Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2008 13:39 - ...ЛИЛАВА СЪМ...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 21296 Коментари: 49 Гласове:
0

Последна промяна: 25.02.2008 16:22


...Лилава съм...Цялата...
...Още от пробуждането си сутринта...
...Може би това е от... косата на съня...
...Или от ръцете... на съня...
...А може би пък моят сън просто е се е разходил по лилавия пясък на брега...
image

...Обгръщам времето в лилава коприна...
...Оцветявам в лилаво небето...
...Облачните къщи и замъци гордо засияват в лилаво...
...Всеки един порив...се превръща в лилав устрем...
image

...Препускам в лилавата шир...
...Мислите ми, нежно лилави, гальовно танцуват с вятъра...А той, с лилаво-вятърната си осанка покровителства мило всяка една лилава усмивка, литнала в простора...

image
...Това, което прави една къща толкова уютна и приказно лилава е...Тайната...
...За това, прелитам над всички къщи и...им прошепвам по една Тайна...Да си я знаят...И да привличат хората да се завръщат у дома...Там, дето е приятно, уютно...и има обич...Една такава...нежно лилава, мила обич...
...Лилави отблясъци...навсякъде!
...Какво по-хубаво от това!:)
...Хващам се за един лилав слънчев лъч и се спускам към земята...
...За да подаря лилава Усмивка...На всеки...
...Почувствахте ли, приятели?:)

