Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2007 21:27 - СВЕТА АНАСТАСИЯ
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 27445 Коментари: 69 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2007 22:07


22 декември... Хубав, светъл ден... Денят на света Анастасия... 
...И моят имен ден:)...
...Радостно ми е... Иска ми се да направя нещо...хубаво, прекрасно... ...Нещо много мое и...даряващо...
 ...Иска ми се...да се превърна в извор... А стане ли това, ще изгрее светлина... 
...Тогава мога да си говоря с камъните, с дърветата, със скалите, с тревата, със звуците и тишината... 
...Мога да гадая по тях:)... И да нашепвам добри неща... На всички, по пътя си... 
...Разлиствам деня... 
...С очи рисувам секундите, миговете, часовете... Всеки един миг го превръщам в безценен, неповторим, очакващ, даряващ... Докоснат от мен... За това и...усмихнат!:)...
...Разтворете сърцата си... И душата ви ще кацне на рамото ми... Жива, светеща вода да пие...
...Цветя в очите ми... И светлина... 
...Усмихнатите ми очи:)...

image
...Частичка от моята Вселена за вас...
...И една много хубава песен, от филма "Анастасия"... За всичките ми прятели тук!!!:))) 

http://www.zazz.bg/play:5b2e414b

...Някога през декември:)...




Гласувай:
0



1. evelin - @}----;-------
21.12.2007 22:07
Още много безценни и неповторими мигове за теб...

* Приказно вълшебство си, Анастасия... :)
цитирай
2. svoboda64 - :)) С любов и внимание към нас и празнуващите:))
21.12.2007 23:04
Поздрави! И запази малко звезден прашец... и за догодина:)

хххх
цитирай
3. anastasiia - evelin,
22.12.2007 00:14
благодаря ти, много!:)
...Безценните мигове са истинско съкровище, именно защото са неповторими, защото отлитат и никога няма да се завърнат... Но хвърлят светлина в бъдещето... Струва си пълноценното им изживяване...
Светли празници!:)))
цитирай
4. anastasiia - Хей, svoboda64!:)
22.12.2007 00:19
Поздрави и за теб! С обич и много усмивки!:)))
....Звезден прашец има...в огромни количества!:) То е подобно на лъчите на слънцето - разпръскваш, раздаваш... И все повече имаш!:)))
цитирай
5. eddie - ***
22.12.2007 00:51
Хубаво се усмихваш, значи всичко можеш :) Честит Празник, Ася!
цитирай
6. anastasiia - Благодаря ти, eddie!:)
22.12.2007 00:55
...Продължавам да се усмихвам...:)))
цитирай
7. evilyosha - Честита да си!
22.12.2007 01:05
Да си нечия вселена,да си празник,да ти е пълно!От сърце!
цитирай
8. abulafia - честит имен ден!
22.12.2007 01:05
и дано значето на чудесното ти име се осъществява по много начини за теб.
цитирай
9. anastasiia - evilyosha!:)
22.12.2007 01:11
Колко хубаво си го написала!:) ...Да съм вселена, да съм празник, да ми е пълно... Пълно ми е...с празник!:))) И с приятели!:)))
Благодаря ти...
Прегръщам те!:)))
цитирай
10. anastasiia - abulafia,
22.12.2007 01:18
благодаря за прекрасното пожелание!:)...
Дано!...
...Една птица Феникс...в живота ми...
цитирай
11. evilyosha - :-)
22.12.2007 01:18
Нека ти!:-))))Бъди!
И аз те прегръщам:-)
цитирай
12. sensation - Честит ти имен ден мила Анастасия!
22.12.2007 08:25
Днес имен ден имат Анастасия, Ася, Наташа. Името Анастасия означава възкресение. То идва от гръцките думи ana - горе и stasis - ставане.

