Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2007 19:32 - ВЧЕРАШНИЯТ МИ ДЕН... В БЕЛОСНЕЖИЕ ОЗАРЕН:)...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 23224 Коментари: 63 Гласове:
0



...Белоснежно пътуване...
...Белоснежно настроение...

***
Сняг през нощта
навалял е навън
и цял е света
като гледан насън
image

Бели са всички
комини, градини,
толкова бели,
че малко са сини
image

Дърветата също,
цели в дантели,
са станали бели,
са станали бели!
image

И не само дърветата –
всичко е бяло
и всичко така
в белота се е сляло, 
image

че ако вземем
рисувателен лист
и го оставим почти целия чист
би могло да се каже:
Това зимен пейзаж е! /В. Петров/

***
image
И пак потъвам в тишината
на малкия сънуващ град.
Снежинките край мен се мятат,
затрупват моя път назад.

image
и аз очаквам непременно
след малко да те срещна пак –
от синя лампа озарена,
в косите – шепа първи сняг...

image
С мълчание да те спечеля.
И пътят ни да стане общ.
Да ни събира и разделя
отново всяка нова нощ. 

image
...Мълчат дърветата бездомни.
Дали си още в този град?
Попитах и снега – не помни.
Снегът е много, много млад. /Георги Константинов/


image
Той не бе от тези там,
тежки и дебели,
дето стапят се едвам
след недели цели, 

image
беше чист и беше бял,
весел и омаен,
но валял-недовалял,
временен, нетраен,
 
image
сняг, но лекичък такъв,
пудра - сякаш - суха,
колкото едничко "Пъф!"
в миг да го издуха, 

image
колкото, подобно сън,
да изчезне бърже,
колкото ти, чул отвън
как шейничка стърже, 

image
с болка да си спомниш как,
като бил си малък,
тичал си към тоя сняг
с недояден залък.

А сега какво освен
грижи той ти носи,
тъй уж лек, а пък студен,
скърцащ от въпроси, 

image
сняг, но колкото да се
каже, че го има,
колкото да донесе
във сърцето зима… /Валери Петров/


image
На зимата запуснатият храм
скриптящите си порти не затваря.
И жадната душа на януари
като последна свещ блещука там.
image
Следобедът отстъпва, размножен
в безбройните значения на здрача.
Градът е общество от минувачи.
Животът е почистен и снишен. /Калин Донков/

***
image

image
Вечерен сняг танцува,
преди да дойдеш ти.
Дърветата притихват,
затварят се врати.

image
Самотна котка зъзне 
до топлия комин.
А здрачът става бързо
и неусетно син.

image
Ослушвам се и чакам.
Такава тишина,
че ако дойде някой,
ще бъдеш ти, жена... /Иван Вълев/

...Белоснежно пътуване...
...Белоснежно настроение...от моя вчерашен ден, 
в белоснежно сияние озарен...
...За вас, приятели!...


Тагове:   ден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nezabravima - ***
16.12.2007 19:37
Допринасяш много за моето настроение!
Благодаря ти, Белоснежно момиче!:)
цитирай
2. anastasiia - nezabravima,
16.12.2007 19:51
та виж какво белоцветие е навън!:)))
..."Като детска картинка, сред скрежни ресни
като сън, като нещо, което
другояче не може да се обясни
освен с милост, дошла от небето..."
...Сняг вали, сняг вали...
Дарявам ти с пълни шепи белоснежно настроение!:)))
цитирай
3. zharko - Искам...
16.12.2007 20:10
да съм снежинка в джоба ти....
Спомен за вечност....
цитирай
4. anastasiia - А аз се чудех,
16.12.2007 20:14
какво имам в джоба...:)
Сега почувствах една снежинка...
...Докоснах я...и тя ме стопли...
цитирай
5. kremak - ..приказно..:))
16.12.2007 20:20
..приказно..:))
цитирай
6. anastasiia - kremak,
16.12.2007 20:23
благодаря ти!:)
Има ли нещо по-хубаво от приказките?:)
А моята приказка днес е бяла...снежна, искряща...като безбройните светлинки в една снежинка...
Приказно-белоснежна седмица ти пожелавам...:)
цитирай
7. kpaceh - re
16.12.2007 20:38
Красиво!!!!
И аз ти желая щастлива седмица!!!!
:)
цитирай
8. melsun - :)))))
16.12.2007 21:23
Красива и чиста...белоснежна,
твоята Приказка е толкова нежна!
Проскърцват стъпките в ушите ми,
снежинка бяла литна пред очите ми!
Искрящо тишината проговори
и лицето ми в усмивка се разтвори!:)))

