Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2008 18:36 - ...Ако имах...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 7828 Коментари: 34 Гласове:
0

Последна промяна: 17.02.2008 13:15


..."Ако имах 
петдесет и три свободни минути...
/каза си малкият принц/,
image


...бих тръгнал съвсем спокойно
към някой извор..."
...И аз се отправих, съвсем спокойно, към един извор...
Мой си извор някакъв...
Който ще ме пречисти с прозрачно синята си вода...
...Толкова прозрачна, сякаш небето е слязло вътре в нея...
А облаците...
Облаците, с магичните си метаморфози дават отговори на много мои въпроси...
...Едно пътуване към облаците...Така бих нарекла моите свободни петдесет и три минути...
...В случая - 5 минути и 43 секунди... 
...Петдесет и три минути за всеки са относително различни като време....
...Както и извора, към който можем да се отправим съвсем спокойно, също е толкова различен за всеки!...
...Ще ми е безкрайно приятно, ако съпреживеете моето пътуване...Наистина много мое...С мои мисли, там горе в планината, съвсем близо до облаците...И с моя глас...
И преди време съм ви приканвала към това пътуване...
...Но днес, с особена сила, моят извор ме привлече...отново...
...Споделете ми за вашия извор...За вашите 53 минути...






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. enjoy6 - Голямата и неподправена красота
15.02.2008 19:18
на този чист планински извор ме омая и върна в летните дебри на великата Родопа планина!
Споделям с цялата си душа този живителен извор мила Ася, той е и мой!
цитирай
2. anlov - Невероятно, Ася!
15.02.2008 19:41
Много ми въздейства.
цитирай
3. diamant1965 - anastasiia, благодаря ти,
15.02.2008 20:59
че ми позволи да съпреживея с теб това чудно пътуване...към облаците!...Няма начин Природата да не предизвика у нас подобни чувства и емоции, та ние сме нейни деца, макар понякога да го забравяме! Ами и моят извор е там някъде из облаците, и може би още по-близо до тях - в самото небе. Летейки, по-точно реейки се като птица да осъзнавам колко сме малки всички ние, колко крехък и чуплив може да е животът и колко незначителни са нашите проблемчета в ежедневието!...Така се пречиствам аз и се зареждам с добра енергия! Та това са моите 53 минути...:)
цитирай
4. valiordanov - Моят извор е моят син. . . всъщност ...
15.02.2008 21:43
Моят извор е моят син...всъщност това е да имаш смисъл...извора дава смисъл на потока..реката...но както казва Лермонтов: никоя река не скача и не се пени до самото море...Пак си неотразима.!!!!
цитирай
5. maymi - Ако имах 53 свободни минути ...
15.02.2008 22:14
Истината е, че ги имаме ежедневно и ги прахосваме с глупости... :)))

Иначе, така поставен въпроса, за употреба на минутите с някаква мисъл - май ще ги използвам в мълчание (поне така си мисля сега).... и музика, топлина от свещ, сумрак, и някой наоколо (разбира се, предупреден да не шуми :)))
цитирай
6. letisi - там където дръзва ехото да скита
15.02.2008 22:19
нима ще се уплашим да отидем....
там бих отишла:))))))))))))))
адмирации за постинга....
цитирай
7. radalia - Моите ги описах тук:
15.02.2008 23:46
http://radalia.blog.bg/viewpost.php?id=160750
цитирай
8. eddie - Ще отговоря така-
16.02.2008 00:29
ДАЛЕЧЕН БРЯГ

Нижат дните сива броеница,
аз още чакам я до своя праг-
една мечта, една искрица,
светлик, мираж, далечен бряг.

Очи притварям, пак зове ме,
протегнала към мен ръце,
разлиства пролетното време
и с него стопля ми сърцето…

Повежда ме по росна нива,
а там си Ти сред тез жита,
в усмивка сбрала дните живи,
в гръдта- прохладните утра.

Пристъпвам бавно и ти нося
набран букет от нежен цвят.
Росата галиш плахо боса,
даряваш ми с очи Света…

А после всичко, сякаш птица-
в свода стапя се… отлита пак…
зад дни сивящи в броеница.
И още чакам те… до своя праг.

