Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2007 22:23 - Спомен в "светло синьо":)
Автор: anastasiia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1251 Коментари: 4 Гласове:
0



      Винаги, когато съм на морето, много обичам сутрин да ставам рано...Отварям усмихнато очи и...право на плажа!...Да видя изгрева...Да се насладя на утринната красота на морето...Да го почувствам...Толкова е хубаво!!! Много често гледам към необятната шир...гледам и си спомням...
     Усмихвам се мило на един мил спомен...Аз и моят баща, в също една такава ранна утрин се разхождаме по плажа ...Може би съм била 10 годишна...Разхождаме си и си мълчим...Много приятно... Сигурно е било много рано, защото нямаше никой, освен нас. По едно време вдигнах очи и видях,че някой наближава към нас. Баща ми топло го поздрави, даже му се усмихна. Спомням си, че много се учудих. Дори го запитах, от къде се познават. А баща ми ми отговори: "Не, не го познавам. Поздравих го, просто защото е добър човек." Толкова ме впечатлиха тогава тези думи! Даже не го попитах, откъде знае, че е така...И ми стана едно такова топличко и приятно... И почувствах една вътрешна гордост, че моят татко е именно такъв...
       Колко е хубаво да отделяме специално време и специално отношение за нашите деца!!! Дали го правим, обаче?
       Мили, светлосини спомени, светлосини мисли...на морския бряг... Рано, рано сутрин...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. melsun - Четейки...
05.09.2007 23:28
и на мен ми стана едно такова топло и мило...
Свежите ранни утрини край морето с любим близък човек...Това е момент...от онези,незабрамите,които те топлят и след като са минали години...:)А за поздравите между непознати...случват се и сега...може би доста по-рядко,но като че ли хората започват отново да се обръщат един към друг...Да се забелязват...
Много хубав,приятен пост...за мен!:)))
цитирай
2. anastasiia - Благодаря ти, melsun!:)
06.09.2007 16:08
Радвам се, че и ти чувстваш нещата по този начин... Толкова е хубаво да има пълноценно общуване между хората!...
Слънчеви усмивки!:))))
цитирай
3. boris66 - boris66
17.11.2007 01:51
Да, рано рано сутрин, когато има най- много йодни изпарения и слънчевият диск се докосвd до вечният хоризонт, когато ти се иска да тръгнеш по начертаната от него светла пътека и да не се върнеш пак на Земята!
цитирай
4. anastasiia - Хубаво е...Да!:)))
18.11.2007 14:51
Слънчевата пътечка блести приканващо... Отблясъците й целуват очите ни... Магнетично, притеглящо и много красиво...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878209
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031