена преди малко!:))))
Обуваме "галошите на щастието" и се впускаме в пътешествия!:))) Идваш ли?:)))
И от мен целувки!:))))))))
цитирай
19. ivesa - Благодаря за хубавия поздрав!
19.07.2010 14:13
Честит празник и от мен!:)))
цитирай
20. henzelski - Еееех,
19.07.2010 14:15
кога ще те стигна аз, Асяяяяяяяяя...;)))
По повод твоята годишнина тук, ти връчвам приза за най-добронамерения блог в този сайт!
цитирай
21. kosara2008 - ти си ни.........
19.07.2010 14:19
топлоусмихващо Южно Слънчице, Ася...обич и щастие нека ти е..........и да ни радваш с твоите чудесни срещи
цитирай
22. anastasiia - ivesa, и аз ти благодаря...:)
19.07.2010 14:24
Приемайки поздрава ми, ме правиш щастлива!:)
Щастлив, усмихнат, слънчев ден от мен!:))))
цитирай
23. an200 - Поздравления за едно усмихнато пловдивско момиче!)
19.07.2010 14:25
За тези три години се превърна в олицетворение на онзи южен край, който много обичам и в който има толкова стил и очарование, сърдечност и талант!)
Бъди жива и здрава!Другото си го можеш.))Успех, мила!

P.S. Ще взема и аз да отбележа моите 4 тук.;))
цитирай
24. lubara - Поздрави, anastasiia !
19.07.2010 14:27
Ето затова го обичам този блог. Връстник съм на Ася, че и по-малък съм от нея с половин година дори!

Усмивките на Ася,
гласът й слънчев, с който приглася
на хора известни, и не толкова много,
а бе и аз , макар че не съм от Бургас като Гого,
един ден ще срещна тази нейна усмивка,
предаването й за нас е eдна голяма почивка!
цитирай
25. anastasiia - henzelski, ееееех....:)))
19.07.2010 14:29
Времето е пред теб, давай, Красиииии!:)))) Пък и нали си вълшебник, какво ли са времевите измерения за теб...:) Даже те виждам някъде пред мен, напрееед, напред...;)
Благодаря ти за този приз! Добронамерено, мило, усмихнато, слънчево, искрено ти благодаря...
цитирай
26. veninski - Честита годишнина, Ася! Желая з...
19.07.2010 14:33
Честита годишнина, Ася! Желая здраве, обич, много красиви мигове! И усмивки, разбира се. Поздрави от любимата ти планина!
цитирай
27. eien - Поздрави и от мен!
19.07.2010 14:42
Толкова чистота има във всеки Ваш постинг! Как да не Ви уважава човек?!
цитирай
28. stela50 - Честито ,Ася !
19.07.2010 14:43
Бъди жива ,здрава и винаги усмихната. Правиш страхотно предаване ,
имаш невероятно присъствие в блога...Радвам се ,че те познавам и много щастливи
мигове ти пожелавам .
Незабравими преживявания и приятни изненади по пътя ти .
Прегръдки сърдечни ,чаровно момиче !
цитирай
29. miaa - Честит празник Ася!Пожелавам ти ...
19.07.2010 14:47
Честит празник Ася!Пожелавам ти щастие, късмет и много нови успехи!
Радвам се, че се познавам макар и виртуално с толкова лъчезарно и талантливо момиче, като теб!
цитирай
30. hristam - Честито, слънчице!
19.07.2010 15:21
И още много щастливи мигове! :)
цитирай
31. ka4ak - Направо си Дъртанян,с тези 3 години!!!:)))
19.07.2010 15:56
Добре че си Ася,все пак!Разкошна си и се радвам,че те познавам!Бъди здрава и непрекъснато приказна и зареждаща,с любов и щастие,което просто си струи от теб!!!Целувки и бъди си ти!!!!:)))
цитирай
32. tili - Аз ти благодаря
19.07.2010 16:00
за слънчевото присъствие, Асинка :*)
Да си жива и здрава и усмихната винаги!!!
