Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2008 17:28 - ПРИКАЗНА ЗАГАДКА!:)
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 10185 Коментари: 26 Гласове:
0



   ...Гледам към една картина...
Високи, стари дървета...Цветя....Трева...В далечината река, която минава край гората, лъкатуши край чудни замъци и се влива в далечно море...
  ...Изведнъж...нарисуваните птици запяха!...Клоните на дърветата се развижиха и облаците по небето заплуваха...
...Страшно ми се прииска да почувствам красотата...И...влязох в картината!... Нагазих във високата трева....Няколко слънчеви лъча се прокрадваха през клоните на дърветата...
   ...И изведнъж, единият от тях се плъзна към мен и ме хвана за ръката...Поведе ме...Право към реката...
   ...Това, което не се виждаше от пръв поглед в картината, беше малката лодка на брега!:) Седнах в нея...И трите слънчеви лъча се превърнаха в златни водни кончета, които с лекота задърпаха лодката...
   ...Притворих очи и се отдадох на усещането...Беше невероятно! И знаете ли, дочух, как си шепнат вълните в реката...Да...! Те разговаряха...тихо и напевно...Прескачаха се, надпреварваха се..., досущ като мънички водни елфи!...
"Вслушшшшай се...Вслушшшшай се...."....ми нашепваха нежно....
   ...И аз се вслушвах! Сетивата ми с възихта приемаха цялото очарование на случващото се около мен...
   ...Вслушвах се....и наистина чух...Славеят!...Да това беше той, не можеше да бъркам...Славеят, чиято песен докосваше сърцата на хората...Славеят, чиято песен пречистваше, чрез сълзите...
   ...Той пееше толкова хубаво!...Песента му беше тъй нежна и чиста!...Проникна в мен...изпълни ме цялата....Превърнах се в песен....
   ...Гората вече приличаше на великолепна градина, пълна с цветя...
   ...Лодката спря  и аз последвах песента на славея...Тя се усилваше все повече и повече...
   ...Слънчевият лъч, като че ли стана особено нетърпелив...Почти тичахме през гората... И тогава забелязах нещо в тревата...Ето, че и слънчевият лъч се изплъзна от мен и трепетно засия наоколо...
...Какво открих ли? Това ще трябва да отгатнете вие, приятели!;)
   ...Само ще ви подскажа, че е приказен предмет, с който могат да се творят чудеса! А самата история, която ви разказах, ще ви подскаже от приказките на кой писател е този предмет...
   ...И още една подсказка!:)...Вълшебният предмет не е претенциозен на външен вид...Със сигурност бихте го подминали!  
   ...Приемам различни предположения! Важното е да отключите фантазията си и да се усмихнете!:)))
   ...Приятно фантазиране!:)))
image
P.S. На пръв поглед, в картината реката не се вижда, защото гората е много гъста!;))



Тагове:   загадка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - удивително е
24.03.2008 18:11
... и аз се разходих заедно с теб в картината, срещнах слънчевия лъч, а той ми каза, че всеки може да намери нещо различно на мястото, където ти си открила вълшебния предмет.... и аз започнах да се оглеждам ... :))) ... и ето вече го открих моето вълшебно нещо :) ... една истина, която отдавна очаквах да открия за себе си ... :)
цитирай
2. inamay - . . . от люляци отблясъци и топли а...
24.03.2008 18:26
...от люляци отблясъци и топли аромати нощни, полепнали по стволовете на дърветата, за да са близо до усещанията и мъничките слънчово-лъчисти истини, достигнали в листата на дърветата от златните летящи паячета светлина...
-----
За теб поздравна усмивчица! :)
цитирай
3. henzelski - Последвах те в картината, Ася!
24.03.2008 18:49
И мен ме поведе слънчев лъч. Но не твоят, друг беше, Ася. Защото ме отведе Отвъд реката, зад дърветата, където мярнах колегата Хемингуей да пие своето любимо дайкири. ;)
Малката лодка не беше на брега, Ася, а чакаше някого в реката. Виждах как клони тъжни превива върбата и бавно се спуска мъгла. Бе до вчера окъпана в злато тази река... но славеят запя и аз се обърнах на другата страна, за да го чувам по-добре.