image
...Ето ме...вчера!:) С по-малките и по-големи гости от предаването ми...
...Лилаво-сияеща...между всички...
...Всъщност, може би ...от вчера съм лилава...:)
...Кой знае?:)))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. feq - и си влюбена вероятно,
24.02.2008 13:50
защото това е цвета на любовта.
Остани по-дълго с този цвят!
цитирай
2. anastasiia - feq :)
24.02.2008 14:03
...Аз винаги съм влюбена...във всичко около мен...:)
...Както и в това, което правя...
...И наистина това е любимият ми цвят...
...Но днес настроението ми е мноооого лилаво:)
Благодаря ти за прятното гостуване в лилавия ми пост!:)
Хубав, лилаво-сияен ден!:)
цитирай
3. cornflower - лилава приказка
24.02.2008 15:13
радвам ти се!
цитирай
4. boris66 - boris66-anastasiia
24.02.2008 15:16
"Аз съм само цвят лилав, люляк съм, люляк съм, аз съм само цвят лилав-теменуга съм. И аз също обичам Тъмновиолетовите-Deep Purple.И на една от картинките -Буреносецът-Stormbringer.
цитирай
5. anastasiia - cornflower:)
24.02.2008 16:26
Приказно лилава усмивка ти изпращам!...:)
И аз много ти се радвам...:) Винаги, когато посещаваш блога ми...:)
...Винаги, когато се докосвам до поезията ти...:)
цитирай
6. anastasiia - boris66:)
24.02.2008 16:28
Явно и ти обичаш ...стойностните неща, обагрени в лилаво!...
Лилаво настроение ти изпращам!:)
цитирай
7. slavei - Джим Варен - любим мой художник...:)*
24.02.2008 17:09
Отново се насладих на великолепното му творчество!
Твоята завихрена фантазия, вплетена в уникалните картини...:)))
Получило се е нежно-лилава красота...
Поздравления, Ася! :)))*
цитирай
8. enjoy6 - Нека приказно лилавото
24.02.2008 17:50
ти настроение не те напуска-прекрасно е да си обичана и да обичаш!
Много усмивки и за теб Ася!
цитирай
9. elineli - EL :)))
24.02.2008 18:06
Знаех си ,че си люляче!
Прегръщам те x10,Усмихваща се :))))
цитирай
10. injnina - Най-актуалният и
24.02.2008 18:11
най-модерният цвят на сезона!
Лилави прегръдки!!!
цитирай
11. анонимен - : )
24.02.2008 18:26
Всеки път като чета нещо тове ми става много притяно : ) Много лилави неща да ти се случват : )
цитирай
12. bizcocho - 4udesna lilava prikazka:)))))
24.02.2008 19:17
lilavo-siqina me4ta-moita slabost e tova:)))))
цитирай
13. anastasiia - Хей, Славейче!:)
24.02.2008 19:40
Много се равам, че си тук!!!:)
Дааа...И аз много харесвам Дж. Варен... Магнетично-гениален художник...
...Можем да "влезем" в картините му...Да ги почувстваме...
Нежно-сияйната ми усмивка ти изпращам!:)
И мноооого те прегръщам!:)
цитирай
14. anastasiia - enjoy6:)
24.02.2008 19:43
Подарявам ти с пълни шепи от лилавото ми настроение...:)
Не може да не почувстваш...Нещо като...тънка паяжинка, лека, предизвикваща усмивка...:)
Много обич и в теб, и с теб, и около теб...винаги да има...
цитирай
15. anastasiia - EL, люлеещо цветчетата си
24.02.2008 19:50
от топлия вятър люляче съм...:)
...И лилавото ми ухание усмихва всичко наоколо:)
Изпращам ти от люляковите ми усмивки...:))))
И те прегръщам Х100, Приказно пишеща:)
цитирай
16. anastasiia - xanth:)
24.02.2008 19:53
Радвам се, че харесваш и ти лилавия цвят..:)
...На мен винаги ми е цветно...:) Но особено си обичам лилавото...В него има една...необятна нежност...
Усмивка, мила, нежно-лилава ти изпращам!:)
цитирай
17. anastasiia - injnina:)
24.02.2008 19:56
Да, освен, че ми е любим цвят, е и актуален:)
И често се обличам в лилаво...Много добре се чувствам по този начин:)
И разбира се, че ще те засипя с лилави усмивки!:)))))
И прегръдка...в лилаво сияние....:)
цитирай
18. anastasiia - dgaduinknight:)
24.02.2008 19:59
Благодаря ти за милите думи...
Ами....заповядай...и аз те каня да ми "идваш" често на гости... И на мен ми е приятно!:)
Благодаря ти и за "лилавото" пожелание!:)
А аз ще ти пожелая да почувстваш нежността, крехкостта, вълшебността на лилавото...
И една лилаво-приказна усмивка ти изпращам...:)
цитирай
19. anastasiia - bizcocho, разбира се,