цитирай
33. happinessschool - Колко хубаво е че си се решила,
19.07.2010 16:07
защото когато споделяме правим подарък и на себе си и на другите. Чудесна си.
цитирай
34. hristo27 - Чудесен избор, Ася! Браво!
19.07.2010 17:07
Чудесен избор, Ася!
Браво!
цитирай
35. exibella - Преди около 2-3 години мисля че беше! ;)))))))))))
19.07.2010 17:36
То и за мен си беше изненада твоя блог, съвсем случайно попаднах на него!
Прегръщам те и аз! :)))
цитирай
36. zebb - :-)
19.07.2010 17:39
Много здраве и късмет! И мно-о-го Усмивки!
Поздрави от сърце !:-)
цитирай
37. lion1234 - Честито, Ася!
19.07.2010 19:28
Много усмивки и вълнуващо лято!
Прегръдки!
цитирай
38. bogolubie - Честито и от мен, Ася!
19.07.2010 20:03
Бог да ти дава сила да отдаваш добротата си и любовта си към хората до последния си дъх! Ти си им нужна като въздуха, водата и слънчицето. Бъди щастлива!
цитирай
39. santiment - Честито на слънчевото момиче тр...
19.07.2010 20:33
Честито на слънчевото момиче тригодишнина!
А това е моят поздрав за теб!
http://www.youtube.com/watch?v=wFh-rX_Sfhs&playnext_from=TL&videos=L8sm6Wt44Bg
цитирай
40. cornflower - Бъди
19.07.2010 20:53
все така чаровна, разностранна и незчерпаема актриса!
цитирай
41. anastasiia - kosara2008, топлоусмихващо те прегръщам...:)
19.07.2010 21:00
...и обичливо...:)
Благодаря ти, Сари!...:)
Нали знаеш, че най-хубавото предстои!... Очаква те...:)))
цитирай
42. anastasiia - an200, та ти си на цели четири!:)))
19.07.2010 21:03
Това е страхотно!:) Да си ми жива и здрава...:)
Ти пък си ми олицетворение на всичко свързано с Русе...:) Никога не съм идвала в хубавия ти град..., но пък знам, че има чудесни хора като теб!:)
А за моя град..., съм съгласна...:) Да, има я тази неповторима атмосфера... Атмосфера, която привлича, притегля... с необясним магнетизъм...:)
Прегръщам те...и ти благодаря!...
цитирай
43. anastasiia - lubara, с половин година си по-малък от мен!:)
19.07.2010 21:06
Но пак сме си връстници...:) И мноооого се радвам за това!...:)
Благодаря ти за искреното и усмихнато стихотворение...:)
Ти винаги успяваш да извикаш усмивката ми...:)
И ми е много хубаво като надникваш тук....:) Хубаво ми е, когато ти идвам и на гости,...в твоя свят... Там, където всичко е искрено, неподправено, непосредствено... И където мога да се докосна до необикновените ти разкази... Такива, каквито само ти можеш да напишеш...
Хубаво е..., да...:)
Мнооооооого усмивки от мен!:)))))))
цитирай
44. razkazvachka - Честита годишнина!
19.07.2010 21:09
И то на рождения ден на Левски!
цитирай
45. anastasiia - veninski, снощи се завърнах от любимата ми Планина...
19.07.2010 21:23
...и вече ми липсва...:) Така че, с цяяяялото си сърце ти благодаря...:)
За всички хубави думи, пожелания..., благодаря!...
Поздрави, от най-най-усмихнатите ми, Васко!:)))
цитирай
46. anastasiia - eien, благодаря Ви...
19.07.2010 21:26
И аз се радвам, че Ви има, eien!... За да откриете чистотата, Вие самата трябва да я носите в себе си...
