Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.12.2018 19:55 - ЧЕСТИТО РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО НА ВСИЧКИ БЛОГЪРКИ!
Автор: planinitenabulgaria Категория: Забавление   
Прочетен: 4032 Коментари: 10 Гласове:
10

Последна промяна: 25.12.2018 20:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
   Жените са част от красотата на света. Много от тях възпримемам като цветя, други като красиви Божии създания. В тази колекция от картички помествам някои от образите на любимите ми блотърки, като "превеждам" образа им на този, в който ги възприемам аз. Може пък и някоя да открие себе си в една от тези снимки.
   Весели Коледни празници!
   И разглеждайте картичките с осторожно внимание....


image



image



image



image



image



image



image

Това е никът на американската ми блогова приятелка. Тя не помества реалния си образ, защото мъжете се изплашват...

image



image



image



image

Преобладават водните цветя, защото аз съм водна зодия. Характерно за тази зодия е, че тя е най-добрата за мъжете и че всички от тази зодия са музикални. Жените риби обаче са много зле.

image



image



image



image



image



image



image


image


image



image



image



image



image



image



image



image



image



image



image

                               Луната и Венера са в съединение.

image



image



image



image



image



image



image



image

Само в Калифорния съм срещал това цвете. Прилича ми на
нещо, но не се сещам на какво...

image



image



image



image

Нещо като крака на млада жена, дълги каго ж. п. бариери?
Егати цветето?












Гласувай:
10



1. rosiela - Красиви цветя, Коста.
25.12.2018 20:16
И аз да кажа , каквото знам за "рибите" : жените са като феи - орхидеи, мъжете са много зле. Но това между нас!
цитирай
2. planinitenabulgaria - Може и така да е,
25.12.2018 20:33
rosiela написа:
И аз да кажа , каквото знам за "рибите" : жените са като феи - орхидеи, мъжете са много зле. Но това между нас!


но дано с течение на годините да не стават още по-зле...
цитирай
3. vesever - Аз съм лилията от снимка 5 )
25.12.2018 21:58
Цветът съответства на романтичните ми представи за света.
Обичам водни лилии и съм намислила да си сложа една в малко изкуствено езерце в градината, което да направя идното лято, иззидано с речни камъни...в главата ми е от доста време...
Честито Рождество Христово и от мен, Коста!
Много вдъхновение и прекрасни пътешествия по хубави места!
цитирай
4. barin - Честита Коледа и на теб, Коста. Р...
27.12.2018 06:34
Честита Коледа и на теб, Коста. Разглеждането на красивите снимки, които си публикувал също повишава настроението.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Честита коледа !
27.12.2018 08:27
На всички цветя, пардон, жени!
Права е американката, страхувам се от нея! АМИ АКО СЕ НАЛОЖИ ДА СЕ НОСИ?
ЗАТОВА ЗАГУБИХ И ОСТАТЪКА ОТ ЖЕЛАНИЕ ДА ИДА В АМЕРИКА....
ЗА ЦВЕТЯТА Е ЯСНО, КЪДЕ ПО ОТВОРЕНИ, КЪДЕ ПРИТВОРЕНИ, ЖЕНИТЕ ОЛИЦЕТВОРЯВАТ!
АМИ НЯКОЛКОТО ЖИВОТНИ? ВЕРОЯТНО СА НЯКОИ БЛОГЪРИ

Весели празници!
цитирай
6. born - Това цвете с червената препаска ми ...
27.12.2018 13:37
Това цвете с червената препаска ми мяза на надупен миндил. Да не е Апостол ? Приликата е удивителна, май ?
Хубави празници !
цитирай
7. planinitenabulgaria - Това е една дама от Стара Загора, влизаща в центровия клас "Голям пожар".
27.12.2018 19:55
born написа:
Това цвете с червената препаска ми мяза на надупен миндил. Да не е Апостол ? Приликата е удивителна, май ?
Хубави празници !


Само като види постинг от Венци и започва да узрява яйцеклетки, а ако й падне ще го заприлича на географска карта. Щяха да ходят в Банско за празнициите и от там на разходка до църквата в Добърск, до селата Рибново, Долен, Лещен, Ковачевица, но Венци замина с друга. Тая си остана с препаската....
Благодарение на това, че съм по-възрастен от Вас, което означава и по-умен, мога да тълкувам мислите Ви и да ги направлявам в посока, те да правят смисъл.
Веселии празици с голямата радост - у Путина новой ракетой соорожена с ядерным головам, которая крилатая и летит 50000/км. а по заказ из Центре она мог полетит скорее. Русские не хочет масло, оти хотят ракеты.
цитирай
8. born - Радвам се, че се нормализира най-сетне.
27.12.2018 22:06
Не забравяш да драснеш нещо за Путин. Определено ще ти увеличи пенцията в качеството на баш-най-придворен клакьор, за което аферим. Гледай за Нова година да не забравиш да му разлизнеш едно темане. Ако забравят да ти напомнят от Центъра, да имам ли благородното задължение да ти напомня аз ?
цитирай
9. planinitenabulgaria - Защо в постинга ми за дамите в Блог. бг, които възприемам като цветя ме
28.12.2018 02:41
born написа:
Не забравяш да драснеш нещо за Путин. Определено ще ти увеличи пенцията в качеството на баш-най-придворен клакьор, за което аферим. Гледай за Нова година да не забравиш да му разлизнеш едно темане. Ако забравят да ти напомнят от Центъра, да имам ли благородното задължение да ти напомня аз ?


занимавате с въпроси, чието място не е там и не правят смисъл. Ако искате да Ви посветя постинг, просто дайте заявка и изчакайте реда си.
цитирай
10. born - Йиееес, товаришч бае Костя !!!!!!
28.12.2018 18:00
Много тенкю за любезното предложение !
Единствената ми мечта бе да ми посветите постинг и тя ще се сбъдне !!! Ще остана в трепетно очакване да доди реда мий !
Молим настоящето да се восприема кат заявка .
Сядам си на таковата и уейтвам !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: planinitenabulgaria
Категория: Туризъм
Прочетен: 12149636
Постинги: 4532
Коментари: 10746
Гласове: 18291
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031