Слънчевият лъч изчезна някъде, като ме остави сам да се оправям. Тръгнах нанякъде, после назад и тогава забелязах в тревата една роза. Славеят и розата ме подсетиха за Оскар Уайлд. Но него го нямаше там. Нито пък мен ме имаше. Само ти беше там, Ася, и си говореше със слънчевия лъч под благосклонния поглед на Мери Попинз... ;))
цитирай
4. анонимен - : )
25.03.2008 00:13
Поредната невероятно описана картина : ) Толкова живо описание че все едно си там, имаш усещане на покой като да пиеш Октомврийска бира с някой таласъм, да ловуваш в Мраколес с горските елфи, да стоиш под дъжда в АнкхМорпорк с командир Ваймс или просто да си на кораб с някой корсар и да наблюдаваш залеза и да видиш онази искра . . . А аз се отплеснах : ) Наздраве и благодаря този момент на покой ; )
цитирай
5. anastasiia - анонимен, много се радвам,...
25.03.2008 10:34
че си открил точно това, което е трябвало!...:)
А ИСТИНАТА е нещо особено скъпоценно...
...Една разходка..., едно пробуждане...на сетивата..., на стремежа да откриваме...
...Хубаво ми е, че се разходи заедно с мен...:)
цитирай
6. anastasiia - Мила inamay, невероятен художник си...:)
25.03.2008 10:48
...Да...
...Люляковите сияния ни обгръщат в мекота....
...А слънчовите златни паячни люлки ни люлеят ли...люлеят...
...И една усмивчица се промъква между клоните закачливо, за да ме изпълни със светлина!:))
...Благодаря ти...Изпращам ти Златен лъч...Ще те поведе, накъдето пожелаеш..:))
цитирай
7. anastasiia - Знаеш ли, Краси,
25.03.2008 11:18
до като разговарях съслънчевия лъч, Мери Попинз се приближи към мен...В ръцете си държеше захарно сърце. Толкова хубаво, че всъщност по-хубаво не бях виждала никога...Тя ми го подаде, хванах го за единия край и едната половина остана у мен, а другата у нея...Докоснах го до устните си и започнах да разбирам езика на птиците...Песента на славея... Той пееше за една роза...Пееше за любовта...за красотата..., за един принц...., щастливият принц...
...Знаеш ли, съзрях те за момент от другата страна на реката...:) Изглеждаше очарован...от това, че си...вътре в картината...;) Така те почувствах...
цитирай
8. depressed - ..
25.03.2008 11:37
Не знам къде е това, но описанието прилича много на моят дом :-))))
цитирай
9. anastasiia - dgaduinknight:)
25.03.2008 11:45
Толкова хубаво си допълнил с твои асоциациативни усещания картината... Приятно ми е... Отплесвай се, колкото си поискаш;) Това са твоите нюанси...на преживяване...
Благодаря ти...
И...наздраве;))
цитирай
10. henzelski - Знаеш ли, Ася,
25.03.2008 11:46
написах това по-горе под въздействието на... Където и да отидеш, Ася, винаги ще те следва едно "под въздействието на..." ;)*
цитирай
11. anastasiia - depressed...:)
25.03.2008 11:47
Това описание е вътре в теб, разбира се... За това ти напомня твоя дом...
...Защото в теб е пълно с хармония и красота...
Поздрави! И хубав ден!:)))
цитирай
12. anastasiia - Краси, мисля си,
25.03.2008 11:56
че когато ни е приятно да сме "под въздействието на...", това ни прави още по-усмихнати, творящи, одухотворени...И още мноооого "по-..."
цитирай
13. henzelski - Така си е, Ася!
25.03.2008 13:33
И още мнооого по-въздействащи, дай, боже, всекиму!
