Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2008 18:28 - ЩЕШШШ....ЩЕШШШ....ЩЕШШШ....
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 5231 Коментари: 28 Гласове:
0



...Сигурна съм, че не можете да си представите, какво ми се случи!...
...Като се прибирах снощи, видях следното...
...Едно малко, сладко, мило момиченце държи за ръка огромен огнедишащ змей...Двамата сияещи и усмихнати обхождат улиците на града и змеят пали всички улични фенери с огнения си дъх!...
...Кой би казал, че змеят е страховит, свиреп звяр?!...
...А след което, минавайки по край фонтана в градския парк, дочух една птичка как запя на статуята на крилатото момченце с лък и стрели, която украсяваше фонтана...
...Беше тъмно, тук-там просветваха уличните лампи...А птичката пееше...за дърветата и цветята...За морето и сините вълни с бели гребени, които се носеха към брега и се разстилаха върху златистия пясък...Пееше за децата, които ядяха сладкиши и пускаха хвърчила...
...И тогава статуята на крилатото момченце сякаш се усмихна...
...А аз дочух едно....такова шумолене..."Щешшшш....щешшшшш...щешшшшш..." Точно както, когато вятърът люлее клоните ...на вълшебното дърво!...Нали сте чували за него? Онова дърво, което щом застанеш под него и си пожелаеш нещо, желанието ти начаса се изпълнява...
...Огледах се...В парка имаше много дървета... Дали пък всички не бяха станали вълшебни през тази вечер?!...
...Усмихнах се...защото се сетих за онази история, в която един кос си пожела в клоните на вълшебното дърво един човек да стане добър ... И тогава мистър Смарт/така се казва човекът/, който въобще не обичаше деца, в миг се усмихна и покани всички момиченца и момченца да му отидат на гости, за да  ги почерпи кейк, портокалово желе и лимонада.
...Ами и аз започнах се усмихвам... Около мен се разнасяше вълшебното "Щешшшшш.....щешшшш..." 
Със сигурност някой си беше пожелал нещо добро през тази чудна предпролетна вечер...
...А вие?...Ще си пожелаете ли?:)

image





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dadide - :)
21.02.2008 18:52
Пожелания безброй!
И всичките добри!
:)
цитирай
2. enjoy6 - Усмивки и сбъднати
21.02.2008 18:53
мечти през настъпващата пролет на теб и всички, които посещават този приказен блог!
цитирай
3. anastasiia - dadide :)
21.02.2008 19:08
Безброй добрини...
Безброй мили хрумвания...
Просто излез на улицата...и застани ей под онова дърво, в дясно от уличната лампа...
...И си пожелай нещо...:)
Прегръдка мила и усмихната от мен!:)
цитирай
4. anastasiia - enjoy6 :)
21.02.2008 19:11
Да, пролетта идва...
Дочувам стъпките й...
А колкото сме по-приказни, толкова сме и по-истински!
Защото в приказността има толкова доброта и красота...:)
...Пожелай си нещо...:) Просто го направи и повярвай...:)
Прегръщам те, мнооого усмихнато :)
цитирай
5. анонимен - *
21.02.2008 20:01
Една усмивка искам аз . . . : )
цитирай
6. anastasiia - dgaduinknight :)
21.02.2008 20:53
...Една усмивка и за теб:)
...Шепнеща и приказна...:)

цитирай
7. letisi - цялото звездно небе ти пожелавам
21.02.2008 21:48
:))))))))))))
цитирай
8. melsun - :)))
22.02.2008 00:30
Седя под третото дърво зад пейката до фонтана в ляво...Вятърът тихо шумоли в клоните и пее вълшебна песен...Вълшебно е...и знаеш ли защо?Защото шепнейки,разпръсква навред теменужени усмивки...Усмивки,които пеят...Седя,заслушана в песента и си мисля за моето желание...Днес си пожелах безброй цветни дъги да изпъстрят очите на всички с онези весели,живи,пламтящи цветове от картинката,която си сложила.Много е красива!
Това е днес!:)))Утре ще си намеря друго вълшебно дърво и там ще си измисля ново желание...

А сега те прегръщам топло и знаеш ли...измислих си утрешното желание :))) повече хора да бъдат като теб!:)))
цитирай
9. comfy - !
22.02.2008 09:15
@}>>-->>---

