Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2008 19:14 - ДЪЖДОВЕН КАТАРЗИС
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 10275 Коментари: 28 Гласове:
0



...Вали...Тихо, кротко...
...Вслушвам се в дъжда...
..."Тихият пролетен дъжд звънва..." изплува в съзнанието стих-звън от детството...
...Ами да!...Той, дъждът, наистина звъни...Като пролетен оркестър!...
...Нежна музика, която разчупва петолинията на душите ни...
...Дъждовни нотни знаци валят!...
...Разбира се, че ще излеза навън...
...За да се превърна в музика...пролетна...
...Колко е хубаво да вървиш по дъждовните улици!...
...От натежалите клони падат невидими капки...
...Вали в мен...около мен...
...Чувствам се безплътна...
...МЕЧТА съм...Дъждовна и чиста...
...Улавям дъждовния ритъм...
...Танцувам В дъжда...Танцувам С дъжда!...
...Представяте ли си? Една танцуваща МЕЧТА...боса в дъжда?!;)
...И сред танца...някой очите ми целуна...
...Това ще е само Той!...Мигът...
...Онзи миг, в който здрачът още не е станал тъмнина!...
...Това е мигът, в който всички дървета се превръщат в дъждовни сенки...А дългите им клони се издигат нагоре, докосвайки небесния купол...Като величествени колони на Храм!...
...Храм, в който Денят и Нощта са коленичили, прекланяйки се пред дъждовното Тайнство...
...Храм, в който пристъпвам в благоговение, омагьосана от гледката...
...Прегръщам мига, за да остане в мен...за дълго...
...Моят миг...Миг-катарзис,...достигащ изначалната ми същност...
...Миг, превръщащ ме в сътворец с дъжда...
...Валя...звънливо, кротко, пролетно...
...Валя...и се усмихвам...:)
image



Гласувай:
0



1. bizcocho - mnogo krasivo napisano:))))))))
26.03.2008 20:10
mnogo krasivo napisano:))))))))
цитирай
2. lion1234 - Вълнуващо!
26.03.2008 20:13
Помниш ли онази романтична песничка: ,,I'm singing in the rain''? Пей и танцувай под дъжда весела, усмихната, щастлива!
Усмихнат поздрав, чаровнице!
цитирай
3. анонимен - ... летен и топъл дъжд...
26.03.2008 20:19
... мелодия от дъжд ръми - страхотно е, нали ...
...как обичам да вали по това време на годината ...
много е пречистващо и успокояващо... особено, след като се опитваш да преживееш нещата, случващи се между прекрасните моменти от живота... :))))) ... този дъжд е лечебен
цитирай
4. анонимен - : )
26.03.2008 20:25
Е по този повод писах : ) Сега ще разкажа за една моя случка от миналото лято: С една приятелка сме излезли в морската и се разхождаме и вече стигнали другия край на градът ни хваща дъжда - ние с нея почваме да се хилим и се гоним през локвите, слязохме до морето и там седнахме на вълнолома и гледахме как дъжда си вали кротко. : ) И после тя ме бутна в морето : D После нагоре към града, през малките улички, пусти сега и е тихо, само ромона на капките и един отминаващ момент : )
цитирай
5. eddie - ***
26.03.2008 20:57
Ася, Мечта си! :)
цитирай
6. valiordanov - ДЪЖД
26.03.2008 20:59
Изплака се до истина дъждът.

Клавишите просвирваха минорно,

а тялото-оставена следа,

се гърчеше горчиво и бездомно.



Подлъганата пръст се съюзи

с намръщените облаци в небето-

за първи път с дъжда изневери

на своето прекрасно бяло цвете.



А локвите тактуваха греха

под палката на вятър-диригент.

Студено бе.На слънцето смехът

се криеше от другите и мен.



Концертът беше твърде прозаичен,

капчуците прецеждаха водата

със думите: „Обича ме!Не ме обича!”

