Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2007 18:16 - ЗДРАВЕЙТЕ! КАК СТЕ, ПРИЯТЕЛИ?....
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 10630 Коментари: 39 Гласове:
0



...Как, добре ли я карате? Още ли вятъра гоните...?:))) 
...Ден, след ден... 
...Всъщност, да гониш вятъра е неповторимо усещане... Преследваш нещо недостижимо, но толкова вятърно и омагьосващо, че просто няма как да се откажеш... Не искаш да се откажеш...
...И точно по време на това преследване, можем да почувстваме докосването, сливането, звуците...Една фина струна любов, трепереща в ръцете ни, от екстаза на невидимото...
...А аз?!...Ами и аз я карам...Не, не бих казала "някак си", както е в песента...Какрам я така, както чувствам, че трябва да бъде... 

image
...Тръпнещите ...дървета и птиците до сърцата им...
...Уханието, звуците, събуждащи любовта...
...И аз, разтваряща себе си в един лунно-реален свят,... от капчица тъга и капчица радост, блестящи по иглите на бора...
...По всяко връхче - капчица, една истинска вселена...
...Както всички вие и аз - 
...много вселени... Докосващи се...

image
...В клоните ми - тиха радост...
...В корените - светлина...
...Изгрей любов, ненарисувана
и нариусвай много красота...
...И чуй дъха ми как те гали...
...Наоколо е белота...

image
...Белотата е чистота... 
...В белотата се съдържат всички цветове... Такова неудържимо пъстроцветие!... 
...Вглеждали ли сте се някога в повърхността на преспите сняг? Там трепкат и сияят безброй цветове...Вълшебна красота...
...Остава в белотата да оставим нашите стъпки... Първи стъпки в снега...Вълнуващо, нали? Никой до сега не е минал от тук... Когато тези стъпки се увеличат с още и още..., тогава се получава пътека...Пътека, която ние сме начертали...:)
...И така...Ден, след ден...
...Животът ни прегръща...Завихря ни...Издига ни до облаците...И със същата лекота ни приземява...Близо до земята...Може би, за да почувстваме по-осезателно аромата на отминаващата есен... И да приемем белотата на зимата... С дъх на Празник!!!:) 
Хей, приятели, пишете ми как я карате? Надявам се не пресичате чужди пътеки/площади/, а търсите, сътворявате своята Пътека в живота си... Пътека, която, ако сме упорити се превръща в Път...
..."Нали актьори сме в театър -
театър ту добър, ту малко лош...", нека се усмихнем и продължим... С усмивка е по-лесно...
...Ами и аз с усмивка: Ася:)


Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zharko - Прегърнал съм вятъра,
09.12.2007 18:25
а той - мен.
И няма, няма как светът да не е претворен, пресътворен...
Щом вятърът е с мен...
цитирай
2. valiordanov - Чудесен етюд от думи и снимки си ни ...
09.12.2007 18:26
Чудесен етюд от думи и снимки си ни предложила тук...Как я карам?...Ами!...В очакване на чудото - Коледа и във всекидневна подготовка за главната роля в очите и сърцата на децата от един куп детски градини...Всъщност на мен се падна честа да бъда добрият старец в тия градини...Ще имам възможност да се докосна до чистотата на детските души...Нали актьори сме в театър...Най-добрият при това...
цитирай
3. nezabravima - ***
09.12.2007 18:29
И след този пост, се рея в облаците, запленена от цялата тази красота! Благодаря ти!:)
цитирай
4. melsun - Здравей!Как си приятелко?:)))
09.12.2007 18:30
Как я карам?Карам я всячески...Кола,колесница,
каруца,дето скрибуца...Зависи от приказката,в която попадна...Ту я бутам по прашните пътища,ту излитам и се надбягвам с вятъра...Ту затъвам в калта,но ставам отърсвайки се и продължавам нататък...вървя,вървя,докато в един момент не усетя че се отлепям от земята,политам...Чудесно е...Сред облаците и птиците,сред звездите,луната и топлото слънце...Близо до слънцето пари,затова отново се отдалечавам,за да се охладя,но стане ли ми много студено отново потеглям към топлото...
някъде там...Напред...по пътя...В небето...С вятъра...Понякога съм листо и просто наблюдавам света наоколо...друг път съм блестяща капчица,
събрала света в себе си...Чудесно е...Днес съм весела...А щом и ти се появи...усетих полъха на крилата ти...значи всичко е наред...Животът е прекрасен и цветен като дъгата,образувала се върху белия сняг!:)))))Животът е палитрата на художника от черното до бялото през всички цветни цветове!И аз някакъв оттенък там...:)))
цитирай
5. anastasiia - Хей, Вятърко!:)
09.12.2007 18:37
...До като препускаш във вихрен ритъм, погледни към сребърните пеперуди около теб... Те заплитат вълшебните нишки на неочакваността в живота ни...
...Иначе е прекрасно да прегърнеш вятъра... Направо омагьосващо!...
цитирай
6. anastasiia - valio, това е най-чудното чудо!:)))
09.12.2007 18:48
...Да усмихнеш много детски очички и сърчица!:)))
Дааа...ролята ти е най-най-най-вълшебната и добрата!:) Ще даряваш късчета празничност, светлина и мноооого радост...:)
Знаеш ли, днес и аз бях съпричастна към един такъв празник, с дядо Коледа... Почувствах се невероятно!:)
...Продължавай така,...близо до вълшебствата и детската чистота... Нали знаеш, че предстоят още по-добри роли и занапред... :)))
цитирай
7. anastasiia - nezabravima,
09.12.2007 18:53
не бързай да се приземяваш....:) Нали е прекрасно!:) В облаците е и пухкаво, и бяло, и красиво... Чувстваме се неповторимо истински!...
...И аз ти благодаря...:)))
цитирай
8. anastasiia - mels, може и с чадър, като Мери Попинз...
09.12.2007 19:05
...да полетиш...Това е една от най-любимите ми книги и много често се завръщам към нея... Разхождам се по улица "Черешово дърво", похапвам си от курабийките, украсени със сребърни звезди...и политам към следващата приказка!:) Знаеш ли, че те видях да слизаш от каретата на "Пепеляшка"? Не ти се обадих, защото бързаше;)
...И така, ден след ден... Бях и на един хубав концерт, ти знаеш;)))
...Животът ни, вятърна мелница...ни носи в различни посоки...Хубавото е, че се срещам с хора, като теб по пътя си...
Много целувки!:))))) И мнооооооооого усмивки!:)))
цитирай
9. melsun - Ммммм...
09.12.2007 19:35
Тези курабийки...Апетитният им мирис се понесе наоколо...Просмука се през мъничко процепче под прозореца и самодоволно се настани пред носа ми...
Взех да преглъщам...Защо така сега спомена за тях...
Знаеш ли...аз наистина бях в каретата на Пепеляшка...
Тази вечер тя беше уморена,пък и вече беше ходила...знаеше...А аз ...аз имах такова желание,че тя реши да ми я преотстъпи...Малко оставаше часовникът да започне да бие...затова бързах...Да видя и усетя възможно повече...За жалост закъснях:(
Но ще има и друг път...Тогава ще гледам да не пропусна шанса си!Говоря за един съвсем истински коледен бал!:)))
А ти?Нищо не каза за концерта!Ще има ли снимки?И нещо друго?:)
Усмивчица ГОляяяяяма и от мен!:))))))))))))))
цитирай
10. anastasiia - Хей, mels!:)
09.12.2007 19:43
Разбира се, че ще има и друг път!!! Много пъти ще има... Нали Животът предстои:)...и ние, актьорите в него всеки ден пренареждаме в нови и нови варианти частичките на калейдоскопа:))) За да стават все по-красиви и по-красиви дните ни...
А щом ти предстои истински коледен бал, след това ще разказваш...:)))
Концертът на Тони беше невероятен... Снимала съм много. Може би ще кача снимки...Всъщност цялата ми седмица беше толкова вятърно-носеща, че всеки ден имах много различни събития... И съм препълнена с шарени емоции...добри:)))
От мен ооооще по-голяма Усмивка!:)
цитирай
11. melsun - Срам ме е да си призная...
09.12.2007 19:50
обаче Това беше Коледния бал за тази година и аз го изпуснах:((Изпуснах го,докато гонех вятъра и се реех из облаците...Понесе ме в друга посока и се озовах пред вратите на друг замък...Ето на...
Такива работи прави понякога вятърът...:)
цитирай
12. anastasiia - Може би...
09.12.2007 20:00
в този замък е имало изненада за теб!:) Трябвало е да влезеш...
Вятърът е невероятен вълшебник и не прави случайни неща:)))
А иначе няма нищо лошо в това да се рееш из облаците... Даже си е прекрасно!:)))
цитирай
13. melsun - О,даааа...
09.12.2007 20:45
Аз обичам да се рея...И реейки се, като се изморя, посядам на едно пухкаво,меко,удобно облаче,което ме обгръща и тогава разглеждам спокойно света отгоре,хапвайки си сладолед,а краката ми висят във въздуха...Чувствам се като на люлка...Много обичам да се люлям...То и облачето го знае,та затова лекичко ме залюлява...залюлява ...залюлява...все по-силно и по-силно,докато достигна с крака небето...Ама аз нали съм в небето?Обожавам да се люлям,а вятърът да развява косите ми...Развява ги и ме гали...Обичам го!Вятърът...въпреки,че е малко непостоянен и тича във всички посоки...Ама и аз не му се давам...Следвам го...Фиууу...Фиуууу...
Виждаш ли усмивката ми!Голяма е...като една огромна месечина,защото съм щастлива...и свободна...реейки се между облаците,отдадена на играта с вятъра...:))))Нищо,че междувременно сладоледът се е разтопил и е покапал по мен...,ръцете ми лепкат...цялата лепкам:)))