Според едно житие от ІІІ век Света Aнастасия е родена в Рим, но от ранно остава сараче. На тригодишна възраст тя попада в един малък женски манастир край Рим, където е отгледана и възпитана в законите на ранното християнство. Като много от ранните християни и тя намира смърта си след нечовешки страдания. Това става по време на управлението на император Валериан.

На този ден жените не вършат никаква домашна работа. Според народните вярвания с лика на тази светица се персофиницира физическата смърт на човека. Поради това се спазват тези строги забрани. Старите хора вярват, че ако накоя стопанка не спазва това, то тогава нейния дом ще бъде сполетян от беда, т.е. това семейство ще се зачерни.

Може днес някои представи на нашите предци да ни се виждат смешни и неразбираеми, но те са представлявали техния мироглед, който ги е крипял векове наред.

--------------------------------------------------

С твоята добрина и блага усмивка, всеки път душата ни също възкръсва край теб.
Бъди здрава, весела и щастлива!
Бъди като сияйна звездичка край нас, твоите приятели!
Весели коледни и новогодишни празници ти желая от сърце!
цитирай
13. cefulesteven - Честито, честито. Все така хубава. ...
22.12.2007 08:40
Честито, честито. Все така хубава. Жива и здрава бъди.
цитирай
14. zharko - Честит празник!
22.12.2007 08:58
Жива, здрава и напред!
С лъчезарност сияйна, усмивка омайна!
цитирай
15. buket - добре дошло изворче
22.12.2007 09:42
Добре дошло изворче,
замервам те с камъче,
във здраве да живееш
и вечно да се смееш!

Честит и озарен и слънчев имен ден!:))
цитирай
16. enjoy6 - Честит Имен Ден!
22.12.2007 10:05
Мила Ася, бъди жива и здрава, все така усмихната и пръскаща очарование!
Прегръдка и хубав купон!
цитирай
17. injnina - ЧИД!
22.12.2007 10:52
Да ти е живо и здраво името и много творчески успехи!
цитирай
18. valiordanov - Честито и от мен!!!
22.12.2007 10:53
Желая ти приказни мигове, блясък в душата, усмихнато бъдеще и всичко онова което си, да се множи и да прелива от теб, защото ти си един сбор от положителност който топли...Нека здравето бъде твой вечен спътник, а чистотата на душата да е твоята одежда...
цитирай
19. sunflower - Честит празник!
22.12.2007 11:09
Да си жива и здрава и все такава усмихнато-вълшебна разказвачка на приказки! :)
цитирай
20. candysays - Честит имен ден!!!
22.12.2007 11:18
Бъди все така щастлива!
Само това ти пожелавам, защото то съдържа в себе си всичко (и здравето, и любовта, и успехите, и живеенето с вдъхновение- всичко това е щастие..)
А ти пиша "все така", защото те усещам като щастлив човек, затова! Нека приказката ти продължава :))

Въздушни целувки от мен :-*
цитирай
21. lion1234 - Честит имен ден!
22.12.2007 11:18
Бъди все така весела, засмяна и пленителна! Продължавай да ни радваш с усета си за красота,
с таланта си да общуваш и да даряваш на околните
естетическо удоволсвие и доброта!
цитирай
22. nezabravima - Честит празник!
22.12.2007 11:35
Бъди щастлива, Анастасия! Пожелавам ти много звездни мигове!:)
цитирай
23. tera - Честит имен ден!
22.12.2007 12:10
Понеже ме свари неподготвена, а бързам да реагирам ти подарявам това, специално за теб този път!
http://tera.blog.bg/viewpost.php?id=77570

