Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2008 21:18 - ТАЙНАТА...
Автор: anastasiia Категория: Изкуство   
Прочетен: 6500 Коментари: 40 Гласове:
0



...Вглеждали ли сте се в нощното небе?...Аз често обичам да го правя...Звездите-светулки трепкат с приказна чистота...
...Гледам ги и не мога да се наситя на гледката...
...Гледам ги...и някъде вътре в мен чувам шепот: "Звездите са хубави заради едно цвете, което не се вижда..."
...Ами да!...Звездите са хубави заради ТАЙНАТА!...
...ТАЙНАТА я има и в старите къщи, в които, според легендата има скрито съкровище...Съкровище, което никой никога няма да открие, а и няма да потърси...Но ТО омагьосва цялата къща...Дълбоко в сърцето си тя крие ТАЙНАТА...
...Това, което прави нещата така неустоимо хубави, е невидимо...
...Може би именно тази ТАЙНА прави един наш ден, различен от другите...един час, различен от другите часове...
...А и много повече...
...А когато ТАЙНСТВОТО е особено вълнуващо, просто не смееш да не се покориш...
...ТАЙНАТА...За всеки...нещо различно!...
...Но винаги...вълнуващо...трепетно..., каращо ни да светим...
...Светещи хора...излъчващи...светли...Почти като звездите в небето...
...А дали пък звездите не са отразени светещи хора в нощното огледало?...
...Може би за това, когато ги гледам, ми се струват особено близки...И толкова прелестно трептящи..., като Усмивки...:)
...Нощни искрящи усмивки по небето...
...Гледам ги и си мисля...Какво ли бих направила в Ден, различен от другите ми дни...В ден, подвластен на ТАЙНАТА!...И то когато тайнството е толкова вълнуващо, че просто не може да не му покоря...
...Хей, приятели!...
...Погледнете към небесните искрящи усмивки...Опитайте се да почувствате приказната им чистота...И доловете...ТАЙНАТА...вашата...
...Направихте ли го вече?:)
...Какво бихте напривили в един ваш ДЕН?

imagescreen.width-333){this.height=this.height*(screen.width-333)/this.width;this.width=screen.width-333}" border="0" />



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boris66 - boris66-anastasiia
08.04.2008 21:41
Да ,Звездите са велика тайна и загадка, която хората са се опитали да развенчаят през вековете! Когато ги гледам, все се питам дали някога ще полетя натам и кога !?!
цитирай
2. letisi - няма нищо по-кросиво от нощно небе
08.04.2008 22:56
оглеждащо се в очите ти...и звезди препълнили душата ти...нека винаги е светло в твоята:))))))
цитирай
3. nick22 - -)))))
09.04.2008 00:16
г-жо Ася Тайнозвездова,
Новия Ви постинг, граничи с безобразна романтика вплела, както космическите дебати, така и неизяснените все още загадки по старокъщостроене.
И аз като един съвестен гражданин, не мога се сдържа и да не Ви се зарадвам от все сърце и подаря един звезден букет "Алоха"
цитирай
4. анонимен - : )
09.04.2008 00:23
Занимавам се с астрономия и звездите винаги са ми били страст : ) Дори някой от тях на земята : ) Аз към една моя Стела "Намираме се под едно голямо, черно дърво и гледаме през тъмните му листата звездите, а покрай нас кротко вали дъжд. Ти си тъжно усмихната и в очите ти все едно блестят двойнички на звездите над нас, два небесни сапфира. Облегнала си се на дънер, седнала да починеш, косата ти е разпиляна по раменете, сияеща все едно е от лунни лъчи и се чува само ромона на капките и шумоленето не листата. Аз стоя под дъжда и те гледам колко си красива . . . " : ) Мда, звездите са красиви и в небето и на земята. : )
цитирай
5. anastasiia - Борис,
09.04.2008 17:06
разбира се, че ще полетиш...И то накъдето си поискаш...
Аз често го правя...:) И се чувствам прекрасно...
Гледай по-често към звездите! Ще получиш много отговори...
цитирай
6. anastasiia - letisi:)))
09.04.2008 17:11
Толкова е хубаво да чувстваме светлината на звездите в себе си...