24.05.07.
---------------------------------------------------------
Усмивки, Ася, вълшебен е гласа ти :)
цитирай
9. buket - Ако имах 53 вълшебни минути...
16.02.2008 00:45
Бих се превърнал във принц
и бих испълнил мечтите на хората!
цитирай
10. santiago - :)
16.02.2008 01:33
Отново стопляш душата ми! Благодаря ти!
П.П. А този твой глас - наистина нямам думи...може би меден е правилното прилагателно! ;)
цитирай
11. cornflower - отнесе ме
16.02.2008 08:04
благодаря ти!
цитирай
12. mmmmmmmmm - Накараме да
16.02.2008 10:18
се усмихна на слънцето....тревата....дъгата....песните...
Моите-твои 53 минути....:))
цитирай
13. elineli - EL :)))
16.02.2008 11:41
През дъжд и облаци отново без чадър
от тях да пия си изкопчих време.
Дали от този Божи елексир,
душата ми покой ще вземе...


Усмихваща се,като надникнала в мен си:)))
Прегръдка за тебе ,Усмивко на Усмивките :))))))))))
цитирай
14. anastasiia - enjoy6:)
16.02.2008 18:05
Хубаво ми е, че споделяш, че съпреживяваш с мен...
Знаеш ли, това е място, което щом отида там, винаги се чувствам по особено неповторим начин... Съвсем близо е до облаците...На билото на планината...
Прекрасно е...И пречистващо...
Благодаря ти...за твоя извор...За това, че си Ти...Искрена и истинска...
цитирай
15. anastasiia - anlov, благодаря ти!...
16.02.2008 18:08
Щом ти е въздействало, значи си почувствал това, което е развълнувало и мен...
Това, което е докоснало и мен...
Знеш ли, когато вървях по билото на планината, почувствах, че трябва да направя нещо...Да уловя мига...Да пресътворя обхваналите ме чувства, до като ме обгръщаше красотата на планината...и близостта на облаците...
Такива моменти са неповторими...като преживяване...
Хубаво ми е, че си почувствал и ти...
цитирай
16. anastasiia - diamant1965, чудесно е
16.02.2008 18:10
това летене в облаците...
Наистина зарежда...и пречиства...
И ни кара да преосмислим ценностите си...
Благодаря ти за твоите 53 минути...
Прегръщам те:)
цитирай
17. anastasiia - valiordanov:)
16.02.2008 18:14
...Прекрасен извор си имаш...Вал:)
Да, изворът дава смисъл на много неща в живота ни...
Изворът ни връща към началото...и ни дава енергия да продължим по пътя си...
Всъщност, изворът осмисля цялото ни пътуване....
Важното е да го имаме...
Благодаря ти...много....
цитирай
18. anastasiia - maymi:)
16.02.2008 18:18
Права си за мълчанието...
То дава отговор на много въпроси...
Така че, този някой, който ще е около теб, трябва да е мнооого тих:)
...Наистина имаме много време, минути, секунди...Тичат покрай нас, а пък ние сякаш не ги забелязваме...
Бях прочела една мисъл и много ми хареса: "Животът е прекалено кратък, за да бързаме толкова."
Пожелавам ти всеки ден да си имаш Твоите 53 минути, безценни и истински...:)
цитирай
19. anastasiia - letisi :)))
16.02.2008 18:21
...Да, там по върховете на високите скали..., между пукнатините, има мноооого светлина... Пукнатините са ширини и висини...През тях дори поглежда Бог и ни се усмихва:)
Разбира се, че няма да се уплашим да отидем, дори и там...
Благодаря ти, че си тук... Хубаво е, че си имаш твоя извор...И че знаеш това...
цитирай
20. anastasiia - radalia!...
16.02.2008 18:26
Прочетох, почувствах, съпреживях твоето търсене...
"Следобяд, потопен в търсене. Независимо къде и какво. И намиране. На нещото.
...И прераждане..."
Да, трябва да сме търсещи... Това е стремеж към чистотата, към едно пречистване, граничещо с невинността...
Благодаря ти...
цитирай
21. anastasiia - eddie...
16.02.2008 18:32
Прекрасен извор си сътворил вътре в себе си...
Брегът е далечен, защото е копнежен, мечтан... А мечтите са такива...Летящи, трудно уловими... Но може би, именно в това е очарованието им...
Красиво стихотворение...Много...
Толкова обичам поезията...И когато стиховете са истински, винаги ме докосват...Чувствам се невероятно...
Това е скъпоценен дар за мен...
Благодаря ти, eddie!...
...53 минути...Почувствах ги днес, сега...
цитирай
22. anastasiia - buket:)
16.02.2008 18:35
Хей, малък принце, коя е твоята планета?:)
Сигурно при теб звездите светят с особена сила...
Светят ...и се усмихват...
...Всичко при теб е чисто...светло...красиво...
Може би имаш и своята роза...:)
Знам, чувствам, че можеш да изпълниш много мечти...
Ти носиш вълшебството на добротата, красотата в себе си...
цитирай
23. anastasiia - santiago:)
16.02.2008 18:36
Благодаря ти!:)
Радвам се, че съм те стоплила...:)
Може би съм ти дарила твоите 53 минути...:)
цитирай
24. anastasiia - cornflower:)
16.02.2008 18:37
...Ти летиш, носиш се ефирно из въздуха...
Чувствам това:)
Благодаря ти за съпреживяните ми мисли, чувства, пориви...
цитирай
25. anastasiia - mmmmmmmmm:)
16.02.2008 18:39
...Нашите 53 минути!:)
Знаеш ли колко много ме зарадва?:)
Защото си съпреживяла всичко, заедно с мен...
И слънчевите лъчи, и животворните капки дъжд...
...И милата усмивка на дъгата...
...Нашите 53 минути...:)
цитирай
26. anastasiia - El :)))
16.02.2008 18:43
Като си помисля за теб и винаги се усмихвам:)))
Ето, и сега си сътворила Елексир...вълшебен, зареждаш... Елексир несътворим...
Но не и за теб:)
Надникнах в теб и видях как го правиш;)))
МНоооого ти се усмихвам...Знам, че ще го почувстваш...........
И те прегръщам, усмихнато:))))))))))))))
цитирай
27. doka - Хеееййй......Асяяя...... :)))
16.02.2008 23:21
.....Прекраснооо еее........ :))))) Много ти благодаря....
....... :))))) И ти се усмихвам.......мнооогооо..... :)))))))
Желая ти един страхотен неделен ден.....! :)))))
цитирай
28. anastasiia - Мила doka:)))
17.02.2008 12:15
И аз ти благодаря!!! Мнооооого!:)
Твоите усмивки и невероятното ти настроение са си един истински, кристален, зареждащ извор!:)
И на теб прекрасен ден ти желая, мнооого усмихнат!:)))))))))))
цитирай
29. zharko - ДВЕ ОБЛАЧЕТА ЗАКАЧЛИВИ,
17.02.2008 14:01