Отново донасяш чудесно настроение!Много ти се радвам!:)))


цитирай
9. mmmmmmmmm - Чдесно белоснежно
16.12.2007 22:06
вдъхновение, пътешественице!:)
Прекрасно е!:)
цитирай
10. valiordanov - Ася твоята бяла приказка ме подсети ...
17.12.2007 07:17
Ася твоята бяла приказка ме подсети за един подарък който бях писал.Макар да е летен и слънчев, аз ти го прилагам, защото всичко детско като усещане е усмихнато и до бяло красиво....


ПОДАРЪК

на НЕДЯЛКО ЙОРДАНОВ

На стената висят всички ценни картини,

между тях окачих твоята с морското синьо.

Ти за мен я рисува, мило мое дете.

Беше първо пързалка, после каза - небе,

после каза със стойка на художник напет:

„Това е най-точният син твой портрет.”

И аз бях пленен не от синия лист,

а с това, че ме имаш за толкова чист,

а с това, че изглеждам в две детски очи

като някакъв цвят, дето пръска лъчи,

като някакъв малък квадратен синчец.

Впрочем - сложих го в рамка - един златен венец.

Между скъпи картини и скъпи пана

грее твоят букет без порок, без вина,

без разяждащи мисли, без да струва пари.

Мило мое дете, ти така ме плени!

Всички други картини бледнеят пред теб -

най-чудесният детски - в морскосиньо - букет.

цитирай
11. anastasiia - kpaceh,
17.12.2007 16:05
благодаря ти!:)
Много обичам белоснежната красота на зимата.... И за това реших да подаря частичка от нея и на приятелите си тук...:)
Белоснежни усмивки!:)))
цитирай
12. anastasiia - mels, и аз съм цялата Усмивка!:)
17.12.2007 16:17
Приказка бяла...
и пухкав снежец.
И скреж по прозорците.
Улици. Лед.
И замъци снежни –
детска мечта...
Снежинките нежни
танцуват в съня...
За теб, mels...:)
...плюс преспи белоснежно настроение...:)))))
цитирай
13. anastasiia - mmmmmmmmm,
17.12.2007 16:47
много ми е хубаво, че споделяш белоснежното ми вдъхновение-озарение:)))
А пътешествието наистина си го биваше:))) Сред веселия танц на снежинките...сред белоснежните дървета...Улиците - бели... Къщите, с белоснежни куполи украсени... Капчуците - с ледени висулки окичени... Хората...сред белоснежие, усмихнато затичани...:)))
...Снегът пречиства...мислите ни, чувствата ни...Усмихва настроението ни...:)))
Светли, бели, пречистени мисли, чувства, емоции и мноооого усмивки от мен!:)))
цитирай
14. anastasiia - Вал, ти ми подари най-вълшебното синьо!....До бяло красиво...
17.12.2007 18:00
...Всяко докосване до детството ни пречиства...до бяло... Подобно сипещите се снежинки...:) Когато ги гледам, преставам да мисля... Започвам да се чувствам една такава лека, ефирна...Само тишина...и чистота...бяла...
...Като четях стихотворението ти, се сетих за "...там, дето морето е тънко", от "Пук", на В. Петров...и се усмихнах...:) ...Много си близо до чистотата на детсвото...Толкова близо, че с лекота я влагаш в стиховете си...Всъщност, това си ти... Твоята душевност...
Благодаря ти!...
Сега пък аз ще ти подаря едно от любимите ми "снежни" стихотворения на В. Петров...:) То е част от "Бяла приказка":), първата от 5-те приказки на В. Петров.

ПРЕБОЛЯВА

Над капчука в игли,
сред воали мъгли,
по заспали ели
сняг вали, сняг вали.
Във планинския пост
няма завист и злост
и животът е прост
за незнайния гост.
Нито звън на шейна,
нито глас на жена,
вредом само една тишина,
тишина...
Сняг вали, сняг вали
над заспали ели...
Не боли, не боли,
преболява, нали?