цитирай
47. compassion - Честито, Ася!
19.07.2010 21:38
Още много години усмивки тук и навсякъде като слънце да светиш! Ти си знаеш как.
цитирай
48. monaliza121 - Честито и от мен!
19.07.2010 21:47
Бъди все така усмихната, както си на клипчето и всички снимки!
цитирай
49. ninaantonova - Честито Ася!
19.07.2010 22:07
Много вдъхновение и ентусиазъм ти пожелавам, и от всичко по много, здраве, усмивки, любов, защото без нея не може, късмет и хубави моменти. Много щастие и радост от все сърце, приятелче, да си весела и да ни радваш. Прегръдки от мен топли! :)
цитирай
50. enjoy6 - Честито и от мен, мила Ася,!
19.07.2010 22:27
Бъди все така успешна и обичана!
Хубава ваканция ти пожелавам-
много усмихната, много релаксираща
и много вълнуваща!
Прегръдки и усмивки!:)))
цитирай
51. krotalka - Честито слънчево момиче!
19.07.2010 22:29
Остани си и занапред все такава слънчево усмихната!
Много виртуални прегръдки и целувки от мен!
цитирай
52. priqtel12 - ЧЕСТИТО!!!
19.07.2010 22:41
Все така усмихната и жизнерадостна да си, продължавай да ни заразяваш с оптимизма си ида ни будиш с гласа на тромпета!
Прегръдки от мен!
цитирай
53. anastasiia - stela50, и аз много се радвам,
19.07.2010 22:55
че имах възможността да се срещнем на живо!...:)
Хубаво е, когато срещам хора като теб по пътя си...:) Ето такива са приятните изненади, които и ти самата си ми пожелала...:)
Благодаря ти, Стели, за всииииички добри думи...:) Нали знаеш, че доброто и хубавото се завръщат с пълна сила към този, който ги е изпратил...
цитирай
54. anastasiia - miaa, и аз се радвам,
19.07.2010 22:57
че се познаваме...:) Както ми каза Славето/мамас/, като се видяхме преди време: "Преди да се срещнем на живо, нашите души са се познавали вече..." Хубаво..., нали?...:)
Благодаря ти, мила Миа!...:)
цитирай
55. anastasiia - hristam, я, кой бил тук!:)))
19.07.2010 23:00
Хриси, с хора като теб, щастливите ми мигове са неизброими!:)))
Благодаря тииии...:)))
Знаеш ли, че случайно открих наш общ познат - на теб, и на мен...:) Всъщност, аз го познавам отдавна, но случайно открих че се познавате, май сте били съученици в музикалното... Слави Пейков...:) Говорихме си за теб... Хубави неща, разбира се!:))))
Целувки!:)))
цитирай
56. anastasiia - ka4ak, абсолютен Дъртанян съм си!:)))))))))
19.07.2010 23:02
И за всичко останало, което си казал за мен, съм съгласна с теб!:)))))))))
Целувки и от мен, Владиииии!...:)))))))))
цитирай
57. anastasiia - tili, АЗ ти благодаря...:)
19.07.2010 23:03
Та нали ти си Тили-Лили, дето разбира от бисерчета на добротата...:) Всичко знам аз....:)))
И мнооооого те прегръщам...:)))
цитирай
58. anastasiia - happinessschool, да споделяш...
19.07.2010 23:05
...и да се чувстваш разбран..., е прекрасно!... Взаиморазбиране, взаимозареждане...
И... да... - размяна на подаръци!:)
Благодаря за хубавия коментар!:)
цитирай
59. anastasiia - hristo27, колко е хубаво,
19.07.2010 23:06
че съм стигнала до теб..., по някакъв начин...:)
Благодаря ти...
цитирай
60. anastasiia - exibella, дааа...
