Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2007 11:34 - Моят уикенд, с привкус на морски вятър:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 20819 Коментари: 56 Гласове:
0



...Тази сутрин съвсем усмихнато реших да ви подаря частичка от моите преживявания...Частичка красота от местата, на които бях... 
Даже шепа море и залез ви нося...И клонче от маслина... И  палмова прегръдка... И разходка по улиците на старинен град... И морска разходка... И утринно слънце... И вечерна светлина... И...още много...
...Всичко това, с привкус на морски вятър... И....Усмивка...:)image

image

image

image

image

image

image

image

image



image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

България ни посрещна със сняг!:))) 

Хубава седмица ви пожелавам...:) 
Ще се  радвам, ако съм успяла да ви предам  частичка от красотата, която видях...
... И усмихнато, многоцветно настроение....:)














Тагове:   Моят,   морски,   уикенд,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. abulafia - охо,
12.11.2007 11:48
атон! В събота вечерта с един приятел гледахме неговите снимки от там и крояхме планове да идем отново. Хубаво съвпадение - от тези, дето ти се приисква да значат нещо :)
цитирай
2. anastasiia - abulafia,
12.11.2007 12:05
няма случайни съвпадения!:) Ти го знаеш... Синхронността в мисли, в идеи, в събития, означава много...
При всички случаи трябва да отидеш...Невероятно е!:)
Хубава и усмихната седмица!:)))
цитирай
3. mmmmmmmmm - Припомни ми
12.11.2007 12:15
лятната почивка:)))Морси вятър,аромат,изгреви и залези!:)))Обичам да почивам там.Ще ме топлят тези снимки през зимата.И спомените.
Радвам се,че си прекрала добре и си запечатала незабравими моменти!:)))
цитирай
4. comfy - Охо-о,
12.11.2007 12:17
ето как се поддържат 1001 нощи приказки с усмивки!! ;)