цитирай
15. анонимен - novelle fantastiche :)
17.12.2007 18:19
... едно бягство от действителността...
и е толкова красиво ... и може да продължи колкото си искаме...
Поздрави!
цитирай
16. valiordanov - Благодаря ти Ася!!! Накара ме да ...
17.12.2007 18:54
Благодаря ти Ася!!! Накара ме да вдишам онази непринуденост която е заложена в сърцата на децата...Колко е хубаво да са бели душите ни и мечтите и всичко около нас, но да греят сърцата ни с топлината на радостта и щастието...Благодаря ти много...
цитирай
17. tera - Много харесвам Валери Петров!
17.12.2007 21:30
Както знаят запознатите това не е кръщелното му име, но едва ли има значение. Първо го открих като преводач на Шекспир и искам да заявя, че едва ли би се намерил по-добър от него! После го открих като драматург - гледала съм негови пиеси, които са ме изпълвали с прекрасни чувства и даже си мисля, че превеждайки Шекспир се е заразил малко от този свят на добронамерена ирония, съчетана с поетичност.
Благодаря за прекрасния пост! :)))
P.S. Малко набързо характеризирах света на Шекспир, естествено, че е много повече от това, което съм споменала :)
цитирай
18. eddie - Ася!
17.12.2007 21:33
Днес ми се наложи да газя в една белоснежна угар :) няколко километра... първите два километра беше много хубаво, после взе да се обажда егн- то :)

Много красива белоснежна приказка, Ася!
/прости за шегите/
цитирай
19. letisi - много снежни усмивки за тези които обичат
17.12.2007 22:27
зимата:)))))))))))))))
цитирай
20. anastasiia - към анонимен:)
17.12.2007 22:52
...Хубаво е да си имаме свой свят, в който можем да си пътуваме, когато си поискаме... И колкото си поискаме... А като прибавим и зимната красота, изживяването е още по-хубаво...:)
Белоснежни поздрави и от мен!:)
цитирай
21. anastasiia - Да, Вал, наоколо е бяло, бяло....
17.12.2007 23:00
...и вътре в нас е светло... Хубаво е... С онова чувство на празничност и светлина, което ни кара всеки ден да изживяваме като неповторим и безценен... По детски възторжено:)...
И аз ти благодаря...
цитирай
22. temenuga - Невероятна белота - в зимния пейзаж, в помислите, в радииращите чувства...
17.12.2007 23:08
Това си ти, Ася - БЯЛА. Излъчваща сияйна чистота и даряваща от своята белота - на тези, които имат сетивата да я уловят, интернализират и пресътворят - в една бяла приказка - за Доброто вътре в нас, което е винаги живо...
цитирай
23. anastasiia - tera,
17.12.2007 23:12
и аз много обичам Валери Петров!:) Безкрайно много!:) И поезията му, и приказките му, и пиесите му...Гледала съм всичките му приказки, като куклени постановки... Даже съм имала щастието да се запозная с него и да му взема интервю на един куклен фестивал в Пловдив...:) Той е гениален, а в същото време - толкова мил, скромен, тих човек...
Разбира се, че е най-невероятният преводач на Шекспир. Много харесвам и преводите му на Джани Родари, отново с това интелигентно, намигващо чувство за хумор....:)
И аз ти благодаря за прекрасния ти коментар, който е като истински подарък за мен:)
Светла седмица!:)
цитирай
24. anastasiia - eddie!:)))
17.12.2007 23:26
По-често се впускай в белоснежието!:)...И ще увеличиш километрите!:)))
Знаеш ли, ти си направил нещо много хубаво!:)...Отпечатал си твоите стъпки в снега...Това е твоята пътека в... белоснежието:)...Твоята Бяла приказка...
...И аз ти благодаря, eddie!...
цитирай
25. anastasiia - letisi,
18.12.2007 00:32
мнооооого благодаря за снежните усмивки!:) Толкова обичам снега!...Така, че ти благодаря искрено и радостно!:)))...Като една усмихната снежинка:)
цитирай
26. anastasiia - temenuga,
18.12.2007 00:36
ти си човек, който има сетива за безкрайността на белотата вътре в нас...
Благодаря ти, че ме чувстваш, долавяш, възприемаш по невероятния си фин начин...
...А Доброто в нас наистина е живо,...трептящо,...даряващо...
Светли, усмихнати мислички ти изпращам!:)
цитирай
27. temenuga - Да, сетивността е дар свише...
18.12.2007 00:46
...Имаше времена, когато я възприемах по-скоро като наказание, не, не е така, тя е ласката на Вселенската мъдрост, даваща несравними възможности - за надникване в невидими тайнства, за да имаме силата да сберем думите в една вълшебна приказна словесност. И да я дарим - с обич, бяла и приказно-снежна)))
Благодаря ти за светлинните отблясъци на мислите ти, усетих ги и ме сгряха в тази иначе порядъчно мразовита нощ)))
И аз ти изпращам едно вълшебно мигновение - като проблясъка от танца на изящно-грациозна снежинка))))
цитирай
28. watchtowerman - Благодаря,
18.12.2007 09:40
за снежната приказка...!
цитирай
29. anastasiia - temenuga, прекрасен сребърно-блестящ
18.12.2007 09:52
миг...Мигновение, което почувствах и ценя...Знам, че е вълшебно:) Особено сега около празниците, е пълно с добри чудеса!:)
Бъди все така светла, чувстваща, мила, даряваща!:)
Прегръщам те!:)
цитирай
30. anastasiia - watchtowerman,
18.12.2007 10:30
приятно ми е, че си я почувствал...
В белотата на снежната приказка има толкова искрящи частички искреност, доброта, нежност, чистота...Подарявам ти от всичките!:)
Светъл и усмихнат ден!:)
цитирай
31. viovioi - Приказно красив постинг:)) Поздрави!!
18.12.2007 16:11
Все така да си весела и радостна!! Щастливи празници ти пожелавам:))
цитирай
32. martiniki - :) красиво подаръче
18.12.2007 16:45
с тези красиви стихове между снежните фотоси - ето още един