и миеха в очите ми тъгата.
цитирай
7. letisi - няма нищо по-красиво от дъжда
26.03.2008 23:09
който наред със света измива и душата ни ако погледнем в него....дъждовни усмивки от мен:))))
цитирай
8. nick22 - :-)
26.03.2008 23:25
Усмивки и на теб :-) :-) :-)
Много много усмихнат постинг
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Алоха лоха ;-)
цитирай
9. anastasiia - bizcocho:))
27.03.2008 09:03
Благодаря ти...
С красота да е изпълнен денят ти...
За да сътвориш още...и още красиви стихове...:)
Усмивка...топла, дъждовна от мен...:)
цитирай
10. anastasiia - lion1234:))
27.03.2008 10:36
Много я обичам тази песничка...Даже в момента звучи в мен и си я пея...:)
...Дъждовна, щастлива...посипана с цветовете на разцъфтелите дървета...Пея си...:)
...И ми е хубаво...:)
...И се усмихнах от поздрава ти...:) Чувстваш, нали?:)
...Изпращам ти цялото си пролетно настроение...:)))
цитирай
11. anastasiia - анонимен:))
27.03.2008 11:01
И аз обичам тази песен...;)
"Мелодия от дъжд ръми - страхотно е, нали?
Не чакай мойто плахо “Да” - обичай ме в дъжда!
Ето наблизо такси учтиво спира.
Вече сме мокри, защо ни е квартира?
Може в почуда светът да се засмее
или да онемее, но все едно -
нашият дансинг е пътното платно..."
...И също много обичам да вали по това време на годината...
...Има нещо безкрайно пречистващо, успокояващо, хармонизиращо в пролетния дъжд...
Колко хубаво определение - "лечебен дъжд"!:)
...Хайде с мен, под дъжда!!!:)))))
цитирай
12. anastasiia - dgaduinknight:))
27.03.2008 11:09
Сигурно е прекрасно...да вали...и да гледаш морето!!!:)
И да преживееш дъжда с някого, с когото ти е приятно!...:)
...Отминаващ момент, но много значим...Момент, който ще е винаги в теб...
...А да се скиташ по улиците след дъжд, си е истинска приказка...:)
...Погледнах поста ти за дъжда...Страхотен е!:)
...Куп весели дъждовни капчици ти пращам!:))))
цитирай
13. anastasiia - eddie:)
27.03.2008 11:16
Като светулка изсипвам светъл дъжд върху теб...:)
...Разпилявам мислите ти...;)
...Дъждовно-вълшебен ден ти подарявам....:)
...Нали съм мечта!...:)
...Сбъдвам...:)
цитирай
14. anastasiia - Хей, Вал!...
27.03.2008 11:28
Бялото цвете е самотно...
И сигурно е безкрайно тъжно...
Много ме развълнува с твоя Дъжд...Тъгата в него звучи толкова истински...
Благодаря ти, че си тук...И споделяш...
Дъждовно те прегръщам...Пречистващо...
цитирай
15. anastasiia - Да, letisi:)))
27.03.2008 11:51
...Дъждът вали вътре в нас...и пречиства...Невероятно много!...
А когато е и пролетен, е толкова звънтящ, усмихващ се...Сякаш вали...за да почувстваме чистотата в живота...
Мнооооого дъждовни усмивки и от мен!:)))))))))
цитирай
16. anastasiia - Хей, nick22!:))))
27.03.2008 11:54
Цяла усмихваща се полянка си сътворил!:)))
И още повече ме усмихна!:)))
Сега ще си валя и ще се усмихвам...все повече и повече....:)))
Порой от усмихната дъждовност..., ако те сполети, да знаеш, че е от мен!:))))))
цитирай
17. elineli - EL :)))
27.03.2008 18:40
Една топлеща дъждовност си ти.Нека всичко напоено по пътя ти цъфти!Слън,слън,слънчева прегръдка Усмихваща се :)))))))
цитирай
18. anastasiia - EL:)))
27.03.2008 20:10
Слън, слън, слънчева съм цялата!!!:)))
В слънчевост обляна съм...:)))
...И разлиствам света...:)
Шепа пъстрина от дъжда ти изпращам...
Прегръщам те мноооого, Прекрасно пишеща :)))))))))
цитирай
19. deninosht - !:)
27.03.2008 20:38
Прегръщам мига, за да остане в мен...за дълго...

Храм, в който Денят и Нощта са коленичили, прекланяйки се пред дъждовното Тайнство...

................................................
Поздрав!
цитирай
20. anastasiia - deninosht :)
27.03.2008 22:03
Да...Прегръщам мига, за да го почувствам...За да го запазя...Хубаво е...
...Дъждовен храм...на Деня и Нощта...
Благодаря ти, че почувства мига...истински...
Поздрави и за теб!...:)
цитирай
21. boris66 - boris66-anastasiia
28.03.2008 11:12
Rain, rain, rain,in my live .Still wach of done ,to my live-Дъжд ,дъжд, дъжд, в моят живот, все още ,един часовник ,на моят живот.
цитирай
22. anastasiia - Борис..:)
28.03.2008 22:58
Rain, rain....
...Какво по-хубаво от дъжда....От това да сме дъждовни понякога...
:))
цитирай
23. boris66 - boris66-anastasiia
29.03.2008 11:16
Няма нищо по-хубаво от лошото време. Нека този дъжд ни пречисти и направи по-чисти и добри. А и колоко е приятно да спиш на отворен прозорец и да има една ламарина, по която да звъни леко дъжда!
цитирай
24. x2man - а като се усмихне
30.03.2008 13:32
и слънцето...ще стане многоцветна дъга;)
цитирай
25. anastasiia - Да, Борис...:)
30.03.2008 18:12
Много е приятно да слушаме звънливото шумолене на дъжда...:)
цитирай
26. anastasiia - x2man:)
30.03.2008 18:15
...Моята част от дъгата ще бъдат лилавите нюанси;))
...Ами аз съм дъждът...Остава ти да се превърнеш в слънцето;)))
цитирай
27. cornflower - почувствах се окъпана
31.03.2008 12:00
от красотата на словото ти
благодаря ти, Ася!









цитирай
28. anastasiia - cornflower,
31.03.2008 12:07
благодаря ти и аз...
Хубаво ми е, че чувстваш, разбираш това, което пиша...
Прегръщам те!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5891716
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930