Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2009 11:09 - ДЕВИН - в сърцето на Родопите!...
Автор: anastasiia Категория: Туризъм   
Прочетен: 7510 Коментари: 24 Гласове:
11

Последна промяна: 26.08.2009 11:16


Ами да!... Девин буквално се намира в центъра на Средните Родопи... Там, дето е закътано и топло... Там, дето пулсира, тупти пулса на една величествена и красива Планина...
Какво ли е...да почувстваш ударите на сърцето на Планината?... Резонансно хубаво е... Самият ти се превръщаш в сърце... Истинско...и вечно!...
Този път, приятели, ще ви поканя да се разходим в Девин... Един древен град, датиращ още от времето на траките... Тогава селището се е наричало Диов. А по-късно славяните му дават името Дьовлен, което означава  малка хралупа!... Т.е., истинско приключение ни предстои..., защото...ще навлезем в нещо уютно и закътано... И...топло, при това! :)Защото това е градът с най-много минерални извори на Балканския полуостров!...

image
Част от главната улица на града...

image
Е, в случая и аз се превърнах  в част от главната улица...;)

image
Хайде и със слънчеви очила!;)))

image
Улицата, кято води до храм "Св. Йоан Рилски"... В ляво е най-новият хотел в града "Персенк"...

image
Пътечката, която води към църквата...
Вътре е спретнато и чисто... Липсва блясъка и помпозността на големите храмове, но пък е приветливо... и някак светло...

image
На входа на църквата...

image
На излизане от двора на църквата снимам към главната... От ляво - жълтата сграда е читалището, а в дясно е една от най-новите сгради в центъра на града... Нещо като Културен дом, може ми... 

image
Цветя на площада...:)

image

А ето я сградата и отпред...

image
Отново Главната улица на града, но погледната от другата страна. В миналото, сградата от ляво беше голям универсален магазин...

image
Спа-хотел Девин...

image
Улица, водеща към новата част на града...

image
"Община Девин", както е видно...;)
Обикновено в заведението, отпред, си пия кафето...;)

image
;)

image
Другата важна сграда за града - Пощата!...:)

image
Поглед от любимото ми място за кафе...;)

image
А това е отново поглед от там, само че по-в ляво...:)

image
А това е друго място за кафе, в близост до друг хотел в Девин...:)

image
Сградата отзад е СПА комплекс "Орфей"...

image
Симпатична градинка...:)

image
Новопостроен шопинг център, част от красива и модерна сграда...

image
Леко крив кадър...;) Опитах се да уловя един миг, но не успях съвсем..:) Гълъбчето пиеше вода от чешмичката...:) Всъщност, на моята снимка, вече е утолило жаждата си...:)

image
И... още гълъби... В градинката, в центъра на града има много гълъби, при това съвсем доверчиво приближаващи се към всеки, който реши да ги нахрани...:)

image
Ето едно мое приятелче...;)

image
:)

image
Станаха две... мои приятелчета...:)))

image
Отново в центъра на града...:) Почтиии като гълъбите...;)))

image
Ами..., ето го Девин, през моя поглед!... Оставям ви на тази широоока улица, за да се разходите още, ако ви се иска... Има какво още да се види... Като прекрасния минерален басейн в местността Струилица, например..., само на няколко километра от града!...:)
От мен - усмивка... и пожеланието да ви е "туптящо" хубаво в предстоящите дни..:)