пухкави, бели
в игра са полудели.

В танц сияен на дансинга безкраен...
От обич, взаимност омайна
са се завъртели...

А после..., после в синьото преляха, сляха...
Със слънчевият лъч отлетяха...
цитирай
30. anastasiia - Познавам този слънчев лъч:)
17.02.2008 15:35
Пухкаво-облачно-танцуваща усмивка ти изпращам!:)
цитирай
31. boris66 - boris66-anastasiia
17.02.2008 23:08
Вечен е стремежът на човека към небето и към неизвестното Икар, Антоан Дйо сент Екзюпери и всички, които са дръзнали, да изучат небето. Песента," Делю Войвода" е на Вояджър -2 и лети успешно още, минала е покрай Юпитер, носеща информация за малката планета Земя и за малка космическа България!
цитирай
32. anastasiia - Борис!:)
18.02.2008 08:42
Стремежът към висините е нещо хубаво...
Приятно "летене" и на теб!:)
цитирай
33. depressed - ..
18.02.2008 21:03
Няма значение какво правиш и колко време, когато ти е радостно на душата.
Една пълна минута е предостатъчна. Цели 53 са супер лукс.
После, когато времето спре на 52 мин. и 59 сек. всичко придобива други измерения.
Поздрави от мене :-)
цитирай
34. anastasiia - depressed:)
18.02.2008 21:33
...Разбира се, абсолютно съм съгласна с теб!:)
И една минута е достатъчна, и един миг, дори...Когато са стойностни за нас...
А "53 минути" го използвах условно...Като НАШЕ си време...Време, в което можем да се почувстваме невероятно добре...
...За всеки ИЗВОРЪТ е различен...Важното е да ценим минутките, които тичат покрай нас...
Поздрави и от мен!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5895004
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930