Светлината носи в себе си и тайната...Така, че когато сме преизпълнени със светлина, ние владеем тайната да ДАРЯВАМЕ, без да искаме нищо в замяна...
И на теб да ти е светло...И все така усмихнато...:))))))
цитирай
7. anastasiia - Господин Ники Звездокрилов.....:))))
09.04.2008 17:19
...В ръцете си държа звезден Букет "Алоха"...Толкова романтичен..., чак до безобразие...:)))))))
...На визитката, прикачена към букета, пише: "От един съвестен гражданин, радващ Ви се...от все сърце..."
...И аз, преизпълнена с удоволствие, не мога да се сдържа и да не го засипя с усмивки.....мноооого...Звездни.....светли....безброй...Те вече летяяяяят.......:)))))))))))))))))))
цитирай
8. anastasiia - dgaduinknight:)
09.04.2008 17:39
...Чувствам каква е твоята тайна...:)
Тя е много звездна...и много красива...:) Дори повече от звездите...:)
...Разбира се, че звездите са на земята..:) Това са най-светлите, най-значимите, най-излъчващите хора...за нас...:)
...Светещи усмивки ти изпращам!:)))))))))))))
цитирай
9. boris66 - boris66-anastasiia
09.04.2008 23:07
И аз го разбрах! Прочети стихотворението ми Звезди!Хубаво е човек да се слива със звездите и да става космически човек!
цитирай
10. anastasiia - Прочетох го, Борис!...
10.04.2008 10:33
"Кълба запалени от нищо..."
...и казващи много!...
цитирай
11. cornflower - благодаря ти, звездна,
10.04.2008 11:05
за новия букет!
цитирай
12. anastasiia - cornflower,
10.04.2008 11:10
благодаря ти и аз...
...За това, че почувства букета от светлина....:)
...Много светли усмивки...за теб!:)))))
цитирай
13. lion1234 - Гледайки нощното небе,
10.04.2008 11:41
аз се докосвам до тайната на Безкрая! Всеки свой ден възприемам като една уникална, неповторима частица от тайнствения Безкрай!
цитирай
14. anastasiia - lion1234,
10.04.2008 11:55
прекрасно е това, което си написал...
Да, всеки един ден е Наш!...И е уникален...
И трябва да го прегърнем...истински, за да доловим Тайната...Нашата...Малка частичка от Необятността, от Безкрая...За това и съдържаща в себе си МНОГО,...ВСИЧКО...
Вглеждай се се в нощното небе, Джош...често...
Чувството, което ни завладява от гледката е много близо до хармонията...Хубаво е...нали?
Хармоничен, светъл ден ти желая...С усмивка озарен:)
цитирай
15. x2man - чудесно
10.04.2008 12:02
довечера май ще зяпам нагоре и ще си търся звездичка, ама само моя:)
цитирай
16. anastasiia - Чудесно, x2man!:)
10.04.2008 12:11
Аз ще усетя дали гледаш тази вечер към звездите...;)
И да знаеш, че ще си намериш звездичка...;)
Чувствам го...Нали съм мъничко вълшебна!:)
Пълен със светлина ден, Ице!:)
цитирай
17. henzelski - Разликата
10.04.2008 15:04
между тайнствената усмивка на Мона Лиза и усмивката на Ася се състои в това, че твоята не е нарисувана. И макар че аз неведнъж съм я рисувал в мислите ми за теб, тя си е твоя и жива, независима от мен, независима от всеки и всичко. Частица от великото тайнство на живота във всичките му измерения и отражения е твоята усмивка, Ася.;)
цитирай
18. fenor - Здравей...!
10.04.2008 19:08
Звездното небе в ясните нощи е вълшебна приказка за очите. Митичният му шепот е огромно удоволствие за духа. Надявам се знаеш че на снимката ти е звездната група на съзвездието Орион, митичния ловец Орион от древногръцките легенди със своя диамантен пояс. Всъщност в този сезон той изгрява на изток рано вечер, но последните дни не се наблюдана поради облачността. Благодаря за ТАЙНАТА! :)))
цитирай
19. anastasiia - Краси!:)
10.04.2008 23:45
Колко хубава, усмихната тайна си описал...;)
...Усмихвам ти се...с цялата тайствена вълшебност на моята усмивка-частичка...:)
Благодаря ти...