Аси,увлече ме твоята приказка,потънах в нея и сега няма измъкване...А дали да се измъквам?Много е хубаво тук!:)))
цитирай
14. buket - Ася се приземи!...
09.12.2007 22:20
А на земята я посрещна росата! И една капчица тъга,
скрита зад клоните!...
Чия радост ще избере капчицата?

Земни радости ти пожелавам!

цитирай
15. valiordanov - Благодаря ти Ася! Най-хубавите ...
09.12.2007 23:06
Благодаря ти Ася! Най-хубавите роли са тия които са в сърцето и желанието на актьора, а при мен те са безброй...Но най-ме радва детската усмивка...Пожелавам го на всеки...
цитирай
16. anastasiia - mels, не е нужно да се измъкваш от приказката!:)))
10.12.2007 09:16
Знаеш ли, че в момента си най-истинска?:) Люлееща се върху облаче, със сладолед в ръка...
Ще ти изпратя вятърна колесница, за да те разходи по целия свят, но от високо...:) И усмивката ще ти бъде още по-голяма и още по-радостна...:)))
Не си тръгвай никога от Приказката!:) Там са Мъдростта и Усмивката на живота ни..., наречен Театър...
Седмица, изпълнена с чудеса ти пожелаваааааам!:)))))
цитирай
17. martiniki - приказката се пише,
10.12.2007 10:11
всеки човек, който вярва в приказки, малко или много, има своя приказка, а нечии са пълни с чудеса ;))