;)*
цитирай
10. anastasiia - letisi:)))))
22.02.2008 09:20
Много звездно ми стана...:)))
Пътувам си между звездите...И се чувствам сияйна и светеща...
Благодаря ти за прекрасния подърък!:)
Пожелай си нещо и за теб, там... под шепнещото дърво...:)
Светъл и сияен ден!:))))
цитирай
11. valiordanov - Да си пожелая, защо не. . . нека света ...
22.02.2008 09:44
Да си пожелая , защо не...нека света се пренасити от светлина, да засияе от мечти. Надежди и обич да пеят пойни песни в клоните на времето...Усмивките да разцъфнат и да ухае навред на любов...
цитирай
12. anastasiia - Хей, mels!:)
22.02.2008 10:07
Видях те! Точно там, под третото дърво зад пейката до фонтана в ляво... Седиш и излъчваш такава хармония!...
Прекрасно желание имаш, Мелс!:) Да е цветно на всички ни...Очите са огледалото на душата ни...Щом очите ни са пълни с красота, значи и вътре в нас е многоцветно и ефирно.
...Утре пак можеш да си пожелаеш... И в други ден...
...И всеки ден...
...Важното е истински да го искаш!...
...А за утрешното ти желание, те прегръщам...Много!:)
цитирай
13. anastasiia - comfy:)
22.02.2008 10:13
...Прекрасно цвете...
Знаеш ли, заприлича ми на розата на Малкият принц!
Толкова е изящна и красива...
Благодаря ти!...:)
цитирай
14. anastasiia - valiordanov...
22.02.2008 10:28
Днес се чувствам особено сияеща...и някак мечтателно настроена!...Това сигурно е от твоето желание... Отворила съм широко прозореца, слънцето свежо ми се усмихва...А ароматът на пролет изпълва стаята, сетивата ми...
...Виждам те, застанал под едно дърво в далечината...Приличаш на добър вълшебник...Ръцете ти галят клоните на дърветата...Срастват се с тях...Разлюляваш нежно, с дъха си клони, храсти, треви... Сякаш Времето е подвластно на твоите желания...
...А твоите желания са изпълнени със светлина, любов, мечти, доброта...и една такава...синя необятност...
Благодаря ти, Вал...
Всеки ден си пожелавай по нещо...Така светът ще стане прекрасен...
цитирай
15. martiniki - ща...
22.02.2008 12:24
ща...стие! :'І

Под дървото помечтах -
здраве и любов и смях!
цитирай
16. anastasiia - Марта:)))
22.02.2008 12:37
Ти винаги излъчваш ща-ща-стие...щешшш...:)
Сигурна съм, че знаеш отдаааавна за това дърво;)
Към твоя "смях" ще прибавя и малко слънчев прах!:)))
цитирай
17. cornflower - ще си пожелая
22.02.2008 12:49
вълшебства в реалния свят на децата ни - да им дадем сетивата да го изграждат.

благодаря ти, вълшебна фея!
цитирай
18. anastasiia - cornflower :)
22.02.2008 16:19
Прекрасно е това, да събудим сетивата...
А вълшебствата ще засипят всеки, който повярва в тях...Който има сетивност за красотата наоколо...
И аз ти благодаря, че повярва в добрата сила на едно Дърво и си пожела нещо добро...
цитирай
19. x2man - и
22.02.2008 18:18
аз, въпреки че не се казвам г-н Смарт,каня всички момиченца и момченца да ми дойдат на гости, за да ги почерпя кейк, портокалово желе и лимонада:)
цитирай
20. prashinka - Много красив текст!
22.02.2008 19:15
Невероятно звездна картина!

Поздрави, мила Ася!
цитирай
21. injnina - Сбъдване на мечтите!
22.02.2008 20:16
И още по-смели такива ти пожелавам от сърце!
цитирай
22. anastasiia - Хей, x2man!:)
22.02.2008 20:28
Това е просто прекрасно!:)
И да знаеш, че и аз мнооого обичам портокалово желе!;)
цитирай
23. anastasiia - prashinka:)
22.02.2008 20:31
Благодаря ти...
Поздрави и за теб...Безкрайно усмихнати, мили и топли!...
Сигурна съм, че си си пожелала нещо безкрайно добро и истинско...
цитирай
24. anastasiia - injnina:)
22.02.2008 20:38
Цяло съзвездие от мечти ще си пожелая!....:)
Ще застана в центъра на парка...
Ще притворя очи...
Ще разтворя ръце в страни...
Ще се завъртя и ще си помечтая на воля...
А дърветата около мен ще шептят тайнствено и мило..."Щешшш....."
Нали вярваш в мечтите си?:) Така си и знаех!;)
Продължавай да мечтаеш.........
цитирай
25. doka - :))) ;)
23.02.2008 01:33
:)))))))))) ;) ;)
цитирай
26. anlov - Видя ми се дълга и студена тази зима.
23.02.2008 08:37
Пожелавам си вече да свършва, защото любимият ми сезон е пролетта, която пробужда всичко.
цитирай
27. anastasiia - Хей, doka....:))))
24.02.2008 11:06
Засипа ме с усмивките си...:))))
Благодаря ти...:)))
Нека винаги да ти е усмихнато!:)))
цитирай
28. anastasiia - anlov:)
24.02.2008 11:09
И аз много обичам пролетта...
И цялата съм се превърнала в Очакване за пролет:)
...Мисля си, че желанието ти се сбъдва...:)
Тези дни е толкова приятно, топло, усмихнато, слънчево... Във въздуха витае...предчуствие за пролет...Ухае на пролет...
...Винаги да ти е пролетно...вътре в теб...Това ми се иска да ти пожелая...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5877929
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031