Гласувай:
11



1. kasnaprolet9999 - Благодаря зя разходката,
26.08.2009 11:24
ходила съм там преди три г. в командировка, но не остана време да го разгледаме. Водиха ни обаче в Ягодинската пещера и в кривото гърло, така че видяхме други хубави неща. Поздрави, обади се на Джулия, тя събира постинги от Родопите и много ще ти се зарадва.
цитирай
2. luben - Приятна
26.08.2009 11:28
поредна разходка... която ми напомни за посещението ми там... а и някои местенца май ги бях пропуснал ;) Приятно и готино е...
цитирай
3. ka4ak - Чудя се как още не са те наели за рекламно лице на България?
26.08.2009 11:42
Аз ако отговарях за тази дейност,да си наета отдавна и щях да искам да се развяваш из страната!Чудесна си!!!Със слънчевата Ася във вълшебно пътешествие!!!
цитирай
4. anastasiia - kasnaprolet9999, Ягодинската пещера е много красива!
26.08.2009 11:49
Ходила съм там може би десетина пъти...:) Често водя приятели, защото в близост имаме вила.
В Дяволското гърло също много пъти съм "навлизала"...:) Там си е по-страшничко... Навлизаш, навлизаш...все по-надълбоко... И долу бумтят водите на подземни реки... Риунките по скалите... , всичко това внушава тайнственост и величие едновременно... Там съм снимала и за телевизията импресии...
Поздрави и от мен, пролет!....:)
И...да, ще се обадя на Джулия.., общавам...:)
цитирай
5. anastasiia - ka4ak, ами то си е за чудене...;)))
26.08.2009 11:51
Хей, Влади, аз наистина много обичам да се "развявам" на различни места... и после да споделям, да разказвам...:)
Мнооооого слънчеви усмивки от "слънчевата Ася" за теб!:)))))))))
цитирай
6. anastasiia - luben, винаги има местенца,
26.08.2009 11:53
които сме пропуснали...;) Затова е хубаво да се пътува отново и отново...
А в Родопите винаги е приятно... Даже по-точното определение е - магично хубаво!...:)
Поздрави, с дъх на планина/този път/..:)))
цитирай
7. ninaantonova - Благодаря, за невероятната разходка!
26.08.2009 12:04
Ходила съм в Девин преди близо 30 години, тогава беше едно малко и схлупено градче. Но сега както виждам от твоите снимки, е приказно красив, а предполагам и спокоен град. Благодаря! Хубав и спокоен ден. :)
цитирай
8. anastasiia - ninaantonova, о, да... Много красив град е!...:)
26.08.2009 12:07
С нови, модерни сгради, като същевременно е запазил атмосферата си, облика си на планинско, уютно градче...:)
Поздрави, Нинка...:)))
И аз ти благодаря...:)
цитирай
9. hristam - Още едно местенце,
26.08.2009 12:37
което ми се иска да посетя. Особено след разходката, която ти ми предложи с интересните снимки, направени майсторски от теб!

Да ти е все така слънчево и усмихнато, лъчезарно момиче! :)))
цитирай
10. lubara - Ася, поздрави!
26.08.2009 12:53
Девин, само минералната му вода ми е позната!
Малките градчета са много спретнати, такова е и то, сигурен съм.
цитирай
11. veninski - Поздравления!
26.08.2009 15:15
Поздравления!
цитирай
12. anastasiia - hristam, даа..., трябва да се разходиш
27.08.2009 15:57
из тази част на Родопите... Много е красиво!...
А сега ще ти се и усмихна слънчево, за да съм още по-убедителна...:)))
Прегръдка, Хриси...:)
цитирай
13. anastasiia - lubara, красиво е...и някак ...спокойно...
27.08.2009 16:03
Дори някак темповете на живот са други...
Кротко и мъдро, времето сякаш гледа отстрани и... не бърза...
Спретнато и чисто, носещо атмосферата на идиличните малки градчета...
А минерална вода и минерални плажове - колкото поискаш!...:)
Поздрави и от мен, Любо!...:)))
цитирай
14. anastasiia - veninski :)
27.08.2009 16:05
Благодаря!...:)
А от мен - поздрави, усмихнати..:)))
цитирай
15. exibella - Хубава ...
27.08.2009 17:28
разходка:)
цитирай
16. anastasiia - exibella...:)
28.08.2009 10:38
Хубава усмивка от мен..:)
Благодаря ти...:)
цитирай
17. flyco - ...
28.08.2009 11:04
много е чисто
цитирай
18. galinabg - Прекрасно!
29.08.2009 03:03
Прекрасно показано, прекрасно разказано! Прекрасна си,Ася!
цитирай
19. anastasiia - flyco...да...
29.08.2009 14:17
...Чисто е...
...И въздухът е чист...
...И взаимоотношенията..., хората... също...
цитирай
20. anastasiia - galinabg, прекрасно е,
29.08.2009 14:18
че има хора като теб..., които стоплят...:)
Благодаря ти, Галя...:)
Прекрасен ден..:)
цитирай
21. mamas - Миличка,
30.08.2009 15:44
в петък разглеждах заедно с една приятелка блога ти (нейната сестра живее в Девин). Възхитена е (приятелката ми).А аз сега се върнах отново и видях, че не съм отреагирала на тази красота...
цитирай
22. anastasiia - mamas :)
30.08.2009 16:05
Славенце, благодаря ти...:)
Хубаво ми е, че някой от Девин е надникнал тук и се е зарадвал...:)
А пък ти си ми такава топлинка...:)
цитирай
23. cris55 - Благодаря ти, Сладур!
31.08.2009 15:05
Върна ме в детските ми години...там където прекарвах всичките си ваканции при баба ми..Обичам Девин, но не съм го посещавала от 10 години..изненада ме..
цитирай
24. anastasiia - cris55:)
31.08.2009 15:37
Какво по-хубаво от това, да ти заухае на детство..., на планина..., на нещо толкова уютно и мило като къщата на баба...:)
Радвам се, че съм предизвикала такива асоциации...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5902787
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930