Бъди все така усмихната и лъчезарна и превръщай живота си в приказка!
Поздрави :)))
цитирай
24. elineli - EL:))))))))
22.12.2007 12:14
Топъл празник,Усмихваща се:))))))Нека звезди пълнят душата ти винаги.Прегръщам те :)))))))))))
цитирай
25. boris66 - boris66-anastasia
22.12.2007 12:14
Честити празник и от мен -е вече на деня !Всичките ми роднини пеят в Представителният църковен хор и не пропускат празниците. А да се надяваме че Св. Анастасия ще ни възкреси и нас!Днес си купих червени прекрасни ябълки -много красиви и ги сложих под елхата!Имаше и 2ри концерт-те изпълняват доста песни на Хайгашот Агасян. Хубаво е човек да вижда хубавото, да знае, че то съществува и да бъде- Хубав човек!
цитирай
26. boris66 - boris66-anastasia
22.12.2007 12:18
Chilen Naht-Тиха нощ Свята нощ-Нощ в която бог се Роди Светла нощ Звездна нощ нощ в която Бог се роди
за да ни направи по добри и даде новият си завет станал основа на една 2007 годишна религия християнството и ни каже- Ще се наречете чада мои когато имате любов помежду си!
цитирай
27. doka - Ася....мила....честито и от мен...! :)))
22.12.2007 12:56
Поздравявам те с едни от любимите ми стихове от Божието Слово... -
" Господ Е близо при всички,които
Го призовават, при всички,които с истина
Го призовават.
Изпълнява желанието на тия,
които Му се боят......
Господ пазивсички,които Го любят..... " !!!
Псалом 145:18,19,20 .....
Бъди благословена...!!! :))) Желая ти един мнооого,мнооогооо...усмихнат деееннн...! :)))

цитирай
28. temenuga - Да е честит денят на името ти!
22.12.2007 14:06
Да е сияен - като твоята същност, и да носи просветителска надежда - че в тъмата на противоречивото ни съвремие, има светлина, и макар да не е повече, е несравнимо по-силна!!!...
Прегръдки!
цитирай
29. melsun - Честит празник!!!:)))
22.12.2007 16:10
Живителни глътки раздаваш
от твоите безценни води,
от извора свой ти даряваш
любов,красота и мечти!

Бъди все така мила,добронамерена и изпълнена със
слънчеви мечти!Много,много хубав ден ти желая!:)))Прегръщам те и те целувам!:)))
цитирай
30. anastasiia - sensation,
22.12.2007 17:37
благодаря ти, мноооого!:)
Ти си ми написала и историята на света Анастасия...Толкова си ми мила!:)))
Обещавам да съм най-светлата, сияйна звездичка!:)))
Щастливи и светли празници и на теб!:)))
цитирай
31. melsun - Олелееее...
22.12.2007 17:44
Сега разбирам,че и аз съм имала имен ден!!!Никога досега не съм празнувала имен ден!Някак не ми се връзва тепърва да започвам...

Пак да ти пожелая много здраве,щастие и безброй сбъднати мечти!:)))
цитирай
32. anastasiia - cefulesteven,
22.12.2007 17:46
благодаря ти!:) Жив и здрав да си и ти!:)))
...И запази невероятното си вдъхновение....Ти твориш невероятни неща!:)
Светли и усмихнати празници!:)
цитирай
33. anastasiia - Юри,
22.12.2007 17:52
днес цялата съм една голяяяма, лъчезарна Усмивка!:) ...И светя, цялата!:) Чувстваш ли?;)
...Благодаря ти за сияйните пожелания!:)
Искрящи усмивки!:))))
...И нали знаеш, че на Коледа стават чудеса?:) Не го забравяй!:)...........
цитирай
34. anastasiia - buket,
22.12.2007 17:58
запазвам си камъчето...Завинаги!:)
...И няма да спра да се смея и усмихвам, защото камъчето е вълшебно!:)
Благодаря ти, мноооого!:)
Късчета празнично настроение ти изпращам!:)))

