Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2009 13:30 - НОВОЛУНИЕ...и нашите 25 желания!...
Автор: anastasiia Категория: Забавление   
Прочетен: 42104 Коментари: 47 Гласове:
16

Последна промяна: 21.07.2009 13:39


Хайде, след мен, приятели!...:) Просто пристъпвайте тихо..., за да не нарушим тайнството... И...можете да пазите тайна, нали? :) Защото всичко, което си намислите днес или утре, трябва да е тайна.., за да се сбъдне...
И така...
Утре, сряда, в 05.35 часа, настъпва новолуние... Това е най-важното и необходимо условие, за осъществим едно тайнство, за което бях чела в руски сайт...
Всъщност, това е техника за сбъдване на нашите желания...:)
Нашите мисли са енергия... Енергия, с която можем да постигнем много... Можем да повлияем на куп неща, случващи се в живота ни... Защото, може би, има неща, които са предопределени, но има и неща, които могат да бъдат променени от нас, от нашите мисли...:)
И така... Необходимо е да си намислите 25 желания и да ги запишете на лист. Намислянето и записването може да сторите днес, а утре,/денят на новолунието/ като се събудите да сгънете листа, да го приберете някъде и най-добре дори...да забравите за него! От тук нататък, вашите желания започват да се сбъдват...:)
Някои необходими уточнения, обаче, преди да започнете да пишете...
Необходимо е желанията ви да са много лични и да не засягат други хора... Защото се приема, че по този начин влияете на съдбата на другите, а не е честно...
Освен това, желанията ви трябва да са конкретни, а не общи... Например, не формулирайте желанието си като "Да бъда здрав/а", а напишете конкретният здравословен проблем!
След като напишете желанията се, в деня на новолуние, сгъвате листа и си казвате: "Сега се включва програмата за изпълнение на желанията. Всичко, което съм написал/а, започва да се изпълнява. Едно, две, три..."
Опитайте!...:) Само 25 желания, написани при Новолуние... и веднага задействаме по вълшебен начин вселенската "служба" за изпълняване на поръчки..:))
Сега ще ви подаря и една сбъдваща желания картина...:) Отново от руски сайт... Цяяялата в лилави нюанси...:))

image
Необходимо е да си намислите желание... След това кликнете върху картината и тя ще затрепти!... А след което поставете дланта си върху рибката и й предайте мислено желанието си... След това си казвате "Така да бъде!"...
Успех!:)
Ами това е от мен, приятели...:) Последвахте ме, нали?;) Така си и знаех...:))) Тук е пълно с вълшебници, които творят ли творят добри чудеса...:)
Хайде, опитайте!:) Защо не?!:)))




Гласувай:
16



1. krotalka - Въпреки,че съм скептично настроена,
21.07.2009 13:34
Ще пробвам! От опит глава не боли!
цитирай
2. kapricia - И аз сядам да пиша. :о)
21.07.2009 13:40
Нищо не пречи да се опита. Никой пари няма да ни иска за това. :о)
Поздрави и дано твоите 25 желания се сбъднат до едно!
цитирай
3. anastasiia - krotalka, опитай...:)
21.07.2009 13:42
Защо не?:))
Стига да имаш 25 желания в наличност!;)))
Но най-важното - днес можеш да ги напишеш, но утре сгъваш и прибираш листчето, защото утре сутринта настъпва новолуние...
:)))
цитирай
4. anastasiia - kapricia, чудесно!:)
21.07.2009 13:45
Разбира се, нищо не пречи да се опита...:) Плюс това се зареждаме с усмихнати мисли...:)
Написваме листчето, прибираме го... Дори е препоръчително да забравим за него...:)
И аз днес смятам да напиша моите 25 желания...:)
Успех в сбъдването и на твоите!:)))
цитирай
5. krotalka - Пиша, бриша,
21.07.2009 14:08
ама не мога да ги докарам до 25! Можели да са по-малко?
цитирай
6. anastasiia - krotalka, неее..., не може...:)
21.07.2009 14:10
Трябва да са точно 25 и само за теб!...:)
Видя ли колко е трудно?... Уж имаме много мечти и желания, пък ако трябва да ги структурираме, напишем...става трудничко...:)
Давай, мисли... Имаш още време до утре, в 5.35 ч. сутринта...:))
цитирай
7. krotalka - Ама само за мен,
21.07.2009 14:26
без да намесвам и други хора, не се получава! Не съм егоистка явно...
цитирай
8. anastasiia - krotalka, според правилата,
21.07.2009 14:29
не можеш да намесваш други хора, защото се приема, че по този начин ти влияеш на съдбата им. Те сами трябва да си го пожелаят...
Желанията ти трябва да са много лични...
Не се предавай...:)))
цитирай
9. ivana59 - Благодаря ти, Слънчева!
21.07.2009 14:46
Идеята е страхотна и се включвам веднага!