СНЯГ

И откъде дойде това?
Нале си бях зарекъл
да няма нищо на света,
което да харесвам?

А то е нищо, то е - сняг.
Вървиш като замаян,
завърнал се на тоя свят,
а откъде - не зная.

И пак си малкото дете.
И всичко си е същото.
Но ти си вече посветен,
че празникът ще свърши.

И кроткият снеговалеж,
загадъчен и ласкав,
така те моли да умреш,
преди да си пораснал.

Студено. Тихо е. Тъга.
И приказката става :
Светът воюва със Смъртта
и тя го побеждава.

И ето : властва над света
магията й бяла.
Но там - кокиче под снега.
И всичко - отначало.


Райчо Русев

и още - снегът на Далчев

СНЯГ

Над тези стръмни стрехи от железо
и тези булеварди от асфалт
поне един път няма ли да слезе
снегът от небесата като бял
и лъчезарен ангел? Аз не вервам.
Във този черен като въглен град
ще бъде зимата наверно черна,
незнайни - ангелите и снегът.
И ако слезе някога, без жал
жестоки ще го стъпкат със обувките си
стражарите и проститутките,
ще му почерни белите пера
димът на гарите и на комините...

Бял сняг ще има само във градините,
където са играели деца.





цитирай
33. diamant1965 - Благодаря ти Белоснежке!
18.12.2007 18:00
Нека всеки твой ден бъде в белоснежие озарен! Весели празници!
цитирай
34. anastasiia - viovioi!:)
18.12.2007 20:28
Благодаря ти!:) Светли, весели, щастливи и мноооого бели празници и на теб!:)))
...И белоснежно-усмихнато озарение вътре в теб!:)
цитирай
35. anastasiia - Хей, Марта!:)
18.12.2007 20:33
Ти ме затрупа със снежност!:) Благодаря ти за прекрасните "снежни" стихове... Но и твоите, които публикуваш в поста си, са невероятен подарък за всички нас!:) ...И това, последното ти, снежното стихотворение...Невероятно е!...Аз продължавам да се вслушвам в снежинките, които мило и нежно се носят из въздуха...И долавям небесния им шепот..., подобно на теб!:)
Белоснежни усмивки...мнооооого!:)))))
цитирай
36. anastasiia - diamant1965!:)
18.12.2007 20:36
...Да, аз съм една Усмихваща се снежинка:), която обича да дарява обич, топлинка, усмихнатост, празничност:)...
Много ме зарадва, че си тук, в белоснежния ми пост!:)
Дарявам ти с пълни шепи вълшебни снежинки!:) Ти ще почувстваш вълшбената им сила, знам това...:)
Хубави, светли, неповторими, усмихнати белоснежни празници!:))))
цитирай
37. анонимен - novelle fantastiche :)
18.12.2007 21:17
.... снежност, нежност, много красота и белота са изпълнили света ....
цитирай
38. anastasiia - ...
18.12.2007 21:22
...доловими за хората със снежни, нежни, светли сетива...:)
цитирай
39. buket - ***
19.12.2007 00:18
Бели сестрички
двора покриват
палави всички
в бяло заспиват...
Ти не заспа ли?
цитирай
40. comfy - "Ти
19.12.2007 00:28
сън ли си или те има?"...