цитирай
35. anastasiia - enjoy6,
22.12.2007 18:01
благодаря ти за милите пожелания!:)))
Усмихната прегръдка и на теб!:)
...Много ми е хубаво днес... Днес, с колегите празнувах... А след малко излизам...Продължавам купона с приятели!:) После ще разказвааааам!........
Прекрасна вечер и на теб!:)))
цитирай
36. anastasiia - injnina,
22.12.2007 18:06
благодаря ти!:) Най-хубавото си ми пожелала... Да ти се връща и на теб!:)
Светли, благословени празници!:)
цитирай
37. anastasiia - Вал, благодаря ти!:)))
22.12.2007 18:11
...Пожеланията ти са като от чувала на дядо Коледа - приказно красиви!:)
...И знам, чувствам, че всичките до едно ще се сбъднат, защото са искрени...Защото коледните празници са около нас...
...Защото вярвам в приказните мигове, в светлината на душата, вярвам в усмихнатото бъдеще!:)...........
Благодаря ти!:)
цитирай
38. anastasiia - sunflower,
22.12.2007 18:15
да си ми жива и здрава и ти!:)
...Много ми хареса пожеланието ти да продължавам да разказвам приказки!:))) И то усмихнато-вълшебно...:)
...Ще го изпълня! С голяяяямо удоволствие!:)))
цитирай
39. anastasiia - candy, много точно си ме усетила!:)))
22.12.2007 18:22
...Да, щастливо вървя през живота си... И обичам да дарявам щастливи частички на хората около мен, на приятелите ми...
...И така, усмихнато-вдъхновено продължавам...приказката си... Истинската приказка, тази, която сътворявам по пътя си...:)
...А ти чувстваш вътрешния ми свят, тъй като самата ти си щастливо озарена...:)
Много целувки и от мен!:)))
цитирай
40. anastasiia - lion1234,
22.12.2007 18:29
весело, засмяно и мнооого пленително ти благодаря!:)))
...Засипал си ме с мили пожелания...
...Ти самият имаш сетива за красотата и ценните неща в живота... И това е прекрасно!:)...
Светлина и празничност ти изпращам!:)...
цитирай
41. anastasiia - nezabravima,
22.12.2007 18:34
миговете са нещо, което безкрайно много ценя... Не ги пропускам просто така, по край мен...Дори някои от по-скъпоценните, ги задържам в шепа, за да изживея по-продължително време неустоимостта им...
...Благодаря ти за звездните мигове!:) Ще си ги пазя, нали са ми подарък от теб!:)
Незабравими светли празници!:)))
цитирай
42. anastasiia - tera,
22.12.2007 18:39
благодаря за прекрасния ти подарък!:))) Много красота и невероятни пожелания!....
...Обещавам да бъда все така усмихната, мноооого!:)))
Приказно-вълшебни празници ти пожелавам!:)))
цитирай
43. anastasiia - EL!:))))
22.12.2007 18:43
Приятно топло ми е в мен...И е пълно със звезди в душата ми! Днес всички пожелания ми се сбъдват!:)
...За това ми се иска и аз да ти пожелая звездни вълшебства и приказна празничност!:)))
Прегръщам те, мнооого!:))))))
:) Ася-Усмихваща се!:)))))))