Днес е Благовещение. Не съм религиозен, но оценявам топлотата и въздействието на Благовещение. Напомня ми на някого... ;)
цитирай
14. anastasiia - ...Най-вече въздействащи!:)
25.03.2008 20:07
...Благодаря ти...:)
цитирай
15. x2man - аха
25.03.2008 20:59
и магическа пръчица си имаме значи вече:)
цитирай
16. boris66 - boris66-anastasiia
26.03.2008 10:17
Да така е картината е прекрасна, а на това приятно фантазиране, му казват медитация!
цитирай
17. doka - Хеййй.......Асяяя..... :)))
26.03.2008 15:22
...Страхотен...приказен пост,мила... :)))
...И като гледам...тази красива картина....
може да се фантазира мнооооогооо..... :))) ;)
...Когато се усамотя.....ще дойда отново... :))
...Благодаря... :)))
Чудесен ден ти желая...и
безброй усмивки от мен... :))))))))))
цитирай
18. feq - Имало все още романтични хора?! ...
26.03.2008 16:21
Имало все още романтични хора?! Мислех си,че сме от редките изчезващи видове...Много зареждащо, много необходимо в днешно време, много емоционално...Продължавай...
цитирай
19. anastasiia - x2man...:)
26.03.2008 16:32
Ето първото предположение - Магическа пръчица!:))
Поздравявам те за невероятно добрата ти ориентираност в приказния свят!;)
Но всъщност, може и да е това, а може и да не е...;)))
Въпреки, че отговаря на моята подсказка, че вълшебният предмет не е претенциозен на външен вид...
...Но...Още не издавам;)))
Куп приказни усмивки ти изпращам!:))))
цитирай
20. anastasiia - Да, Борис,
26.03.2008 16:52
може и така да се каже...:)
Аз често обичам да измислям, фантазирам...Преди време водех едно предаване, което се наричаше "Панаир на измишльотковците". Тогава, ако знаеш какво колко невероятни неща се получаваха....:)
...Понякога може би съм близо до медитацията...Приятно е...да...:)
цитирай
21. anastasiia - Мила Дани,
26.03.2008 16:55
с удоволствие ще те чакам отново...:)) Безкрайно ще ми е приятно...
Щом почувстваш неободимото настроение, влез в картината...Ще видиш колко е невероятно като изживяване...:)
И на теб прекрасен ден, наситен със стойностни преживявания и мили, усмихнати хора около теб...:)))
Мнооого усмивки...безброй...:))))))))))
цитирай
22. anastasiia - feq :)
26.03.2008 16:58
Разбира се, че Ни има още;)
Радвам се, че си тук...:)) Още повече, че ти самата си ФЕЯ...Значи с лекота си доловила приказността и вълшебността на всичко, което може да се случи, ако се разходим вътре в една картина...:)
Вълшебни частички от моя ден ти изпращам!:))
цитирай
23. boris66 - boris66-anastasiia
26.03.2008 18:58
Да така е всичко, което рано или късно се случва в реалният живот, минава през мисълта!
цитирай
24. anastasiia - А
26.03.2008 19:16
мисълта е енергия!...
За това трябва да мислим положително...:)
цитирай
25. diamant1965 - Приказният предмет, всъщност не е ...
29.03.2008 21:21
Приказният предмет, всъщност не е предмет, а...цвете! Да, горско цвете! Мъничко, но много красиво и дъхаво! Подарено на някого, то може да предизвика най-милата усмивка, топлината в очите, сиянието на любовта! А не е ли това най-голямото чудо на света?!!!
цитирай
26. anastasiia - Диамантче, приказниче такова!:))
30.03.2008 12:08
Наистина чудото на любовта, топлината е най-чудното чудо на света!...:)
Може би наистина съм видяла цвете?!...:)
А може би всеки, който влезе в картината, намира в тревата това вълшебство, което точно Той трябва да открие...
Слънчеви усмивки!:))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5878141
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031