цитирай
20. anastasiia - Здравей, fenor!:)
11.04.2008 00:00
Така си и знаех! Че ще почувстваш ТАЙНАТА!:)
А съзвездието Орион ми е много любимо...:)
Съзерцавам го..., долавяйки митичния небесен шепот...И ми е хубаво...:)
Благодаря ти за интересния коментар и приятното гостуване:)
цитирай
21. zvezdichka - Правилно думаш мила Ася,
11.04.2008 00:16
че дълбоко в сърцето се крие Тайната! И именно със очите на сърцето се прониква в невидимото, в необяснимото, в притегателната сила на небето... Именно в сърцето си човек може да познае тази Светлина, която излъчва и да намери скритото съкровище, което никой не може да ти отнеме, защото си е твое, плод на търсения, мечти, копнежи, вдъхновения и ...
Усмихвам ти се Ася :).
цитирай
22. anastasiia - Звездичке, мила и сияйна!:)
11.04.2008 00:39
Да, невидимостта на Тайната може да се долови само със сърцето...
То чувства истински значимите, стойностните, светлите неща за нас...Просто трябва да му се доверяваме, да разговаряме със сърцето си...
А ти самата си такава Светлина!...Озаряваш, излъчваш, даряваш, чувстваш...И съм сигурна, че с лекота долавяш Тайната...
И аз ти се усмихвам...мноооого:)))))
И безкрайно се радвам, че си тук, при мен...:)
Една истинска, светла Звездичка...:)
цитирай
23. goran - :-) Гледай ти?! - Колко много звездобройци:-)
11.04.2008 17:50
Заформили сте си истинска среща под открито небе;-)
цитирай
24. anastasiia - Радвам се,
11.04.2008 18:16
че и ти се присъедини към нас, Горан!:)
Мястото на срещата не се променя...всяка вечер;)
Погледни към звездите и ... в миг ще те запленят, трепкайки невинно с миглите си-искрички...:)
Още тази вечер погледни...:)
И ще почувстваш...Тайната...!
цитирай
25. valiordanov - Ася, когато погледна небето зве...
11.04.2008 18:17
Ася, когато погледна небето звездите изписват името ти, когато погледна снимки от България, те ми се усмихват с усмивката ти, когато.... Къде ли е тайната?.... Покажи ми я! Дали самата тя не е скрита под було на някаква...тайна?... Но, аз съм щастлив, че ме накара да те видя навсякъде... Усмивки от най-северният север....
цитирай
26. anastasiia - Хей, Вал!:)
11.04.2008 18:49
Романтично вълшебство си ми ти!...Мнооого любимо...
Продължавай да поглеждаш към звездите и да долавяш точно какво изписват те...:)
...А аз ще продължавам да ти се усмихвам от всяка снимка, към която погледнеш...:)
...И аз съм щастлива, че ме виждаш...:) Ако знаеш колко усмивки ти изпращам.........!!! Ще те затрупат...;)))
...А тайната я виждаш, чувстваш, долавяш...по възможно всички най-усмихнати начини:)))
Но те, Тайните, са си такива...Стоят си под булото...и се усмихват...:) За това са Тайни!;)
Мнооого слънце от Усмихнатия Пловдив!:)))
цитирай
27. eddie - ***
11.04.2008 22:04
В един мой ден? Бих посетил кътчето на Ася в блога :)))
Приказно кътче...
цитирай
28. melsun - :)))
12.04.2008 11:37
Нощна феерия,трепкащи звезди,дълбоко синьо,попило тайната на живота...Гледайки нощем небето и разпръснатите по небосклона звезди си мисля именно за тайнството на живота и вечността...Една чудно удивляваща загадка...
Сърцето е пътеката към невидимото, но излъчващо и докосващо...Вярвам му и го следвам към Вечността :)))
цитирай
29. libertybell - :)
12.04.2008 17:23
Гледането на звездите ми е любимо занимание, но за съжаление в небето над София малко може да се види.