Пожелавам сбъдване на всички лични желания!
:)))











цитирай
10. anastasiia - ivana59, радвам се, че се включваш!:)))
21.07.2009 14:48
И ти пожелавам от сърце сбъдване на твоите 25 желания!:))
Да, хубава си е идеята...:)
Дано повече хора го прочетат...:) Защото утре настъпва новолуние..., точният момент...:)
Усмивки от мен...:))))
цитирай
11. allbi - и аз така Ася :)
21.07.2009 14:58
мога за себе си да пожелая едно две неща ...
например за болното ми надуто краче и нещо професионално другото е свързано я с мъжа я с децатата а това брои ли се за други хора та те са ми по-скъпи от мен самата :)))
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Ще взема и аз да го направя,
21.07.2009 15:13
да науча и някое друго вълшебство, освен билковите.
Има някакво обяснение на този метод. В книгите си Луиз Хей казва, че ако всяка вечер си казваме нещо, което искаме да ни се случи, така задаваме програма на нашето подсъзнание, което е свързано със астралното информационно поле и там се създават някакви условия на сбъдваемост, нещо като матрица, което на свой ред способства да се сбъдне желанието ни. Може да срещним някой, уж случайно, който да ни даде ценен съвет или нещо друго да се случи, което да доведе до отстраняване на някаква пречка в живота ни и т.н.
цитирай
13. anastasiia - allbi, хайде, опитай...:)
21.07.2009 15:24
Помисли си за конкретни твои желания..., детайлизирай ги, напиши ги... Аз като започнах, стигнах до 12..., след това оставих малко да помисля и така... След това продължих...
А Вяра, седна и много бързо се справи...:) Но на децата това си е приоритет... Да мислят бързо и да си вярват, при това...:) Което има вълшебна сила...
Така че, давай, мисли... Имаш време... Можеш да поставиш същата задача и на прелестните си дъщерички..:)
цитирай
14. anastasiia - kasnaprolet9999, да много точно си го описала...:)
21.07.2009 15:26
В книгата "Подсъзнанието може всичко" има за тези неща...:)
Но ти толкова добре си го написала, че от тук нататък, най-малкото което може да правим, е да си лягаме вечер с по едно желание...:)
Радвам се, Пролет, че и ти се включваш...:) Нека да се включим в тайнството и да сбъднем нещата, които искаме...:)
цитирай
15. cornflower - рибката съм аз, защото съм зодия ...
21.07.2009 15:51
рибката съм аз, защото съм зодия `риби`-
да бъде здраве за всички!
цитирай
16. anastasiia - cornflower, вълшебна рибке...:)))
21.07.2009 16:17
Нека бъде здраве за всички!...:)