...

...

Приказка с усмивка си ти! :)))

***
цитирай
41. pach - много ми хареса!
19.12.2007 08:45
И коментарите след теб - ще ме накарате да преразгледам отношението си към този бял сезон!
До сега не го харасвах , но ти ме караш да го видя с твойте очи...
:-)
цитирай
42. libertybell - :)
19.12.2007 12:58
Спомних си едно стихче от Вл.Голев:

"Не се ли радваме с децата
на покривите побелели,
на приказките по стъклата,
то значи, че сме остарели!"
цитирай
43. goran - Привет Ася:-) Привет Снежанке;-)
19.12.2007 14:31
Колко много сняг и колко много стихове:-)
Истинска ферия:-)

и един въпрос - кой е града? Къде си се снимала?
цитирай
44. anastasiia - buket!:)
19.12.2007 17:13
Опитах и аз да заспя...
Но се случиха куп чудеса...
Нали съм си снежинка,
с белоснежна пелеринка...
И танцувах, и летях...,
сред съзвездия от снежен прах...:)
Неуморна и щастлива,
във нощта красива...



цитирай
45. anastasiia - comfy!:)
19.12.2007 17:41
...Аз съм една Усмивка...и на сън, и на яве:)...
...Почти невидима и невидимо реална...
...Приказна и белоснежно истинска...
...Летяща висооооко...и носеща се почти до земята...
...Мечтателна и ...сбъдваща мечти!:)
...:))))
цитирай
46. anastasiia - Да, pach,...
19.12.2007 18:29
...погледни с моите очи!:) ...И ще почувстваш цялата бяла феерия...И снежинките, които се носят в странните вихрени и в същото време - нежни танци... И дърветата, покрити с белоснежие, страхуващи се да помръднат, да не развалят магията... на белотата:)... Ще съзреш стъпки в снега, някои по-плахи...Други, по-уверени стъпки, водещи след себе си още и още... Цяла белоснежна пътека!:) А въздухът - кристално чист, скърцащ...:)
Ето ти още една белоснежна частичка поезия...

***
Снегът е онзи стих несътворен,
за който, не не ми достига чувство.
И чакам я-снежинката у мен,
да кацне и да видя бяло чудо! /Д. Филипова/
...Искрящи от белоснежие усмивки ти изпращам!:))))
цитирай
47. anastasiia - libertybell:)
19.12.2007 18:49
Аз пък ще продължа с откъс от стихотворение на Валери Петров:
" Какво му трябва на човека?
Едно приятелство добро,
една шишарка сред пътека,
един бял лист, едно перо

една случайна песен птича,
един нелош човешки път...
Брууум!-как весело се свлича
по ламарината снегът!"
...Ами, хайде и ние, по ламарината, след снега!:)))
Най-прекрасната приказност е именно там, в белоснежието!:)
Със сияеща по детски усмивка: Ася!:))))