19.07.2010 23:08
...и беше след едно предаване, в което ти беше участвала....:)
И не можеш да си представиш как ме зарадва като ми писа тук!:)))
Пак те прегръщам!:))))
цитирай
61. anastasiia - zebb, мно-о-о-го усмивки
19.07.2010 23:09
и от мен!:))))
Колко е хубаво да има повече усмихнати хора!:)))
Добре дошъл в моя блог!...:)
цитирай
62. anastasiia - lion1234, хей, Джош..:)
19.07.2010 23:12
Ами как няма да се усмихна, след като си тук!:)))
Благодаря ти, с хубава усмивка...:)
Прегръдки и от мен, Джош!:)))
Зарадва ме..., наистина!....
цитирай
63. anastasiia - bogolubie, нали знаеш...,
19.07.2010 23:16
колкото повече човек дава, толкова по-богат става...
Благодаря ти за милите, добрите, стойностни думи...
Прегръщам те...
цитирай
64. esen - Честито, Ася!
19.07.2010 23:51
Благодаря ти за прекрасните усмивки, с които ни даряваш!
Още много, много години все така вдъхновена, усмихната и успешна!
Прегръдка!
цитирай
65. temenuga - Ася, честито и от мен! След дни и аз ...
19.07.2010 23:54
Ася, честито и от мен! След дни и аз навършвам 3 години в това пространство, което ми даде наистина много! И, честно казано, от самото начало те забелязах, оцених и обикнах - като душа и личност! А срещата на живо в Пловдив само затвърди задочните впечателния!! Светъл човек си - и отвътре, и отвън! Пожелавам ти да бъдеш наистина живототворящ извор на енергия, стимул, ласка и надежда за всички, които те четат и разчитат да поемат с шепи от твоята слънчевост! Прегръдки!
цитирай
66. malkiatprintz - Честита годишнина, Ася :) Пожел...
20.07.2010 04:45
Честита годишнина, Ася :) Пожелавам ти да срещаш все повече и повече приятели и цветното ти настроение никога да не помръква, а напротив, да добива още по-ярки отблясъци :)
цитирай
67. scarlety - Честито!
20.07.2010 06:33
Бъди все така ентусиазирана и усмихната!:)
Желая ти още много щастливи години тук, сред добри приятели!
цитирай
68. inel379 - Честито и от мен!:)
20.07.2010 08:36
Бъди все така слънчева в своето вдъхновение!
Много усмивки за теб!:)))))))
цитирай
69. injir - Рождените дни наистина са доказ...
20.07.2010 09:09
Рождените дни наистина са доказателство за мъдростта, опита и приятелствата, които имаме. Честито!
цитирай
70. anastasiia - santiment, мноооого сладко клипче!:)))
20.07.2010 09:45
Благодаря ти!:)))
Наааай-слънчевата си усмивка ти изпращам!:)
И да знаеш, че ще продължавам да те следвам из всички кътчета на земното кълбо..., за да съпреживея, за да се насладя на музиката, която ти поднасяш по най-прекрасния начин...:)
цитирай
71. anastasiia - cornflower :)
20.07.2010 09:49
Благодаря ти, Метличинке!:)
С неизчерпаемо вдъхновение се възхищавам на прекрасните ти картини!....
Бъди и ти...все така...
Прегръщам те...