24.02.2008 20:02
та мечтите са в най-необикновено лилавия нюанс!:)
Нежни, лекокрили, обвити в лилава царственост...тайнствено и очарователно ни се усмихват...
Цял куп сбъднати лилаво-сияещи мечти!:)
цитирай
20. анонимен - : )
24.02.2008 20:35
С удоволствие : )
http://i.data.bg/08/02/24/826569_orig.jpg
Тайнствено лилаво : )
цитирай
21. mmmmmmmmm - Мммм,
25.02.2008 08:31
кралския цвят!:))
Много ти подхожда - аристократичен,царствен,величествен!И аз го обичам:)
Нека са лилави мечтите,сънищата,усмивките,настроението,мислите,погледа ти!
Изпращам ти огромни лилави усмивки и поздрави за добро лилаво настроение!:)))
Лилав ден!:)))
цитирай
22. letisi - слънчево по детски усмихната:))))))
25.02.2008 09:13
такава си винаги обагрена с най-прелестния цвят ..този на една голяма усмивка:))))))))))))
цитирай
23. lion1234 - Лилавото
25.02.2008 11:46
Лилавото определено е твоят цвят - така те отваря, че засияваш като ярка звезда, всъщност ,,като''-то май е излишно!
Весел ден и ведра усмивка от мен!
цитирай
24. doka - Хеййй.......Асяяя..... :)))
25.02.2008 15:25
...Страхотен...лилаво - сияещ пост... :))))))))
Мнооооого усмивки от мен... :))))))))))
цитирай
25. anastasiia - dgaduinknight:)
25.02.2008 15:50
Благодаря ти!!!:)
Прекрасно тайнствено лилаво...
Дълго го гледах...Направо ме плени!...
Тайнствено-лилава усмивка от мен:)
цитирай
26. anastasiia - mmmmmmmmm.....:)
25.02.2008 16:09
...и одухотворен цвят...Мнооого необятен...
Има една безкрайност в лилавото...
Нашепва нежност...
...Безбрежна влюбеност..., обхващаща в ефирна обвивка целия свят...
...Дааа...И мечтите са лилави...от най-лекия нюанс на лилавото...
...Благодаря ти за усмихнато лилавия повей от теб!:) Да, денят ми действително е лилав...Усмихва ми се с теменужено-пролетните си очи...:)
...Прегръщам те...лилаво-истински, мило, топло:)
Усмивка, обезателно лилава!:)
цитирай
27. anastasiia - letisi:)))
25.02.2008 16:13
От най-слънчевите усмивки ти изпращам...От тези, дето по детски и весело се усмихвам!:)))))
Представи си ги украсени с огромна почти прозрачна лилава панделка!:)...Моят подарък за теб!:))))))))))))
цитирай
28. anastasiia - lion1234:)
25.02.2008 16:33
Една сияеща и много лилава звездичка мило ти се усмихва...:)
...И ти изпраща едно пухкаво облаче..., ама от тези, дето, само като ги видиш и в миг се усмихваш... Сигурно е от лилавите мислички, с които е пълно облачето;)
...Дарявам те с лилаво-теменужено настроение:)
цитирай
29. anastasiia - Хей, dokaаааа....!:)))))))))
25.02.2008 16:37
...Да, сияйно ми е...:)))
...И ти благодаря за приятелските усмивки!:))) Стопляш ме, винаги ...:)))
...Воал от блестящи лилави искрички ти изпращам...:)
...Ще го почустваш като лек повей на вятъра...и ще засияеш...в лилаво...цялата!!!:))))
цитирай
30. valiordanov - Лилаво да мечтая се научих. Лилаво ...
25.02.2008 17:58
Лилаво да мечтая се научих.
Лилаво да живея аз успях.
Животът ми отскоро не е скучен,
с лилава мисъл всичко проумях....
Поздрави за лилавото настроение!
цитирай
31. x2man - отива
25.02.2008 19:17
ти това лилаво:)
цитирай
32. anastasiia - valiordanov...:) Лилавото е...
25.02.2008 19:56
Лилавото е истинско вълшебство...
Лилавото е късче светлина.
Лилавото е с чистота на детство.
Лилавото е нежност...и мечта...
Хей, Вал, нека винаги да ти е мноооого ЛИЛАВО...:)
Безброй блестящи лилави искрички ти изпращам...Ей така, за настроение!:)))
цитирай
33. anastasiia - x2man:)
25.02.2008 19:59
Благодаря ти...:)
Лилаво-свенлива усмивка усмивка...леко и ефирно се носи към теб...:)
...Ето...чувстваш ли я?:)
цитирай
34. diamant1965 - :)))
25.02.2008 22:45
И аз обожавам лилавият цвят, но лилаво, синьо или червено, важното е да ти е хубаво на душата! Винаги цветно настроение, с преливащо лилаво великолепие ти желая!
цитирай
35. melsun - Здравей,Люлякова!:)))
26.02.2008 00:20
Натъкнах се на една лилава приказка,която искам да споделя!Може ли?