А ти си помисли твоите 25 желания...:)
цитирай
17. lubara - anastasiia, вярно ли е ?
21.07.2009 17:06
25 желания, стига бе ! Аз искам само три !
цитирай
18. anastasiia - lubara, ами опитай!:)
21.07.2009 18:34
До колко е вярно ще почувстваш сам...:)
Не знам какво да те правя с тези три желания... ;)
Разбий ги на по-малки късчета...до... 25...:)))
цитирай
19. mamas - Асенка,
21.07.2009 19:31
вече си поисках от рибката най-съкровеното...Ще опитам и със списъка...
Благодаря ти за това, което си написала при Любо! Той така ме развълнува днес...
цитирай
20. anastasiia - mamas, хей, Славе..:))
21.07.2009 19:41
Много се зарадвах, че Любо е направил това за теб...:) Истинко е... Така го почувствах...
Ти заслужаваш много...
Да, опитай със списъка...:) Защо пък не :))
Аз стигнах до 18-тото желание, останалите си ги оставих за десерт, за през нощта... Тогава съм много творчески настроена...:)
Но желанията са толкова много, за да са възможно най-конкретни...
Продължавай да се вълнуваш, ама само за хубави неща...:)
Прегръдка от мен...:)
цитирай
21. lennypld - Малко пояснение за следващите 10 дни
21.07.2009 19:50
Ася, благодаря за напомнянето и за точно поднесения материал! И тъй като методиката ми е позната, искам да внеса едно уточнение.
След активирането на желанията /утре/ в продължение на 10 дни правете нещо за себе си - покупка /дори и един бонбон, химикал/, прическа, ходете на кино и.т.н. - т.е. глезете се. Това помага за анализирането на желанията, а когато виждаш целта - посоката е ясна. Глезотийката трябва да бъде само за вас, не я делете с никой.
Мислите са информационната част на нашите желания, а емоциите - енергийната. Колкото по-силни са емоциите, толкова по-бързо реализираме нашите желания.
Това е от мен, с пожелание на следващото новолуние да отчетем висока сбъдваемост!!!
цитирай
22. lubara - Поздрави, anastasiia!
21.07.2009 20:42
Че аз през целия си живот съм нямал общо 25 желания, предавам се.
Да бяха до седем, може.
Или например.
1. Ася да представи книгата ми, която ще излезе наесен.
2. Аз да представя в предаването на Ася книгата си.
3. Книгата ми да бъде представена от mamas в предаването на Ася.
4. Книгата ми да се прочуе толкова, че сама да се представи в предаването на Ася.
5. Шефът на Ася да се впечатли толкова от книгата ми, че да ме покани за асистент на Ася.
6. Ася да се впечатли така от книгата ми, че да ме предложи за асистент на шефа си.