цитирай
44. anastasiia - boris66,
22.12.2007 18:50
толкова е хубаво, че ми напомняш за бога!... Хубаво е, че ти и твоите близки са свързани с църквата. Много обичам да слушам изпълнения на църковни хорове...Прекрасно е, величествено, извисено...
Днес и аз ходих в църквата... Имаме една прекрасна църква в Пловдив - "св. Марина"...Пристъпих в храма, църковният хор пееше...Лееше се музика, светлина...Почувствах се невероятно...Беше изнесена и икона за празника днес...Хубаво...Много...
...Възкръсват мислите ни, чувствата ни, добрите ни намерения, добротата... Така да бъде!:)
Аз съм човек, който вярва че Добротата винаги е жива, непрекъснато възкръсва...отново и отново!:)
Благодаря ти за всичко!:)
Хубава и светла вечер!:)))
цитирай
45. anastasiia - Мила doka!:)
22.12.2007 18:55
Прегръщам те!:) Радвам се, че си тук!:) И ти благодаря за божието слово... Да, трябва да сме близо до бог....винаги, не само в трудни моменти...
Днес наистина денят ми е наистина мнооооого усмихнат! Може би, защото ми го пожелаваш ти, както и много приятели тук..:)
Да си ми благословена и все така мила и светла!:)))
цитирай
46. anastasiia - temenuga,
22.12.2007 18:59
сияйно ми е, че си тук!:))) И те прегръщам, много!:)))
...И разбира се, че има светлина...Тя е и в теб, и в мен... И в много хора около нас...Просто трябва да й позволим да излъчва, да блести...За да стопля отношенията между хората, за да осветява тъмнината, за да е искрящо-празнично наоколо!...
Светли частички празничност ти изпращам!:)))
цитирай
47. anastasiia - Хей, mels!:)
22.12.2007 19:03
...Наистина продължавам да вярвам в мечтите...Да сбъдвам мечти:)))... Да съм добронамерена...:)))
Много те целувам и прегръщам! Та и ти си днес именичка, приятелче такова!:) Нищо, че не си празнувала до сега... Аз с пълни шепи ти изпращам от моята празничност и добро настроение!:)))))
цитирай
48. diamant1965 - Честит имен ден Анастасия!
22.12.2007 20:23
Да си жива, здрава и мнооого щастлива! Нека всичко най-прекрасно те връхлети като лавина от днес до следващият ти имен ден!
цитирай
49. arashi - Ей,Честит Имен Ден!!!
22.12.2007 21:07
Много усмивки и любов от мен !!!
цитирай
50. anlov - Охоооооу!
22.12.2007 21:27
Колко много и все красиви пожелания!

Ще си позволя и аз да се присъединя към тях.

Само се опасявам малко с прекрасната си и топла усмивка да не ни засенчиш Слънцето, защото то може да се разсърди и някоя сутрин да откаже да изгрее на хоризонта :)))