Поздравления, Ася! :)*
цитирай
5. majkata - Браво за разходката!
12.11.2007 12:22
Хубава седмица на теб и всички около теб!
цитирай
6. melsun - Лелееее!!!
12.11.2007 12:47
Красота...море и палми!!!Снимките са разкошни!
И мен ме върна там...в лятото...
Много,много ти благодаря за тази топла разходка през ноември!
Прегръщам те и те целувам с целувка морско-вятърна!:)
Хубаво ми е при теб!:))
цитирай
7. ady - Благодаря за разходката
12.11.2007 13:24
:))
цитирай
8. eddie - anastasiia!
12.11.2007 13:47
Прекрасни снимки... приказни! Залезите са вълшебни... вълните и морската пяна... А тези на които си ти са някак завършени ;):)
Усмивки и от мен... много!
цитирай
9. evilyosha - :-)
12.11.2007 13:54
Вълшебство е!
Стана ми топличко,благодаря!
цитирай
10. elineli - EL
12.11.2007 16:18
Ася,колко много топлина и оранжево ми донесе!Прегръщам те ,Усмихваща се :))))))))))
цитирай
11. anastasiia - mmmmmmmmm,
12.11.2007 20:03
толкова ми е приятно, че в мислите си отново си прегърнала лятото... И че си почувствала топлинката, която искам да подаря...
Да, наистина прекарах много приятно... И съм се "заредила" с енергия... От най-хубавата.... Която ми се иска да разпръсна и да я почувстват колкото е възможно повече хора...
Топлинка и усмивки ти изпращам!:)))
цитирай
12. anastasiia - Да, comfy, и така може...:)
12.11.2007 20:15
...По много начини може... Всичко, което те кара да почувстваш красотата наоколо...Всяко докосване до невероятните съвършенства на природата...Всяко пълноценно общуване с хората около нас... Всяко погалване от слънчевите лъчи... Всяка усмивка, но усмивка, от тези истинските....
...Всичко това ни държи "будни" през всичките приказни 1001 нощи,...а и много повече....
Усмивката е вътрешната ни светлинка...Ти знаеш:) Важното е да я има вътре в нас светлинката... Светлинката, която ще озарява Усмивката ни...:)
Светеща усмивка ти изпращам!:)
цитирай
13. anastasiia - majkata,
12.11.2007 20:21
изпращам ти цялото си хубаво настроение, с дъх на море и залез...:)
Благодаря ти за хубавите пожелания...:)))
Много усмивки!!!:)))
цитирай
14. anastasiia - melsun, толкова е хубаво, че си тук!!!:)))
12.11.2007 20:30
...И лятото отново е тук... И красотата...
...И ако знаеш колко морско-вятърна се почувствах от твоята целувка... Ама много...:)))
Изпращам ти мноооооого целувки... Вятърни, залезни, изгревни, палмови, с дъх на морска пяна, миди и раковини....
...Нека целият ноември да е топъл и приятен...вътре в теб...Нали там е истинското, важното... Онова бисерче, дето ни прави по детски добри и усмихнати...:)))))
цитирай
15. anastasiia - ady,
12.11.2007 20:33
аз ти благодаря...
Че си тук... Че почувства разходката и се усмихна...:)))
Хубава, усмихната, цветна седмица ти пожелавам!:)))
цитирай
16. anastasiia - eddie,
12.11.2007 20:43
благодаря ти за хубавите думи... Много...
Знаеш ли, залезите ми напомнят твоя Залез...Огненото присъства с особена сила...Нещо изпепеляващо и много красиво...
А като прибавим и вълните, ...и шепота им, ...и нежната морска пяна....
...Просто съм уловила с апарата си момент, частичка от магичната Красота на това, което е около нас...А след това, я прегърнах в мислите си... За да я задържа, колкото е възможно по-дълго у себе си...
Зная, че си почувствал много и ти...:)))
Усмивки и за теб:))) ...залезни и красиви:)))
цитирай
17. anastasiia - evilyosha!:)))
12.11.2007 20:45
Благодаря ти!!!:)))
Да ти е топличко, усмихнато и вълшебно още мнооооооооооого дълго време!!!:)))
И да знаеш, че наистина ще направя вълшебство, от най-хубавите, за теб!!!:)))
Прегръдки!:)))
цитирай
18. anastasiia - EL!:)))
12.11.2007 20:46
И аз те прегръщам!!!:))) И съм мноооооого Усмихваща се!:))) Ти ще почувстваш...:))))
И ти изпращам от най-оранжевите си усмивки, дето са пълни с топлинка...:))))
Целувки!!:)
:) Ася/Усмихваща се/:)))))
цитирай
19. lubimetz13 - Втората снимка..
12.11.2007 23:25
Прилича на голям ананас !.... Кой че го бере това чудо ? :))))