~ Приказка за люляка ~

Било април и земята чакала с нетърпение небесните дарове. Богинята на пролетта умирала от нетърпение по-скоро да види в храстите и по клонките на дърветата птичи гнезда, а в полето първите цветя. И тръгнала да буди слънцето, което сякаш било потънало в сладка дрямка.

"Ставай — казала му тя,— вече е първи април и от земята се вдига до небето шумът от едва сдържани страстни желания и печални въздишки".

Слънцето като чуло този пролетен зов побързало да стане и след няколко минути, в компанията на пролетта и своята неразделна спътница дъгата се спуснало на земята.

Тогава богинята на пролетта като взела лъчи от слънцето и ги смесила с пъстрите лъчи на дъгата, започнала да ги пръска с пълни шепи по полето, по ливадите, върху клонките на дърветата, в процепите на скалите - изобщо навдякъде, където земята вече чакала тази животворна благодат.

И навсякъде, докъдето стигали тези съживяващи лъчи, навсякъде веднага израствали розови, червени, бледосини, златисти, оранжеви цветя, ту като звездички, ту като гроздове, като чашки, като камбанки, като класове, формите и багрите се сливали, опиянени от любовта - цялата земя ликувала в обятия и целувки...

Така слънцето цели дни продължавало своята творческа работа, носейки се с богинята на пролетта и дъгата по цялата земя, докато стигнало да крайните й предели - до Скандинавия, където то обикновено спи с месеци, а ледът сковава земята дълго време, прониквайки дълбоко в нея. Цветята там съвсем не са много.

Вече уморено, слънцето искало да прекрати своята работа, но богинята на пролетта, състрадателна в своята женска същност, като видяла тази бедна растителност на северната страна, съжалила я и се обърнала към слънцето с молба:

"Всемогъщо, богато Слънце, позволи ми да облека с цветя и тези студени страни. Вярно е, че дъгата вече е изхарчила всичките си багри, но остана още малко лилаво. Позволи ми да украся тези земи поне с лилаво".

"Добре — отговорило слънцето, — сейте тогава лилаво!"

И богинята на пролетта напълнила шепи с останалите лилави лъчи от слънчевия спектър и започнала да ги хвърля върху храстите и по полетата на Скандинавия, и където попаднели тези лъчи, там веднага се появявали цели стотици, хиляди чудни стръкове люляк.

Скоро се оказало, че люляците са толкова много, че слънцето се обърнало към богинята на пролетта възкликвайки: "Е, стига вече, стига, не виждаш ли, че навсякъде се вижда само лилаво!"

"Нищо, не ми пречи — отвърнала богинята, — недей! Та нали за тези нещастни, оковани в лед земи, са чужди и сладострастието на розата, и целувката на ароматната теменужка, и опияняващият аромат на магнолията и туберозата, нека поне да им дадем цели гори, цяло море от люляк".

Но слънцето този път не я послушало и като взело от ръцете на дъгата палитрата, смесило остатъците от всичките седем основни цвята и започнало да пръска получените от смесването им бели лъчи върху дървета и храсти. И в резултат се получил бял люляк, който присъединявайки се към лилавия, образувал с него нежен, приятен контраст..."


За теб...малко лилава нежност :)
http://images18.snimka.bg/003558916.jpg

Не зная защо,но винаги свързвам лилавото с люляка!Бъди пролетно нежна и уханна като него!:)))

п.п.Първата снимка много ме впечатли!Напомни ми на моето стихче "Мечта" :)))Може ли да си я добавя към него?
цитирай
36. anastasiia - Диамантче, благодаря ти!:)
26.02.2008 10:06
Лилаво великолепие...как звучи...Страхотно!:)
Разбира се, че е важно какво чувстваме в душата си...Нашата нагласа към света и хората около нас...
А лилавият филтър е моето настроение, моят усмихнат нюанс към всичко наколо...:)
И на теб ти пожелавам усмихнато многоцветие...във всичко...:)))
цитирай
37. anastasiia - Здравей, mels!:)))
26.02.2008 11:22
...Толкова люляково лилава се почувствах днес...Благодарение на теб и твоята приказка!:)
...Иска ми се и аз да разпръсквам с пълни шепи от лилавата багра на дъгата...Навсякъде ще ухае на люляк, на свежест, на пролет...
Мелс, благодаря ти за пролетното настроение!:)
Много красива приказка...
Благодаря ти за "лилавата нежност"...Наистина е нежност...с тези прекрасно изваяни люлякови цветчета...:)
И разбира се, че можеш да си добавиш снимката към твоето стихотворение... Особено, щом се казва "Мечта"!:) Така си и мислех, че мечтата е с особено лилаво сияйна...:))))
Пролетно-нежно-уханни усмивки ти изпращам!:)))
Цял куп!!!!!!:))))))))))))))
цитирай
38. comfy - :))
27.02.2008 01:18
Един малък поздрав от "Тъмнолилавите" ;)))