чуд есна седмица и на теб!
цитирай
18. anastasiia - buket,
10.12.2007 10:40
знаеш ли, мисля си, че понякога капчицата тъга прави нещата по-истински...
Важното е да сме изпълнени с Любовта...
Тогава всички желания се сбъдват с лекота...
И като в приказно вълшебство,
се случват чудеса...
Чудеса, скрити в капчица роса... :)
Благодаря ти, много, много...за теб и радостта...:)
Изпращам ти безброй капчици радост...Да си имаш...За цялата седмица:))))
цитирай
19. anastasiia - Да, valio, точно така е...
10.12.2007 10:47
Най-хубавото винаги е в сърцето... А щом и ти чувстваш със сърцето, значи всичко това, всяка твоя роля я правиш с много любов... И се получава...
Много добре те разбирам...И аз в нещата, които правя, влагам много любов...
А детската усмивка е нещо толкова пречистващо...И аз често контактувам с деца, правя им весели празници... И имам много приятелчета деца... Прекрасно е....
Пожелавам ти винаги да ти интересно това, което правиш...И любовта да е с теб, разбира се...Във всичко!:))))
И мнооого усмихната седмица!:)))
цитирай
20. tera - Страхотно си я карам, как иначе :)))
10.12.2007 10:54
А първата снимка е супер! Една малка приказчица :)
Твоя ли е ?
Поздрави :)))
цитирай
21. anastasiia - Марта, здравей!:)))
10.12.2007 10:57
Разбирам, че я караш приказно:))))
И това е прекрасно...
Да, щом вярваме в Приказката, тази, нашата, която изживяваме наистина, и чудесата са цял куп!!!:)))
Продължавай с Приказката... и с невероятните си стихове...Винаги ми е празнично, когато чета твоя поезия!:)
Пъстра и вълшебна седмица!:)))
цитирай
22. anastasiia - tera, много се радвам!:)))
10.12.2007 11:03
Точно така трябва да бъде - страхотно!!! Продължавай да я караш така...страхотно...И като прибавим приказността,...ще се почувстваш още по-добре!!!:)
А снимката не съм я правила аз. Но е толкова приказно-красива...В миг подарява настроение, само като я погледнеш!:)))
Хубава седмица, изпъстрена с празничност и малки чудеса!!!:)))
цитирай
23. comfy - Просто
10.12.2007 11:40
искам да ти благодаря за настроението, което създаваш чрез постовете си - когато ми е криво, идвам тук и си тръгвам облагороден и извисен...

Благодаря ти, Ася! :))