цитирай
20. anastasiia - lubimetz13,
12.11.2007 23:33
ами аз се опитах..., ама безуспешно:))))))))
...Това е!;) Чудо на чудесата;))) Трудничко е да откъснеш нещо от едно "чудо"...:))))))))))))
цитирай
21. mitakat - Ася,
13.11.2007 00:00
Благодаря за красивата и по-топла разходка...и малко ти завиждам. Ако знаеш само как ми се отлиташе с птиците на юг, ама на - като си нямам крила...въпреки това, благодарение на теб за малко бях на по-топло. :)))
цитирай
22. anastasiia - mitak, здравей!:)
13.11.2007 00:16
И добре дошъл "на юг"!:)
Толкова е хубаво, че чувстваш топлината... Всъщност, това си е вътре в теб!:) Ти знаеш... И ще се радвам, ако съхраниш умението си "да летиш" мислено, колкото е възможно по-дълго...
Топли, усмихнати дни ти пожелавам!:))))/вътре в теб:)/
цитирай
23. lubimetz13 - Следващия път ..
13.11.2007 00:37
Викай - ще взема лопата :))) Ще помагаме... :))
цитирай
24. anastasiia - :)))))))
13.11.2007 00:41
Ще викаааааааааам!:)))))))
цитирай
25. biricik - :))
13.11.2007 01:06
Hubavi sa :)),kade se snima,koi grad e?
цитирай
26. anastasiia - biricik,
13.11.2007 01:12
повечето снимки са от Кавала...Много красив град. Идиличен, с цветни къщички и цветя по балкончетата... Има и стара част на града, нещо като Стария Пловдив.
И като прибавим морето, очарованието е пълно..:)
А иначе снимките от кораба са, на Атонските манастири.
Радвам се, че ти харесват!:)
цитирай
27. doka - Хей,anastasiia,привет ! :)
13.11.2007 01:51
Тези снимки са невероятно красиви...!!!
Благодаря за страхотната разходка...!!!
Спокойна нощ и поздрав от мен! :)
цитирай
28. gor - Блян
13.11.2007 06:38
Това е вечният блян на българската душа - Бялото море! И дядо ми, и баща ми са били точно там... Но като войници, за съжаление...
Ти си щастливо момиче, Ася, защото си била в Кавала и в подножието на Атон с усмивката си. Вече като гражданин на Европа! Чрез теб и аз бях за малко там... Благодаря ти!
цитирай
29. tera - Много ми харесва как разказваш -
13.11.2007 11:16
все едно слушам приказки. (Имай предвид, че аз не съм много по комплиментите :)
Снимките също са чудесни, напомниха ми Корфу, където бях септември, но не видях позната сграда и разбрах, че е другаде.
Поздрави и приятен ден :)))
цитирай
30. temenuga - Разкошно настроение и въплътени блянове ни подаряваш!
13.11.2007 12:22
Благодаря ти, Ася! Поитивизмът ти е заразителен - като надничащо иззад мъгливи пространства и намигащо слънце, което винаги, на всяка цена, по всякакъв повод и въпреки облачните надвисвания, намира заряд да предначертава безгранична топлинно-светлинна проекция...
А палмовите пейзажи са моя засега несбъдната мечта:) Пожелавам си някой ден да се материализира:)
Поздрави от /почти/ зимен Бургас /засега тук поне сняг си нямаме, само студ:)/
цитирай
31. enjoy6 - Благодаря ти
13.11.2007 19:27
за споделеното, радвам се за теб!
И твоята усмивка е доказателство за приятното ти пребиваване в това райско кътче!
Приятна и усмихната вечер ти желая!!!
цитирай
32. anastasiia - doka,
13.11.2007 19:57
благодаря ти!:)))
Когато човек е "отворен" към красотата, тя му въздейства с ефирната си сила... За това и ти с лекота прегръщаш красивото...:)
Благодаря ти, че "се разходи" из местата, където бях и аз... Безкрайно ми е приятно:))))
Усмивки, с привкус на морски вятър!:))))
цитирай
33. anastasiia - Хей, gor,
13.11.2007 20:14
сигурна съм, че ако съзреш за миг красотата на Бяло море, ще сътвориш цял цикъл стихове... Подобно на невероятните ти Созополски сонети...:))) И се радвам, че си успял да се пренесеш за мъничко там, с мислите си,...с чувствителността си към всяка частичка красота наоколо...:)
Кавала е наистина приказен град...Не може да не се усмихваш, до като се разхождаш по улиците му... Всяка къща е в различен цвят, обезателно с тераска, с такъв един колорит, който привлича неустоимо...Като прибавим и палмите...:)
А Бялото море е едно синьо, мастилено синьо...:)
Красив блян...:)
И аз ти благодаря...:)))