Компенсирам с един любим сайт:
http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/ap080409.html
цитирай
30. anastasiia - eddie :))
12.04.2008 20:35
Благодаря ти!:)
А при теб е толкова люляково и красиво...:)
...И умееш да сътворяваш...неповторими неща...Като едно цвете...Усмихващо се...и необикновено...:)
цитирай
31. анонимен - Привет :)
12.04.2008 22:03
Хей, здравейте! Кътчето на Ася наистина е прекрасно, както и самата тя. Страшно лъчезарен и усмихнат човек :) Днес в предаването бях завладяна от емоций и не можах да и го кажа лично! Ася - страхотна си! А относно небето и звездите - те крият в себе си своята тайна, една красива тайна! :)))
цитирай
32. anastasiia - Мелс,
13.04.2008 00:21
винаги следвай сърцето си...То долавя Тайната...Тази, която е точно за теб...
А пък трепкащите звездички осветяват и вътрешния ти свят...И така по-лесно ще вървиш по пътеките, вътре в себе си...
Прегръщам те...:)
цитирай
33. anastasiia - libertybell :)
13.04.2008 00:26
Ето, който иска винаги може да види звездите!;))
Да ти е светло и звездно винаги...Дори, когато няма звездно небе над София;)
Изпращам ти Усмивка...звездна от Пловдив!:)
цитирай
34. anastasiia - Привет, анонимен!:)
13.04.2008 00:35
Благодаря...много за милите думи!:)
Днес, в предаването наистина имаше много хубави песни...Още ми е песенно и усмихнато...:)
А след топлите ти думи, се усмихвам още повече...:)
Даа...Звездното небе крие в себе си Тайната...Същественото е, да я доловим...със сърцето си...:)
Усмихнат, слънчев, цветен ден!:))

цитирай
35. exibella - Вече не съм анонимен :))))))))))))
13.04.2008 11:40
Успях вече да се регистрирам и не съм анонимен:) Здравей прекрасна Ася! Нека винаги ти е такова песенно и усмихнато. То аз не се и съмнявам, че ще ти е , защото ти си си такава - една голяма усмивка. Още като те погледне човек и сваляш лошото настроение от рас. Слънчеви поздрави от Първомай :))))))
цитирай
36. anastasiia - А пък аз съм
13.04.2008 11:51
първият ти глас в твоя блог!:))))
Здравей, Спасимира!:))))))))
Отново ти благодаря, мноооого!:))))
...Ами...Усмивка съм си :))) И наистина ще се радвам много, ако притежавам "вълшебството" да премахвам лошото настроение!:)))
Слънчеви поздрави от Пловдив!:)))))))))
И мноооого усмивки!:))))))))))))))
цитирай
37. watchtowerman - Защо изпитваме благоговение като гледаме нощното небе?
25.04.2008 09:01
И ни обзема странна носталгия? Защото оттам сме дошли, и копнеж ни обзема пак там да се завърнем.
цитирай
38. anastasiia - watchtowerman...
26.04.2008 00:05
...И носталгия..., и копнеж...към красивата звездна тайна...Тайна, която интуитивно чувстваме, може би...
Добре дошъл отново!:)
цитирай
39. mahatma - Към моя звезден брат,
26.04.2008 09:41
стражата на кулата. Понеже знам, че той пази Посланията от звездите - да са чисти, неопетнени и неизкривени. И той - от върха на своята кула, и аз - от най-високи върхове, сме еднакво близо до звездите. Затова се присъединявам и към думите му.
цитирай
40. anastasiia - Посланията
26.04.2008 18:09
от звездите достигат до нас чисти, неопетнени, неизкривени, когато сетивата ни са достатъчно отворени за тях...
Мисля си, че всички сме еднакво близо до звездите - и ти, от - от най-високите върхове, и аз - от прозореца на моя дом...Същественото е да доловим техните тайни послания...
Благодаря ти за коментара!...:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: anastasiia
Категория: Изкуство
Прочетен: 5900784
Постинги: 400
Коментари: 14490
Гласове: 49747
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930