Прегръдки, целувки и успешна седмица! ;)*
цитирай
24. anabel4o - Добре съм, благодаря! :) Опитвам се ...
10.12.2007 12:07
Добре съм, благодаря! :) Опитвам се да сътворявам пътеката, или пък вятърът ми сочи пътя... :) Боря се за добра роля в този прекрасен театър - животът. :)
Весели празници! :)
цитирай
25. mmmmmmmmm - Карам я някак си ...
10.12.2007 12:27
даже страхотно я карам :)))
Самозареждам се с оптимизъм.В очакване на нещо ново,неповторимо,неизживяно и много красиво:)
Дано вятъра ме отвее в тази посока-вярната,желаната,мечтаната:)За да стигна по-бързо до мечтата!:)
Усмихнат ден!:))
цитирай
26. eddie - ***
10.12.2007 13:20
Виждаш толкова неща... Ето кой рисува :) Много ти се радвам, Ася, за топлината която излъчваш...
цитирай
27. slavei - Благодаря, че попита, Ася! Много си мила!:)
10.12.2007 15:02
Чувствам се прекрасно...Защо ли?:))
Защото се радвам на всяко малко щастие, на всяка топла дума, на всеки нежен поглед, на всеки подарен ми красив миг и се стремя да бъда спомагателна ръка, и да дарявам частица от себе си на всички, които обичам...това ми носи огромна радост и благословение....
Та, затова се чувствам прекрасно....
Пожелавам го и на теб!:))
цитирай
28. boris66 - boris66-anastasiia
10.12.2007 15:44
Много хубав постинг! Имаш невероятен усет към красотата и то в природата! Много красива зимна белота и вного красива гъбка-червенушка, мъничка пъструшка!
цитирай
29. boris66 - boris66-anastasia
10.12.2007 15:49
Животът е театър, в който е трудно да бъдеш добър артист и през сълзи дори,да бъдеш весел, но ние играеме все пак във петък вечер, а в другиден спектакъл!И вървя своят път, който води само напред и нагоре !Имам хора които ми завиждат имам хора които ме обичат и обожават и ме разбират!Просто такава е диалектиката на живота!
цитирай
30. elineli - EL:))))))))
10.12.2007 17:11
Облаци сънувам ,Усмихваща се.Любимост са ми :)))))))))))))Прегръдка за чудесното настроение от мен :)))))))))))))))))))
цитирай
31. anastasiia - comfy,
10.12.2007 23:03
много си мил... И аз ти благодаря:)
... Караш ме да се чувствам лека, ефирна... Ей сега ще полетя, чувстваш ли?;)))
Капчици роса, изпълнени с радост, ти изпращам!:))) И мнооооого усмивки!:)))))))))
цитирай
32. anastasiia - anabel4o, здравей!:)))
11.12.2007 00:06
Поздравявам те за това, че търсиш твоята пътека, твоята посока...твоята роля в живота....
А вятърът наистина е чудесен помощник...Довери му се... Той шепти, нашепва...и те завърта на всички възможни посоки... Ако се вслушаш в себе си, а след това и във вятъра, ще доловиш точната посока...
Весели празнични дни и на теб!!!:)...Блестящи и усмихнати...:)
цитирай
33. anastasiia - Хей, mmmmmmmmm:)...
11.12.2007 00:12
Така си и мислех!...Че я караш страхотно!:)))
Позитивността е нещо прекрасно! Така, че продължавай по същия начин!:)))
А във всяко Очакване има едно особено очарование... Така, че най-неповторимото ти предстои...И то по най-очарователния начин...:)
Прегърни вятъра... И смело напред, към мечтите!!!:)))
Прегръщам те!:)))
цитирай
34. anastasiia - eddie,
11.12.2007 00:18
в момента рисувам...една бяла пътечка...и стъпки от елен, водещи към гора от ели... Въздухът е кристално чист...
...Една шишарка падна в снега...:)
А сега рисувам една усмивка...Моята усмивка...за теб!:)
...И шепа блестящи снежинки,...които даряват топлинка...Даааа...:))) Почувства ли?:)
цитирай
35. anastasiia - Славейче, мило и нежно....
11.12.2007 00:39
Ти си се докоснала до Мъдростта в живота ни... Защото цениш всеки един миг... А всеки миг е уникален и ни носи безрой нови усещания...
Защото даряваш частички от себе си на хората около теб... И тази любов се завръща при теб умножена в безбой частички щастие...
...Ето, и аз се почувствах щастлива, до като четях какво си ми написала...Почувствах се прекрасно...:)
Благодаря ти...
цитирай
36. anastasiia - boris66, наистина много обичам
11.12.2007 00:48
природата, с неповторимата й красота... Само с поглед да я докосна и се чувствам заредена...:)))
...Написал си нещо много истинско и точно за ролята в живота ни...Да, просто трябва да вървим по пътя си...По нашия път..., напред и нагоре... Независимо какво се случва встрани от пътя...Независимо...от всичко...
...Продължавай!... И винаги чувствай красотата...Тя е във всяка частичка около нас...:)))
цитирай
37. anastasiia - EL!:))))
11.12.2007 00:53
Прегърната от облаци...В пухкави обятия...Продължавай да сънуваш...Прекрасен сън!:))) Може да стане и реалност, стига да пожелаеш....Просто продължаваш полета си наяве...висооооко в облаците:))))
Пухкави облачни усмивки!:))) И мноооого целувки...
От Ася-Усмихваща се...:))))
цитирай
38. watchtowerman - Магията е,
13.12.2007 23:08
че отправяш послания не към разума, а към душата. Разумът не може да обясни красивото. Докато душата му се наслаждава, но не борави с думи за да обясни защо.
цитирай
39. anastasiia - watchtowerman,
14.12.2007 09:40
пречистващо е да се наслаждаваш с душата си... То е като да погледнеш от високите планински върхове и да онемееш от красотата на гледката...
...Изпращам ти шепа снежинки...:) В момента, в Пловдив вали сняг...тихо и кротко... Бяла приказка...Приказни снежинки ти изпращам:)... Ще ги почувстваш, с душата си ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5894118
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930