http://youtube.com/watch?v=YAZyjARWKzM

... За теб и твоите предавания може да се разказва цял един живот - убедих се в това!!!

Поздравявам те, Ася! :)***
цитирай
39. anlov - "Люлякът ми замириса...":)))
27.02.2008 07:29
Обичам всичко, свързано с неговия цвят и благоухание.

Бъди все така пролетно цъфтяща и красива!
цитирай
40. anastasiia - comfy:)
27.02.2008 14:57
Страхотен поздрав...
Толкова ги обичам "Тъмнолилавите"!...:)
Знаеш ли, много е приятно, че се докосна до това, което правя...В предаванията ми, като че ли съм
още по-лилаво излъчваща...Не мислиш ли?;)
Благодаря ти, Кирил...:)
цитирай
41. anastasiia - anlov:)
27.02.2008 15:06
Радвам се, че и ти обичаш лилавия цвят....
Даа, пролетта наближава и във въздуха вече се носи аромат на свежест...Люляков аромат!:)
...Ако всички почувстваме и приемем в себе си чистотата и ведростта на пролетта, колко хубаво би било това!:)
Цъфтящо-люлякова усмивка ти изпращам!:)
цитирай
42. fenor - Усетих уханието на лилав цвят..
27.02.2008 16:37
..и дълбинната му символика, сякаш глас на лилав херолд хералдически призова конник и по гърбавия мост отекна тежък ритмичен тропот...в морето с плясък отплуваха два делфина... а на балкона тъжна девойка махаше с кърпичка към хоризонта..Th. you!
цитирай
43. anastasiia - fenor:)
27.02.2008 18:22
Лилавия аромат те е вдъхновил да сътвориш красива картина... Събрала в себе си безценните нюанси на лилавата приказност...
...Мисля си, че девойката винаги ще очаква да чуе тропот...и да види конника да се завръща по гърбавия мост...
...Делфините са знак за щастие;)
Благодаря ти за приказното гостуване в лилавия ми пост!:)
...Приказно-лилава усмивка...от мен...:)
цитирай
44. анонимен - The good..
28.02.2008 00:14
..creation produce good imagination.Th.you
цитирай
45. maminkavania - Ах...
28.02.2008 01:18
сега като засънувам едни лилави сънища,пълни с люляци...теменуги...минзухари...
благодаря...
вдъхнови ме...
/най-сетне реших в какъв цвят да оцветя спалнята-да се гмурна в морето от лилави завивки и да спя като бебе!/
цитирай
46. anastasiia - анонимен:)
28.02.2008 20:37
Тhank you...:)
цитирай
47. anastasiia - maminkavania:)
28.02.2008 20:41
...Ами остава да ти пожелая "Прятно сънуване!" в току-що оцветената ти спалня...Цялата в лилаво!!!:)
И аз ти благодаря!:)
Това си е страхотна идея...Лилава спалня!:) От тук и лилави сънища...
цитирай
48. comfy - И питаш още?!
28.02.2008 23:09
Гледах ги няколко пъти - много си истинска в тях... Просто не знаят какво изпускат тези, които не са имали удоволствието да те видят, когато си в своя си свят - в "страната на талантите"!

Поздравявам те, Ася - ти си точно на мястото си! :)))

Целувки и прегръдки! ***
цитирай
49. anastasiia - comfy:)
29.02.2008 15:02
Благодаря ти, Кирил...:)))
Прегръщам те и аз...
Усещаш ли лилавото сияние наоколо?:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5895702
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930