цитирай
34. anastasiia - tera, благодаря ти!:)
13.11.2007 20:42
Разказвам усмихнато...:) И може би от усмивката, идва и приказността...:) А приказката продължава, когато надникнеш към нея... Каквото си сторила и ти:)))
А снимките са от град Кавала, Гърция. Има и от град Уранополи, в превод означава Небесен град...Красиво, нали? Именно от този Небесен град/Уранополи/ тръгва кораба към Атон. Разходката до Атонските манастири Беше неповторимо изживяване... Слънце, вятър и синьо, много синьо Бяло море:)...
...И невидимото, но осезателно присъствие...на божественото, духовното...
Знаеш ли, че всеки един манастир си има свой облик, в зависимост от това монасите от коя държава са. Например руският манастир напомня на Кремъл, с такива едни заоблени кули...
Поздрави и за теб! И много усмивки, разбира се!:)))
цитирай
35. anastasiia - temenuga, толкова е хубаво, че вярваш в мечтите си!:)
13.11.2007 21:07
Щом си пожелаваш мечтата ти да се сбъдне, това ще се случи!:) Палмовият пейзаж ще оживее:)
Ето, надниквам из зад есенната луна, за да ти се усмихна...:))) Наистина ми е хубаво, че си разгледала късчетата красота, които донесох със себе си... И че си почувствала Усмивката ми, прекрасното ми есенно-морско-цветно настроение...Дарявам ти го с пълни шепи!:)))
Благодаря за хубавите Бургаски поздрави!:) Много си обичам Бургас. Аз ти писах, че вече две години поред идвам на море точно там:) Така, че ми е безкрайно приятно от поздравите, с дъх на Бургаско море!:)
Аз пък ти отвръщам с Пловдивски поздрави...Безкрайно есенни и слънчеви, като времето днес тук...:)
цитирай
36. anastasiia - enjoy6,
13.11.2007 21:11
аз пък се радвам, че и ти съпреживяваш красотата...:)
И че си надникнала към местата, които посетих, наистина с усмивка... Красотата винаги зарежда, много...
Така че, ти пожелавам една неповторима седмица, наситена с красота, с усмивки, пъстроцветни настроения и преживявания!:)))
цитирай
37. zvezdichka - Снимките са невероятни,
13.11.2007 21:57
а и разходката е била зареждаща и изпълваща сетивата :))). А и това море с неговите трансформации, които си уловила е чудесно.
Поздрави Ася!
цитирай
38. letisi - света е отражение на нашите мисли...
13.11.2007 22:09
усмивки от мен и благодарности:)))))))))))))))0
цитирай
39. tumnokosa - Красота
14.11.2007 09:28
Красота :)
цитирай
40. anastasiia - Мила звездичке, здравей!:)
14.11.2007 09:42
И добре дошла на корабчето, пълно с мечти!:) И не само... Морският въздух е неворятно чист... Усещаш го, нали? А и морето, с безкрайните му нюанси, настроения и пориви...Направо е омагьосващо...:)
Благодаря ти, че си тук, че чувстваш морето и красотата на порива...Порива, да се впуснеш в едно преживяване...
Поздрави и за теб - усмихнати, мечтателни, с дъх на море...:)))
цитирай
41. anastasiia - letisi, точно така е...
14.11.2007 10:36
Светът е отражение на нашите мисли... А мислите са нещо съвсем реално...Просто трябва да ги насочим в определена посока...
Много усмивки и за теб!:) Радвам се, че ти е харесала своеобразната разходка, макар и чрез снимки....
...Но по-важно е мислите къде са, нали?:)
цитирай
42. anastasiia - tumnokosa,
14.11.2007 10:48
ти си обрисувала зимната красота в блога си...
Аз пък реших да подаря все още есенната красота, малко по-на юг от нас, с дъх на море и вятър...:)
Приятно ми е, че ти харесва и на теб...:)
Усмивки и хубав ден!:)/Макар и мразовит, но красив:)/
цитирай
43. gothic - Стопли душата ми. . . пожелавам ти да ...
14.11.2007 13:26
Стопли душата ми...пожелавам ти да се връщаш там отново и отново...
цитирай
44. zharko - Асьонушка,
14.11.2007 17:04
кога тропаш с крачето, кога клюмнало ти е нослето?
Нима възможно е да си такава Слънчева, Лъчезарна, Ослепителна, Пленителна, Дарявяща, Впечатляваща, Омайваща, Заслепяваща, Жарка, Брилянтна...Душа?
Дааааааааааааааааааааааааа!!!!!!!!!!!!!......
Радвам се за това, което си!!!!
.... Извън предела на думите....
Бъди!!!
цитирай
45. boris66 - boris66
14.11.2007 22:19
Благодаря ти за хубавата разходка с кораб !Аз съм завършил морска академия и го разбрах най-добре!
цитирай
46. boris66 - boris66
14.11.2007 22:19
Благодаря ти за хубавата разходка с кораб !Аз съм завършил морска академия и го разбрах най-добре!
цитирай
47. anastasiia - gothic,
15.11.2007 00:04
това е възможно най-прекрасното пожелание... Да се връщам отново и отново... Ще го направя, разбира се...Дори и в мислите си...:)
...Хубаво е, че си почувствал топлинка...:)
Да ти е топло, светло и есенно-многоцветно!:)))
цитирай
48. anastasiia - Юри,
15.11.2007 00:12
слънчево, лъчезарно, даряващо...ти се усмихвам:)
Благодаря ти за всички мили, светещи думички...
...Извън предела на думите...благодаря...
цитирай
49. anastasiia - boris66, добре дошъл на борда!:)
15.11.2007 00:18
Много се радвам, че си почувствал ефирността и красотата от една морска разходка...:) Разбира се, че е прекрасно на кораба...Морето е синьо, синьо...Вятърът си играе с косите ни... Вълните шепнат...Чайките допълват неустоимата красота на гледката...
и аз благодаря...За съпреживяната красота...:)
цитирай
50. boris66 - boris66
16.11.2007 23:43
Една от тайните на неповторимостта е екзистенциалността на взаимното съпреживяване!
цитирай
51. nezabravima - :)
21.11.2007 15:37
Ех, размечтах се...:)
цитирай
52. temenuga - С огромно закъснение - благодаря ти за "безкрайно слънчевите есенни поздрави":)!
21.11.2007 16:11
Тук, в Бургас, днес времето се усмихна - отново:)
Пращам ти цялата си вътрешна светлина - ти си слънчев човек, с нестихваща музика на сетивата си, която превъплъщаваш в едно красиво излъчване, осезаемо за хората, които се докосват до твоята позитивна същност!:)
цитирай
53. anastasiia - nezabravima,
21.11.2007 17:14
какво по-хубаво от това - да си помечтаеш!:)))
А когато истински вярваме в мечтите си, те се сбъдват!:))) Приятно ми е, че си тук, с вятъра, морето, вълните и хубавото си настроение!:))))
Поздрави и усмивки!:))))
цитирай
54. anastasiia - temenuga,
21.11.2007 17:17
цялата съм в светлина! Благодарение на теб!:)
Благодаря ти, искрено и слънчево!... И за светлината, и милите ти думи... И за светлото ти присъствие тук...
Днес и Пловдив е много слънчево-усмихнат, като Бургас! Така че, с обич, ти изпращам цялото очарование на топлата пловдивска есен!:)))
цитирай
55. анонимен - от никол
15.03.2008 18:49
браво ти си звезда на 1-во място
цитирай
56. anastasiia - Никол!:)
16.03.2008 11:26
Благодаря ти!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878590
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031