Така раздробено eдно желание става ли?





цитирай
23. mamas - Любо, тези ги виждам вече сбъднати!
21.07.2009 22:05
lubara написа:
1. Ася да представи книгата ми, която ще излезе наесен.
2. Аз да представя в предаването на Ася книгата си.
3. Книгата ми да бъде представена от mamas в предаването на Ася.
4. Книгата ми да се прочуе толкова, че сама да се представи в предаването на Ася.


За останалите не знам!
цитирай
24. enjoy6 - Ех, че хубаво :)
21.07.2009 23:35
В момента сядам да пиша!
Все едно, че скачам в галошите на щастието...:)))
Пожелание за сбъдване и на твоите 25 желания!
Хубава вечер!
цитирай
25. essy - Аз не съм си написла нищо,
22.07.2009 09:40
но пожелавам сбъдване на твоите желания!
А и на моите ненамислени и ненаписани желания.....тези дето са скрити вътре в мен....:)))

Слънчево и усмихнато да ти е ....:))))
цитирай
26. kapricia - Така! :о)
22.07.2009 10:30
Написах си прилежно желанията вчера, скрих си ги тази сутрин и сега остава да чакам. Ако нещо вземе та се сбъдне, повече никога, никога, никога няма да казвам, че не вярвам в такива неща! Обещавам! :о))) Искам да вярвам!
цитирай
27. mamas - Асенка!
22.07.2009 15:43
Това работи!
Получавам доказателствата едно след друго, от ранно утро!
Прегръщам те с обич!
цитирай
28. tili - А аз още пиша, мисля
22.07.2009 16:32
и бриша. До кога е срокът? Дано да е до полунощ, че иначе Пепеляшка ще стане на тиква ;-(((
цитирай
29. anastasiia - lennypld, благодаря ти...:)
22.07.2009 17:03
Много необходимо допълнение!...:)
Аз реших да акцентирам на 25-те желания..., да "заразя" повече хора да опитат... Защото днес именно е ДЕНЯТ!...:)
А ти си добавила продължението...:)
Пожелавам ти 100 - процентово сбъдване и на теб!:)))
цитирай
30. anastasiia - lubara:))))
22.07.2009 17:07
Направо ме разби с твоите желания!:))))
Ама да ти кажа, добре си се справил с първите шест...:) Виж, като помислиш, колко добре се справяш с "раздробяването" на трите ти желания...;))) Защото в началото каза, че имаш само три!;) Та, давай така, умножено по четири, ще ги докараш до 25!;))) Имаш още време в днешния ден!...:)
И не забравяй да сгънеш и прибереш листчето, както е тайнството!:)
И не ги показвай на никой...:))) Това също е част от тайнството...:)))
А тези дето си ги написал, живот и здраве, ще ги сбъднем!:)))
цитирай
31. anastasiia - mamas :)))
22.07.2009 17:09
Славе, много си права! Абсолютно!:)))
Любо да отива да си мисли нови 25 желания, че тези вече ги написа тук...;))) Плюс това, те почти са сбъднати вече...;)))
Поздрави, Славе...:)))
цитирай
32. anastasiia - enjoy6, ей, много се радвам!:)))
22.07.2009 17:11
Снощи си ги написала, но днес сгъна листчето, нали?:) Прибирай го някъде и можеш да забравиш за него...:)))
Пожелавам ти сбъдване...., умножено по 25!...:)))
Така ще бъде, моя мила приятелко...:) Нали трябва да вярваме!:)))
цитирай
33. anastasiia - essy, имаш още време да си ги напишеш...:)
22.07.2009 17:14
Днес е денят на новолунието...
Ако искаш, опитай...:) Честно казано, малко е трудничко да се измислят... Уж искаме много неща, а пък като трябва да ги напишем..., се затрудняваме... Трябва да са много конкретни неща..., от тези, дето са си вътре в теб скрити...:)
Благодаря ти, мило близначе...:) Сбъдване и твоите желания ти наричам...:))) И то с нааай-слънчевата си усмивка...:)
цитирай
34. anastasiia - kapricia, браво!:)
22.07.2009 17:16
Направила си всичко, както трябва!..:)
И наистина трябва да вярваш!... Това е голям ключ към нещата в живота...
И ще видиш, че ще сбъднат желанията ти...:) Вярвам в това!...
цитирай
35. anastasiia - mamas, ОБИЧАМ ТЕЕЕЕ...:)))
22.07.2009 17:18
Разбира се, че работи...:)
А пък и ти си толкова зареден човек... Правиш всичко с увереността си в чудесата в живота ни!
Много ти се радвам, Славе...:)
цитирай
36. anastasiia - tili-Лили...:)))
22.07.2009 17:22
Мисля, че би трябвало да е до пет и половина часа сутринта... Защото щом тази сутрин в пет и половина е настъпило, би трябвало да е 24 часа... Което означава до пет и половина утре сутрин...
Продължавай, дерзай, мисли, пиши... Трябва да ги докараш до 25!:)
Не бива да допускаме Пепеляшка да остане без карета...;)))
цитирай
37. tili - Отличничка, Асинка съм аз!
22.07.2009 17:56
Анализ, синтези и антитези - докарах ги до 25, дори 12 чАса предсрочно! Да ми се не надяваш, че мога да поискам толкова неща за себе си!