цитирай
48. anastasiia - Привет, Горан!:) Привет, весел Патиланчо!;)
19.12.2007 18:56
Много се радвам, че се разходи в Бялата ми приказка - по всички пътечки, улички, из белоснежния град...:)
...И че си почувствал снежната феерия, с цялата й прелест...:)
Градът е Одрин... Не толкова далеч от България...Но различен и мистичен...:) А като прибавим очарованието на снега, приказката беше наистина неповторима...:)
...Едно белоснежно пътуване...С много усмихнато белоснежно настроение!:)))
И много белоснежни усмивки за теб!:)))) Ама от най-най-белоснежните;)))
цитирай
49. morkovche1 - невероятно е! мерси.
19.12.2007 21:16
невероятно е!
мерси.
цитирай
50. boris66 - boris66-anastasia
19.12.2007 23:43
Чудесно е отразено падането на първият голям сняг -е то не може да не развълнува хората на изкуството! Земята става една такава приказно бяла ,че ти се иска да се пренесеш целият в тази зимна приказка и да не си дойдеш от там !Сняг се сипе на парцали-веят бури, веят хали! А пък за любителите на зимните спортове ,да не говорим-болни са на тази тематика-това и ме стихията -особено зимните зодий!А има и един акцент ,в центъра на тези снимки-Анастасия се нарича......!
цитирай
51. anastasiia - morkovche1,
20.12.2007 10:10
благодаря ти и аз! Приятно ми е, че си почувствала магията на белотата!:)
...И честит празник!:) Днес е Игнажден... Да ти е светло, бяло...много бяло:)))
цитирай
52. anastasiia - boris66,
20.12.2007 10:14
наистина много обичам снега... Когато завали, ми става едно такова празнично и приятно...:)
...И земята е цялата гримирана в бяло!:)...
В планината, разбира се е още по-приказно!:) Разбирам ги любителите на зимните спортове...Тази бяла красота сигурно много ги зарежда:)...
...Днес е много хубав зимен ден, празничен - Игнажден! Светъл празник!:)
цитирай
53. anastasiia - lara,
20.12.2007 10:16
толкова ми е приятно, че съм ти дарила настроение!:) Белоснежно, снежно, бяло...
Благодаря ти, че се разходи в моето Белоснежие:)...
Светъл и хубав Игнажден!:)
цитирай
54. enjoy6 - Като снежна царица
20.12.2007 12:56
си на фона на прекрасното белоснежие!
Весела Коледа и Щастлива Нова Година!
цитирай
55. zari - Много, много поздравления!
20.12.2007 12:59
Западният човек ще попита-кое е първичното, белоснежието или Анастасия?
Източният ум отговаря-те са просто две страни на едно по-голямо цяло.
цитирай
56. doka - Еееххх....че красотааа..... !!! :)))
20.12.2007 20:15
.... Много е хубаво притеб,Ася...!:)))
Благодаря ти...! Празнична вечер ти желая...!:)))
цитирай
57. anastasiia - enjoy6,
21.12.2007 01:23
благодаря ти!:) Тази приказка ми е една от любимите!:) Обичам Андерсен, а "Снежната кралица" е наистина много снежна приказка, бяла и добра! Защото Доброто побеждава... Любовта на Герда спасява Кай...Топлото й сърчице стопява стъкълцето от дяволското огледало...:)
...А аз продължавам да си летя с колесницата сред снежинките!:)))
Светли, весели, щастливи, обичливи празници!:)
Прегръщам те!:)))
цитирай
58. anastasiia - zari!:)
21.12.2007 01:30
Благодаря...с най-белоснежната си усмивка!:)
...Белоснежието и аз...две страни на едно цяло - колко хубаво звучи!:) Бяло, бяло...
...Снежна капчица върху игличка на бора - една малка Вселена,... искряща, трептяща, бяла...За теб...
цитирай
59. anastasiia - Мила doka!:)
21.12.2007 01:34
И на мен ми става още по-светло, когато си тук! Нали знаеш, че ти разпръскваш светлина...
Благодаря ти, че си тук...
Пожелавам ти много празничност, във всеки един миг, през идващите дни!:)))
...И те прегръщам, мноого усмихнато!:))))
цитирай
60. injnina - Снимки и стихове
21.12.2007 12:29
толкова подходящо подбрани и озарени от белота и нежност!
Прекрасно!
Поздрави и весели празници!
цитирай
61. boris66 - boris66-anastasia
21.12.2007 15:26
Дй така е а на 22 след Игнажден е Св. Анастасия -великомъченица!Поздрав и за твоят имен ден!Нашата Епархия има много силен църковен хор та ни напомнят по празници и за тези неща!
цитирай
62. anastasiia - injnina,
21.12.2007 16:13
безкрайно много обичам поезията!... А като прибавим и снега!:)... Чувствам се страхотно, сред белоснежните стихове!:)))
Благодаря ти за милото присъствие в белоснежния ми пост!:)
Весели, щастливи, светли, неповторимо приказни празници!:) Ако завали още сняг, ще са и белоснежни;)))...
Усмихнати поздрави!:)))
цитирай
63. anastasiia - boris66,
21.12.2007 16:19
благодаря ти!:)
Да, утре имам имен ден!:) Винаги на тази дата го празнувам и ми е приятно, че ме поздравяваш, даже ден, преди празника!:)
Чудесно е, че и вашата църква ви напомня за празниците. Духовността при вас е жива!:)
Поздрави - светли, усмихнати...!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5900071
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930