цитирай
72. anastasiia - razkazvachka, да...:)
20.07.2010 09:57
Уж съвсем случайно започнах..., но пък явно датата не е била случайна...:) Знакова, хубава дата...:)
Нали в живота ни няма случайни неща!...:)
Благодаря ти...:)
цитирай
73. anastasiia - compassion, много хубаво пожелание...:)
20.07.2010 10:00
...Сияйно, слънчево, светещо...:)
Благодаря ти, Руми!:)))
Изпращам ти от моите усмивки..., слънчеви, светещи, искрени...:)
цитирай
74. anastasiia - monaliza121, обещавам!:)))
20.07.2010 10:02
И то усмихнато ти обещавам...:)
Благодаря за добрите, за усмихнати думи...:)
И пак усмивки..., лъчезарни..., мнооооого...:))))))
цитирай
75. anastasiia - ninaantonova, всичко това,
20.07.2010 10:05
което си ми пожелала..., нека се върне към теб, умножено мнооооого пъти...:)
Благодаря ти, Нинка...:)
И аз те прегръщам, мнооооого... :)
цитирай
76. anastasiia - enjoy6 :)
20.07.2010 10:09
Благодаря ти, мила Мина!:)
Нали знаеш, че от приятели, пожеланията се сбъдват с пълна сила!:)
Така че, вече си очаквам с нетърпение вълнуващо-усмихнатите преживявания!:)))
И от мен усмивки, прегръдки, целувки!:)))))
цитирай
77. anastasiia - krotalka, слънчево-усмихнато
20.07.2010 10:11
ти изпращам и аз прегръдки и целувки...:)))
И се радвам, че те познавам, Таничка!:)))
Все така да ти е светло...и волно...
цитирай
78. anastasiia - priqtel12, хей, рам-там-там-там-там-там....:)))
20.07.2010 10:13
Изпращам ти най-оптимистично заразяващите тромпетни звуци на моя ден!...:))))
И те прегръщам...
И ти благодаря...
цитирай
79. anastasiia - esen, благодаря ти...:)
20.07.2010 10:17
Злате, зарадва ме, че си тук...:)
Благодаря от сърце за пожеланията, за хубавото ти присъствие...
И аз те прегръщам...
Нека и на теб ти е все така поетично хубаво в твоя свят...
цитирай
80. anastasiia - temenuga, значи по едно и също време
20.07.2010 10:23
сме се появили тук, в блога...:) Астрални близнаци в блог.бг!...:)
И взаимно сме се забелязали... :)
Винаги съм се възхищавала на интелигентността ти и на умението ти да излагаш мислите си изящно, красиво, по твоя неповторим начин...
А срещата в Пловдив беше нещо много, много хубаво!..:) Да прегърнеш Дидка от мен...:) И на теб изпращам мноооого прегръдки, топли и слънчеви... :)
цитирай
81. anastasiia - scarlety, усмихнато, ама много усмихнато
20.07.2010 10:25
ти благодаря!...:))))
И тази думичка "ентусиазирана" - много ми хареса!:) Защото се чувствам точно по този начин...:))) Ама успявам и да "заразявам" с това, да знаеш!:))))
Благодаря ти!:)))
цитирай
82. anastasiia - malkiatprintz, след твоето пожелание
20.07.2010 10:27
настроението ми се обагри в още повече нюанси и отблясъци... Цветни та цветни!:)))
Благодаря ти, Фил...:)
Приятелството е нещо прекрасно...
цитирай
83. anastasiia - inel379, и за теб
20.07.2010 10:28
много усмивки!:)))))
И благодаря за прекрасното пожелание...:) Толкова хубаво си го казала!:))))
Прегръщам те!:)
цитирай
84. anastasiia - injir, точно така е...
20.07.2010 10:29
Рождените дни са своеобразна равносметка...
Порастваме и израстваме едновременно... :)
Благодаря ти!:)
цитирай
85. johnas - Три години в блога!...:)
20.07.2010 10:30
Честито! Желая ти много истински приятели и сбъднати мечти!!!
цитирай
86. alexiev63 - Прекрасна си Ася !
20.07.2010 11:56
Бъди благословенна, и още много години, да радваш нас твоите приятели от блога!
цитирай
87. anastasiia - johnas, да три години в блога!...:)
20.07.2010 13:22
Благодаря ти... И за приятелите, и за мечтите... :) И в едното, и в другото силно вярвам...