А сега отивам на джин-тоник, че виж кое време стана. Махалата ще си помисли, че съм забегнала пак нанякъде. Обичам те, мило слънчево момиче!И карета и тикви за хелоуин ще има ;-)))
цитирай
38. anastasiia - tili, наистина, отначало е трудничко...
22.07.2009 18:00
Ама като си помислиш повече..., се стига до 25...:)
Аз на няколко пъти преписвах, до като ги наглася...:)
От тук нататък, отпиваме от джин-тоника и знаем, че най-хубавото предстои!;)))
И аз те обичам Тили-Лили...:))) Винаги с твоето име ми изниква това на Лили от "Пук", на Валери Петров... Само че там Лили се римуваше с Хрили... Хрили, онази дълбоководната риба... Много хубава приказка:))) Явно има нещо много приказно в теб, щом те асоциирам с една от любимите ми приказки...:)
Мноооого те прегръщам...:))))
цитирай
39. lubara - Поздрави,
22.07.2009 18:25
Аз намазах най-много. Имам вече 31 желания. Шест явни, че и с обещание да се сбъднат. И още 25, но няма да ги кажа. Не са нищо особено. Е, от тях три да се сбъднат, пак ще съм доволен!
Защото явните са ми в кърпа вързани, нали Ася !
цитирай
40. anastasiia - lubara, браво на теб!:)))
22.07.2009 18:32
Направо ни сложи всички тук в малкия си джоб!;)))
Цели 31 желания!:))))
Да, разбира се, за 25-те си мълчиш и не казваш ни-щич-ко!!!;)
За явните...ще се разберем!:)
Сега и от моите усмивки ще ти изпратя, за поооо-голяма сбъдваемост на желанията...:)))
цитирай
41. ka4ak - голям зор беше да ги намаля до 25,
22.07.2009 22:51
не е чесно толкова малко!
цитирай
42. anastasiia - ka4ak, мноооого си на високо...:)
23.07.2009 18:09
...Високо, високо, там, някъде, в астрала..., щом с лекота конкретизираш... и си наясно със себе си...
Ами така де!;)) Не е честно толкова малко желания...;)))
цитирай
43. krotalka - Аз забравих,
24.07.2009 20:13
а и не си дадох много зор, защото не успях да ги докарам до 25!
цитирай
44. tili - Валери Петров
25.07.2009 15:48
живее в махалата ми, а като малка ми викаха Лили водораслото, защото не излизах от водата. Освен това индианското ми име е Зелен делфин, така че - рибката Хрили няма как да не съм я срещала, Асинка ;-))) Забравих да попитам - след колко време да очакваме сбъдването на желанията?
цитирай
45. anastasiia - krotalka, ами...
26.07.2009 19:44
тогава помисли си до следващото новолуние...
Имаш време...;)))
цитирай
46. anastasiia - tili-Лили, знаех си аз, че асоциацията ми съвсем
26.07.2009 19:46
не е случайна... :) Ама ти си си истинското Лили от "Пук"!:)))
Прегръщам те обичливо и мило...:)
А индианското ти име е много красиво...
Сбъдването на желанията..., ами трябва да започнат да се сбъдват... Мисля си, че по-големите до няколко месеца. А другите - всеки момент...:)
Важното е да вярваме в това...
цитирай
47. moondanser - Здравейте на всички !!!
03.11.2009 10:17
Майка ми се разрови из блога и случайно надзърнах ...заинтригувах се. Може би повечето хора ще кажат : Какво може да иска едно 16 год. момиче от живота ...на този етап трябва може би да съм най-щастлива , защото да си на 16 е чудесно. Но изпитвам някаква нужда да открия смисъла на живота си ... да оставя някаква следа от съществуването си. Благорадя много на създателя на блога !!! Желая на всички много здраве , щастие , другото зависи от самите вас и във вярата ви към живота.
Искам да кажа нещо на създателката на блога : "Добрите хора имат ключ към душите на хората."
Вирджиния
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5872537
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031