Тогава ще трябва да разчитаме само на лъчите, които струят от теб...
цитирай
51. letisi - честит имен ден на едно красиво момиче:))))
22.12.2007 22:25
човек получава толкова колкото дава..значи цялата красота на света е за теб...много усмивки късмет..ако мечтите бяха коне то ти пожелавам табун от сбъднати мечти:)))))
цитирай
52. anastasiia - ...Прекрасна лавина ме връхлетя...:)
23.12.2007 12:08
...Благодаря ти, Диамантче за хубавите, искрени пожелания!:)
Нека любовта и светлината бъдат винаги с теб! И истински хора да срещаш по пътя си...:)
Щастливи празници!:) Лавина от щастие да те затрупа!:)))
цитирай
53. anastasiia - arashi, благодаря ти!:)
23.12.2007 12:11
...И двете неща са безкрайно скъпоценни...
...Усмивката е нашето озарение, вътрешния ни свят...
...А любовта..., без нея просто не може! Трябва да я има - истинска, жива, топла, обгръщаща ни...
Прегръщам те!:) Светли, топли, усмихнати празнични дни!:)
цитирай
54. anastasiia - anlov,
23.12.2007 12:18
слънцето ме познава, отдаааавна:)... И когато се чуди дали да се усмихне, или просто е малко уморено, аз слънчево се усмихвам, то подхваща моята усмивка с лъчите си...и я разпръсва...навред!;)))
...Благодаря ти за красивите думи,...за прекрасните пожелания!:)
Светли, слънчеви усмивки ти изпращам!:)))
цитирай
55. anastasiia - letisi,
23.12.2007 12:22
толкова много обичам мечтите!:))) А ти си ми изпратила безкрайно много... Нося се върху белите коне, по-скоро летя с тях, прегърнала мечтите си!:)))
...Изпращам ти цялата красота на света!:) Знам, че ще я преумножиш стократно и ще я дариш на безценни хора!:)))
Прегръщам те!:) И нали съм мъничко вълшебна, избери си една мечта, обещавам да я сбъдна!:) Коледа е...
цитирай
56. martiniki - Да ти е живо
23.12.2007 12:52
и здраво името! Много вълшебни мигове да събереш по празниците, Ася!
цитирай
57. zeifod - Честит имен ден :)
23.12.2007 13:39
Извинявам се че е малко на патерици..но по - добре късно отколкото никога.
Много, много усмивки в очите ти желая :)
цитирай
58. boris66 - boris66-anastasiia
23.12.2007 17:25
Да ,Ася Бог е и в нас, той действува и чрез самите нас-"Вие сте солта на земята ,представете си, ако солта обезсолее !"Всеки е свят и уникален по своему .Хубаво е ,че си го разбрала и повярвала .Тя е твоята светица Закрилница и може да извърши чудеса за теб !Честити и весели Коледни Празници!
Добротата и божественото лъхат от теб и ни докосват!Църквата ни е нещо свято, което трябва да се тачи!
цитирай
59. anastasiia - Хей, Марта!:))))
23.12.2007 19:07
...Започнах да си събирам вече вълшебни мигове!:) ...Мисля си, че ще има мноооого!:)
Благодаря ти, Марта!:))) Прекрасни, приказни празнични дни!:)
...И много целувки от мен!:)))
цитирай
60. anastasiia - zeifod,
23.12.2007 19:09
благодаря ти!:)
...Много обичам Усмивките!:) Така, че пожеланието ти ми е много скъпоценно за мен!:)
Усмихнати, светли празници!:)))
цитирай
61. wildroses - Честит имен ден, Анастасия!
23.12.2007 19:24
С малко закъснение...
Бъди жива и здрава. И все така лъчезарна вълшебница на Усмивките!
Желая ти изворна Чистота
http://z.about.com/d/travelwithkids/1/0/E/E/grandwailwaterfall.jpg
цитирай
62. anastasiia - Да, boris66, така е...
23.12.2007 19:38
...Всеки един от нас е един свят, една Вселена....И всеки е уникален по своему...
...Богатството е в различията!...И всеки един от нас е докоснат от Бог...За това носим частичка от Бог в себе си...И сме безкрайно значими, заради това...
Благодаря за добрите думи!:)
Да ти е светло и празнично и на теб!:)
цитирай
63. anastasiia - wildroses,
23.12.2007 19:42
благодаря ти...Вълшебно, усмихнато, лъчезарно, приказно ти благодаря!:))))
...Ще си пазя "изворната чистота", която ми пожелаваш...
Благодаря ти и за красотата, която ми подаряваш!:) Гледката е истинска приказка... И да знаеш, че лилавото ми е любим цвят...А то направо грее, искри от картината!:)
Прегръщам те!:)
цитирай
64. comfy - Ами...
23.12.2007 20:15
не знаех...

Честит имен ден на патерици! :)))

Пожеланията са... ти си знаеш! ;)***
цитирай
65. wildroses - Прегръдки и от мен :)
23.12.2007 20:27
Лилавото е и моят любим цвят :))
По този повод- още едно подаръче;) :
http://wildroses.blog.bg/viewpost.php?id=63193
цитирай
66. anastasiia - comfy,
24.12.2007 09:43
благодаря ти!:)
...И на патерици може;)
...Зарадва ме!:)
Светли и мноооого усмихнати празници!:))))
цитирай
67. anastasiia - Мила Диди!:)
24.12.2007 09:46
Благодаря ти за лилавата феерия...Приказно красиво е!:) Даже ще си го сложа в блогрола, за да мога по-често да се разхождам в Люляковия свят!:)
Много целувки!:)))
цитирай
68. wildroses - ;)
26.12.2007 18:55
Радвам се, че ти е харесала феерията, Феичке ;)
цитирай
69. anastasiia - Даже много ми хареса!:)))
26.12.2007 19:18
И ми е едно такова лилаво...:) Лилавото създава празнично усещане, ти знаеш!:)))
Лилави частички празничност ти изпращам!:)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5901290
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930