А теб ще те поздравя, с "Добре дошъл", защото си мисля, че за първи път надникваш в моя блог, в моя свят...:)
цитирай
88. anastasiia - alexiev63, и ти ми бъди благословен...:)
20.07.2010 13:24
...И все така искрен, споделящ... :)
Благодаря за добрите думи...:)
Радвам се, че си сред прятелите ми!...:)
цитирай
89. mrazekoff - Слънчевата ти натура и
20.07.2010 16:12
позитивизмът, който излъчваш е гаранция, че ще присъстваш в блога поне още 300 години.....
Продължавай, ние имамме нужда от такива като теб в тези трудни бездуховни времена.
Желая ти прекрасно лято!!!!
цитирай
90. anastasiia - mrazekoff, 300 години...
20.07.2010 17:52
...Добре ми звучи!:)
Благодаря ти!:)
Радвам се, че си тук, сред приятелите ми... И си мисля, че хората с еднаква аура, с едно и също излъчване се привличат, общуват... Което означава, че и ти самият, подобно на приятелите ми тук, си положителен, усмихнат човек...:)
И на теб ти пожелавам чудесно лято, пълно с хубави срещи и преживявания!:)
цитирай
91. queerfish - Честито, anastasiia!
20.07.2010 18:24
Бог да е с вас! Не спирайте да творите! Страхотно е! :)
цитирай
92. anastasiia - queerfish, благодаря!:)
20.07.2010 19:50
Не спирам..., продължавам по пътя си...:)
Бог да е с Вас!:)
цитирай
93. tomich - Честита годишнина , Ася!
20.07.2010 20:55
Когато надникнах за първи път в твоя блог, мигновено прогнозирах, че ти ще си неизчерпаем източник на настроение, топлота и мнооого, много вълшебни слънчеви усмивки. Ей, да ти кажа под сурдинка, много пъти съм се опитвал пред огледало да имитирам твойта усмивка, ама, тц, не става :)) усмивката ти е уникална, излъчва някаква тайнствена "заразна" енергия, която стопля душата, предизвиква ответна усмивка, предава на хората твоето настроение, което ги прави щастливи. Абе вълшебница си ти, няма съмнение! :)))
Много се радвам за теб, Ася,
че за тия 3 години си останала лъчезарното, жизнерадостно и вечно усмихнато слънчево момиче. Бъди и занапред такава! Нека животът , семейството и работата ти носят радост, щастие и нови успехи!

Приятелска прегръдка, Томич
цитирай
94. martiniki - слънчевка:)
21.07.2010 10:07
поздрави, Асита, и благодаря за подаръка
цитирай
95. anastasiia - tomich, когато ТИ надника за първи път
21.07.2010 15:56
в моя блог, аз прогнозирах, че един истински, стойностен приятел приближава към мен... Човек, който цени истинските, стойностните неща в живота..., като усмивката, например...:) Усмивката наистина твори вълшебства... Знам това!:) Особено моята...;)))
Благодаря ти, Томич, за милите думи. Топличко, хубаво ми стана, като прочетох какво си ми написал... Зарадва ме!...
И..., не спирай да имитираш усмивката ми...;))) Това ще е невероятен стимул за мен, самата, да продължавам да се усмихвам!...:)
И аз те прегръщам...
цитирай
96. anastasiia - martiniki..., Мартичка...:)))
21.07.2010 15:58
Толкова е хубаво, че приемаш така мило и слънчево подаръка ми...:)
И нали съм "слънчевка", мноооого слънчевки :)))))))))))) от мен...
цитирай
97. anlov - Честито и от мен, Ася - макар и със закъснение!
01.08.2010 21:41
Такива като теб правят Земята мноооооого приятно място за живеене! :)))
цитирай
98. anastasiia - anlov, благодаря ти...:) И аз със закснение...:)
10.08.2010 12:31
...Но по уважителни причини... - бях на море и снощи се завърнах!...:)
Знаеш ли, точно по това, което си ми написал, си приличаме с теб....:)))
Мноооооооого усмивки от мен!:)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877128
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031